23

شهدای جنایت‌های گروهک تروریستی سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در سال 1367


مقدمه و پیشینه

تاریخ کهن این مرز و بوم به‌ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردمی ایران سرشار از فداکاری و رشادت دلیر زنان و مردانی است که در نبرد با سیاهی و ظلمت، نور و روشنایی را برای ما به ارمغان گذاشته‌اند. در نقطه مقابل، همواره دشمنان خبیثی چشم طمع به ثروت‌های مادی و معنوی این مردم داشته‌اند که خواهان استقلال در نظر و عمل بوده‌اند و انواع و اقسام جنایات را بر این مردم روا داشته‌اند؛ از کشورهای زورگو و متخاصم گرفته تا گروهک‌های تروریستی، هرکدام به نوعی در خون به ناحق ریخته‌شده هزاران شهید ایران سهیم هستند.

از جمله دشمنان این مرزوبوم، گروهک تروریستی منافقین است که پیش و پس از انقلاب مردم ایران در صفوف مردمی آن جایی نداشتند و چندی پس از برپایی حکومت برخواسته از رأی مردم، رو در روی آن ایستاده و دست به سلاح بردند و تا امروز بیش از 12 هزار نفر از مردم کشورمان را به خاک و خون کشیده‌اند. سال 1360 نقطه اوج تقابل این گروهک با نظام اسلامی و مردم بود و پس از آن که با همکاری مردم و اشراف و قاطعیت نیروهای امنیتی، بساط جرم و جنایت آنان برچیده شد.

 با کوچ عناصر فراری نفاق به سرکردگی رجوی از نقاط مختلف به عراق که در حال جنگ با ایران بود، معادلات تغییر کرد. منافقین به‌طور کامل شرف و غیرت خود را به صدام فروختند و در کنار دشمن بعثی و دوشادوش او به جمع‌آوری اطلاعات از نقاط حساس کشور، دادن اطلاعات محموله‌های غذا و دارو به جنگنده‌های عراقی برای بمباران، حملات پراکنده مرزی و درنهایت حمله مستقیم نظامی به مرزهای کشوری که روزگاری وطن آنان بوده است، آلوده شدند.

سال 1367 رجوی با تحریک صدام و به‌منظور تأثیرگذاری بر روند جنگ، با فراخوان هواداران فراری خود از کشورهای مختلف و با پیوستن تعدادی زیادی از زندانیان فراری که طی سال‌های قبل مورد رأفت نظام اسلامی قرار گرفته و آزاد شده بودند، دست به اجرای سه عملیات نظامی نسبتا گسترده با نام‌های آفتاب (8فروردین67، فکه)، چلچراغ (28خرداد1367، مهران) و فروغ جاویدان (3مرداد1367، کرمانشاه) زد و در خلال این حملات تعدادی زیادی از مردم و نیروهای نظامی به شهادت رسیدند؛ هرچند دارودسته او نیز متحمل آسیب‌ها و تلفات وسیعی شد که اثرات آن هنوز در این گروهک باقی است.

رجوی در نظر داشت روز اول فرودین سال 1367 به مرزهای ایران حمله کند اما درگیری چند تن از نیروهای شناسایی این گروهک در نقاط مدنظر برای انجام عملیات، این حمله را چند روزی به تعویق انداخت و درنهایت بامداد 8 فروردین67 منافقین با تمام توان و با پشتیبانی هوایی و زمینی نیروهای عراقی از مرز فکه عبور کرده و به نیروهای نظامی مستقر در این منطقه حمله کردند. این نقطه آغاز ارزیابی صدام بود که میزان سرسپردگی عناصر نفاق را بسنجد و پس از آن که منافقین توانستند خوش‌خدمتی خود را به صدام نشان دهند در تاریخ 28خرداد1367 از مرز ایران عبور کرده و شهر مهران که پس از چندبار تبادل بین نیروهای ایرانی و عراقی متروکه و خالی از سکنه شده بود و ارتفاعات اطراف آن را تصرف کردند. منافقین در این عملیات از نیروهای بومی خود که خراسانی بودند به عنوان خط‌شکن بهره بردند و لباس نیروهای خط‌شکن آنان، لباس نیروهای ارتش جمهوری اسلامی بود؛ چرا که اولین سد در مقابل آنها نیروهای ارتشی لشکر 77 خراسان بودند؛ لذا برای استفاده از اصل غافلگیری چنین تاکتیکی را انتخاب کردند.

پس از سه روز نیروهای عراقی منطقه را ترک کرده و عقب‌نشینی کردند و نیروهای منافقین را در منطقه جایگزین کردند. منافقین در منطقه‌ای به وسعت شهرستان مهران و ارتفاعات مهم اطراف آن مانند «قلاویزان» را به صورت عمده و در ادامه آن تا مناطق حاشیه‌ای شهرهای سومار، قصرشیرین، کرند غرب و حتی اسلام‌آباد غرب به صورت پراکنده حضور متجاوزانه و نظامی داشتند تا اینکه در عملیات مرصاد تمام این مناطق یادشده در دو استان کرمانشاه و ایلام پاکسازی شد و منافقین از منطقه رانده شدند.

از تاریخ 28خرداد1367 تا زمان آغاز عملیات فروغ جاویدان از سوی منافقین و بخصوص در روزهای آخر مانده به عملیات فروغ جاویدان، شاهد درگیری‌های پراکنده منافقین با مردم و یا با نیروهای نظامی هستیم. عملیات‌های تپه‌زنی (هدف قرار دادن ایستگاه‌ها وپاسگاه‌های مرزی) خمپاره‌زنی به پادگان‌ها و شهرها، و عملیات دستبرد (حمله محدود به داخل مواضع دشمن، برای اجرای ماموریت ویژه و بدون قصد نگهداری زمین)، از نمونه اقدامات منافقین در این محدوده زمانی است که برخی شهدا که نام آن‌ها در این لیست مشاهده می‌شود در خلال این جنایت‌های منافقین به شهادت رسیده‌اند.

پس از انجام حمله نظامی منافقین به کرمانشاه در تاریخ 3مرداد1367 آنها از غافلگیری ایجادشده در نیروهای نظامی ایران بواسطه عملیات ایذایی عراق در مرزهای جنوب غربی استفاده کرده و توانستند طی دو روز از شهرهای قصرشیرین، کرند غرب و اسلام‌آباد غرب عبور کرده و به کرمانشاه نزدیک شوند اما در تنگه چهارزبر واقع در روستای حسن‌آباد اسلام آباد غرب که جاده مواصلاتی اسلام‌آباد غرب به کرمانشاه از آن می‌گذرد، علاوه‌بر مواجه‌شدن با مقاومت مردمی که از روز اول با آن مواجه بودند با ترافیک مردم و خانواده‌هایی که از بیم جنایات و قساوت منافقین در حال فرار بودند برخورد کرده و متوقف شدند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از این فرصت استفاده تاکتیکی کرده و پس از آنکه منطقه از حضور مردم عادی خالی شد در فرصتی مناسب به ستون نظامی منافقین حمله کرده و آن‌ها را تارومار کردند. باقی مانده ستون نظامی منافقین یا به سمت مرز بازگشتند، یا به کوهستان‌های اطراف فرار کردند و یا آن‌ها که آموزش کمتری دیده بودند و مسیر را گم کرده بودند به صورت انفرادی به سمت شرق، جنوب یا شمال فرار کردند که طی دو هفته پس از آن یا شناسایی و دستگیر شدند یا در حالت ترس و وحشت با نیروهای نظامی یا مردم درگیر شده و به هلاکت رسیدند و یا توانستند از نقاط دیگر مرزی فرار کنند.

طی 5 روز پس از پایان عملیات مرصاد و شکست قاطع منافقین، با همکاری مردم منطقه بیش از 100 عملیات شناسایی انجام شد و طی آن بیش از 200 نفر از نیروهای تنهامانده منافقین در کوه‌ها، دره‌ها، روستاها و دشت‌های اطراف دستگیر شدند.
همچنین رجوی در دیگر ماه‌ها و روزهای سال تلاش کرد تا با انجام عملیات‌های کور تروریستی ضمن ناامن کردن فضای کشور، زمینه را برای فشار نظامی و امنیتی به جمهوری اسلامی فراهم آورد که ماحصل آن شهادت تعداد دیگری از مردم ایران بود.
از جهت فراوانی باید گفت که آمار جنایات منافقین در سال 1367 تقریبا با دوران اوج خیانت رجوی و گروهک متبوعش در سال 1360 برابری می‌کند و اطلاعات حاضر مؤید این موضوع است.

این لیست که به همت جمعی از کارشناسان گردآوری شده است شامل نام و نام خانوادگی، اطلاعات تولد، شغل، جنسیت، نحوه، نوع و مکان شهادت شاهدان جنایات گروهک تروریستی منافقین در سال 1367 است.
 
ضرورت‌ها و اهداف
در گذشته چه توسط بنیاد هابیلیان و چه نهادهای مرتبط دیگر هر کدام به نوعی تلاش داشته‌اند در گردآوری و توزیع و تولید محتوا در این باره سهم داشته باشند اما نبود اطلاعات کافی و جامع از جنایات منافقین در این سال ما را بر آن داشت تا پژوهش جامعی در این باره انجام دهیم که سند جدیدی باشد بر این شعار محوری که ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است. همچنین گذشت زمان و کمبود منابع و غیرقابل دسترس بودن برخی دیگر از منابع نیز ضمن تقویت ضرورت انجام این پروژه، به سختی آن می‌افزود. همچنین به جهت رجوع گسترده پژوهشگران در سال‌های گذشته به این موضوع می‌بایست مجموعه ای مرجع و مستند که بتواند نیازهای پژوهشی از اطلاعات مورد نظر را فراهم کند، آماده و ارائه شود.

دامنه زمانی
این لیست دربردارنده اطلاعات تمام افراد با ملیت ایرانی است که در سال 1367 به نحوی از انحا توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده‌اند. اطلاعات جنایات دیگر گروهک های تروریستی در این سال که عدد آن نیز قابل توجه است، همچنین اطلاعات مربوط به وقایع تروریستی و شهدای آن در دیگر سال‌ها نیز در پروژه‌های مشابه ارائه شده و یا خواهد شد.

روش اجرا
گردآوری:
اطلاعات این شهدا از منابع متعددی استخراج شده است که به عنوان نمونه می‌توان به این موارد اشاره کرد:
  • دایره‌المعارف شهدای ترور
  • مجموعه 42 جلدی فرهنگ اعلام شهدا
  • تارنمای سامانه ملی شهدا
  • تارنمای نوید شاهد
  • گزارش معاونت اطلاعات نیروی زمینی ارتش از عملیات مرصاد
  • لیست های استانی شهدای عملیات مرصاد
  • و ...
تطبیق:
پس از مرحله گردآوری، با بررسی و تطبیق اطلاعات احصا شده و دقت نظر در صحت اجرای گردآوری، مستندبودن و دقیق‌بودن اطلاعات، اولین خروجی قابل ارزیابی تهیه شد.

بازبینی:
پس از اینکه مرحله تطبیق با دقت و حساسیت زیاد انجام شد، بازبینی و اصلاح نهایی لیست انجام شد و پژوهش حاضر نتیجه انجام این سه مرحله اساسی است.

سخن آخر
این مجموعه با حداکثر اطلاعات به دست آمده و طبق روش‌های ذکر شده، تدوین و آماده سازی شده است. تعداد قابل توجهي از شهدا در خلال اين پژوهش احصا شدند كه در ارزيابي نهايي از اين جهت كه سند متقني مبني بر شهادت آنان توسط منافقين به دست نيامد از ليست حذف شدند؛ هرچند زمان و مكان شهادت ايشان در موارد متعددي با زمان و مكان شهادت آن شهدایی كه نام آنها در ليست وجود دارد يكسان بود.
اين پژوهش قطعا خالي از اشكال نيست لذا فرصت را مغتنم شمرده و از مردم و مجموعه‌هاي مردمي، خانواده معظم شهدا، نهادها و ارگان‌هاي نظامي و دولتي كه مي‌توانند در به‌روزرساني اين آمار به ما ياري برسانند، استمداد مي طلبيم.

گستره جنایات منافقین در سال 1367 بر اساس محل تولد شهدا

جنایات منافقین در ترور و قتل عام ملت ایران در سال 1367 به گستره کل ایران پهناور بوده است! استان تهران با 274 شهید بیشترین و استان یزد با 1 شهید کمترین تعداد شهدای حاصل از اعمال تروریستی منافقین را تشکیل می دهند.؛ همچنین تعداد 14 شهید نیز محل تولد آنها نامعلوم می باشد

hightolow.jpg
استان تهران - 274 شهید
استان کرمانشاه - 255 شهید
استان همدان - 137 شهید
استان خراسان رضوی - 87 شهید
استان گیلان - 71
استان آذربایجان شرقی - 71 شهید
استان لرستان - 70 شهید
استان ایلام - 57 شهید
استان مرکزی - 57 شهید
استان سمنان - 51 شهید
استان مازندران - 36 شهید
استان آذربایجان غربی - 34 شهید
استان اردبیل - 32 شهید
استان زنجان - 31 شهید
استان خوزستان - 31 شهید
استان قزوین - 29 شهید
استان فارس - 26 شهید
استان کردستان - 19 شهید
استان خراسان جنوبی - 18 شهید
استان اصفهان - 18 شهید
استان خراسان شمالی - 16 شهید
استان گلستان - 14 شهید
استان نامعلوم - 14 شهید
استان قم - 13 شهید
استان کهکیلویه و بویراحمد - 9 شهید
استان البرز - 8 شهید
استان کرمان - 7 شهید
استان بوشهر - 5 شهید
استان هرمزگان - 4 شهید
استان سیستان و بلوچستان - 3 شهید
استان چهارمحال و بختیاری - 2 شهید
استان یزد - 1 شهید

آمار عملیات های تروریستی منافقین در سال 1367

در سال 1367 منافقین 1503 نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند بیشترین تعداد شهدا مربوط به عملیات فروغ جاویدان و کمترین شهدا مربوط به بمب گذاری در تهران می باشد؛ حمله مسلحانه شامل تپه زنی، خمپاره زنی و حمله نظامی می شود.

عملیات مرصاد
1095 شهید
عملیات چلچراغ
231 شهید
عملیات آفتاب
95 شهید
حمله مسلحانه
61 شهید
ترور
20 شهید
بمب گذاری
1 شهید

میانگین سن شهدای جنایات منافقین در سال 1367

Image

شهید نوشین شریفی، کودک 3 ساله اهل اسلام آباد غرب، خردسال‌ترین شهید جنایت‌های منافقین در سال 1367 می باشد که در عملیات فروغ جاویدان در تاریخ سوم مرداد بر اثر اصابت گلوله مستقیم وطن‌فروشان منافق در مقابل چشم مادرش به شهادت رسید. و شهید قاسم الترکمانی اهل قم با 89 سال سن که برای دفاع از وطن به عنوان نیروی داوطلب در عملیات مرصاد شرکت کرده بود بر اثر اصابت ترکش به کمر به شهادت رسید.

