طرح مالک و مستاجر

طرح مالک و مستاجر از طرف دادستانی انقلاب اسلامی مرکز به اجرا گذاشته می شود . صرف اعلام این طرح بحران شدیدی در ارتباطات منافقین بوجود آورد . اجرای این طرح توسط کمیته های انقلاب اسلامی مرکز و همکاری و هوشیاری امت حزب الله موجب از هم گسیختگی کامل تشکیلات منافقین در داخل کشور شد

Karname Syah002

ابوالقاسم اثنی عشری: تا اینجا خطوط و عملکرد تروریستی منافقین صهیونیست را یکی پس از دیگری بررسی کردیم. به دنبال این جنایات هولناک ، ضربات مهلک دیگری بر پیکره منافقین فرود می آید .

طرح مالک و مستاجر از طرف دادستانی انقلاب اسلامی مرکز به اجرا گذاشته می شود . صرف اعلام این طرح بحران شدیدی در ارتباطات منافقین بوجود آورد . اجرای این طرح توسط کمیته های انقلاب اسلامی مرکز و همکاری و هوشیاری امت حزب الله موجب از هم گسیختگی کامل تشکیلات منافقین در داخل کشور شد .

نیروهای بالای تشکیلات به خارج فرا خوانده شدند و پائینی ها را به حال خود وا گذاشتند . با توجه به ابعاد وسیع طرح ، منافقین فراری یکی پس از دیگری هنگام خروج از کشور یکی پس از دیگری دستگیر و یا معدوم شدند . لانه های عنکبوتی و سست بنیان منافقین هم برچیده شد و نهایتا عملیات تروریستی در سطح شهر فروکش کرد و بساط شکنجه گریشان هم برچیده شد . الان نیروهای باقی مانده از تشکیلات متلاشی شده منافقین در داخل کشور با وجود اینکه خط اصلی در مرحله کنونی همان خط ترور مردم کوچه و بازار و راه انداختن شکنجه گری به منظور ارعاب مردم است ، دیگر دستشان به کار نمی رود و دیگر به اصطلاح معروف خط سازمان را نمی خوانند زیرا برای رهبرانشان در خارج ذره ای شرافت و وجدان قائل نیستند . در یک کلمه حیات تشکیلات به پایان رسیده و نیروهای منافقین به افلاس و درماندگی افتاده اند ، این افلاس و درماندگی را در جریان هواپیما ربائی ماه پیش دیدیم .

در آن موقع منافقین با کمک دولتهای مرتجع منطقه و رژیم سوسیال - صهیونیست فرانسه دست به هواپیما ربائی می زنند و بعد مقامات فرانسوی با هلی کوپتر رجوی را به فرودگاه اورلی می برند تا بدین وسیله موجودیت منافقین را از زیر علامت سوال در بیاورند . البته خود هواپیما ربایان هم به مسافرین هواپیما گفته بودند که ما به خاطر این دست به این کار زدیم که سازمان مطرح بشود . می بینید ، حالا که با ترور فیزیکی مردم در داخل کشور نمی توانند مطرح بشوند با ترور تبلیغاتی در خارج کشور و در پناه امپریالیستها ، خود را مطرح می کنند .

در اینجا برای روشن کردن موقعیت کنونی منافقین لازم است در دو زمینه دیگر جمع بندی را ادامه بدهیم : تروریسم تبلیغاتی و مسئله وابستگی منافقین ، بعد از بحث در این دو زمینه ، آینده این جریان تروریستی را ارزیابی می کنیم و به جمع بندی خاتمه می دهیم .

کارنامه سیاه(49)


مطالب پربازدید سایت

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

مروری بر جنایات گروهک تروریستی منافقین؛

ترور شهید عشرت اسکندری بر سر سفره صبحانه

روایتی از ترور شهید گودرزی به دست منافقین؛

ابراز امیدواری درباره نتایج دادگاه

امیدوارم دوستانم بعد از شهادتم راهم را ادامه دهند

وصیت نامه شهید جعفر نعمت زاده

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

روایتی از ترور شهید گودرزی به دست منافقین؛

ابراز امیدواری درباره نتایج دادگاه

مروری بر جنایات گروهک تروریستی منافقین؛

ترور شهید عشرت اسکندری بر سر سفره صبحانه

امیدوارم دوستانم بعد از شهادتم راهم را ادامه دهند

وصیت نامه شهید جعفر نعمت زاده

فرزند شهید آستانه پرست در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان خواستار شد:

باید انتقام خون شهدای ترور از منافقین سفاک گرفته شود

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان