در بیان مضمون و محتوای تبلیغات منافقین باید گفت که کلیه این تبلیغات مضمونا و به طور ظاهری در دفاع و آزادی و حریت است . البته روشن است که کدام آزادی منظور آنهاست : آزادی توطئه ، جنایت ، ترور ، وابستگی ، خیانت ، فساد ، فحشاء و مصرف |
اما راجع به تروریسم تبلیغاتی : پس از ضربات پی در پی که منافقین در داخل کشور متحمل شدند و خصوصا پس از ضربه ای که از ناحیه طرح مردمی و انقلاب دادستانی خوردند ، تمامی نیروهای بالفعلشان اکثرا دستگیر شدند و یا در درگیری ها به هلاکت رسیدند ، الان ماه هاست که تبلیغات را به عنوان اصلی ترین کار در ارتباط با مردم و هواداران مطرح می کنند و با تمام قوا به کمک امپریالیست ها در جهت پیشبرد آن تلاش می کنند .
ما این کار تبلیغاتی را ، تبلیغات به معنای واقعی آن نمی دانیم بلکه هم در صورت و هم در ماهیت ، چیزی جز تروریسم تبلیغاتی نیست و این مطلب را در بررسی کار تبلیغاتشان توضیح می دهیم . برای بررسی تروریسم تبلیغاتی منافقین مسئله را در چند قسمت به طور مختصر و محوری بررسی می کنیم :
1- مضمون و محتوای این نوع تبلیغات
2- اقشار و طبقاتی که جذب آن می شوند
3- وسائل و کانالها و امکانات
4- شیوه و شگرد کار
5- اهداف تروریسم تبلیغاتی منافقین
6- و بالاخره تروریسم تبلیغاتی در ستیز با واقعیات
مضمون و محتوای تبلیغات منافقین
مختصرا در مورد هر کدام از اینها توضیح می دهم . در بیان مضمون و محتوای تبلیغات منافقین باید گفت که کلیه این تبلیغات مضمونا و به طور ظاهری در دفاع و آزادی و حریت است . البته روشن است که کدام آزادی منظور آنهاست : آزادی توطئه ، جنایت ، ترور ، وابستگی ، خیانت ، فساد ، فحشاء و مصرف .
برای ارائه مثال راه دور نمی رویم . منافقین در مورد خود ما که از مسئولین و اعضای این گروهک بودیم و پرونده اعمالمان را در جلسات گذشته مفصلا باز کردیم . دست به تبلیغات وسیعی می زند که چرا اصلا ماها را دستگیر کرده اند و اجازه نداده اند که به جنایات تروریستی در رابطه با سازمان ادامه بدهیم و بنابراین طبق خط تعیین شده از طرف رهبران خائن و فراری ، روزی سی نفر از این امت اسلامی را ترور کنیم ، خانه هایشان را آتش بزنیم و خون آنها را توی شیشه کنیم و برای رجوی و اربابانشان به پاریس بفرستیم ، تا در نتیجه این جریان تروریستی در پاریس اظهار وجود بکند و به خبرنگاران اروپائی بگوید که : در ایران رزمندگان مجاهد خلق ! دارند از شرف و انسانیت دفاع می کنند ! ؟
نمونه دیگری را در مورد دفاع از آزادی فساد و فحشاء می آورم و می گذریم . این نمونه را از کتاب تروریسم ضد مردمی نقل می کنم . در اینجا نشریه اتحادیه انجمن های دانشجویان مسلمان خارج از کشور شماره 15 قسمتی را نقل کرده ( مدرک شماره 18 ) تحت عنوان پاسداران خشمناک ( صفحه 293 تروریسم ضد مردمی ) که اینجا می خوانیم : تنها سر کردن روسری کافی نیست بلکه باید آستین بلند و جورابهای ضخیم بپوشند و در صورتیکه می خواهند به کار خود ادامه بدهند و یا چیزی به دست بیاورند ، نباید رفتار مجذوب کننده ای داشته باشند »
بررسی اقشاریکه جذب تبلیغات منافقین می شوند
از مضمون تبلیغات ننگین منافقین که بگذریم می رسیم به قسمت بعدی یعنی بررسی اقشاریکه از این تبلیغات دلگرم می شوند و یا مفتون و شیفته این گونه تبلیغات می شوند .
مشخصا زمانیکه منافقین می آیند و از آزادی فحشاء و منکرات و یا آزادی ترور و خیانت و وابستگی دفاع می کنند ، و یا دم از آزادی مصرف و زندگی می زنند ، آنهم در زمانی که ایران یکپارچه در دفاع از استقلال و حاکمیت خود و در پاسداری از اسلام در حال نبردی سهمگین است ، آیا کسی جز طبقات و اقشار مرفه و خوش گذران و یا به عبارت قرآنی « ملا » و « مترف » و طاغوتی ها کس دیگری هست که از این تبلیغات خوشحال و خشنود بشود ؟ این را همه ما می دانیم که یک ایرانی ، نمی گوئیم یک حزب اللهی و خط امامی ، نه . یک ایرانی در موقعیت کنونی محتاج کمپوت آناناس ، عروسک فرنگی ، لوازم آرایش کریستین دیور و ... نیست و اصولا مردم ایران پس از انقلاب کلا متحول شده اند و نیازی به این مصرف ها ندارند .
در مورد امت حزب الله هم مسئله روشن است ، حزب الله حتی از نان شبش می زند و به جبهه ها کمک می کند ، آنان فرزندانشان را و خودشان را فدای این انقلاب و اسلام و امام می کنند و موقعی که فرزندانشان در جبهه شهید می شوند خودشان هم به دنبال آنها روانه جبهه می شوند . لذا می بینیم که تروریسم تبلیغاتی منافقین همچون تروریسم فیزیکی شان در امت حزب الله و طبقات محروم و مستضعف ایران و کلیه اقشار مسلمان و انقلابی در سراسر جهان بی اثر خواهد بود .
کارنامه سیاه(50)