روحشان شاد

تعداد شهدا بر اساس شغل

Image
Image
  • زن و کودک

    20 شهید
  • دانشجو، دانش آموز و معلم

    156 شهید
  • سرباز

    395 شهید
  • پزشک، پرستار و امدادگر

    5 شهید
  • كارگر، كشاورز و دامدار

    159 شهید
  • کارمند

    45 شهید

نام شهدای جنایت های منافقین در سال 1367

ردیف نام نام خانوادگی نام پدر محل تولد (استان، شهر، روستا) تاریخ تولد شغل تاریخ شهادت نحوه شهادت مکان شهادت (استان، شهر، روستا) نوع عملیات جنسیت سن نام عمليات
1 منوچهر ابراهیم‌زاده قربانعلی مازندران-چالوس-روستای کلامره 1346/03/01 دانش‌آموز-پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
2 انشاءالله ابراهیمی غلامعلی آذربایجان غربی-نقده-روستای محمدشاه 1347/05/01 کارگر 1367/03/29 درگیری با منافقین  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
3 حمیدرضا ابراهیمی کریم خان لرستان-کوهدشت-روستای گنجینه 1344/07/01 پاسدار 1367/05/03  اصابت گلوله به پهلو کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
4 خسرو ابراهیمی خانعلی تهران-تهران 1346/03/13 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
5 خیرالله  ابراهیمی صدرالله تهران 1343/05/14 کارمند مخابرات-بسیجی  1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
6 عبدالجمیل ابراهیمی ابراهیم خراسان رضوی-تربت جام-روستای نوده 1345/01/01 سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
7 مجید ابراهیمی باقر تهران-تهران 1347/05/24 سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
8 محسن ابراهیمی نخستین هاشم تهران-تهران 1344/06/25 سرباز ارتش  1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
9 حجت الله ابره (شجاعی خو) قادر  کهکیلویر و بویراحمد-بویراحمد-روستای باباکان 1351/06/03 بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 16 چلچراغ
10 داود ابوالحسنی اسماعیل آذربایجان شرقی-آذرشهر-روستای تیمورلو 1346/08/12 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/15  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
11 علیرضا ابولی غلامعلی آذربایجان شرقی،-مرند-روستای زنجیره 1346/10/30 سرباز 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
12 غلامرضا اپرا محمد کهکیلویر و بویراحمد- کهکیلویه-روستای کلات 1342/01/03 پاسدار وظیفه 1367/04/04  اصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
13 کریم اجاره دار حقیقی محمد علی خراسان رضوی، مشهد 1349/10/03 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
14 مرتضی احترامی احد تهران-تهران 1347/02/12 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله تانک کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
15 جدد احسان بخش عزت آذربایجان غربی- ارومیه-روستای گردون 1347/03/15 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/02  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
16 محمد احمدخانی عین الله همدان-تویسركان-روستای كهنوش 1343/01/03 پاسدار 1367/05/08  سانحه رانندگی کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
17 احمد احمدزاده سارمی محمود تهران-تهران 1345/05/04 سرباز ژاندارمری 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
18 ازبرعلی احمدی علی‌یار مرکزی-خمین-روستای حمزه‌لو 1344/06/16 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
19 اسمعلی احمدی رسول آذربایجان غربی-ارومیه-روستای للوی تراپ 1346/03/15 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
20 حسن احمدی ابوالقاسم تهران-تهران 1349/04/10 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش به سر و صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
21 حمید احمدی یعقوب لرستان-ازنا-روستای مالیچه 1347/07/01 کارگر-پاسدار وظیفه 1367/02/14  اصابت ترکش آذربایجان غربی-سردشت ترور مرد 20 متفرقه
22 خداشناس احمدی اسلام اردبیل-خلخال 1343/03/09 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
23 رحمت الله احمدی حاج حسین همدان-ملایر 1345/03/02 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
24 علی اشرف احمدی محمدصالح کرمانشاه-جوانرود-روانسر 1347/02/05 پاسدار وظیفه 1367/05/04 درگیری با منافقین، اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام اباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
25 علیرضا احمدی شکرالله اصفهان-تیران و کرون-قهریزجان 1348/01/10 تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
26 محمد احمدی حسن تهران-تهران 1350/11/25 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به چشم و کمر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
27 محمدحسن احمدی یدالله لرستان-الیگودرز 1341/08/25 دانشجو-پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به چشم و قلب کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
28 موسی احمدی همتعلی زنجان-ابهر-روستای خلیفه‌حصار 1345/12/01 طلبه-پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
29 نصرت الله  احمدی خانمراد كرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای پلنگرد  1348/01/01 سرباز ارتش 1367/03/29  سوختگی شدید ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
30 نصیر احمدی جمشید کرمانشاه-کرمانشاه 1329/11/02 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 38 فروغ جاویدان
31 علی اصغر  احمدی  علی مظفر مرکزی-اراک-روستای آوشته 1340/09/05 بسیجی  1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
32 فرج احمدیان عبدالله کرمانشاه-روانسر-روستای شاینگان 1342/05/20 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش شیخ صالح عراق  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
33 محمد احمدیان سلیم كرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گله جار 1337/01/02 کارگر 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
34 محمود اخلاقی عبدالمحمد سمنان-سمنان 1335/01/24 معلم-پاسدار(بسیجی) 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
35 محمدعلی ارجمند مزیدی حسنعلی فارس-شهرستان فسا 1346/06/17 سرباز ارتش 1367/01/08 براثر اصابت گلوله به سینه و قلب ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
36 محمدصالح ارجنگ محمد آذربایجان غربی-سقز-روستای گانیجه 1344/10/03 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
37 علی اردانه جاسم ایلام-روستای آب انار،آبندانان 1346/12/01 پاسدار وظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش به صورت ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
38 محمود اردستانی  شعبان تهران-ورامین-روستای محمود آباد عرب 1345/09/10 استوار دوم ارتش  1367/03/29  اصابت ترکش به سر و صورت  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
39 هوشنگ اردلان مقدم لطف الله کردستان-قروه-روستای آب باریک سفیدسوار 1335/09/09 استواردوم ارتش 1367/04/31  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-کرند غرب حمله نظامی مرد 32 متفرقه
40 رضا اردلانی سلطانعلی همدان-تویسركان-روستای شهرستانه 1347/07/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
41 عزیزمراد ارژنگی سرونری درویش کرمانشاه-کرمانشاه-روستای سروند ماهیدشت 1306/08/04 کارگر  1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 61 فروغ جاویدان
42 ایرج ارغوانی حسینعلی کرمانشاه-کرمانشاه 1344/02/15 گروهبان یکم ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش به سر و پهلو کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
43 شهاب ارکوازی محمد حاتم کرمانشاه-اسلام اباد غرب-روستای برزه 1345/01/01 نامشخص 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
44 حبیب الله ازره عبدالله کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای نظرگاه سنجابی 1347/01/02 پاسدار 1367/04/15  اصابت گلوله کرمانشاه-دالاهو  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
45 مجتبی اسداللهی علی البرز-کرج 1344/10/17 کارگر شرکت داروسازی-بسیجی 1367/05/05   صابت گلوله به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
46 کامران اسدالهی  ذکریا آذربایجان غربی-سلماس-روستای کوچشمک 1326/12/11 سرگرد ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله و سوختگی ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 41 چلچراغ
47 کریم اسدالهی کولائی ایوب  آذربایجان شرقی-اهر-روستای کولایی 1343/04/02 سرباز ارتش  1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
48 عبادالله اسدآبادی بورجعلی همدان-همدان 1340/06/30 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
49 آیت الله اسدبیگی صحبت الله همدان-تویسرکان-روستای کهنوش-تویسرکان 1345/01/06 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
50 نورالدین اسدزاده مقدم روح الله لرستان-خرم آباد 1342/01/01 راننده-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
51 امیرعلی اسدنژاد محرم تهران-تهران 1341/07/10 ستوان دوم ارتش 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
52 احمد اسدی کریم کردستان-کامیاران -روستای کنگره 1347/09/02 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-میمک  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
53 حاجی اسدی مراد کرمانشاه-گیلانغرب-روستای دیره 1347/01/04 دانش آموز 1367/05/03  اصابت ترکش اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
54 عبدالرضا اسدی جهانشاه آذربایجان شرقی-مرند-روستای علمداد 1346/01/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
55 فرامرز اسدی علیرضا کرمانشاه-- گیلانغرب-روستای دیره 1359/06/24 دانش آموز 1367/05/04  اصابت ترکش روستای هوکانی دالاهو  حمله نظامی مرد 8 فروغ جاویدان
56 محمد اسدی ابراهیم قم-قم 1326/04/10 تکنسین ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 41 فروغ جاویدان
57 محمد اسدی قامت تهران-تهران 1350/10/07 تعمیرکار خودرو 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
58 محمود اسدی حسین مرکزی-خمین-روستای سیان‌علیا 1348/06/15 دانشجو-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
59 محمد اسدی درباغی حسین اصفهان-اردستان 1351/06/15 دانش آموز-بسیجی-امدادگر 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
60 مهدی اسدی رحمانی محمد قزوین-بوئین زهرا-روستای عشرت‌آباد 1343/11/01 سرباز ارتش 1367/05/14  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
61 اسد اسدی سعید یدالله تهران-تهران 1344/12/05 بسیجی 1367/05/05  اصابت موشک آرپی‌جی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
62 مصطفی اسفندیاری عباس   تهران-تهران 1328/12/01 بسیجی 1367/05/09  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 39 فروغ جاویدان
63 حسن اسكندری غلامحسین همدان-تویسركان - سركان 1342/01/01 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
64 علیرضا اسكوئی علی گیلان-لنگرود 1342/06/15 طلبه-بسیجی 1367/05/05  اصابت تركش به سر و گردن كرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
65 مقصود اسکندرزاده قشلاق اسد آذربایجان شرقی-مراغه 1347/11/04 پاسدار 1367/03/30  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
66 جعفر اسکندری یدالله کرمانشاه-سرپل ذهاب 1348/04/02 جهادگر 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
67 علی محمد اسکندری علی تهران 1345/00/00 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
68 مجتبی اسکندری حسین کرمانشاه-سرپل ذهاب 1349/02/03 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
69 محرم اسلام‌پور  کلچه اردبیل-گرمی-روستای چالماکندی 1338/04/01 کارگر- سرباز ارتش 1367/04/31  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 29 متفرقه
70 مصطفی اسلامی عبدالتقی تهران-تهران 1349/04/09 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
71 ناصر اسلامی  غلامحسین مازندران-ساری-روستای ورکن 1347/01/01 پاسدار 1367/03/30  اصابت ترکش به صورت و شکم ایلام-ایلام  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
72 ابوالقاسم اسماعیل زاده شهری عبدالله خراسان رضوی-گناباد-روستای قصبه 1341/04/12 پاسدار 1367/05/06  ، اصابت گلوله به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
73 ابوالفضل اسماعیلی کریم  تهران-تهران 1348/02/24 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
74 حسن اسماعیلی یوسف همدان-رزن-روستای قادرخلج 1349/03/03 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله و ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
75 رمضان اسماعیلی فرخ آذربایجان شرقی-مرند 1350/08/15 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
76 غلامرضا اسماعیلی ذبیح الله تهران-تهران 1343/12/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
77 محمد اسماعیلی شوذب تهران-شهریار 1341/07/02 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
78 محمود اسماعیلی کتابعلی همدان-رزن-روستای نوار 1349/02/10 کارمند جهاد سازندگی 1367/05/04 حمله مسلحانه منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
79 علی اسوتی صاحب محمدصالح کردستان-سقز 1334/07/17 ستوان یکم ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 33 فروغ جاویدان
80 مسلم اشرفی محمد سمنان-شاهرود-روستای قلعه‌آقاعبدالله 1336/01/01 فروشنده-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
81 سیدمحمد اشرفی پورشلمانی سیدلسماعیل گیلان-شلمان-لنگرود 1346/11/05 کارگر جوشکاری-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر و دست کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
82 محمدرضا اشرفی همدانی ستار تهران-شهر ری 1347/02/01 پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت ترکش خمپاره به سر و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
83 محمدحسین اصانلومهر رمضانعلی تهران-تهران 1342/12/20 کارگر-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
84 داریوش اصغری طاهر گیلان-رودسر-روستای گیشاکجان 1346/05/03 سرباز ژاندارمری 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
85 محمد اصغری حسین فارس-مرودشت 1349/05/20 نجار 1367/05/06  اصابت گلوله به سینه و قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
86 تعارفعلی اصلانی فرزانه اردبیل-مشگین شهر-روستای چاموش اولن 1348/04/04 پاسدار وظیفه 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
87 حسین اصلانی سلطانعلی خوزستان-هفتکل 1346/06/10 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
88 علی اصلانی محمد همدان-بهار-روستای سیمین‌زاغه 1347/06/01 کشاورز-پاسداروظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
89 علی اصلی‌خانی گلی حسینقلی آذربایجان شرقی-شبستر-روستای گل‌آباد 1346/08/04 سرباز 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل‌ذهاب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
90 الله بخش  اعتماد نژاد غلام کهکیلویر و بویراحمد-کهکیلویه-روستای تنگ سپو 1348/06/08 پاسدار وظیفه 1367/04/04  باصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
91 مجید اعتمادیان ملک محمد کرمانشاه-کنگاور 1345/02/05 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
92 اسدالله اعراضی نورمحمد کرمانشاه-کرمانشاه 1306/09/09 راننده-پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین، اصابت ترکش به سر و صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 61 فروغ جاویدان
93 حمید اعظمی ساردویی هدایت كرمان-کرمان 1348/09/21 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
94 اصغر اغتنایی علی  کرمانشاه-کرمانشاه 1346/02/04 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
95 مالک افریشم مامی عراق-بغداد 1340/01/05 کارمند-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
96 حسنعلی افشاری قاسم همدان-همدان 1348/06/07 سرباز ارتش  1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
97 نظامعلی افشاری ولی‌الله زنجان-ابهر-روستای شریف‌آباد 1334/01/04 کارگر 1367/05/06  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 33 فروغ جاویدان
98 هاشم افشاری بیدسرخی عسگر همدان-همدان 1342/10/02 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
99 یوسف افشاری پور عباس کرمان-بم-روستای دهبکری 1342/11/15 سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت گلوله ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
100 سعید افشاریان علی اکبر تهران-تهران 1346/06/25 بسیجی 1367/05/16 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
101 جعفر اكبری اسماعیل همدان-همدان 1320/02/09 سرهنگ‌دوم ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 47 چلچراغ
102 محمدحسین اکبرپور صالحی اسدالله آذربایجان غربی-ارومیه 1347/01/04 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
103 عیسی  اکبرزاده جلودار علی اکبر مازندران-روستای پایین گتاب-بابل- مازندران 1344/03/14 کشاورز-بسیجی 1367/01/08  اصابت ترکش به سر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
104 احمد اکبری علی اصغر سمنان-شاهرود 1337/07/14 آزاد-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله آرپی‌جی7 و سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
105 حجت اکبری محمد ایلام-مهران-روستای قلعه جوق 1346/01/01 پاسدار 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام- مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
106 غلامرضا اکبری بهرام همدان-تویسرکان 1349/11/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
107 محمد اکبری قیصر کرمانشاه-صحنه 1350/06/04 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
108 محمدحسن اکبری محمدتقی سمنان-شاهرود-روستای دهملا 1334/02/03 کارمند آموزش و پرورش-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش و سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 33 فروغ جاویدان
109 محمدحسن اکبری علی اصغر سمنان-شاهرود 1336/05/12 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش، سوختگی و موج انفجار کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
110 محمود اکبری علی تهران- شهر ری 1338/01/01 راننده-پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
111 مرتضی  اکبری محمدرضا تهران- شهر ری 1350/06/20 خواربارفروش-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر وسینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
112 حسین اکبری بیرق علی آذربایجان شرقی-تبریز-روستای بیرق 1354/05/02 پاسدار 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران-چنگوله  حمله نظامی مرد 13 چلچراغ
113 نوروزعلی اکبری چاشمی محمدباقر سمنان-سمنان 1326/02/01 کارمند بهزیستی-بسیجی 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 41 فروغ جاویدان
114 هادی اکبری حسنعلی ده حسین گیلان-لنگرود 1344/01/31 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
115 گودرز اکبری فر شاه نظر کرمانشاه-صحنه-روستای دهلق سفلا، صحنه 1344/01/05 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
116 غلامعلی اکبری کدسرایی هادی تهران-تهران 1341/08/13 بسیجی 1367/03/31  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 26 چلچراغ
117 فرامرز اکوان محمد خوزستان-آبادان 1347/03/15 پاسدار وظیفه 1367/05/07  اصابت ترکش به قلب کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
118 قاسم الترکمانی محمود قم-قم 1278/10/11 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به کمر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 89 فروغ جاویدان
119 حسن الفتی نیا عزیز کرمانشاه-کرمانشاه 1327/01/02 کارمند اداره آب-جهادسازندگی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 40 فروغ جاویدان
120 بهرام الله امانی صادق آذربایجان شرقی-میانه 1343/05/19 ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
121 غلامحسین الله‌وردی حسین ایلام-شهر چوار،ایلام 1344/12/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به سر كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
122 عیسی الله‌ورن حسن البرز-کرج 1310/08/04 بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 57 فروغ جاویدان
123 غلامعباس الله‌یاری فتحعلی مرکزی-اراک 1345/05/05 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
124 غلامرضا  الماسی روشنعلی کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چقانرگس 1332/06/01 پلیس شهربانی 1367/05/04  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 35 فروغ جاویدان
125 محمدحسین الماسی یحیی کرمانشاه-کرمانشاه 1344/03/04 دانشجو 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
126 بهزاد الماسی زاده حشمت کرمانشاه-کرمانشاه 1344/06/05 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
127 مجید  الماسی زاده محمدنبی ایلام-مهران 1346/05/07 پاسدار وظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش خمپاره ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
128 حشمت‌الله الهی جعفر البرز-کرج-گلستانه 1346/05/05 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سر و پا ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
129 شهرام الهیاری مونس تهران-تهران 1348/06/26 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
130 نوروزی الیاس عزیز الله آذربایجان شرقی- اهر - شهر هوراند 1348/03/12 کشاورز-سرباز نیروی انتظامی 1367/04/01  اصابت گلوله ایلام-مهران-قلعه تراش ترور مرد 19 چلچراغ
131 سیدعبدالرضا الیاسی سیدعبدالحسین لرستان-کوهدشت 1346/12/04 سرباز ارتش 1367/04/31  گروگان گیری، شکنجه و اعدام ایلام-میمک حمله نظامی مرد 21 متفرقه
132 سیدعلی امام جمعه زاده اندانی سیدمحمود اصفهان-اصفهان 1339/05/20 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش خمپاره و سوختگی شدید کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
133 فریدون امامی عبدالعلی کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای همه ایاز 1346/10/09 سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت ترکش ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
134 حسین امانی علی سمنان-دامغان 1350/10/09 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
135 محمدرضا امرالهی کوچه بیوکی علی تهران-تهران  1345/10/04 بسیجی 1367/05/01  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 22 متفرقه
136 عزیزیار امرایی علیداد لرستان-کوهدشت-روستای رحمان‌آباد 1345/06/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
137 نظامعلی امیدی حسینعلی مرکزی-شازند-روستای هندودر 1347/02/02 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/08 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
138 کریم امیر بهبود حیدرعلی آذربایجان شرقی-تبریز 1345/10/01 سرباز 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
139 فریبرز  امیرپناه عباس تهران-تهران 1346/11/21 پاسدار 1367/05/03  سوختگی ناشی از انفجار کرمانشاه-کرند غرب (اسلام آباد غرب)  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
140 حمیدرضا امیری گل محمد روستای درگی از توابع شهرستان زابل 1346/11/01 پاسدار کمیته انقلاب اسلامی 1367/05/05  اصابت تركش به سر كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
141 علی امیری آیت‌الله مرکزی-شازند-روستای قاقان 1347/01/01 کشاورز-پاسدار 1367/05/01  اصابت ترکش به کمر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
142 علی امیری محمد مرکزی-شازند 1350/01/08 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
143 محمد امیری اسلام تهران-تهران 1347/04/27 سرباز ارتش 1367/04/01  اصابت ترکش   ایلام-شرهانی  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
144 مسعود امیری حسینعلی کرمانشاه-کرمانشاه 1339/08/05 دانشجو 1367/05/07 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
145 یحیی امیری علیمحمد کرمانشاه-هرسین 1351/09/05 کشاورز 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
146 قدرت‌الله امیری‌ قاسم‌آبادی رضا مرکزی-خمین-روستای قاسم‌آباد 1348/05/09 نانوا-پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
147 رجب امیری قره‌کند تیمور آذربایجان شرقی-مراغه-روستای قره‌کند 1347/12/30 سرباز 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
148 مصطفی امیریان چراغعلی کرمانشاه-کرمانشاه 1343/05/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
149 محمدرضا امینایی محمدربیع تهران-تهران 1346/01/02 نقاش خودرو-سرباز ارتش 1367/05/05  سوختگی شدید کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
150 احسان امینی علی اصغر تهران-تهران 1349/09/05 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-سرپل ذهاب   حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
151 محسن امینی خیدان کرمانشاه-کرمانشاه 1343/07/01 پاسدار 1367/05/08  سانحه رانندگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
152 عباس امینی زاده بزنجانی  آقایار کرمان-بافت-روستای آهوئیه 1348/01/15 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 19 آفتاب
153 غلامرضا انتخاب سمیعی احمد تهران-تهران 1348/04/11 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
154 محمد اورکی شاه‌آبادی زلفعلی خوزستان-دزفول 1342/04/07 کشاورز-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به پا ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 25 آفتاب
155 داود  ایزدی اکبر تهران-تهران 1345/10/11 چوپان-پاسدار 1367/05/12  اصابت ترکش به پا کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
156 سعید ایم نطل بفومنی ابوالحسن گلستان-بندر تركمن 1347/01/02 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
157 حجت الله ایمانی حیاتعلی کرمانشاه-كنگاور-نهرالدوله 1341/06/01 گروهبان دوم ارتش 1367/05/11  اصابت گلوله کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
158 حسن ایمانی ایمانقلی اردبیل-مشگین شهر-روستای آلنی  1346/08/01 سرباز ارتش  1367/03/29  اصابت گلوله به سینه و شکم ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
159 نوروزعلی ایمانی نسب محمد سمنان-سرخه 1339/07/16 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به گردن، سینه و پا  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
160 سعید ایمن طلب فومنی ابوالحسن گلستان-بندر ترکمن 1347/01/02 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
161 نجی الله ایوبی خدابخش تهران-شمیرانات 1328/07/05 بسیجی 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 39 فروغ جاویدان
162 اسماعیل آب حسن کردستان-دیواندره-روستای خاکی 1345/01/10 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش خمپاره ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
163 مهرداد  آب آذر بشیر تهران-تهران 1343/08/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر و صورت  کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
164 حسن آبپز حیدر ایلام-دره شهر-بدره 1345/04/01 پاسدار وظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
165 سبزعلی  آجرلو ولی‌الله مرکزی-اراک 1351/01/04 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
166 حسنعلی آداک نورعلی تهران-تهران 1347/04/17 سرباز ارتش 1367/05/16  اصابت ترکش و گلوله به سر کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
167 داوود آذرساگرجان علی تهران-تهران 1329/04/11 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 38 فروغ جاویدان
168 مهدی آذرکفی فریدون کرمانشاه-کرمانشاه 1347/11/03 پاسدار وظیفه 1367/05/04 درگیری با منافقین، اصابت ترکش به دست کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
169 حمید آذرمی محمد تهران-تهران 1351/04/12 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
170 احمد آذری علی محمد تهران-تهران-روستای وصفنار 1349/01/25 کارگر-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
171 ابوالقاسم آذری فر حسینعلی خراسان شمالی-گرمه-روستای دشت 1314/04/01 کشاورز 1367/05/04  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 53 فروغ جاویدان
172 کیوان آرایشی ماشاالله تهران-تهران 1348/04/03 نجار-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
173 پرویز آرمند رضا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گواور 1347/02/02 راننده جهادسازندگی-پاسدار وظیفه 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-حسن آباد  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
174 علی اصغر آرونی‌کاشی عباسعلی تهران-تهران 1345/10/27 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
175 خسرو آزاد علی خوزستان-ایذه 1343/06/21 استوار دوم ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
176 جواد آستانه پرست حسین خراسان رضوی-مشهد 1349/05/11 پاسدار وظیفه 1367/04/28 ترور توسط منافقین کرمانشاه-ثلاث باباجانی-شیخ صالح ترور مرد 18 متفرقه
177 منصور آسیته محمد ایلام-مهران-روستای مهر 1348/05/04 پاسدار 1367/03/29  اصابت گلوله به پهلو ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
178 علی  آشوری موثق محمد تقی تهران-تهران 1346/12/11 سرباز ارتش 1367/05/15  اصابت ترکش  کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
179 احمد آقابیگی ارسلان تهران-تهران 1342/11/03 معلم-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
180 صیدطهماسب آقاجانی میرصهماسب لرستان-خرم آباد-روستای رومشکان 1334/04/13 بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش به صورت ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 33 چلچراغ
181 اسماعیل  آقاسلطانی  حمید اردبیل-مشگین شهر-روستای جمال آباد  1347/03/01 پاسدار وظیفه 1367/05/04 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
182 رفیع آقامحمدیان غفور اردبیل-اردبیل 1345/01/02 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
183 جعفر آقایاری علی تهران-شهر ری (اسلامشهر) 1347/10/20 کارمند-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
184 محمدرضا آقایی حسینعلی خراسان رضوی-چناران-حسن آباد خان 1347/06/21 کشاورز-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
185 اقبال آقایی بنفشه یوسفعلی اردبیل-اردبیل 1326/10/02 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 41 فروغ جاویدان
186 حسن آقایی سرخه لیژه رضا کرمانشاه-کرمانشاه 1343/04/11 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
187 باباجان آلود بابا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای سرخک سنجابی 1327/09/05 کارگر شهرداری 1367/05/07 درگیری با منافقین، اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 40 فروغ جاویدان
188 عظیم باباخانی شرفی اسماعیل کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گواور 1305/04/03 آزاد 1367/05/03  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 62 فروغ جاویدان
189 غلامرضا بابایوسفی حاج آقا تهران-تهران 1345/06/27 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
190 ابوالفضل  بابایی علیرضا هردبیل-مشگین شهر-روستای بارزیل 1346/06/02 بسیجی 1367/03/28  اصابت ترکش به پا ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
191 خلیل بابایی براتعلی خراسان رضوی-قوچان-روستای ناوخ 1348/01/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
192 داوود  بابایی رستمعلی تهران-تهران 1350/01/18 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد  17 فروغ جاویدان
193 سیدمحمد بابایی سید محمود تهران-تهران 1349/08/22 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-سر پل ذهاب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
194 علی‌کوثر بابایی علی مرکزی-اراک-روستای آدشته 1351/01/12 خیاط-پاسدار 1367/05/13  اصابت ترکش و گلوله کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
195 محمدمراد بابایی غلام کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای درگه صیدایاز 1328/01/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 39 فروغ جاویدان
196 مظاهر بابایی حسین آذربایجان شرقی-میانه 1346/07/05 کارگر-سرباز ارتش  1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
197 نورمحمد بابایی حیدر ایلام-ایلام 1346/08/22 سرباز ارتش 1367/03/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
198 حسن بابایی سوستانی محمد گیلان-لاهیجان-روستای سوستان 1346/01/01 سرباز ارتش 1367/03/30  اصابت تركش گلوله توپ به پا ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
199 عیسی بابایی‌نژاد هوراند بایرام آذربایجان شرقی-تبریز 1348/09/14 سرباز 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
200 مراد  باتجربه موسی خراسان شمالی-بجنورد-روستای غلامان 1348/01/02 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
201 علی اکبر بازه علی اصغر خراسان شمالی-اسفراین-روستای قارضی بام 1347/02/07 گچکار-پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
202 اصغر بازیار اکبر فارس-رستم-روستای پرین 1348/12/02 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
203 جلیل باغچی‌زاده خامنه علی‌اصغر آذربایجان شرقی-خامنه 1345/09/12 سرباز 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
204 سید رضا باقرآبادی میر یعقوب تهران-تهران 1347/01/30 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
205 حمید  باقری حسن تهران-شمیرانات-تجریش 1346/09/28 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
206 شامل باقری مقداد اردبیل-خلخال-روستای کلی خانندبیل 1347/05/01 سرباز ارتش  1367/03/29  اصابت ترکش به پهلو ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
207 عادل باقری قاسم همدان-كبود رآهنگ - روستای بابان 1348/06/06 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
208 علی باقری محمد تهران-تهران 1349/02/12 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
209 فردین باقری حسین کرمانشاه-کنگاور 1348/01/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به پهلو کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
210 مجتبی باقری محمد مرکزی-شازند 1350/01/08 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و سینه   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
211 بهرام باقری امیرغائب قلی آذربایجان شرقی-ملکان-روستای نصرت‌آباد 1344/06/14 سرباز 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
212 حسین  باقری منش عباس خراسان رضوی-سبزوار-روستای داورزن 1344/01/04 روحانی-بسیجی 1367/05/05  سوختگی شدید کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
213 کوروش بال افکنده غلامحسین بوشهر-بوشهر 1346/03/01 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش و گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
214 علی بایندر عزیزمحمد زنجان-ماه‌نشان-روستای مادآباد 1347/09/20 تعمیرکار خودرو 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
215 سیدحسن بحیرایی سیدعلی تهران-تهران 1349/01/01 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر   کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
216 سیدعطاءالله بحیرایی سیدعلی خوزستان-اهواز 1344/12/15 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
217 محمد بختیاری محمدرضا لرستان-بروجرد-روستای خایان 1347/03/15 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
218 جعفر بخشیان  علی بخش  مازندران-سوادکوه-روستای پارسی 1349/10/10 دانش آموز-بسیجی 1367/05/04  ااصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
219 محمدعلی بداقی امامعلی کرمانشاه-کرمانشاه 1336/07/04 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به صورت و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد  31 فروغ جاویدان
220 محسن بدخش چنگیز گلستان-گرگان 1342/06/05 دانشجو-بسیجی 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
221 نادر بدر رضا تهران-تهران 1345/10/23 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
222 عبدالزهرا بدوی حمید خوزستان-اهواز 1345/12/20 گروهبان دوم ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
223 قاسم بدوی حسن خوزستان-اهواز 1345/04/07 کارمند نیروی هوایی ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
224 علیرضا براتی محمد علی خراسان شمالی-اسفراین-روستای دهنه اجاق 1346/07/09 قالیباف-سرباز ارتش 1367/01/09  اصابت ترکش ایلام-شرهانی  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
225 احد  برادری هاچه‌سو حسین آذربایجان غربی-شاهین‌دژ-روستای هاچه‌سو 1346/10/08 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
226 مهدی برچلویی علی اصغر همدان-همدان 1347/06/01 دانشجو-بسیجی 1367/05/06  اصابت  ترکش به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
227 محمد  برخوردار علی خراسان رضوی-سبزوار-روستای یام 1345/01/20 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
228 محمدرضا برخوردار کاشانی ناصر تهران-تهران 1343/09/11 سرباز ارتش 1367/01/08  ااصابت ترکش خمپاره به سینه ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 24 آفتاب
229 سیدحسین برزگر هدایت الله تهران-تهران 1335/10/30 کارمند-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
230 عبدالمجید برزگر جمعه فارس-بوانات-روستای فخر آباد 1347/03/10 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش خمپاره به گردن ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
231 محمدباقر برزگر رحیمی انعام الله قزوین-قزوین 1343/01/10 سرباز ارتش  1367/01/07 در حمله منافقین براثر اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 متفرقه
232 صدریه برمایه علی کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1342/04/27 خانه دار 1367/05/03 حمله منافقین-اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 25 فروغ جاویدان
233 عباس بروجی‌فرد فغانعلی قزوین-روستای التین‌کش 1346/01/15 سرباز ارتش 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 متفرقه
234 فتحی بزنی ولی لرستان-خرم آباد 1316/03/09 راننده جهاد سازندگی 1367/05/04  اصابت ترکش به سر و صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 51 فروغ جاویدان
235 سید محسن بشارت سید محمد تهران-تهران 1348/09/06 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
236 مجید بشکاوی حسن تهران-تهران 1346/08/10 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
237 حسن بشیری یحیی گیلان-آستانه اشرفیه 1347/06/01 تعمیركار خودرو-سرباز ارتش 1367/05/05 اصابت تركش به سر كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
238 محمود بصیری اسفندآبادی سیف الله تهران-تهران 1348/03/13 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
239 ناصر بغدادی حسین مرکزی-اراک 1350/08/15 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
240 یوسف بغدادی فتحعلی تهران-تهران 1349/03/20 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
241 وحید بکتاش مطلق عباسقلی آذربایجان غربی-شاهین دژ 1344/09/13 دانشجو-بسیجی 1367/05/04 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
242 قدرت‌الله بگدلی مسیح خوزستان-بهبهان-روستای علمدار 1347/07/14 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه و پا   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
243 شاهرس بلبلی رضا هرمزگان-رودان-روستای نازدشت 1346/10/01 کشاورز-سرباز 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
244 حسین بلندهمت محمد تهران-تهران 1345/09/12 سرباز ارتش  1367/03/29  اصابت گلوله به شکم ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
245 ملک محمد  بلوچی ناهوک(کریم بخش) ابراهیم سیستان و بلوچستان-سراوان-روستای ناهوک 1342/01/15 سرباز ارتش 1367/03/30  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
246 داریوش  بنایی باروق شمس الله آذربایجان غربی-میاندوآب 1346/12/01 پاسدار وظیفه 1367/04/02  اصابت ترکش به سر و شکم ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
247 نعمت الله بنیاسی محمد همدان-اسدآباد 1341/01/20 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
248 علی به جامه حاج علی همدان-بهار-لالجین 1350/11/01 کشاورز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
249 غلامحسن به كردار علی عسگر همدان-شهرستان ملایر - روستای علوی 1348/01/02 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
250 طاهر محمد بهادر حاجی محمد گلستان-کلاله-روستای صوفیان 1347/04/09 کشاورز-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
251 محسن بهارلو صفرعلی تهران-تهران 1345/12/10 کارمند بانک-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
252 محمدرضا بهپورمقدم محمدباقر اردبیل-اردبیل 1346/05/01 سرباز ارتش  1367/04/01 درگیری با منافقین ایلام-شهرهانی  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
253 شجاعت بهرام‌زاده محمد اردبیل-اردبیل 1345/10/20 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به کمر و پا ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
254 داود بهرامی حسن همدان-کبودرآهنگ 1348/09/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  موج انفجار کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
255 محسن بهرامی نعمت الله کرمانشاه-کرمانشاه 1342/12/29 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به قلب و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
256 محمد بهرامی احمد همدان-شهرستان رزن -  روستای نظام آباد 1348/04/08 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
257 احمد بهشتی قناد اصغر تهران-تهران 1343/07/10 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
258 نعمت الله بوربور غلامعلی تهران-ورامین 1343/06/30 سرباز ارتش  1367/04/05 در حمله منافقین براثر اصابت ترکش و گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
259 رحمان بیات میرز ارضا همدان-شهرستان تویسركان - روستای كارخانه 1350/06/03 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
260 محمد نبی بیات محمد صادق لرستان-الیگودرز 1330/04/12 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش  کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 37 فروغ جاویدان
261 مرتضی  بیات غلامعلی تهران-تهران 1350/08/26 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
262 هادی بیاتی عبادالله همدان-تویسرکان-روستای مبارک‌آباد 1346/01/01 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
263 عبدالحسین بیدار حسین گیلان-لاهیجان 1343/12/28 فروشنده-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
264 محمدرضا بیداری علی اصغر همدان-همدان 1346/05/17 دانشجو-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
265 علی بیژنی عزت الله تهران-تهران 1348/04/17 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
266 اصغر  بی‌غم کلهین ذکرعلی آذربایجان شرقی-تبریز 1343/11/19 سرباز 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
267 جبار بیگ رضایی غلامحسین کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای صیدایاز 1344/03/02 معلم 1367/05/07 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
268 حشمت الله بیگ رضایی یدالله کرمانشاه-قصر شیرین-روستای صیدایاز 1340/05/01 پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
269 صاحبعلی بیگدلی قیدارعلی زنجان-خدابنده 1320/02/20 کارگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 47 فروغ جاویدان
270 حسین بیگلری مرزالله محمدولی کرمانشاه-روستای وندرنی علیا 1345/01/01 پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
271 احمد پاپی عادل لرستان-خرم آباد 1336/01/20 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
272 امیری  پاپی شاهمراد لرستان-خرم آباد 1347/04/10 ارتشی 1367/03/30  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
273 حمیدرضا پاپی پیرولی لرستان-دورود 1345/01/15 سرباز ارتش 1367/04/31  گروگان گیری، شکنجه و حلق آویز شدن ایلام-صالح آباد حمله نظامی مرد 22 متفرقه
274 علی عباس پاپی شعبانعلی خوزستان-دزفول 1347/09/03 جهادگر جهادسازندگی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
275 محمد پاپی موسی لرستان-خرم آباد 1337/02/03 پاسدار 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
276 هادی پاداش برمچی محمد گیلان-رشت 1345/06/01 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت تركش خمپاره به سینه ایلا-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
277 منوچهر پارسا شمسعلی مرکزی-اراک-روستای گورچک 1350/06/07 ژاکت‌بافی-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
278 قدیر  پارساخانکندی نجفقلی اردبیل-اردبیل 1345/12/01 سرباز ارتش  1367/03/29  اصابت ترکش توپ ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
279 مسعود پازوکی مصطفی تهران-پاکدشت-روستای قوهه 1339/03/04 معلم-پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
280 نورالله پازوکی اسدالله تهران-پاکدشت 1347/05/02 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
281 حسین  پاسدارشهری محمد خراسان رضوی-گناباد 1348/01/10 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
282 علی اکبر پاشایی علی حسن کرمانشاه-کرمانشاه 1344/11/18 دانشجو-پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
283 یوسف پتق ارزامحمد گلستان-بندر ترکمن-روستای بناور 1346/05/02 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
284 صادق  پرنیان صدرالله لرستان-الیگودرز 1347/08/07 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
285 اسفندیار پرهوده قاسم کرمانشاه-گیلان غرب 1346/11/07 پاسدار وظیفه 1367/05/04  اصابت گلوله به سر و صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
286 حشمت الله پرواره عزیزعلی کرمانشاه-قصرشیرین 1340/09/04 پاسدار 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
287 مرادعلی پروانه یوسفعلی خراسان شمالی-بجنورد-روستای حصارچه 1340/06/10 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
288 باقر پرویزیایی الله قلی کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1349/01/20 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
289 محمد پریمی غلامرضا روستای خورزان-دامغان-سمنان  1346/05/03 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
290 اسدالله پناه حسین خان خراسان شمالی-مانه و سملقان-روستای قره مصلی 1347/04/18 کشاورز-پاسداروظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
291 یوسف  پنق ارزامحمد گلستان-بندر ترکمن-روستای بناور 1346/05/02 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
292 محمدرضا پورآزادی پرویز کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای حسن آباد 1346/07/03 پاسدار 1367/05/05 سوءقصد منافقین- اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
293 عباس پورحبیب صایین بایرام اردبیل 1344/09/01 سرباز ارتش  1367/05/03  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
294 بهمن پوردشت یوسفعلی البرز-نظرآباد 1346/11/26 جوشکار-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله   کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
295 امیر پورمحمد سلیمان کرمانشاه-کرمانشاه 1339/07/27 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
296 محمود پورنوروز محمد کرمان-بم 1341/10/05 پاسدار وظیفه 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
297 رمضانعلی پیروزنام اسماعیل تهران- شهر ری 1349/06/06 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
298 قاسم پیری مهدی کرمانشاه-سرپل ذهاب 1345/05/01 پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت ترکش آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
299 مطفر پیشداد مرادعلی لرستان-الیگودرز 1347/11/11 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
300 خانلر پیواسته براتعلی خراسان شمالی-بجنورد-روستای تازه قلعه 1347/11/08 کشاورز-پاسداروظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
301 محمود  تاج الدین رضاعلی تهران-تهران 1339/10/17 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
302 وحیدرضا تاج پور علی‌اصغر تهران-تهران 1348/11/09 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
303 فریدون تاجیک شیرخان تهران-پاکدشت 1345/01/01 معلم-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
304 محمد تجلی اکبر مرکزی-کمیجان 1341/01/07 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش   کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
305 سیداسدالله تراب سیداحمد کرمانشاه-کرمانشاه 1346/10/10 طلبه-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
306 محسن ترابی علی محمد تهران-تهران 1345/08/18 خیاط-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
307 حسن ترابیده احمد ایلام-روستای قلعه دره،مهران 1347/11/02 پاسدار 1367/03/27  اصابت ترکش به سر و سینه ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
308 علی شاه ترسه نریمان کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1346/012/02 پاسدار 1367/05/02  اصابت گلوله به پهلو کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 متفرقه
309 محمدحسن ترك ترك علی همدان-همدان 1347/03/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
310 موسی الرضا ترک علی اصغر خراسان رضوی-نیشابور-روستای عبدل کاو 1345/10/24 نانوا-سرباز ارتش 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
311 عبدالمحمد ترکاشوند نورمحمد همدان-تویسرکان-روستای مرادآباد 1348/05/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
312 عزیزالله ترکاشوند محمداسماعیل همدان-تویسرکان-روستای اشترمل 1339/03/07 کارگر 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
313 محسن ترکاشوند بخشعلی همدان-تویسرکان-روستای اشترمل 1348/03/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
314 مسعود ترکاشوند محمدرسول همدان-تویسرکان-روستای اشترمل 1348/06/01 نجار-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
315 نقی ترکان دهنوی محمدتقی همدان-ملایر 1338/01/10 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش و سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
316 یدالله ترکانلو اسدالله خراسان شمالی-بجنورد-روستای باباامان 1347/06/10 قالیباف-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
317 جلیل تعمیرکاری عبدالحسین ایلام-ایلام 1348/00/00 پاسدار وظیفه 1367/04/01  اصابت ترکش خمپاره به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
318 محمدجواد تقوایی محمدحسن فارس-فسا 1346/06/28 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
319 علی تقوی ورکانه صالح همدان-همدان 1347/01/01 دانشجو-بسیجی 1367/05/02  اصابت ترکش به دست و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
320 امیر عباس تقی زاده حسین تهران-تهران 1346/06/01 سرباز ارتش 1367/01/08  گروگان گیری-شکنجه و قتل ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
321 نعمت‌الله تقی‌پور سگزآبادی شیرزاد قزوین-بوئین زهرا-روستای سگزآباد 1341/03/01 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش گلوله   ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 26 چلچراغ
322 فتحعلی تقی‌لو عباسعلی قزوین-دهقانرود 1348/09/20 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
323 محمدرضا تمجیدی حسن آذربایجان شرقی-مراغه-روستای آشان 1347/03/02 پاسدار 1367/03/28  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
324 حسین  توکلی نعمت تهران-تهران 1335/08/02 استوار یکم ارتش 1367/03/29  ااصابت ترکش به بدن ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 32 چلچراغ
325 محمد توکلی توکل مرکزی-اراک 1300/00/00 روحانی 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 67 فروغ جاویدان
326 مرتضی  توکلی رینه اسماعیل تهران-تهران 1347/10/16 بسیجی 1367/04/02  ااصابت گلوله به زیر گلو ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
327 مهران توکلی یرکی منوچهر تهران-تهران 1347/11/05 سرباز ارتش 1367/01/08  ااصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
328 مسعود توکلیان قدرت الله فارس-ممسنی- روستای دشمن زیادی 1345/10/01 گروهبان‌یکم ارتش  1367/05/11  اصابت ترکش به خمپاره کردستان-سردشت  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
329 سیدمجتبی تولیت سیدمحمد قم-قم- روستای نایه 1346/01/01 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش و گلوله به سر و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
330 جمشید تیموری غلامرضا سمنان-شاهرود 1324/06/11 کارمند اداره مخابرات-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 43 فروغ جاویدان
331 رضا تیموری غلامحسین آذربایجان شرقی-مراغه 1348/11/05 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
332 محمدعلی تیموری حسینعلی سمنان-شاهرود 1332/01/01 کارگر کارخانه ذوب آهن-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سینه و دست کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 35 فروغ جاویدان
333 کرم بگ ثابتی شاد مراد کرمانشاه-هرسین 1349/06/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
334 رستم ثاقبی جلال اردبیل-نیر 1337/06/21 کارگر-بسیجی 1367/05/11  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
335 نجفعلی ثمری میرزاعلی همدان- بهار - لالجین 1348/09/04 سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب   حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
336 محمد جالینوسی محمد مرکزی-امیرآباد 1340/07/03 کارگر شرکت-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
337 احمد جامه بزرگ محمدرضا همدان-تویسرکان-روستای قلعه‌قاضی 1348/01/03 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
338 منوچهر جان جانی خدامراد همدان-تویسرکان-فرسفج 1344/05/03 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
339 حسین جانثاری ذبیح الله تهران-تهران 1346/12/25 بسیجی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
340 احمد جان‌محمدی علی‌جان مرکزی-خمین-روستای رباط 1338/06/01 سنگ‌کار-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله به قلب ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 29 چلچراغ
341 مختار جباری سردارعلی آذربایجان شرقی-هشترود-روستای مندربلاغی 1346/03/05 سرباز ارتش 1367/01/08  ااصابت ترکش و سوختگی ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
342 خسرو جباریان‌پور علی‌آباد خلیل آذربایجان غربی-اشنویه 1345/09/01 سرباز 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
343 احمد جشمیدی علی محمد همدان-تویسرکان 1340/06/20 معلم-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
344 علیرضا جعفرطرقی سیف‌الله البرز-ساوجبلاغ-هشتگرد 1350/06/15 دانش‌آموز-جهادگر 1367/05/05  اصابت ترکش و گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
345 عباس  جعفرنیا صومعه سرایی ابراهیم مازندران-چالوس 1344/05/12  ستوان دوم ارتش 1367/05/04  ترکش به سینه ایلام-صالح آباد  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
346 جلال جعفری علی اکبر کرمانشاه-اسلام آباد-حسن آباد-روستای دلو 1345/09/17 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
347 حسین جعفری معان الله ایلام-دهلران-بخش موسیان 1347/07/03 کارگر-پاسدار وظیفه 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
348 علی جعفر جعفری محمد ایلام-روستای لالا،شیروان و چرداول 1353/04/01 کشاورز-بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 14 چلچراغ
349 علی‌اکبر جعفری علی‌اصغر زنجان-ابهر 1348/12/20 دانش‌آموز 1367/05/03  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
350 محمد جعفری عزیز کرمانشاه-گیلانغرب-روستای گواور 1341/03/07 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
351 یاسین جعفری منخی ایلام-روستای فرخ آباد،مهران 1317/07/05 رییس کمیته امداد 1367/03/23  سوختگی ایلام-مهران ترور مرد 50 متفرقه
352 یوسف جعفری حسنعلی اصفهان-مبارکه-روستای اراضی 1344/07/07 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
353 نعمت الله  جعفری قلعه جوقی علی خراسان رضوی، مشهد 1318/03/03 دوره گرد-بسیجی 1367/05/04  عوارض ناشی از مصدومیت شیمیایی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 49 فروغ جاویدان
354 حمید جلالی یدالله تهران-تهران 1346/03/09 بسیجی 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
355 محمد جلالی حسن خراسان رضوی، بردسکن، روستای شفیع آباد 1346/04/20 گروهبان نیروی هوایی ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
356 ناصر جلالی نجف آبادی مصطفی اصفهان 1342/07/27 جهادگر جهادسازندگی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
357 اسماعیل جلمبادانی علی اکبر خراسان رضوی، سبزوار، روستای جلمبادان 1341/07/01 کارگر، بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
358 احمد جلیلی شیرولی کرمانشاه-کرمانشاه 1344/11/18 نفت فروش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
359 هادی جلیلی بال مهدی تهران-تهران 1347/09/20 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
360 علیرضا جلیلی سیار مشهد محمد تهران-تهران 1350/03/31 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
361 مراد جلیلیان باقر کرمانشاه-روستای ورپرهلیلان 1346/01/15 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
362 نقدعلی جمال‌زاده شامل آذربایجان شرقی-اهر-علیار 1346/04/09 سرباز 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
363 عباس جمالی غلامرضا خراسان جنوبی-فردوس- روستای اسلامیه 1347/05/26 تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
364 سیدمحمد جمالی کرمانشاهی سیدعباس کرمانشاه-کرمانشاه 1330/12/10 آتش‌نشان 1367/04/31  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 37 متفرقه
365 احمد جمشیدی علی محمد همدان- تویسركان  1340/06/20 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
366 محمدرضا جمشیدی علی اکبر تهران-تهران 1343/05/11 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش موشک آرپی‌جی به صورت کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
367 محمدابراهیم جمشیدی سراسنگ محمدعلی خراسان رضوی-فریمان-روستای کاریزنو 1341/11/01 پاسدار کمیته 1367/05/06  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
368 ابراهیم جمشیدی میاندشتی رضا تهران- شهر ری 1349/09/30 بسیجی 1367/05/01  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-سومار حمله نظامی مرد 18 متفرقه
369 غلامحسین جنانی حبیب الله تهران-تهران 1345/02/04 سرباز ژاندارمری 1367/04/21 درگیری با منافقین کرمانشاه-صالح آباد ترور مرد 22 متفرقه
370 احمد جهان دار لاشکی میرآقا مازندران-نوشهر-روستای لاشک 1347/02/01 دانش آموز-بسیجی 1367/03/30 در گیری با منافقین-اصابت ترکش تک تیرانداز به سر و پا نامشخص  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
371 داراخان جهانبخشی محمدحسین کرمانشاه-اسلام ‌آباد غرب 1309/08/05 کشاورز 1367/04/31 درگیری با منافقین كرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 58 متفرقه
372 محمدحسن جهانگیری عسکر فارس-سپیدان-شهر بیضا 1340/02/03 سرباز ژاندارمری 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 27 آفتاب
373 حسین جهانی صفرعلی تهران-دماوند 1347/10/01 کشاورز-بسیجی 1367/05/05  قطع سر و دست کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
374 کامل جهانی خامسلو شعبان اردبیل-روستای قره تپه 1346/04/19 سرباز ارتش  1367/01/08  اصابت گلوله خوزستان-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
375 اباذر جودری عبدالکریم خراسان جنوبی-روستای تقاب 1347/07/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
376 فرهاد جودکی حسین لرستان-ازنا-حشوید 1345/06/10 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سینه ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
377 یارولی جودکی حسین خان لرستان-خرم آباد-سراب 1342/05/03 گروهبان دوم ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین ایلام-مهران-صالح آباد  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
378 جلیل جودکی آقامیرزایی محمدرضا لرستان-خرم آباد-روستای کره‌گاه 1338/01/01 جهادگر جهادسازندگی 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
379 محمدعلی جوزانی کهن اسماعیل تهران-تهران 1350/08/02 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
380 علیرضا چایچی تبریزی صالح تهران-تهران 1346/04/05 سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت ترکش به سر و قلب ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
381 اکبر چراغی ذبیح الله تهران-تهران 1347/11/11 شاگرد راننده-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
382 محمود چنگی رمضان لرستان-دورود 1346/02/01 سرباز ارتش 1367/03/30  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
383 عوضعلی چهارتنگی ذوالفعلی خوزستان-ایذه-روستای چهارتنگ 1343/01/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
384 محمد چوب کار محمد علی لرستان-بروجرد   1339/06/10 پاسدار 1367/03/30  اصابت ترکش به پا  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 28 چلچراغ
385 ابوالقاسم چوپان کریمی اسحاق مازندران-رامسر 1346/01/01 نقاش خودر-سرباز 1367/05/07   اصابت ترکش به کتف و پا ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
386 برزو حاتمی محمدکریم ایلام-آبدانان-روستای مورموری 1346/10/19 کشاورز-سرباز وظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
387 محسن  حاتمی محمد مهدی خراسان رضوی-نیشابور-روستای صالح آباد 1345/10/01 کارگر 1367/01/08  اصابت ترکش به شکم و پا ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
388 ولی حاتمی علی محمد لرستان-بروجرد 1345/01/01 استواردوم نیروی هوایی ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
389 ابوالفضل حاج‌خان میرزایی محمدعلی زنجان-ابهر-روستای سلطانیه 1347/07/17 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به کمر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
390 علی حاج‌رضایی محمد مرکزی-محلات 1348/01/28 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
391 علیرضا حاجی ابوالحسنی محمد تهران-تهران 1349/11/05 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
392 حسینعلی حاجی آبادی علی خراسان رضوی-مشهد 1346/03/30 خیاط-پاسدار وظیفه 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-میمک  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
393 حمیدرضا حاجی حسینعلی حسین قم-قم-روستای عامره 1346/06/30 کارگر-پاسدار وظیفه 1367/05/05  گروگان گیری، شکنجه و قتل کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
394 قربان حاجی صادقلو محمدعلی تهران-شهر ری (اسلامشهر) 1345/11/01 سربازارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
395 عبدالرضا حاجی کریمی حاجی گلستان-گرگان 1346/10/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
396 مهران حاجی لویی فریدون تهران-تهران 1345/05/08 دانشجو-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
397 علی حاجی محمد موسیرز حسن خراسان رضوی-گناباد-روستای موسیرز 1347/01/01 نقاش خودرو-پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
398 نظامعلی حاجی محمدی یدالله قزوین-تاکستان-روستای قرمزآباد 1345/02/04 کشاورز-پاسدار 1367/01/21  اصابت گلوله به سر ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 22 متفرقه
399 سید جبار حاجی نیارکی سیدهاشم تهران-تهران 1344/02/14 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
400 حسین حاجی هاشمی محمد علی تهران-تهران 1345/07/04 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله  کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
401 ایرج حاذق کوچه باغی محمدباقر آذربایجان شرقی-تبریز 1346/04/11 ارتشی 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
402 حمیدرضا حافظی عباسقلی لرستان-بروجرد 1351/04/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/30  اصابت گلوله کردستان-بوکان  حمله نظامی مرد 16 متفرقه
403 احمد حبیب داویجانی هیبت الله همدان-ملایر 1347/01/06 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-قلاویزان  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
404 بهروز حبیب زاده حاجیلاری رضاقلی آذربایجان غربی-چایپاره 1348/10/01 پاسدار وظیفه 1367/05/02  اصابت ترکش آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 19 متفرقه
405 مهدی حبیبی قدرت الله تهران-تهران 1345/01/21 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
406 علیرضا حجازی رمضانعلی اصفهان-کاشان-روستای جوشقان‌استرک 1346/03/01 گروهبان‌دوم ارتش 1367/04/31  اصابت گلوله به گردن و کتف کرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامی مرد 21 متفرقه
407 غلامرضا حجی زاده نیازعلی خراسان رضوی-تربت حیدریه-روستای چخماق 1345/01/04 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
408 معصومعلی حدادی قاسمعلی کهکیلویه و بویراحمد-گچساران-روستای دیل 1347/01/01 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
409 حبیب الله حدودی رضاعلی کرمانشاه-سنقر-روستای زاغان علیا 1343/01/20 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
410 سعید حزباوی خلف خوزستان-اهواز 1347/03/23 سرباز ارتش 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
411 زین العابدین حسن بیگی محمدمهدی سمنان-دامغان 1351/01/25 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
412 محمد حسن بیگی احمدبیگ ایلام-ایلام-روستای چم زیره 1338/06/01 بنا-سرباز ارتش 1367/04/22  اصابت ترکش به سر ایلام-فکه ترور مرد 29 متفرقه
413 علی اکبر حسن زادگان مسلم خراسان رضوی-قوچان 1340/06/30 سرباز ارتش 1367/05/07  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
414 حجت حسن زاده محمدیوسف خراسان شمالی-گرمه-درق 1346/01/09 دامدار-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
415 علی اصغر  حسن زاده حسن خراسان رضوی-گناباد-روستای حسین آباد 1348/01/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به پا و صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
416 علی اکبر حسن زاده علی اصغر خراسان جنوبی-بیرجند-روستای آسیابان 1350/02/01 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
417 علیرضا حسن زاده طومار هردبیل-پارس آباد-اصلاندوز 1349/03/01 پاسدار وظیفه 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 18 چلچراغ
418 ابولقاسم حسن‌پور فرشور سیفالله تهران-تهران 1345/10/20 پاسدار 1367/01/08  اصبت گلوله ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
419 غلامرضا حسنوی قشلاق علیقلی آذربایجان شرقی-مراغه-روستای سراجو 1347/01/24 پاسدار 1367/03/30  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
420 زهرا  حسنی رشید کرمانشاه-گیلانغرب-روستای گلین 1362/12/01 کودک 1367/05/03 اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی زن 5 فروغ جاویدان
421 قاسم حسنی محمود همدان-ملایر 1344/01/09 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
422 مسعود حسنی الیزیی محمد گیلان-رودبار 1346/06/20 سرباز ارتش 1367/03/30  اصابت تركش خمپاره به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
423 فرج  حسین خانی ابرهیم کرمانشاه-گیلانغرب 1328/11/09 دامدار 1367/05/03  اصابت ترکش كرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 39 فروغ جاویدان
424 رضا حسین زاده قربان خراسان جنوبی-قائن-روستای کره 1347/01/02 پاسدار 1367/05/07  اصابت گلوله به قلب و کمر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
425 مهران حسین زاده  قربان مازندران-ساری-روستای شرفدار کلا 1346/06/20 دانش آموز-سرباز 1367/01/08  اصابت گلوله به پهلو ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
426 علی اصغر حسین زاده احمدی محمدعلی تهران-تهران 1333/03/21 کارمند-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 34 فروغ جاویدان
427 سیف الله حسین زاده میاندوآب قدرت الله آذربایجان غربی-میاندوآب 1342/07/07 پاسدار 1367/05/10  اصابت گلوله به پا کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
428 مجتبی حسین عبادی عباس تهران- شهر ری 1344/04/18 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
429 سیروس حسین کوچک غضبان کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای امیراباد 1349/04/04 نامشخص 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
430 سیف‌الله حسین‌زاده میاندوآب قدرت آذربایجان غربی-میاندوآب 1343/07/07 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
431 یوسف حسینوند موری خوزستان-اندیمشک 1346/09/01 سرباز ارتش 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
432 رحمان حسینی سلیمان ایلام-مهران 1314/06/10 کارمند بسیجی 1367/03/29  اصابت گلوله به دست و سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 53 چلچراغ
433 سیدمحسن حسینی سیدتقی همدان-بهار 1346/01/10 کارمند-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
434 عالیه حسینی قنبرعلی ایلام-شیروان و چرداول-روستای طاق گاورین 1315/02/04 خانه دار 1367/05/05 حمله مسلحانه منافقین-اصابت گلوله به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 52 فروغ جاویدان
435 علی  حسینی محمد تقی خراسان رضوی-بجستان 1348/03/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
436 علی اصغر حسینی علی خراسان شمالی-اسفراین 1350/06/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
437 لطیف حسینی سیاوش کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چیکان علیا 1343/12/01 پاسدار 1367/05/04 درگیر با منافقین-اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
438 محسن حسینی حسن تهران-تهران 1348/12/13 پاسدار 1367/05/10  اصابت گلوله  کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
439 نامدار حسینی حسین کرمانشاه 1332/09/02 کادر ارتش 1367/05/06 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 35 فروغ جاویدان
440 همایون حسینی یعقوب تهران-پاکدشت 1344/11/01 کارمند  1367/05/05 در حمله منافقین براثر اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
441 محمدرضا حسینی اسدآباد الله داد خراسان جنوبی-قائن-روستای اسدآباد 1346/08/10 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
442 سیدحسن حسینی بربری جهان آبادی سیداسدالله خراسان رضوی-مشهد-روستای لنگرک 1345/06/20 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
443 سید موسی حسینی دلفانی ابیار یکی سیدهادی کرمانشاه-صحنه-روستای عباس اباد 1340/06/01 پاسدار 1367/05/01  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 27 متفرقه
444 سیدرضا حسینی طشی محرمعلی گیلان-رشت-روستای طش 1346/01/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت تركش خمپاره به سر، پا و كمر كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
445 مجتبی حسینی عبادی عباس تهران-ری 1344/04/17 پاسدار 1367/05/05  درگیری مسلحانه کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
446 عباسعلی حشمتی حسین خراسان رضوی-نیشابور-روستای حشمتیه 1347/02/03 مغازه دار-پاسدار وظیفه 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
447 علیرضا حشمتی حسین تهران 1344/08/02 گروهبان یکم ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله به کمر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
448 جمشید حشمتیان خیرالله کرمانشاه-سنقر-روستای یاره گله 1348/08/19 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
449 اسماعیل حصاریها اكبر قزوین-قزوین 1312/06/28 بسیجی 1367/05/07  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 55 فروغ جاویدان
450 ولی حضرتی محمد آذربایجان شرقی-سراب 1349/04/04 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
451 مجتبی حفیظی رضا تهران-تهران 1346/10/20 دانشجو-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
452 مجید حقیقتی مهدی تهران-تهران 1338/04/11 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله  کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
453 احمد  حقیقی نژاد صفرعلی خراسان رضوی-سبزوار-روستای مور 1347/12/01 قالیباف-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
454 اکبر حمانی جعفر ایلام-روستای هزارانی،آبدانان 1347/05/09 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
455 ایوب حمیدی عبدالعباس خوزستان-اهواز 1343/06/31 سرباز ژاندارمری 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 24 آفتاب
456 بختیار حمیدی الهیار ایلام-روستای پاکل گراب،ایلام 1351/00/00 بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش خمپاره به سینه ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 16 چلچراغ
457 علیرضا حمیدی ابوالقاسم مرکزی-شازند 1344/06/04 کشاورز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
458 ناصر حنیف ولی الله تهران-تهران 1346/01/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
459 مرتضی حیات کماسایی محمدجان تهران-تهران 1336/01/04 پاسدار 1367/05/07 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
460 خانجان حیاتی الله مراد کرمانشاه-دالاهو-روستای شیره چقا 1306/04/04 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-دالاهو  حمله نظامی مرد 61 فروغ جاویدان
461 رضا حیدرزاده ولی آذربایجان غربی-ماکو 1346/04/10 پاسدار وظیفه 1367/05/28  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب ترور مرد 21 متفرقه
462 مهدی  حیدرزاده قربانعلی  مازندران-ساری 1346/05/02 دانش آموز-سرباز 1367/01/08  اصابت ترکش به شکم ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
463 محمدرضا حیدرنژاد عباس تهران-تهران 1347/11/30 پاسدار وظیفه 1367/05/05   اصابت تركش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
464 ابوالفضل حیدری حسین آذربایجان شرقی-آذرشهر 1347/07/01 قالیباف-پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
465 احمد حیدری حسن مرکزی-اراک-روستای ارجناوند 1351/01/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
466 ارسلان حیدری طوفان فارس-ممسنی-روستای دهک 1347/05/13 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
467 حسین حیدری خلیل اصفهان-اصفهان 1348/08/18 سرباز ارتش 1367/05/02  اصابت ترکش و گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 متفرقه
468 رضا حیدری اسماعیل قزوین-قزوین-روستای عبدل آباد 1346/08/02 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله تانک ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
469 زینب حیدری باباحسن كرمانشاه-گیلانغرب-روستای قیطون 1333/12/05 خانه‌دار 1367/05/02 اصابت ترکش كرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی زن 34 متفرقه
470 شعبانعلی حیدری قاسم مرکزی-تفرش-روستای کهک 1347/03/03 کارگر-سرباز ارتش 1367/03/30  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
471 علیرضا حیدری غلامحسین همدان- رزن 1346/06/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
472 فرامرز حیدری رشید کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای کفرآور 1344/02/09 معلم 1367/05/05 درگیر با منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
473 مصیب  حیدری حسن مازندران-آمل 1343/03/18 کارمند اداراه بازرگانی-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به سر وسینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
474 مرتضی حیدری ریکایی علی کرمانشاه-کرمانشاه 1347/05/09 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
475 بهرام حیدریان شاهمراد کرمانشاه-کرمانشاه 1349/03/03 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش به کمر و پا کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
476 منوچهر حیدریان سرابی جمشید لرستان-خرم آباد 1341/07/05 کارگر-سرباز ارتش 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-نفت‌شهر حمله نظامی مرد 26 متفرقه
477 شکوفه  حیدی مراد كرمانشاه-گیلانغرب 1354/06/14 دانش‌آموز 1367/05/02  اصابت ترکش كرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی زن 13 متفرقه
478 حیدر خادمی شمس الله آذربایجان شرقی-عجب‌شیر-روستای توتاخانه 1346/05/02 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
479 تقی خاقان جو محمود کردستان-قروه 1347/01/08 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
480 علیرضا خاک سفیدی سعید سیستان و بلوچستان-زابل 1344/07/05 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
481 سیروس خاکساری محمد کرمانشاه-کرمانشاه 1346/08/15 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
482 عطاء الله خاکی شکرالله همدان-ملایر 1348/02/24 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
483 باران خالدی عزیزمحمد چهارمحال ‌و بختیاری-لردگان-تنگ‌کلوره 1345/08/08 سرباز ارتش 1367/03/29  ترکش خمپاره به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
484 محمود خالقی فرهاد سمنان-گرمسار-روستای یاتلی سفلی 1348/01/02 کشاورز-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
485 رحیم خالقی مهر ابراهیم قزوین-قزوین 1348/07/30 پاسدار 1367/05/05  سوختگی شدید کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
486 بهزاد خاموشی رضا کرمانشاه-قصرشیرین 1339/01/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
487 عزیزخان خان محمدی اجیرلو عوض اردبیل-پارس‌آباد-روستای تازه آباد  1347/06/15 سرباز ارتش  1367/03/29  اصابت ترکش خمپاره به سر و پا ایلام-شرهانی  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
488 محسن  خانه آباد حسین کرمانشاه-کرمانشاه 1345/04/01 ستوان سوم ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
489 ابراهیم خانی اصغر قم-قم 1347/11/01 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
490 محمدعلی خانی نوحدانی علی گیلان-رشت-روستای نوحدان 1346/02/02 کارگر-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت تركش خمپاره به شكم، كمر و پا كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
491 قدرت الله  خجسته فتح الله کرمانشاه-اسلام ‌آباد غرب-روستای تولایی هرسم 1328/05/07 جهادگر 1367/05/02  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 39 متفرقه
492 رضاقلی خدابخشی محمدسلیم همدان-تویسرکان-روستای عین آباد 1308/10/09 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 59 فروغ جاویدان
493 محمدابراهیم خدابخشی حسن همدان-تویسرکان 1347/11/04 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
494 خلیل خداکرمی ابراهیم عراق-بغداد 1344/10/08 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
495 رضا خداکرمی الفت کرمانشاه-گیلانغرب-روستای گراویان سفلا 1328/06/01 فروشنده 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 39 فروغ جاویدان
496 روان بخش خداویسی علی محمد کرمانشاه-صحنه-روستای چمچال 1345/12/01 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
497 محمدعلی خردره محمدتقی همدان-همدان 1342/05/05 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
498 جواد خرمی بالا تهران-تهران 1338/11/01 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقیناصابت ترکش کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
499 سالار خرمی شاه نار ایلام-روستای شیخ مکان،دره شهر 1320/06/01 کشاورز-بسیجی 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 47 چلچراغ
500 غلام خرمیان عبدعلی عراق 1342/04/09 کارگر نجاری-پاسداروظیفه 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
501 حسین خزاعی حسن خراسان رضوی-مشهد 1347/07/01 پاسدار (بسیجی) 1367/05/02  اصابت گلوله به شکم کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
502 بهپور خزایی علی کرمانشاه-کنگاور-روستای دهلر 1343/01/01 سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
503 غلامعلی خزایی نجفعلی همدان-نهاوند 1342/03/01 پاسدار 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
504 نیمتاج خسروآبادی یوسف کرمانشاه-کرمانشاه-روستای خسروآباد 1309/07/02 خانه‌دار 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 58 فروغ جاویدان
505 غلامرضا خسروجردی محمدعلی خراسان رضوی-سبزوار 1343/04/10 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
506 ابراهیم خسروی علیرضا خراسان جنوبی-قائنات-روستای چاهک موسویه 1346/10/02 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله به قلب و چشم ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
507 زمان خسروی حسن کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1346/10/07 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
508 علی اکبر  خسروی علی اصغر مازندران-ساری-روستایی خزرآباد 1346/01/10 کشاورز-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش گلوله توپ ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
509 علی عسگر خسروی عینعلی کرمانشاه-سنقر-روستای سایه کرعلیا 1344/02/08 پاسدار وظیفه 1367/05/06 درگیری بامنافقین-اصابت گلوله آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
510 جمال خضرنژاد علی آذربایجان غربی-بوکان 1345/06/01 سرباز 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
511 سلیمان خضری کریم آذربایجان غربی-مهاباد-روستای بفره‌وان 1347/01/01 سرباز 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
512 مجید خضری غلام فارس-لارستان- اوز 1344/10/10 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
513 اسدالله خطری محمد خراسان رضوی-قائن-روستای فخران- قائن 1349/01/05 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
514 محمد خلج آزاد محرم قزوین-بوئین‌زهرا 1346/02/10 سرباز ارتش (هوانیروز) 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
515 سید جلیل خللیل طبار سید جمال کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چنگشیان 1347/12/04 پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
516 عیسی خلیقی جمال آباد عزیز  اردبیل-مشگین شهر-روستای جمال آباد 1347/07/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
517 حسن خلیلی رحیم مازندران- ساری-روستای قادیکلا 1346/06/01 کشاورز-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت خمپاره  ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
518 حسین خلیلی علی اکبر تهران-تهران 1345/02/24 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
519 سیدجلیل خلیلی تبار سیدجمال کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چنگه شیان 1347/12/04 پاسدار وظیفه 1367/05/04 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
520 محمدجعفر خلیلی همت آبادی محمدحسین تهران-شهر ری 1335/03/21 کارگر 1367/05/06 درگیری بامنافقین-اصابت ترکش خمپاره به شکم و دست کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
521 اصغر خماری نادر همدان-بهار-روستای خلیل کرد 1347/09/13 پاسدار وظیفه 1367/05/06  موج انفجار کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
522 علی اشرف خمس آبادی رضا کرمانشاه-کنگاور-روستای علی اباد 1349/01/17 بسیجی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
523 محرمعلی خمسه نعمت‌الله قزوین-قزوین 1343/01/01 سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
524 عبدالعلی خمیس آبادی احمدعلی کرمانشاه-کنگاور-روستای گودین 1331/11/03 پاسدار 1367/05/04 درگیری بامنافقین-اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 36 فروغ جاویدان
525 علی اشرف خمیس آبادی رضا کرمانشاه-کنگاور-روستای علی آباد 1349/01/17 بسیجی 1367/05/03 درگیری بامنافقین-اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
526 سعید خواجه علی عبدالحسین قزوین-تاکستان 1349/05/09 بسیجی 1367/05/06 درگیری بامنافقین-اصابت گلوله  کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
527 محمد خواجه‌دهی محمدتقی آذربایجان شرقی-میانه 1347/02/20 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
528 روزه خواجوی اورکی زلفعلی خوزستان-دزفول-روستای نفت‌سفید 1346/06/15 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش   ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
529 نقی خوالی تقی گیلان-رشت 1340/01/01 سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت تركش به سینه ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
530 مجید خودستان یوسف قزوین-قزوین 1347/03/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش و سوختگی شدید   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
531 حسن خورشیدی محمد گیلان-بندر انزلی 1343/07/12 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت تركش خمپاره ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 24 آفتاب
532 عباس خورشیدی قدمعلی تهران- شهر ری 1349/01/01 بسیجی  1367/05/07 درگیری بامنافقین-اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
533 مصطفی خورشیدی فرج الله کرمان-بم- روستای نظام آباد 1340/06/01 گروهبان یکم ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 27 آفتاب
534 سعید خوش اخلاق حسین تهران-تهران 1349/12/25 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
535 اسماعیل خوش سیر سلیمان تهران- شهر ری 1346/01/01 پاسدار 1367/05/09 درگیری بامنافقین-اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
536 مجتبی خوش شربیان اسماعیل تهران-تهران 1351/01/02 بسیجی 1367/05/05 درگیری بامنافقین-اصابت ترکش به سر کرمانشاه- اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
537 علی خوش نظر عزیزالله تهران-تهران 1341/06/20 فروشنده-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
538 فهم الله خوش‌دل دمیرچی درسی علیا باباکشی اردبیل-مشگین شهر-روستای مراللو 1331/01/11 راننده-بسیجی 1367/03/30  اصابت گلوله توپ به پا ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 36 چلچراغ
539 علی خوشکار حسین همدان- ملایر - روستای کرد خورد 1349/10/01 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 18 چلچراغ
540 عیسی دادخواه حسین مرکزی-ساوه-روستای نوبران 1340/04/04 استواریکم ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش به شکم ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 27 چلچراغ
541 امامقلی  دادی پور رمضان فارس-داراب 1342/02/05 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش به شکم  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
542 سعید دارابی کریم تهران-تهران 1348/12/07 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
543 فریبرز دارابی عزیز الله کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چقابورداراب 1345/01/01 سرباز ارتش 1367/04/01  اصابت ترکش کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
544 محرمعلی دارابی ایوب همدان-بهار-روستای گنج تپه 1336/08/01 کشاورز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
545 محمدرضا  دارابی ابراهیم کردستان-سنندج 1345/07/26 سرباز ژاندارمری 1367/05/29  اصابت گلوله کردستان-سقز ترور مرد 22 متفرقه
546 مختار دارابی علی اکبر ایلام-شیروان وچرداول-روستای زیرتنگ بیجنوند 1346/05/01 بنا-سرباز ژاندارمری 1367/05/18  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
547 حشمت دانش علی آقا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ونائی 1344/04/08 پاسدار 1367/05/07  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
548 کرم رضا دانش علی آقا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ونائی 1348/01/01 بسیجی 1367/05/07  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
549 مصیب دانش علی آقا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ونائی 1349/03/04 بسیجی 1367/05/07  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
550 منوچهر دانش یارفر سوخته زار کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1351/06/01 دانش آموز 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله به سر و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
551 یوسف دانشیان بناب حسن آذربایجان شرقی-بناب 1347/06/02 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
552 بهزاد داودی یعقوب تهران- شهر ری 1347/02/29 سرباز ارتش  1367/05/05   اصابت گلوله توپ و تركش کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
553 داود داودی عبدالعلی خراسان رضوی-قوچان 1341/07/03 بسیجی  1367/01/10   اصابت تركش ایلام-قلاویزان  حمله نظامی مرد 26 آفتاب
554 پیرعلیداد داوری یوسف آباد خداداد لرستان-دلفان-ده باغ 1345/02/31 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سینه و دست ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
555 سیدمحسن دربندی سیدعلی‌اکبر تهران 1349/10/21 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
556 خلیل درخشانی ملایوسفی ابراهیم آذربایجان شرقی-مرند-روستای ملایوسف 1347/11/18 سرباز 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
557 حسین درودگر خواچینی حسن گیلان-رشت-روستای خواچکین 1347/05/01 سرباز ارتش 1367/04/21 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب ترور مرد 20 متفرقه
558 محمد درویش امیری محمد صادق مازندران-تنکابن 1344/06/17 طلبه-بسیجی 1367/05/12  اصابت ترکش به سر و صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
559 افسانه  درویشی برزو کرمانشاه-ایوان 1359/06/10 دانش‌آموز 1367/05/10  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی زن 8 فروغ جاویدان
560 محسن دری دولت آباد محمد تهران-شهر ری 1349/02/29 نقاش مبل و صندلی-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
561 مسلم دریس زکی خوزستان-آبادان 1345/02/14 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش گلوله توپ کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
562 حاجی رضا دریکوند خدانظر لرستان-خرم آباد-روستای چغلوندی 1348/05/06 کشاورز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به کتف کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
563 کرم خدا دریکوند جلودار لرستان-خرم آباد 1348/03/10 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به سر و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
564 هادی  دشتی محمدحسن خراسان رضوی-نیشابور-روستای دست 1347/08/26 کشاورز-پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
565 علی دشتی جوان محمدحسن خراسان رضوی-مشهد 1346/06/05 خیاط-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
566 ظاهر دشتیان صفر کرمانشاه-کرمانشاه 1343/06/19 ارتشی 1367/03/29  اصاب ترکش ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
567 خلیل دلباخته حسین همدان-کبودرآهنگ 1346/01/10 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
568 سیدخضر دلدار سیداحمد آذربایجان غربی-پیرانشهر-روستای دوله‌گوزان 1346/05/01 سرباز 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
569 اسدالله دلفان قندی بک لرستان-خرم آباد 1345/07/01 دانشجو-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سینه و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
570 پاپی دلفان بیرانوند حنابگ لرستان-خرم آباد-روستای دره سر 1348/01/01 جهادگر جهادسازندگی 1367/05/03  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
571 نوذر دلیری مراد آبادی یدالله کرمانشاه-روستای کهریز 1341/12/17 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
572 صیدعلی دم بادامی حسین مراد کرمانشاه-صحنه-روستای حیدرآباد-صحنه 1347/01/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
573 عبدالله دمیرلو ابهری حسین زنجان-ابهر 1345/01/01 کارگر شیرینی‌فروشی-بسیج 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
574 مختار دهباشی محمد بوشهر-دشتی-شهر خورموج 1346/01/28 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-کرندغرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
575 جلال دهقان مورآبادی ماشاالله تهران-شهر ری 1349/08/05 بسیجی  1367/05/06  اصابت تركش خمپاره به صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
576 خداکرم دهقانی احمد  فارس-کازرون-روستای بورکی  1337/04/15 ستواندوم ژاندارمری 1367/01/08  اصابت ترکش گلوله توپ ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 30 آفتاب
577 رحیم دهقانی صفر همدان-همدان-روستای سولان 1346/09/06 جهادگر جهادسازندگی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
578 مجید دهقانی جانعلی تهران-تهران 1345/08/14 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله توپ و ترکش به سر کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
579 غلامعلی دهنوی شاهپوری محمد خراسان رضوی-کاشمر-روستای دهنو 1347/08/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
580 علی دوخایی غلامحسین مرکزی-اراک-روستای نمک کور 1345/07/01 کابینت‌ساز-سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
581 حسین دودانگه محمودعلی زنجان-ابهر-روستای عمیدآباد 1347/01/26 سرباز ارتش 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
582 سیروس دوست محمدی تبار شکرخان لرستان-کوهدشت-روستای داودرشید 1349/07/01 دانشجو-جهادگر جهادسازندگی 1367/05/06  سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
583 محمدرضا دوست وندی شهباز کرمانشاه-کرمانشاه 1348/09/20 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش به سر و چشم کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
584 علی دولت مندان یاوری خانمراد کرمانشاه-روستای بالادربند 1344/06/14 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
585 جعفر دیانی محمد تهران-تهران 1341/05/20 آزاد-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
586 تقی  ذبیحی حسین مازندران-ساری-روستای کردخیل 1347/12/07 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت ترکش خمپاره به پهلو آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
587 همایون ذبیحی جعفر بهار-همدان 1346/06/20 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
588 بهمن ذوالفقاریان علی سمنان-مهدی شهر-روستای طالب آباد 1348/02/19 کارگر کارخانه-پاسدار 1367/05/08  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
589 بهرام رادان کوپایی رضا تهران 1349/09/15 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
590 غلامرضا رادمرد سراب آدینه قلی خراسان رضوی-قوچان 1347/01/05 پاسدار وظیفه 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
591 صیدباقر رادمردیان طهماسب لرستان-خرم آباد-روستای ده‌پیر 1346/07/10 دانشجو-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
592 سیدکاظم راستی سنگرمی سیدغلامرضا تهران 1347/12/03 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
593 شعبان راشدی رستم اردبیل-اردبیل-روستای الواری 1345/02/09 آسفالت کار-سرباز ارتش 1367/03/29   اصابت گلوله ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
594 علیرضا رامشینی محمد، خراسان رضوی-سبزوار-روستای رامشین 1349/03/02 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش به پا و سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
595 یوسف رائیجی قنبرعلی گلستان-بندرگز 1349/01/02 طلبه-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
596 حسین ربانی محمد سعید کردستان-سقز-قشلاق قاضی 1345/04/03 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش خمپاره به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
597 غلامعلی ربانی رازعلی لرستان-الیگودرز-طاسهل 1346/05/19 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
598 محمد ربانی قاسمعلی همدان-فامنین-روستای نگارخاتون 1344/03/30 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
599 محمدحسن ربیعی حاجی بابا همدان-تویسرکان 1345/04/05 کارمند-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
600 هادی رجب پور خشک رودی محمد مازندران-قائم شهر 1346/03/20 پاسدار  1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
601 محسن رجبی فرهاد همدان- تویسركان - روستای کهنوش 1339/06/06 پاسدار 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
602 علی رجبی بیت گنج غلامحسین خراسان جنوبی-بیرجند-روستای بیت گنج 1348/05/07 پیمانکار ساختمان-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله به سر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 19 آفتاب
603 علی رجبیان حسن ایلام-شیروان چرداول-روستای کارزان 1342/07/01 کارگر-پاسدار وظیفه 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
604 یارحسین رحمان آبادی نادر کرمانشاه-کنگاور 1347/12/03 بسیجی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
605 بابامراد رحمانی احمد کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای زغفران 1343/05/03 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
606 ربی رحمانی عزیزالله قزوین، تاکستان 1343/09/01 تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-صالح‌آباد  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
607 محمدعیسی رحمانی مختار قزوین-تاکستان 1348/05/01 پاسدار 1367/05/10  اصابت گلوله به سر و پا کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
608 موسی رحمانی غلام کهکیلویه و بویراحمد-گچساران-روستای نارمکان 1353/06/15 پاسدار وظیفه 1367/04/04  اصابت گلوله به گردن آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 14 چلچراغ
609 رجبعلی رحمت آبادی محمد حسین خراسان رضوی-سبزوار-روستای رحمت آباد 1348/07/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
610 محمدرضا رحمتی سبحان خراسان جنوبی-بیرجند-روستای نقنج 1342/01/10 استواریکم شهربانی 1367/05/13  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
611 محمدعلی رحمتی آدرمنابادی حسن اصفهان-اصفهان 1322/06/02 ستوانیارسوم ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 45 فروغ جاویدان
612 نورعلی رحمتی ترکاشوندی مهرعلی همدان-تویسرکان 1329/06/15 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش كرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 38 فروغ جاویدان
613 یوسف رحیم چوغانلو محمد آذربایجان غربی-مهاباد-روستای قم‌قلعه 1345/05/06 سرباز 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
614 ذوالفقار  رحیمی علی‌میرزا زنجان-زنجان-روستای ملالار 1342/09/02 سرباز ارتش 1367/04/01  اصابت ترکش به قلب ایلام-موسیان  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
615 ناصر رحیمی احمد گورابی محمداسماعیل گیلان-املش 1348/06/24 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
616 مجتبی رحیمی طره عباس تهران-تهران 1347/08/12 بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
617 عزیز رزمجو بنه‌حور ایلدار گیلان-آستارا-روستای لمیر 1338/06/30 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت تركش گلوله توپ و سوختگی شدید كرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
618 مرتضی رستگار را‌ه‌خدا خوزستان-باغملک 1330/03/03 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 37 فروغ جاویدان
619 معرفت‌الله رستم‌خانی نعمت‌الله زنجان-خدابنده 1305/04/07 بنا-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 62 فروغ جاویدان
620 احمد رستمی علی زنجان-ابهر-روستای توده‌بین 1349/11/01 کارگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
621 امیر رستمی محمدحسن کرمانشاه 1344/01/06 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
622 تیمور  رستمی رحمت الله کرمانشاه-كرمانشاه-چم چال-روستای زرده 1342/01/01 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش كرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
623 محمد رستمی امین ایلام-ایوان،روستای کپنه کران 1329/12/09 کارگر-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش خمپاره به قلب و شکم كرمانشاه-گیلانغرب-تنگه دیاره  حمله نظامی مرد 38 فروغ جاویدان
624 محسن رستمی  علی کهکیلویر و بویراحمد-یاسوج 1333/02/06 کارمند-بسیجی 1367/04/04  اصابت ترکش  ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 34 چلچراغ
625 تیمور رستمی آرین رحمت الله کرمانشاه-صحنه-روستای زردآب چم چمال 1342/01/01 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
626 محسن رستمی جبار آبادی حسنی قلی کرمانشاه-کرمانشاه 1347/04/17 پاسدار وظیفه 1367/05/05 توسط منافقین-اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
627 عبادالله رستمی حاجی ابادی خسرو کرمانشاه-هرسین-روستای کرمیانک 1347/09/19 معلم-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
628 محمد رستمیان حسن کرمانشاه-قصرشیرین 1315/03/03 راننده بنیاد مهاجرین 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 52 فروغ جاویدان
629 محمد رسولی پایدار عباس همدان-همدان 1345/07/01 بسیجی 1367/05/02  اصابت ترکش به سر و سینه کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 22 متفرقه
630 حشمت الله رشتی زاده ناوخاص کرمانشاه-قصرشیرین 1347/01/15 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
631 مراد رشید پور کاکامراد کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1318/12/05 پرسنل شهربانی 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 49 فروغ جاویدان
632 شیرین  رشیدی شفیع کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای لر 1340/03/10 خانه‌دار 1367/05/03 اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی زن 27 فروغ جاویدان
633 صیدمراد رشیدی ایل ذوله شیرمراد کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1344/10/20 دانشجو 1367/05/05 توسط  -اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
634 محمدرضا رشیدی لرستانی محمدتقی کرمانشاه-کرمانشاه 1348/01/07 پاسدار 1367/05/09  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
635 سیدمهدی رضابیگی سیدمیره کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گاوشور 1310/12/20 راننده 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 57 فروغ جاویدان
636 حسین رضاپور اناری رضا کرمان-رفسنجان-انار 1345/09/10 سرباز ارتش 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
637 احمد رضاپور جگرلویی کاکی کرمانشاه-قصرشیرین 1306/04/13 آزاد 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 61 فروغ جاویدان
638 احمد رضایی علی محمد همدان- ملایر - روستای آورزمان 1349/02/03 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
639 حسین رضایی باباقلی مازندران-قائم شهر-کروا 1345/11/01 خیاط-سرباز ژندارمری 1367/05/29  اصابت ترکش به سر و کمر کردستان-سقز  حمله نظامی مرد 22 متفرقه
640 حیدر رضایی علی آقا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ملخطابی شیان 1329/05/03 جهادگر 1367/05/03  اصابت گلوله آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 38 فروغ جاویدان
641 صفرعلی رضایی موسی خراسان جنوبی-بیرجند-روستای نوگیدر 1338/12/02 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
642 عسگر رضایی نعمت الله کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ملخطابی شیان 1343/04/07 دانش آموز-بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
643 گلناز رضایی کریم کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گوران 1329/03/23 خانه‌دار 1367/05/04 اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی زن 38 فروغ جاویدان
644 محمد رضایی شكرعلی همدان- ملایر 1334/04/10 استواریکم ارتش 1367/03/31  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 33 چلچراغ
645 محمدحسین رضایی علی حسین مرکزی-شازند-روستای توره 1350/06/09 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
646 نعمت رضایی محمدمهدی سمنان-شاهرود-مجن 1332/04/21 کارمند آموزش و پرورش-بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله به سر و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 35 فروغ جاویدان
647 رشید رضایی پور صیق سرایی عزت الله گیلان-تالش-روستای صیقل‌سرا 1346/03/15 کشاورز-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
648 محمد رضایی حسین آبادی علیرضا همدان- ملایر 1344/01/01 پاسدار 1367/05/01 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 23 متفرقه
649 علی اصغر رضایی كمنی رضا گیلان-رودسر 1344/11/10 گروهبان‌یکم ژاندارمری 1367/05/03 درگیری با منافقین كرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
650 احمد رضایی نژاد سیف الله مرکزی-خمین-روستای لکان 1350/03/16 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
651 حشمت الله رضوان مدنی ذبیح الله کرمانشاه-کرمانشاه 1340/05/18 پاسدار 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
652 محمدرضا رضوانی تبار محمدولی کرمانشاه-سنقر-کلبی آباد 1346/12/21 طلبه-پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
653 احمدعلی رمضان پوركرفستانی عیسی گیلان-رودسر-روستای كرفستان 1347/07/01 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت تركش خمپاره به سر و سینه ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
654 مهرداد رمضان زاده مقدم حسن گیلان-رشت 1348/01/02 جوشکار-سرباز ارتش  1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
655 صنم رمضانی نریمان کرمانشاه-اسلام‌ آباد غرب 1324/08/10 خانه‌دار 1367/05/03 اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی زن 43 فروغ جاویدان
656 محمود رمضانی حسین خراسان رضوی-بردسکن-روستای برجک 1346/04/03 ستاد پشتیبانی جنگ و جهاد سازندگی 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
657 حسین رمضانی زردابی علی اكبر گیلان-لنگرود 1339/01/14 طلبه-بسیجی 1367/05/04  بر اثر سوختگی شدید كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
658 بهروز رموده احمد کرمانشاه-نفت شهر 1341/09/27 پاسدار 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
659 عزت الله رنجبر حسین فارس-ممسنی- روستای دهک 1346/05/01 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش گلوله توپ به سر و کمر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
660 علی‌اکبر رنجبر باجه‌باج حبیب‌الله آذربایجان شرقی-تبریز 1345/05/18 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
661 علی رنجبر باطانی یدالله اصفهان-اصفهان 1340/01/03 سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
662 حسین رنجبركوهی موسی گیلان-رشت-روستای جیركویه 1345/04/16 کارگر-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت تركش خمپاره به سر، صورت و گردن كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
663 محمد رهبری سیف الله تهران-تهران 1349/05/15 صافکار-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
664 غلامرضا روان خواه اکبر  فارس-شیراز  1341/04/18 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش گلوله توپ به گردن و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
665 علی رودی حسن مرکزی-دلیجان 1350/06/10 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
666 مجتبی رودی قربان خراسان رضوی-نیشابور 1346/03/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
667 حسین روزرخ محمد همدان-تویسرکان 1347/06/31 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به صورت کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
668 غلام نبی روستایی حیدر خراسان رضوی-تایباد-روستای پل بند 1343/01/09 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله به سینه ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
669 غلامحسن روستایی محمد همدان-ملایر 1342/04/01 کارمند بنیاد شهید-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
670 مهدی روستایی غلامرضا کرمانشاه-اسلام‌ آباد غرب 1359/06/24 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 8 فروغ جاویدان
671 عطاء‌الله ریاضی نعمت الله سمنان-گرمسار-کهن آباد 1329/11/27 ستوانیار سوم نیروی زمینی ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله به سر و شکم ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 38 چلچراغ
672 علیرضا ریحانی پور غلام تهران-تهران 1350/07/29 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
673 باقر ریگی زاده علی خراسان جنوبی-بشرویه 1347/01/02 دامدار و کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت ترکش خمپاره به سینه کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
674 رمضان زارع حسین فارس-شیراز -روستای خیرآباد 1345/03/06 سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت ترکش گلوله  به سر و دست کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
675 مرتضی زارع کتایونچه کاظم اصفهان-دولت آباد-برخوار 1343/02/02 سرباز ارتش 1367/05/08 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
676 رجبعلی زارعی عبدالرحمن همدان-کبودرآهنگ-گل‌تپه 1339/10/01 کارگر-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
677 محمود زارعی عین الله همدان-کبودرآهنگ-روستای باغچه 1351/04/01 معلم-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
678 نجاتعلی زارعی بید سرخی شعبانعلی صحنه-کرمانشاه 1333/10/07 ستوان یکم شهربانی 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 34 فروغ جاویدان
679 علی زال غریبعلی مرکزی-ساوه-روستای مزلقان 1348/01/02 خیاط-پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
680 نصرت الله زبردست محمدعلی کرمانشاه-هرسین-روستای چهر 1325/08/17 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 42 فروغ جاویدان
681 فریبرز زبردستی علیرضا کرمانشاه-کرمانشاه 1349/01/01 دانش آموز 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
682 حسن  زردکانلو غلامعلی خراسان شمالی-بجنورد 1343/06/22 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
683 عبدالعباس زرگانی شنو خوزستان-اهواز 1342/02/20 قصاب- سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
684 سیدعسگری زرگر سیدعلی اکبر سمنان-سمنان 1343/04/06 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
685 عبدالرضا زمانی محمد مرکزی-آشتیان-روستای دستجرده 1349/04/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
686 علیرضا زمانی مراد ایلام-ایوان (ایوان غرب)-روستای چهل گزی 1347/09/25 دانش آموز-بسیجی 1367/05/03  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
687 علی زمانی    خیرالله مازندران-آمل-روستای اجوارکلا 1346/04/02 کارگر-سرباز ارتش 1367/04/04  گروگان گیری شکنجه و اعدام کرمانشاه-کرمانشاه ترور مرد 21 چلچراغ
688 محمدعلی زمانی قشلاقی مرحوم علی   1348/06/21 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
689 نجاتعلی زمانی گنجی شکرخدا لرستان-خرم آباد 1347/05/02 جهادگر جهادسازندگی 1367/05/03  اصابت ترکش به کمر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
690 سعید زهره وندی محمدجواد کرمانشاه-کرمانشاه 1341/10/22 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
691 عبدالرضا زیبایی استاد عبدالعلی خراسان رضوی-مشهد 1345/11/01 استوار دوم ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله به پا و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
692 زمان زینی عوری علی  ادربیل-مشگین شهر-روستای عور 1349/06/05 پاسدار  1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
693 ابراهیم زینی وند کاظم ایلام-روستای پشت قلعه،آبدانان 1343/10/04 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش خمپاره ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
694 غلام زینی وند لرستانی سیف الله ایلام-آبدانان-روستای سیاهگل 1349/11/01 دانش آموز-بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 18 چلچراغ
695 ملکی  ژاله علی عسگر کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1349/02/30 دانش آموز 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
696 نقی ساعتی صمدی حمدالله همدان-بهار-روستای کموش ‌بلاغی 1349/03/09 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
697 داود ساعدی محرم علی آذربایجان غرب-ارومیه 1346/07/01 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
698 طاهر ساعدی وادی خوزستان-دشت آزادگان-بستان 1344/04/03 سرباز ارتش 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
699 یوسفعلی ساعدی‌خور حسینعلی خراسان رضوی-مشهد-روستای خور 1340/06/02 کارمند کارخانه ذوب آهن-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
700 رمضانعلی ساغری رضا سمنان-شاهرود 1347/09/25 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
701 داود ساكی امیدعلی همدان- نهاوند 1349/08/27 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
702 محمدابراهیم سالمه خسرو گیلان-رشت-روستای لولمان 1345/06/01 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت تركش گلوله توپ به پاها ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
703 انوشیروان سالمی خسرو گیلان-لاهیجان 1338/08/07 استواردوم ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 29 چلچراغ
704 حسن ساویزشه ماربیگلو احمد اردبیل-مغان-روستای شرفه 1341/01/10 کارمند بنیاد شهید-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
705 حسین سبحانی محمدحسن مرکزی-محلات 1343/07/09 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
706 سجاد سپه وند علی اکبر لرستان-خرم آباد-روستای چگینی 1346/09/01 دانشجو-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
707 كرم سپه وند نصیر لرستان-خرم آباد-چغلوندی 1337/02/07 جهاد سازندگی 1367/05/03  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
708 سیدمحمدرضا سجادی سید علی اصغر خراسان رضوی-مشهد 1343/01/01 پاسدار 1367/05/09  اصابت گلوله به سینه و دست کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
709 سیدمحمدكاظم سجادی بلالمی سید محمد گیلان-رودسر 1345/04/20 پاسدار
كمیته
1367/05/10  اصابت تركش خمپاره و سوختگی شدید ایلام-مریوان  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
710 سیدعبدالرسول سجادیان سیدآقابزرگ فارس-شیراز 1341/12/08 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به کمر و شانه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
711 رمضان سرابی موسی الرضا تهران-تهران 1347/10/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
712 سیدجلیل سرابی سیدحسین کرمانشاه-کرمانشاه 1345/03/10 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
713 ناصر سرابی موسی الرضا تهران-تهران 1346/06/28 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
714 رحمان سرداری رحیم کرمانشاه-کرمانشاه 1346/11/10 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به قلب کردستان-مریوان-دره شیلر  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
715 علیرضا سرهنگ خانلاری نعمت الله تهران 1347/06/09 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
716 لطفعلی سعادتیان بالاوی قلیپور محمدحسین آذربایجان غربی-ارومیه-چنقرالوی یکان تابعه 1344/09/01 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
717 سعدون سعدانی محمد هرمزگان-بندرکنگ 1343/06/01 سرباز 1367/05/03  اصابت ترکش خمپاره به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
718 همایون سعیدی نامشخص پاکدشت-تهران 1344/00/00 نامشخص 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
719 مصطفی سفیدرو محمدعیسی همدان-ملایر 1349/09/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
720 بنیاد سگوند پایدار لرستان-خرم آباد-روستای پل باباحسین 1348/06/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
721 بهروز سگوند آقارضا لرستان-پلدختر-روستای چولهول 1352/01/15 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 15 فروغ جاویدان
722 اصغر  سلامتی استیار احمد آذربایجان شرقی-تبریز 1345/02/22 سرباز 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
723 محمود سلطان محمدی محمد تهران-تهران 1344/11/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
724 سیدمحمدرضا سلطانی سیدعلیرضا تهران-تهران 1343/05/20 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر و سینه   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
725 صمد سلگی عزت الله همدان-نهاوند- روستای شهرک 1344/06/02 پاسدار وظیفه 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
726 اصغر  سلیمانی عین الله تهران- شهر ری 1347/08/25 میکانیک-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
727 حیدر  سلیمانی عالی کرمانشاه-گیلانغرب-روستای دیره 1331/06/31 گروهبان 1367/05/14  اصابت گلوله كرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای دیاره  حمله نظامی مرد 36 فروغ جاویدان
728 شهسوار سلیمانی ناصر کرمانشاه-قصرشیرین 1344/05/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله خمپاره به قلب و شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
729 صحبت الله سلیمانی اسد کرمانشاه-گیلانغرب-روستای گواور 1346/04/09 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
730 عزیزمراد سلیمانی قمرمراد همدان-تویسرکان 1339/06/08 سرباز ژاندارمری 1367/05/03  اصابت گلوله له کتف کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
731 علیرضا سلیمانی امیرآقا تهران- شهر ری 1344/10/28 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
732 موسی سلیمانی مرادعلی ایلام-روستای سرتنگ،ایوان 1346/08/02 پاسدار وظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
733 برزو سلیمی یدالله کرمانشاه-کرمانشاه 1324/04/04 سرهنگ ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 43 فروغ جاویدان
734 نادر سلیمی بالسینی ربعلی مازندران-تنکابن 1347/07/01 سرباز 1367/05/05  اصابت گلوله به سر و موج انفجار کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
735 علی‌اکبر سلیمی‌ توپ‌گرا قربانعلی قزوین-قزوین 1348/04/15 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش به سر و کمر کرمانشاه-سرپل ذهاب-تنگه دیزه  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
736 علیرضا سلیمیان مجید البرز-طالقان-ساوجبلاغ 1345/10/17 سرباز ارتش 1367/05/13 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
737 بختی سنجابی خان بابا کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1326/08/01 راننده 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 41 فروغ جاویدان
738 بهزاد سنجابی محمدمیرزا کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1350/09/09 دانش آموز 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
739 پروی سنجابی خان بابا کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1333/12/01 کارگر ساختمان 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 34 فروغ جاویدان
740 جلال سنجابی علی کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ارکوازی 1363/01/01 کودک 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 4 فروغ جاویدان
741 علی سنجابی محمدمیرزا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ارکوازی 1335/01/01 کارگر کارخانه قند 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
742 فرزاد سنجابی محمدمیرزا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ارکوازی 1354/02/01 دانش آموز 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 13 فروغ جاویدان
743 محمدمیرزا سنجابی بیگ میرزا کرمانشاه-اسلام آبادغرب-روستای چنگر سنجابی 1304/04/05 کشاورز 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 63 فروغ جاویدان
744 عادل سنجانی محمد کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای میان قلعه طالانی 1349/01/01 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
745 علیرضا سنجری علی اکبر خراسان رضوی-مشهد 1348/01/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
746 حسن سهرابی جلال آذربایجان غربی- شاهین دژ 1345/06/23 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
747 محمدرضا سهرابی نایب علی همدان-كبود رآهنگ 1332/10/26 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 35 فروغ جاویدان
748 محمدرضا سهیلی حبیب الله گیلان-فومن-روستای گراکو 1347/04/04 خیاط-سرباز ارتش 1367/04/31  اصابت گلوله کرمانشاه-نفت‌شهر حمله نظامی مرد 20 متفرقه
749 هادی سهیلی رحمتالله کرمانشاه-گیلانغرب-روستای کاظم خانی سفلا 1347/07/03 پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت گلوله به دست و پهلو آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
750 مصطفی سوری مرتضی همدان-تویسرکان-روستای عین‌آباد 1332/10/05 کارمند بانک-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 35 فروغ جاویدان
751 قاسم سویزی محمد خراسان رضوی، سبزوار، روستای سویز 1348/01/10 پاسدار وظیفه 1367/05/05  سوختگی شدید کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
752 سیدجعغر سیادت سیدکوچک گلستان-گنبدکاووس 1348/01/31 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
753 محسن سیاه‌پوش‌فرد هاشم قزوین-قزوین 1348/06/07 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش به سر و شکم کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
754 امیر سیبویه محمد تهران-تهران 1335/02/15 آهنگر و جوشکار-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
755 سیدحسن سیرجانی بربری سید حسین خراسان رضوی، مشهد 1347/01/09 شاگرد نجاری 1367/05/06  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
756 جهانگیر سیف الدین علی محمد اصفهان-تیران و کوران-روستای هومان 1348/02/05 تعمیرکار خودرو-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
757 باب الله سیفایی حبیب الله مازندران-بابلسر-روستای کوچک بیشه 1351/06/06 روحانی-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
758 بهنام سیفی‌هیر قربان اردبیل-اردبیل 1347/05/01 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
759 سعید شادمان حشمت الله همدان-نهاوند  1346/06/12 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
760 ناصر شافعی رسول همدان-ملایر 1343/02/19 آهنگر-بسیجی 1367/05/02  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 24 متفرقه
761 محسن شاكری محمدجواد فارس-شیراز 1344/06/07 سرباز ارتش 1367/04/01  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
762 داود شاه خواه  علی آذربایجان شرقی-شبستر-روستای سفید کمر 1345/06/01 رادیولوژیست-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
763 جمشید شاه محمدی پاشا مرادعلی همدان-بهار-لاجین 1342/06/07 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
764 خلیل شاه‌محمدی سلطانعلی زنجان-خدابنده-روستای باش‌قشلاق 1347/03/04 کشاورز-سرباز ارتش 1367/05/05  صابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
765 حمیدرضا شاهنده مصطفی کرمانشاه-کرمانشاه 1345/01/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
766 محمد شاولی کریم ایلام-روستای زلان علیا،ایوان 1350/05/10 بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 17 چلچراغ
767 احمد شبان عزیز کردستان-سقز-روستای سرچشمه 1346/10/03 سرباز ارتش 1367/04/03  اصابت ترکش به شکم ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
768 حسین شبانی فخر داود صفرعلی خراسان رضوی-نیشابور-روستای فخر داود 1347/05/17 قالیباف-پاسدار وظیفه 1367/05/01 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
769 میررضا شجاعی میرعزیز آذربایجان غربی-ماکو-روستای پورخاک 1350/08/15 دانش آموز-بسیجی 1367/05/02  اصابت گلوله و ترکش به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 متفرقه
770 جبار شجاعی طاهركندی علی اصغر آذربایجان غربی- شاهین دژ-دمیرچی 1346/02/16 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش خهمپاره ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
771 محمدرضا شجاعیان علی اصغر سمنان-دامغان 1346/11/13 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
772 قلی شرربار نادر کرمانشاه-سرپل ذهاب 1286/12/01 کشاورز 1367/05/03 درگیری بامنافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 81 فروغ جاویدان
773 علیرضا شرف خانی غلامعلی همدان-همدان 1345/10/20 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
774 محمدبگ شرفی محمد کرمانشاه-هرسین 1343/01/03 پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
775 مصطفی شرفی رمضانعلی تهران-تهران 1343/06/18 تراشکار-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به گردن کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
776 حسین  شریعتی محمدجعفر تهران-تهران 1339/05/02 راننده صدا و سیما 1367/05/04  اصابت ترکش به سر و قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
777 غلامعباس شریعتی حسن تهران-تهران 1346/06/25 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
778 محمدتقی شریعتی اسدالله سمنان-شاهرود-روستای قلعه نو 1341/04/01 کارمند اداره ارشاد-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
779 سودابه شریفی علیرضا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی‌آباد 1353/08/02 دانش آموز 1367/05/03 اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 14 فروغ جاویدان
780 سیدابوالفضل شریفی ولی  مرکزی-ساوه-روستای یل‌آباد 1344/01/02 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
781 علی اکبر شریفی علیرضا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی‌آباد 1355/03/14 دانش آموز 1367/05/03 اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 12 فروغ جاویدان
782 کریم شریفی دوستمراد کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چقازرد 1309/03/04 کارگر 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 58 فروغ جاویدان
783 مرضیه شریفی علیرضا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی‌آباد 1359/04/10 دانش آموز 1367/05/03 اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 8 فروغ جاویدان
784 نوشین شریفی علیرضا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی‌آباد 1364/03/02 کودک 1367/05/03 اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 3 فروغ جاویدان
785 شعبانعلی شعبان علی فرد علی تهران- شهر ری 1338/10/20 بسیجی  1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
786 یونس شعبانلویی علی آذربایجان غربی-خوی 1343/07/15 سرباز ارتش 1367/05/08  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
787 علیمرد شعبانی صالح ایلام-صالح آباد 1343/09/02 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش به سر و قطع آن ایلام- مهران-چنگوله  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
788 محمدرضا شعبانی سبزه میدانی ابراهیم گیلان-لنگرود 1339/08/01 کارگر-سرباز ژاندارمری  1367/01/08  اصابت گلوله آرپیجی ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 28 آفتاب
789 عبدالمجید شعیری علی کرمانشاه-کرمانشاه 1350/06/31 دانش آموز 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
790 برضا شفیعی شیرزاد کرمانشاه-قصرشیرین 1322/03/10 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 45 فروغ جاویدان
791 نوخاص شفیعی عزیز کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1309/06/09 فروشنده 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 58 فروغ جاویدان
792 داود شكری ولدزاقرد نریمان تهران-تهران 1345/08/08 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
793 محمدعلی شکاری علی خراسان رضوی-مشهد 1343/00/00 پاسدار وظیفه 1367/05/04  اصابت ترکش به صورت و پا کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
794 همت شکربیگی خان بابا کرمانشاه-هرسین 1340/06/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و پهلو کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
795 داود شکری ولدزاقرد نریمان تهران-تهران 1345/08/08 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
796 روح‌الله شکوری نجفعلی زنجان-روستای شاه‌بلاغ 1340/03/05 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
797 علیمراد شکوه زاده شاه محمد کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1342/08/01 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
798 محمد شمسی  رمضانعلی مرکزی-اراک-روستای ضامنجان 1352/03/01 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به صورت کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 15 فروغ جاویدان
799 عبدالرحمان شمشیری بارونی خوزستان-بهبهان-کره سیاه 1346/09/19 سرباز ارتش 1367/03/29  گروگان گیری، شكنجه و قتل ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
800 محسن شناوری علی تهران-تهران 1346/07/28 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
801 مجتبی شنگول وجیه‌الله تهران-تهران 1347/05/13 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
802 حسین شهابی اناری اصغر تهران 1347/02/30 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
803 غلامرضا شهبازی غلامعلی همدان- نهاوند  1343/06/12 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
804 عباس شهبازی  حسن آذربایجان شرقی-مراغه-روستای کرج آباد 1347/08/02 کشاورز-پاسدار 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
805 مجید شهبازی دستجردی نوحعلی تهران-تهران 1349/03/20 کارگر-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
806 محسن شهرستانی شعبانعلی تهران-شهر ری 1349/05/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
807 خانعلی شهریسوند نادعلی مرکزی-خمین 1329/02/03 پاسدار 1367/05/11 سوء قصد منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 38 فروغ جاویدان
808 محمدحسین شهسواری علویجه تقی اصفهان-اصفهان 1331/03/25 تکنسین شرکت مخابرات-بسیجی 1367/05/16  گروگان گیری-اصابت گلوله به سر کردستان-سقز  حمله نظامی مرد 36 متفرقه
809 علیرضا شورابی عباسعلی خراسان رضوی-سبزوار-روستای بلقان آباد 1347/01/02 قالیباف-پاسدار 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
810 علی شوره یی علی اکبر خراسان رضوی-نیشابور-روستای نیگه قلعه 1350/05/25 بسیجی 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام،-مهران  حمله نظامی مرد 17 چلچراغ
811 شاهرخ شوشتری اسدالله کرمانشاه 1338/09/14 کادرارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
812 فریدون شوكتی جیرسرایی عباس گیلان-رشت-روستای جیرسرا 1342/01/24 بافنده-سرباز ارتش  1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
813 رضا شیخ محمد اسماعیل خراسان رضوی-تایباد-روستای ده بزر 1350/01/05 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد  17 فروغ جاویدان
814 محمد شیخ بابایی اسحاق علی همدان- كبودراهنگ 1341/07/17 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
815 محبوب شیخ بگلو علیقلی آذربایجان شرقی-جلفا-روستای چایکن 1344/01/02 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/05  سوختگی شدید کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
816 محمد شیخ پور اسدالله کرمانشاه-کرمانشاه 1347/01/26 سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
817 احمد شیخ کبیر عباسعلی سمنان-شاهرود 1335/01/21 کارمند اداره راه و ترابری-بسیجی 1367/05/04  سوختگی و اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
818 عباس  شیرالی شکرالله خوزستان-اهواز 1341/01/04 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله به سر و سوختگی شدید ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 26 چلچراغ
819 علی شیرانی سعادت آبادی قاسم کرمان-کرمان 1346/01/09 پاسدار  1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
820 اکبر  شیرپور  تبریز  اردبیل-گرمی-روستا 1340/01/10 پاسدار وظیفه 1367/03/30  اصابت گلوله ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 27 چلچراغ
821 شیرمحمد شیرزایی مرادعلی سیستان و بلوچستان-زهک-روستای کفتارگی 1344/02/04 گروهبان‌یکم ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
822 محمدصادق صابریان تقی مازندران- ساری 1347/01/03 جوشکار-سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
823 حسام الدین صادق پور محمود آذربایجان شرقی-تبریز 1347/06/09 کارگر-پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
824 اقبال صادق خانی حشمت ایلام-روستای زنگوان،شیروان و چرداول 1351/00/00 بسیجی 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 16 چلچراغ
825 حسین صادقچه محمدکاظم سمنان-دامغان-روستای صیدآباد 1342/01/01 گروهبان یکم ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
826 علی صادقی صادق مرکزی-شازند-روستای عضدیه 1346/02/17 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش و سوختگی شدید کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
827 یدالله صادقی احمد کرمانشاه-گیلانغرب 1329/10/01 سرباز ژاندارمری 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 38 فروغ جاویدان
828 یدالله صادقی عباسعلی سمنان-دامغان-روستای کلاته ملا 1345/00/00 بسیجی 1367/05/05  سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
829 محمد صارمی علی اكبر لرستان-بروجرد 1348/11/03 جهاد سازندگی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
830 مسعود صارمیان فرد گجر لرستان-خرم آباد 1347/04/22 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و دست کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
831 علی صالحی حسین خوزستان-آبادان 1346/03/07 نانوا-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش خمپاره ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
832 فریدون  صالحی محمدجعفر قزوین-آبیک-روستای قشلاق بشاریات 1348/06/06 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سر و شکم کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
833 محمدرضا صالحی میرزا همدان- تویسركان - روستای سیدشهاب 1349/03/01 بسیجی 1367/04/03 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 18 چلچراغ
834 حمید صبوری محمدعلی تهران-شمیرانات 1349/12/02 بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
835 کریم صحبتی حسن کرمانشاه-قصرشیرین 1336/03/01 گروهبان سوم ژاندارمری 1367/01/08 درگیری بامنافقین- اصابت ترکش به سینه ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 31 آفتاب
836 محمدطاهر صحرایی فرج الله کرمانشاه-کرمانشاه 1351/08/27 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
837 مجتبی صدر زهرایی عبدالله تهران-تهران 1352/12/14 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 15 فروغ جاویدان
838 علیمحمد صدوقی باقر همدان-تویسرکان 1348/07/01 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
839 محمدحسن صدیق نبی الله آذربایجان شرقی-بناب - روستای خانه برق قدیم 1344/01/15 پاسدار 1367/05/11  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
840 علی صدیقی نژاد كیادهی مهدی گیلان-تنکابن-روستای سنگسره 1339/03/29 کارشناس متالوژی-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت تركش كرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
841 محمد صرفی عباس تهران-تهران 1348/01/03 دانشجو-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
842 وحید صفایی قادری عباس تهران-تهران 1351/02/07 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
843 شیردل صفری جعفر کرمانشاه-گیلانغرب-روستای باسکله 1342/10/04 بسیجی 1367/11/15  اصابت گلوله کرمانشاه-پادگان ابوذر سرپل ذهاب ترور مرد 25 متفرقه
844 عبادالله صفری محمدخان ایلام-ایلام 1345/09/03 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش به سر و پاها ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
845 علی صفری غلامعلی تهران-تهران 1348/01/01 میکانیک-سرباز ارتش 1367/05/12 درگیری با منافقین-اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
846 مرادجان صفری سلیمان کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1329/08/10 راننده 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 38 فروغ جاویدان
847 رسول صفری فسقندیی صفر آذربایجان شرقی-شهرستان اسکو 1343/05/01 کارگر-سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
848 سیدمحمدحسین صفری یزدی منفرد مجتبی کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1327/12/24 فروشنده 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 40 فروغ جاویدان
849 پرویز صلحی جهان غلام حیدر تهران-تهران 1345/01/01 کارگر-سرباز ارتش 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامی مرد 22 متفرقه
850 قربانعلی صمدیان حسین اصفهان-اصفهان-روستای وزوان 1342/04/06 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
851 غلامرضا صنعتکاری اصل کاظم آذربایجان شرقی 1345/01/04 کارمند بانک-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
852 مهدی  صوفی‌زاده محمدرضا خراسان جنوبی-قائنات-روستای دارج‌علیا 1343/06/02 کشاورز-راننده تراکتور-سرباز ارتش 1367/04/02  اصابت ترکش به قلب ایلام-شرهانی  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
853 محمدرضا صومعه زاده حسین آذربایجان شرقی-اهر 1342/06/15 کارگر-بسیجی (سرباز ارتش) 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
854 خدامراد صیادی محمد اسلام آباد غرب - روستای تجرکرم پناه آباد 1345/12/22 پاسدار وظیفه 1367/03/28 اصابت گلوله ایلام  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
855 علی صیدبیگیان الیاس ایلام-شیروان چرداول-روستای سلطانقلی سفلی 1350/01/01 کشاورز-بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 17 چلچراغ
856 جوانمیر صیدی صیدامیر کرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای دارتوت قلعه شاهین 1281/07/06 کارگر 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 86 فروغ جاویدان
857 محمد صیدی حسین کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای نقاب کوب 1346/05/03 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
858 علیرضا صیفوری نصرت الله کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1340/01/12 سرباز ژاندارمری 1367/05/03 توسط  -اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
859 غلامحسین ضرغام لطفعلی تهران-تهران 1341/08/25 روحانی-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به دست و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
860 صیداحمد ضمیری زاده میرزاحسین ایلام-روستای باولنگ،مهران 1316/07/01 بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 51 چلچراغ
861 اصغر ضیاگچ کن قدیر خراسان رضوی-مشهد-روستای باغ سالار 1346/06/27 خواربار فروش-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و دست و پاها کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
862 احمد ضیایی محمد همدان-کبودرآهنگ 1336/07/09 دانشجو-معلم-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
863 احمد ضیایی علی اکبر تهران 1349/05/20 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
864 احمد طارمی رجبعلی زنجان-ابهر-روستای قمچ‌آباد 1337/01/01 کارمند شرکت، بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
865 سیدمحمد طالب میاندهی سیدجلیل تهران- شهر ری 1348/10/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر و کتف کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
866 کامل طالبی جوانمیر ایلام-دهلران-روستای تپک دیناروند 1348/10/06 بسیجی 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
867 رحمت الله طاهرآبادی علی اکبر کرمانشاه-شهرستان کنگاور 1344/06/10 روحانی 1367/05/02 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 23 متفرقه
868 سیدعباس طاهری سیدرضا سمنان-سمنان 1341/02/02 کارمند-بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش به پهلو و سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
869 محمدرضا طاهری محمد همدان 1336/07/09 معلم-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به پهلو و سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
870 غلامرضا طاهری حسین‌آباد ابوالقاسم قزوین-قزوین 1346/01/01 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش و سوختگی شدید   ایلام-مهران-کنجان چم  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
871 سعید طاهریان موسی الرضا خراسان رضوی-قوچان 1346/03/10 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
872 محمدرضا طاووسی محمدعلی خراسان جنوبی-قائنات-روستای دارج‌علیا 1346/03/03 کارگر-پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
873 ملک جمشید ططرزاده یکشنبه لرستان-پلدختر-روستای معمولان 1335/01/15 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
874 محمد طیار عزت آذربایجان شرقی- هریس - زرنق 1347/08/02 سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
875 قاسم ظفری لنگرودی حسن گیلان-لنگرود 1346/12/15 سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت تركش خمپاره ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
876 حسینعلی عابدینی   محمدولی زنجان-ماه‌نشان-حصار 1347/06/02 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
877 ذبیح‌الله عابدینی پرچینی علی‌اصغر زنجان-زنجان 1346/04/06 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
878 غلامعباس عادلیان حبیب خراسان رضوی-مشهد 1346/06/01 نانوا-پاسدار 1367/05/11  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
879 رشید عاشوری اسفندیار البرز-کرج 1339/11/07 معلم-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
880 هادی عاشوری تورانسرایی قاسمعلی گیلان-رشت 1345/05/05 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
881 فرهاد عاصی کویخی نژاد حسن گیلان-رشت 1343/01/20 مکانیک اتومبیل-سرباز ارتش 1367/04/31  اصابت گلوله کرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامی مرد 24 متفرقه
882 محمد  عاطفی ذرقی غلامحسین خراسان رضوی، مشهد-روستای ذرق 1346/03/01 کاشیکار-سرباز ارتش 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
883 حسن عامری علی اصغر سمنان-شاهرود 1339/07/22 کارمند شرکت راه آهن-بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
884 حسن عامری اسماعیل سمنان-شاهرود 1347/01/01 سرباز ارتش 1367/04/31  اصابت ترکش به صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
885 ابراهیم عامریان محمدحسن سمنان-شاهرود 1341/03/01 کارمند بنیاد شهید-بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
886 محمود  عبادی رضا خراسان رضوی-سبزوار-روستای شامکان 1342/01/01 قالیباف-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به دست و پهلو ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 25 آفتاب
887 محمد عباس نیا * خراسان رضوی-تربت حیدیریه-روستای کلاته شخم 1348/01/01 تعمیرکار ماشین-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
888 اسدالله عباسی علیرضا زنجان-ابهر 1317/06/16 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 50 فروغ جاویدان
889 اسدالله عباسی غلامرضا همدان-بهار 1345/11/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
890 حمید عباسی علی عباس کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چیکان منصوری 1349/07/10 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
891 رحیم عباسی غفور کردستان-سقز-علی مرد 1347/08/20 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
892 سیامک عباسی قارداش زنجان-گوهر 1346/01/01 کشاورز-سرباز ارتش 1367/04/05  اصابت ترکش خمپاره به سینه و دست ایلام-شرهانی  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
893 علی اصغر عباسی محمد تهران-تهران 1349/09/20 دانش آموز-بسیجی 1367/05/30  گروگان گیری، شکنجه و قتل کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 متفرقه
894 مامدار عباسی حسین بوشهر-دشتی-روستای چمکور 1347/06/20 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش  ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
895 محمد عباسی غلامرضا خراسان جنوبی-بیرجند-روستای گزدر 1348/07/10 تراشكار-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
896 محمدتقی عباسی غلامرضا سمنان-شاهرود-روستای تاش علیا 1346/06/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
897 علیرضا عباسی پاسبان قربان خراسان رضوی-قوچان،-روستای دیزوایز 1347/06/05 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
898 فریدون عباسی شاهکویی محمدابراهیم گلستان-گرگان 1332/04/01 کارگر شرکت ذغال سنگ-بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش به سر و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 35 فروغ جاویدان
899 مولامراد عبدالتاجدینی حقمراد کرمانشاه-شهرستان کنگاور-روستای عبدالتاجدین 1340/06/15 پاسدار 1367/05/02 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 27 متفرقه
900 عادل عبدالله‌پور اصل حیدر تهران-تهران 1350/09/02 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین اصابت گلوله کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
901 محمد عبدالمحمدی احمد کرمانشاه-کرمانشاه 1345/08/06 کاسب 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 متفرقه
902 محمد عبدالمحمدی فرسفجی احمد کرمانشاه-کرمانشاه 1345/08/06 فروشنده 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
903 ذبیح الله عبدالملکی روح الله همدان-تویسرکان-روستای زاغه 1339/01/03 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
904 رحمت الله عبدالملکی رحمان قلی همدان-تویسرکان-روستای نقده 1349/01/03 پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
905 علی عبدالملکی الله حسین همدان-تویسرکان-روستای کنجوران سفلا 1347/04/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
906 جواد عبدی مراد ایلام-آبدانان-روستای سراب باغ 1345/10/10 پاسدار وظیفه 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
907 حمیدرضا عبدی محمدحسین همدان- همدان-روستای مریانج 1348/01/18 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
908 علی عتابی کاظم خوزستان-اهواز 1343/03/10 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
909 عباس عرب عامری محمدعلی سمنان-شاهرود-روستای ارمیان 1346/04/01 کارگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به پا و سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
910 حسین عرشی ماشاالله فارس-لارستان-تابعه 1347/05/03 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سر و سینه ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
911 علی عرفانیان لطفی محمدعلی خراسان رضوی-مشهد 1341/05/01 استواریکم ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 26 آفتاب
912 اسدالله عزیزی احمدمراد کرمانشاه-دالاهو-روستای قربانعلی قلخانی 1349/04/10 بسیجی 1367/04/17  اصابت گلوله به سر وگردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب ترور مرد 18 متفرقه
913 عربعلی عزیزی رجب زنجان-ایجرود-روستای قره‌درق 1343/03/06 نانوا-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 24 آفتاب
914 علی عزیزی حنیف همدان- بهار - روستای كریم آباد 1342/06/05 پاسدار 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
915 علی اکبر عزیزی محرمعلی تهران-شهر ری 1349/06/16 رنگرزقالی-بسیجی 1367/05/06  اصابت تركش خمپاره و قطع پاها کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
916 علی جان عزیزی علی همت کرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای قربانعلی قلخانی 1343/11/04 بسیجی 1367/05/01 در درگیری با منافقین براثر اصابت ترکش  عراق-شیخ صالح حمله نظامی مرد 24 متفرقه
917 کرم الله عزیزی ولی خان ایلام-آبدانان-روستای چم کبود 1342/01/04 پاسدار 1367/03/29  اصابت گلوله به شکم ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
918 محمدرضا عزیزی علی میرزا کرمانشاه-هرسین 1347/09/12 طلبه-پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
919 مراد عزیزی غلامحسین کرمانشاه-گیلانغرب 1315/07/01 کشاورز 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 52 فروغ جاویدان
920 ناصر عزیزی مرتضی همدان-همدان 1348/04/01 پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت گلوله به شکم و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
921 حسن عزیزیان میرزا سمنان-دامغان-روستای محمدآباد 1334/01/03 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 33 فروغ جاویدان
922 سعدالله عزیزیان میرزا کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1309/05/03 فروشنده 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 58 فروغ جاویدان
923 ابراهیم عسگری شاه حسین کرمانشاه-کرمانشاه-روستای سنقركلیایی 1338/07/22  خیاط-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت تركش خمپاره و سوختگی شدید ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 29 آفتاب
924 یدالله  عسگری حسین قزوین-تاکستان-روستای کندر 1345/11/01 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سینه و پا ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
925 محمد عسگری نیا منصور ایلام-دهلران-روستای بلوطستان 1352/01/01 دانش آموز-بسیجی 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-دهلران  حمله نظامی مرد 15 چلچراغ
926 محمد عشقی مطلق حسن خراسان شمالی-شیروان 1340/06/06 استواریکم ارتش 1367/03/30  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 27 چلچراغ
927 حشمت الله عشورانبارسری عزت الله مازندران- تنکابن 1343/01/01 پاسدار (فرمانده تیپ قرارگاه رمضان) 1367/05/05  اصابت گلوله كرمانشاه-اسلام اباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
928 علیرضا عطاء بایرامعلی آذربایجان شرقی- سراب  1345/06/20 سرباز ارتش 1367/03/30  اصابت ترکش ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
929 دادعلی عطاءاللهی فضل الله همدان-رزن-روستای شوند 1348/04/01 پاسدار وظیفه 1367/05/06  مصدومیت شیمیایی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
930 سعید عطایی محمدهاشم مرکزی-شازند 1347/05/07 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
931 بهروز عظیمی احمدمراد کرمانشاه-شهرستان دالاهو-روستای عاشقان گوران 1347/02/05 پاسدار وظیفه 1367/04/15  اصابت گلوله کرمانشاه-دالاهو ترور مرد 20 متفرقه
932 مصطفی عظیمی ازندریانی احمد همدان-ملایر - شهر ازندریان 1348/04/02 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
933 سیدمحمدحسین علم خواه سیدابوالقاسم تهران-تهران 1347/10/20 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
934 علی علومی مهدی سمنان-سمنان 1348/06/26 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
935 سیداحمد علوی سید علی اکبر مازندران-شهر رویان از توابع شهرستان نور 1347/01/04 روحانی-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش كرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
936 محمد علی حسینی محمدحسن همدان- ملایر - روستای کمازان 1340/01/10 پاسدار 1367/04/02  اصابت ترکش ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 27 چلچراغ
937 عیسی علی دادی توت محمد رضا خراسان رضوی-قوچان-روستای دولت آباد 1346/02/22 کارگر شرکت حفاری-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش به سر و سینه ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
938 جواد  علی زاده علی اکبر کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1342/11/08 معلم-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
939 حبیب الله علی زاده محمد علی خراسان رضوی-تربت حیدریه 1343/06/09 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
940 عزیز علی زاده الله وردی آذربایجان شرقی-روستای کوسالار میانه 1347/10/03 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به پا و سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
941 پاشاه علی محمدی صیدمحمد کرمانشاه-گیلانغرب 1347/07/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
942 علیرضا علی محمدی قاسم خراسان رضوی-چناران 1345/05/15 سرباز ارتش 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
943 فتح الله علی محمدی پنجشنبه ایلام-بخش صالح آباد،مهران 1348/04/03 بسیجی 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
944 صفر علی علی محمدیان سرابی علی محمد خراسان رضوی-چناران 1349/08/10 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
945 محمود علی مددی علی قم-قم 1348/04/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به دست و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
946 علیرضا  علیپور محمدقلی مازندران-روستای کشتله از توابع شهرستان بابل 1347/09/01 دامدار-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش گلوله توپ به سر و سینه ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
947 جواد علیزاده علی اکبر کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1342/11/08 معلم 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
948 محمد علیزاده ولی خراسان شمالی-مانه و سملقان-شهرقاضی 1348/06/10 کارگر-پاسداروظیفه 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
949 نصرت الله علیزاده علیمحمد مازندران-روستای پلک سفلی از توابع شهرستان امل 1345/04/10 سرباز نیروی انتظامی 1367/01/08  ترکش خمپاره به سر و شکم ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
950 بهنام علیمرادی محمدعلی تهران-تهران 1348/03/20 دانشجو-پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
951 طاهر عمرزاده محمد اردبیل-خوی 1346/06/05 پاسدار وظیفه 1367/05/16  اصابت گلوله آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
952 عباس عموچی فروشانی براتعلی تهران-تهران 1345/04/01 فروشنده-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
953 محمدمهدی عموشاهی یدالله اصفهان-خمینی شهر-روستای اصغرآباد 1340/10/03 فرمانده حفاظت اطلاعات لشگر 88 زرهی ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 27 چلچراغ
954 داود عموئیان محمدعلی گیلان-رودسر-روستای کلکاسر 1345/09/10 گروهبان دوم ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
955 محمد عمیدی محمود سمنان-شاهرود 1324/01/09 راننده شرکت ذغال سنگ 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 43 فروغ جاویدان
956 عبدالامیر عوادپور نعیم خوزستان-خرمشهر 1338/10/01 راننده تاکسی-سرباز ارتش 1367/04/05 درگیری با منافقین اصابت ترکش ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 29 چلچراغ
957 نادر عوضی عبدالله بوشهر-دشتستان-روستای صفی آباد 1348/03/16 پاسدار وظیفه 1367/05/08  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
958 خان مراد عیسوی نقدعلی کرمانشاه- دالاهو-روستای باباجانی 1309/07/03 بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-دالاهو  حمله نظامی مرد 58 فروغ جاویدان
959 خدارحم عیسی وند عبدالله لرستان-الیگودرز-روستای مشکک 1346/06/05 سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
960 حسین غرقی ایاز فارس-شیراز 1343/02/09 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به پا و صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
961 نبی الله غریبی خارخار حبیب الله آذربایجان غربی-شاهین دژ-ینگجه 1345/09/20 سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
962 علی محمد غزوه کاکامیر کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای میله سر 1325/01/28 مونتاژکار شرکت تولیدی 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 42 فروغ جاویدان
963 مجید غفاری هاشم همدان- ملایر 1347/01/30 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
964 هادی غفاری جعفر همدان-کبودرآهنگ 1348/12/12 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
965 امیر غلام پور آردی قربانعلی مازندران-بابل 1347/02/25 میکانیک-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
966 قربانعلی غلامحسینی علی مرکزی-کمیجان-روستای میلاجرد 1348/05/16 پاسدار 1367/05/18  اصابت ترکش به صورت کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
967 غلامشاه غلامی مهرعلی کرمانشاه-روستای ماهیدشت 1336/05/08 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
968 كیومرث غلامی محمدعلی همدان- اسدآباد-روستای ملحمدره 1343/06/06 بی سیم چی 1367/05/02  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 24 متفرقه
969 نگهدار غلامیان زاده موسی خوزستان-بهبهان 1335/09/09 پاسدار  1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 32 چلچراغ
970 حسین غلامی‌زاده غلامحسین بوشهر-دشتستان-روستای سرکره 1341/10/09 استواریکم ژاندارمری 1367/05/03 درگیری با منافقین  کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
971 فرهاد غنیمت‌لو بهارعلی قزوین-قزوین 1340/01/02 کارگر-سرباز ارتش 1367/01/08  انفجار خودرو ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 27 آفتاب
972 صحبت الله غیاثی جان کرمانشاه-سنقر 1324/01/09 کارگر 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 43 فروغ جاویدان
973 صحبت الله غیاثی قروه جان کرمانشاه-سنقر 1324/01/09 کارگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 43 فروغ جاویدان
974 رضا غیاثی‌نسب جعفر مرکزی-اراک 1347/06/30 دانشجو-بسیجی 1367/05/07  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
975 علی غیوری زاده نمام ایلام-مهران-ملکشاهی 1332/07/01 پاسدار 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 35 چلچراغ
976 مسعود فاتحی نصرآبادی جلال اصفهان-اصفهان (یزد) 1336/01/30 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
977 یاسین فاخری رستم آذربایجان شرقی-هشترود 1347/03/20 سرباز ارتش  1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
978 نورمراد فاروقی علی داد کرمانشاه-اسلام آبادغرب-روستای صیدایاز 1348/01/01 دانش آموز 1367/05/04  اصابت گلوله به سر و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
979 حمدالله فاضلی حسنقلی ایلام-روستای خوش انام،دره شهر 1348/06/03 بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
980 مهراب فاضلی  امرالله کهکیلویر و بویراحمد- بویراحمد 1350/11/20 بسیجی 1367/04/04  اصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 17 چلچراغ
981 بهروز فتاحی رضاقلی آذربایجان شرقی- هشترود -روستای سهندآباد 1351/01/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
982 خلیل فتاحی خداداد کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1338/01/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
983 یحیی فتاحی صالح آذربایجان غربی-تکاب-آقدره سفلا 1343/01/02 سرباز ارتش 1367/01/08  سوختگی شدید ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 24 آفتاب
984 اصغر فتح اللهی جوینان غلامرضا تهران-تهران 1347/06/01 دانشجو-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
985 قلی فتح دوست حسین کرمانشاه-گیلانغرب 1340/04/02 کشاورز 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
986 مجید فتح زاده  رسول آذربایجان شرقی-ملکان 1348/12/20 کارگر-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 19 آفتاب
987 صیدولی فتحی كركر جمعه لرستان-الشتر-کرکر 1343/03/03 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 24 آفتاب
988 نعمت فتحی لهالی همت مازندران-قائم شهر 1326/06/22 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 41 فروغ جاویدان
989 سیدمحمد فتحی موسوی سیدفتح الله لرستان-دلفان   1343/01/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر    کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
990 حمیدرضا فتحیان اصغر همدان- همدان 1343/03/22 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
991 علی فخارنیا منصور تهران 1347/03/10 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
992 علینقی فخرالدین رضاقلی همدان 1333/10/02 کادرارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 34 فروغ جاویدان
993 محسن فرامرزی اسکندر تهران-تهران 1344/02/19 دانش آموز-پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
994 محمود فراهانی طجر احمد همدان-ملایر 1346/06/16 سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
995 رحم خدا فرجی عزت الله همدان-نهاوند - روستای کوهانی 1343/03/02 پاسدار 1367/03/30  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
996 فرنگیس فرحناک نظر کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی آباد 1348/06/10 خانه دار 1367/05/03 سوءتوسط منافقین-اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 19 فروغ جاویدان
997 علی فردوسیان حسین سمنان-شاهرود-بسطام 1349/11/30 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
998 محمود فرزام جعفر عراق-بغداد 1342/01/01 دانشجو-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
999 قدرت الله فرزانه پور تقی سمنان-سمنان-روستای رکن آباد 1345/04/20 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1000 شاهرخ فرهادی حسن کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1349/04/10 دانشجو-بسجی 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1001 غلام رضا فرهمند محمد کرمانشاه-هرسین 1342/02/10 پاسدار 1367/05/05 توسط منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1002 احمد فروزان الماس کهکیلویر و بویراحمد-گچساران-روستای آبده گاه 1347/06/29 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1003 ابراهیم فریدونی محمد همدان-فامنین 1316/06/02 نقاش ساختمان-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به پا و پهلو کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 51 فروغ جاویدان
1004 صفرعلی فشی قربانعلی کرمانشاه-کنگاور-روستای فش 1326/01/01 ستوان سوم ارتش 1367/05/12  اصابت گلوله آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 41 فروغ جاویدان
1005 احمد فضلی حسین سمنان-شاهرود 1335/04/06 معلم-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
1006 مهدی فضلی حسین سمنان-شاهرود 1339/10/23 معلم-بسیجی 1367/05/05  سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1007 هادی فضلی علی همدان-همدان 1341/03/14 پاسدار 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1008 سیدحسین  فقیر سید محمد مازندران- بابل 1347/10/22 کارگر نجاری-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش خمپاره به سر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
1009 مرتضی فقیه امامی حسن همدان-رزن-روستای کهریز‌ بغازی 1336/04/08 کارمند-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
1010 سیاوش فقیه ملک مرزبان امین الله مازندران-چالوس-روستای کردیچال 1346/07/01 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش و سوختگی شدید ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
1011 سرور فلاح اروج گیلان-تالش 1346/08/09 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1012 سلیمان  فلاح رجبعلی مازندران-سوادكوه-روستای حاجی کلا 1348/09/18 بسیجی 1367/05/07  اصابت گلوله به شکم و پا ایلام-مریوان  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1013 عیسی فلاح ‌شهرکی محمد البرز-کرج 1345/12/20 سرباز ارتش 1367/03/29   اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1014 مجید فلاح محمدنژاد علی اصغر گیلان-لاهیجان-روستای شیرجو 1345/05/25 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1015 شیخ عباس فلاحی سیدعباس ایلام-ایوان (ایوان غرب) 1338/09/02 کارگر-بسیجی 1367/05/03  اصابت ترکش خمپاره به پاها کرمانشاه-سومار-منطقه سارات  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
1016 عباس رضا فولادی محمدرضا تهران-تهران 1350/10/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1017 وحید فیاض منش حمید تهران-تهران 1345/06/04 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش خمپاره به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1018 محمدرضا فیروز عباس خراسان رضوی-مشهد 1344/04/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1019 حسن‌رضا فیروزی محمدرضا  زنجان-خرمدره-روستای اردجین 1340/02/20 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1020 ناصر فیروزی محرمعلی تهران-تهران 1350/01/14 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به پاها کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1021 ابوالفتح فیض اللهی یوسفعلی آذربایجان شرقی- بناب - روستای زاوشت 1342/06/01 سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1022 حسین فیض آبادی علی اکبر تهران-تفرش 1349/01/02 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1023 فریبرز فیض بشی پور حاجی مراد کرمانشاه-کرمانشاه 1342/07/01 جهادگر 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1024 شمس‌الله فیضی روح‌الله مرکزی-کمیجان-روستای خنجین 1347/10/23 سنگ‌کار-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1025 علی قادری محمد علی تهران-تهران 1343/11/02 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1026 احمد قاسم زاده نورمراد لرستان-خرم آباد 1342/08/02 پاسدار 1367/05/11  اصابت گلوله به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1027 هاشم قاسم زاده رحمان ایلام-دره شهر-روستای علی شروان 1338/02/04 دامدار-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش خمپاره ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 29 آفتاب
1028 حجت قاسمی قدرت الله خراسان رضوی-مشهد 1347/08/25 کارگر کشتارگاه-پاسدار 1367/05/18  اصابت گلوله کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1029 حجت الله قاسمی پنجعلی کرمانشاه-سنقر-روستای جوب کبود 1348/01/10 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1030 داریوش قاسمی جواد مرکزی-تفرش 1342/09/01 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1031 سیروس قاسمی امامعلی کرمانشاه-کرمانشاه 1347/06/05 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
1032 غلامحسین قاسمی محمد همدان-همدان 1349/03/06 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به قلب کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1033 محمود قاسمی غلامرضا تهران-تهران 1346/11/01 سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1034 مرتضی قاسمی محمود مازندران-روستای بید آباد از توابع شهرستان بابل 1351/04/01 کارگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
1035 الیاس قاسمی میانچغایی جوانمیر کرمانشاه 1348/00/00 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1036 محمدعلی قاصدزاده محمدآبادی محمود یزد-یزد 1341/05/15 ستوان‌دوم ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سینه ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 26 آفتاب
1037 شاهپور قائمی شریف آذربایجان شرقی- عجب شیر-روستای ینگجه 1346/04/22 پاسدار وظیفه 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامی مرد 21 متفرقه
1038 حسین قائمی سرحوضکی محمدرضا خراسان رضوی-کاشمر-روستای سرحوضک 1346/09/04 کشاورز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1039 آزاد قبادی رشیدخان لرستان-کوهدشت-روستای میان‌محله 1345/07/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1040 علی بخش قبادی میرولی ایلام-شهر سرابله،شیروان و چرداول 1309/08/01 کشاورز-بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 58 چلچراغ
1041 فرضعلی قبادی علی آذربایجان غربی-شاهین دژ-خان قلی 1347/11/18 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
1042 محمدعلی قبادی الفت کرمانشاه-کرمانشاه 1346/07/04 پاسدار 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1043 محمد  قپانی احمد تهران-تهران 1347/02/09 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1044 حمید رضا قدردان جوان محمد خراسان رضوی-مشهد 1348/09/22 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1045 سعید قدری عبدالله همدان-همدان 1346/06/12 سرباز ارتش 1367/05/02 در درگیری با منافقین براثر اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 متفرقه
1046 علیرضا قدمی قاسم تهران-تهران 1333/10/10 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 34 فروغ جاویدان
1047 مرتضی  قدیری فر غلامرضا تهران-تهران 1345/05/05 بسیجی 1367/05/04 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1048 علیرضا قدیمی محمدصادق مرکزی-اراک-روستای چشمه پهن 1350/10/10 خیاط-پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش خمپاره به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1049 خالد قدیمی آق دره علیا محمدامین آذربایجان غربی-تکاب- آقدره علیا 1345/06/11 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش خمپاره به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1050 اصغر قراخانی علی قزوین-روستای جنت‌آباد 1346/01/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به پا و کتف کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1051 غلامعلی قرایی نجفعلی تهران-تهران 1342/03/01 پاسدار 1367/05/02 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 متفرقه
1052 اصغر قربانی اکبر همدان-فامنین-روستای ماماهان 1351/12/03 طلبه 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
1053 رضا قربانی براتعلی همدان-همدان 1346/03/01 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
1054 علی حسین قربانی كاكاجان فارس-ممسنی-رازیانه کاری 1345/06/25 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به پهلو کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1055 علیرضا قربانی پنجعلی تهران-شمیرانات 1350/11/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1056 اسماعیل قره خانلو محمد تهران-شهر ری 1346/01/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1057 حسن قره خانیان مسیح الله فارس-شیراز 1348/02/01 سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1058 قدرت الله قزلباش عزت الله فارس-فراشبند 1344/03/26 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
1059 حمید قزوینی محمدابراهیم قزوین-قزوین 1343/05/16 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1060 علی اکبر قزی محمدحسن خراسان رضوی-سبزوار-روستای قز 1346/06/10 کشاورز-سرباز ارتش 1367/05/05  موج انفجار کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1061 بهمن قطاری رحیم اردبیل-اردبیل 1338/05/15 شیشه فروش-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
1062 جعفر قعقایی علیقلی آذربایجان غربی-خوی 1325/11/15 سرگرد ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 42 چلچراغ
1063 اکبر قفل ساز اسماعیلی محمد آذربایجان شرقی- تبریز  1340/06/20 سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1064 محمدعلی قل خانباز علی کرم همدان-تویسرکان-دوقلعه 1348/06/01 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1065 محمدکریم قل خانی محمد همدان-تویسرکان-روستای قاسم‌آباد 1349/01/03 دانش آموز-بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1066 فضل الله قلایی امامقلی لرستان-الشتر 1350/06/23 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1067 علی اکبر قلعه‌آقا‌بابایی رضاقلی سمنان-دامغان-روستای قلعه‌آقا‌بابا 1337/01/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1068 قادر  قلمی قوجه بیگلو سلیمان اردبیل-گرمی-روستای تک بلاغ انگوت 1343/11/06 سرباز ارتش  1367/05/03  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1069 نقی قلیچ خانی تقی تهران-تهران 1345/04/26 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1070 حمید قمری حاتم همدان-تویسرکان-روستای سرابی 1345/06/19 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1071 ولی الله قمی حسین تهران 1337/03/03 کارمند-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1072 محسن  قناد مهدی خراسان رضوی-مشهد 1345/06/06 پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش و گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1073 حسن  قنبرلو احمدعلی زنجان-ابهر-روستای آقجه‌قیه 1348/06/04 شغل آزاد-سرباز ارتش 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 19 متفرقه
1074 بهرام قنبری علی اصغر تهران 1349/12/05 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1075 رضا قنبری محمدحسین سمنان-شاهرود-روستای گرمن 1346/12/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1076 محمدرضا قنبری اعظم کردستان-سرپل ذهاب-روستای بشیکان 1349/06/12 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1077 رسول قنبری کاکاوندی هادی خان کرمانشاه-هرسین 1343/06/12 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سر و گردن کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1078 محمدمهدی قنبریان عبدالحسین سمنان-شاهرود-روستای باغزندان 1336/01/01 کارمند آموزش و پرورش-بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
1079 حمید قهرمانی یل دگرمانی محمدابراهیم گیلان-آستانه اشرفیه 1335/05/30 سرباز ارتش 1367/03/29   ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 32 چلچراغ
1080 علی قهوریان محمد علی تهران-تهران 1349/01/27 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر ایلام-ایلام  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1081 محمدرضا قوام علی اکبر تهران-ری 1347/04/04 دانش آموز-بسیجی 1367/02/13 درگیری با منافقین آذربایجان غربی- سردشت-دوپازا ترور مرد 20 متفرقه
1082 هوشنگ قوخردیان محسن همدان-همدان 1345/10/10 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1083 صادق علی  قوره جیلی فرج الله  کرمانشاه-کنگاور-روستای گردکانه 1346/06/31 سرباز ارتش  1367/01/08   اصابت ترکش  ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
1084 قره قویدل احیامحمد خراسان شمالی-شیروان-روستای قوشخانه 1348/02/01 کشاورز-پاسداروظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و پا کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1085 مهدی قیاسی حیدر تهران-تهران 1347/08/11 بسیجی 1367/05/06  سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1086 خسرو كازرونی فخرالمظفر آذربایجان شرقی-تبریز 1344/09/02 گروهبان سوم ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش توپ ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
1087 امیر كاظم پور آبكناره حسن تهران-تهران 1346/12/05 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت تركش خمپاره به سر و سینه كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1088 تیمور كاظمی كوره کابیجاری یعقوب گیلان-لاهیجان-روستای كورهك‌ابیجار 1347/01/01 كارگر-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1089 محمد كاوند محمدطاهر لرستان-بروجرد-دره صیدی 1343/06/07 پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1090 اسماعیل كرمی آرپادرسی محمد علی آذربایجان شرقی-تبریز 1344/03/10 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1091 بهروز كریمی بی ابری رحمت الله کرمانشاه-کرمانشاه 1339/10/03 نامشخص 1367/05/05 درگیری با منافقین كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1092 علیرضا كشاورز سبزعلی گیلان-فومن-روستای رودپیش 1344/02/11 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
1093 محمد كشاورز علیرضا فارس-شیراز-کوشک مولا 1346/01/01 سرباز ژاندارمری 1367/01/08  اصابت ترکش به پا و قطع آن ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
1094 حسین کاشانی احمد تهران-تهران 1345/01/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1095 امیر کاظم پور آبکناره حسن تهران-تهران 1346/12/05 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1096 صفرعلی کاظم‌زاده مهرعلی زنجان-گروس-روستای گرگینی 1347/01/05 سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1097 اشرف کاظمی محمد آقا کرمانشاه-کرمانشاه 1347/11/05 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-حسن آباد  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1098 سیدعباس کاظمی میریوسف کرمانشاه 1349/10/01 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1099 سیدعباس کاظمی اسکویی میر یوسف  کرمانشاه-قصر شیرین 1349/10/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05   اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1100 رضا کاظمی خشک ناب اسمعلی آذربایجان شرقی-تبریز 1346/01/01 سرباز ارتش  1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1101 تیمود کاظمی کوره کابیجاری یعقوب گیلان-لاهیجان-روستای کوره کابیجار 1347/01/01 کارگر-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1102 داراب کاکاویسی خیدان کرمانشاه-دلاهو-روستای سوگله 1337/02/29 دامدار 1367/05/12   اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1103 محمد کاکوند محدطاهر لرستان-بروجرد-روستای دره‌صیدی 1343/06/07 پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1104 مهدی  کامرانی  محمد صالح کرمانشاه-دالاهو-روستای گوشکوری 1322/01/08 بسیج 1367/05/05  اصابت گلوله آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 45 فروغ جاویدان
1105 اسفندیار کاوند عبدالحمید لرستان-بروجرد 1348/01/01 پاسدار 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1106 جواد  کاوه عبداله مهدی تهران-تهران 1340/05/11 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله به شکم ایلام-قلاویزان  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1107 شمس الدین کبودانی محی الدین خراسان رضوی-تربت جام-روستای ملک آباد 1346/02/11 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1108 علی رضا  کبودیان غلام کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1332/12/20 ارتشی 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 35 فروغ جاویدان
1109 محمد حسین کبیری پور غلامرضا تهران-تهران 1341/01/13 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1110 حسن کجوری اسماعیل تهران-تهران 1346/05/01 پاسدار 1367/05/06  انفجار آمبولانس کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1111 علی اکبر کرابی مهدی خراسان رضوی-سبزوار-روستای دلقنه 1347/02/02 مسگر-پاسدار وظیفه 1367/05/04  اصابت ترکش به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1112 جعفر صادق کرامتی مرسل آذربایجان شرقی-سراب 1339/02/07 کارمند بنیاد 15 خرداد-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به سر و کمر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1113 مرادحسین کرانی  میرحسین  کرمانشاه-کرمانشاه 1341/07/05 پاسدار 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه- تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1114 قاسم کربلایی علی بهشتی محمد    تهران-تهران 1342/04/20 بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1115 علی کردلو احمد زنجان-خرمدره-روستای اردجین 1350/06/02 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1116 مقدمعلی کردلو غلامعلی زنجان-زنجان 1348/12/10 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1117 جبار کرم پور قنبر علی  کرمانشاه-گیلانغرب-روستای باسکله گواور 1345/04/07 جهادگر جهادسازندگی 1367/05/03   اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1118 اسلام کرم خانی محمد کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای برف آباد 1360/11/06 دانش آموز 1367/05/06  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای برف آباد  حمله نظامی مرد 7 فروغ جاویدان
1119 صفرعلی کرمعلی محمد مرکزی-محلات 1345/02/01 باغبان-سرباز 1367/05/04 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1120 الله مراد کرمی بگمراد کرمانشاه-شهرستان دالاهو 1338/10/30 بسیجی 1367/04/15  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-دالاهو ترور مرد 29 متفرقه
1121 ذبیح الله کرمی شکرالله کرمانشاه-کرمانشاه 1330/01/10 روحانی-قائم مقام معاونت تبلیغات اسلامی-جهادسازندگی 1367/05/07  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 37 فروغ جاویدان
1122 رضا کرمی موسی رضا تهران-تهران 1347/10/10 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1123 زمان کرمی رضا لرستان-ازنا-روستای سپه 1343/01/05 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1124 سیروس کرمی فتاح کرمانشاه-کرمانشاه-روستای ماهیدشت 1345/05/04 سرباز ارتش  1367/05/06  اصابت ترکش به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1125 حسینعلی کرمی  اسماعیل  کرمانشاه-سنقر-روستای حسن آباد 1350/01/17 دانشجو-بسیجی 1367/05/05   اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1126 اسماعیل کرمی آراپادرسی محمدعلی آذربایجان شرقی-تبریز 1344/03/10 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1127 علی قنبر کرمی ربیع حیدر همدان-اسدآباد-روستای موسی‌آباد 1350/10/12 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1128 موسی کرمی منوری نورخدا کرمانشاه-کرمانشاه-روستای یلوه 1345/01/01 سرباز ارتش 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
1129 احمد کریمی سیف‌الله مرکزی-اراک-روستای چنگیزین 1349/06/02 نانوا-پاسدار 1367/04/13 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 18 متفرقه
1130 الله داد کریمی هیبت کرمانشاه-روستای ماهیدشت 1347/07/14 پاسدار وظیفه 1367/10/12  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-جوانرود-روستای تازه آباد  ترور مرد 20 متفرقه
1131 جلال کریمی آقارضا کرمانشاه-سنقر 1342/10/07 پاسدار 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1132 عظیم کریمی علی اردبیل-مشگین شهر-روستای لورون 1346/03/10 سرباز ارتش  1367/01/08   اصابت ترکش به سر خوزستان-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
1133 بهروز کریمی بی ابری رحمت الله کرمانشاه-کرمانشاه 1339/10/03 نامشخص 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1134 ناصر کریمی دخر آبادی محمد علی تهران-تهران 1348/06/20 دانشجو-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1135 جواد  کریمی دوزجی حسن تهران-تهران 1345/09/02 روحانی-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1136 محمد مهدی کریمیان علی اکبر تهران-تهران 1348/09/24 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1137 علی کزازی هاشم مرکزی-اراک-روستای جاورسیان 1346/02/03 کارگر-سرباز ارتش 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 متفرقه
1138 عباس کشاورز زنگی حجت‌الله قزوین-روستای عمند 1348/01/03 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سر و پا   کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1139 علی کشرانی حسین تهران 1348/09/20 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1140 محمد  کشوری رجبعلی خراسان رضوی-مشهد-روستای فریزی 1340/06/01 کشاورز 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1141 عبدالرزاق کعبی فلاحیه اصل جابر خوزستان-خرمشهر 1342/12/01 سرباز ژاندارمری 1367/01/08 درگیری با منافقین ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 25 آفتاب
1142 ابراهیم کلاته عربی محمد تهران-تهران 1349/06/30 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1143 علی کلانتر محمد خراسان رضوی، مشهد، روستای کوشک مهدی 1348/01/01 پاسدار 1367/05/11 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1144 صالح کله پز منصف عسگر آذربایجان شرقی-مراغه 1347/03/03 امدادگر 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1145 علی کلوپ حیدر همدان-اسدآباد 1340/06/03 کارمند بنیاد شهید-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1146 امیر مسعود کمال حسن تهران-تهران 1337/01/01 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1147 ابراهیم کمالی عبدالله هرمزگان-رودان-روستای گشوئیه 1343/01/01 سرباز ارتش 1367/03/29  ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
1148 حمید  کمیل محصل خراسانی عباسعلی خراسان رضوی-مشهد 1347/04/24 شاگرد زرگری-پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت ترکش و مصدومیت شیمیایی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1149 محمدحسین کمیلی اکبر قم-قم 1347/02/03 بسیجی-فیلم بردار 1367/05/05  اصابت ترکش و سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1150 سعید کهن شوذب تهران-تهران 1348/04/05 دانشجو-بسیجی  1367/05/13  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1151 حمید کوثری چراغعلی همدان-اسدآباد 1343/11/04 پاسدار وظیفه 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1152 کمال کورسل (ابوحیدر الفرنسی) * فرانسه 1345/00/00 طلبه-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1153 جعفر کوکبی نادر اسدالله همدان-همدان-روستای آنجلاس 1336/06/05 معلم-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
1154 الله حسین کولانی برزو کرمانشاه-کرمانشاه 1348/03/26 بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین - اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1155 فرمان  کولی وند فیض الله کرمانشاه- کرمانشاه 1342/06/05 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1156 جواد کولیوند پاپی ایلام-دره شهر-روستای وزیرآباد 1348/04/13 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
1157 کریم خان کونانی عباس خان لرستان-کوهدشت-روستای کونانی 1343/01/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1158 عیسی کیاور بیوک آذربایجان شرقی-تبریز 1348/11/02 نجار-بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1159 منصور کیایی حبیب الله تهران-تهران 1347/02/02 پاسدار 1367/05/13  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1160 محمدباقر گازران جمشید کردستان-سنندج 1309/01/01 میوه فروش 1367/05/03  اصابت گلوله به دست   کرمانشاه-اسلام اباد غرب  حمله نظامی مرد 58 فروغ جاویدان
1161 تیمور گرامی نعمت کرمانشاه-کرمانشاه 1343/03/01 معلم-بسیجی 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1162 قادر گرامی نعمت کرمانشاه-گیلانغرب-روستای باسکله گواور 1340/11/04 استواردوم ارتش  1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1163 عبدالله  گرامی گیلان  فیض الله کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1353/01/01 دانش آموز 1367/05/04 درگیر با منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 14 فروغ جاویدان
1164 ابراهیم گراوند رحم خدا کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گراوند 1344/06/01 فروشنده-پاسدار 1367/05/04   اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1165 حفظ‌‌‌الله گرجی مسعود مرکزی-زرندیه-روستای رحمت‌آباد 1344/01/10 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به چشم و دست کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان

1166 موسی گرشاسبی علیخان کرمانشاه-کرمانشاه 1345/09/20 پاسدار وظیفه 1367/09/08  اصابت ترکش  کرمانشاه-سرپل ذهاب ترور مرد 22 متفرقه
1167 علی اصغر گل جانی عباس همدان-بهار 1339/06/24 کارگر-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1168 پرویز گل دوست حاجی مراد کرمانشاه-کرمانشاه 1342/07/03 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1169 غلامرضا گلزار حسین زاده رحیم مرتضی تهران-تهران 1346/10/27 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1170 اکبر گلمحمدی حبیب‌الله مرکزی-اراک-روستای مست‌علیا 1349/06/16 دانشجو-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1171 خرم گلمحمدی علی‌ابراهیم مرکزی-اراک-روستای مست‌علیا 1350/06/35 کارگر-بسیجی 1367/05/13  اصابت گلوله به پشت و دست کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1172 مصطفی گمار حمزه همدان-تویسرکان-روستای جعفریه 1344/01/24 معلم-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1173 محمود گنجی فر علی اکبر خراسان رضوی-مشهد 1344/10/05 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش به صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1174 مرتضی  گنجینه باف علی اکبر تهران-تهران 1346/01/19 سرباز ارتش 1367/05/08  اصابت ترکش به کمر کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1175 داود گودرز تله‌جردی صحبت الله همدان-ملایر - روستای تله جرد علیا 1344/10/02 پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1176 قدرت‌الله گودرزوند چگینی علی قزوین-روستای خرکان 1339/01/01 سرباز ارتش 1367/04/31  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 متفرقه
1177 ضرغام گودرزی كبوتر فارس-ممسنی   1346/03/08 پاسدار وظیفه 1367/05/07 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1178 محمود گودرزی احمد تهران- شهر ری 1337/11/21 کارمند کارخانه-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1179 محمدرضا گومه ای عباس  کرمانشاه-کرمانشاه 1346/02/01 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1180 حمزه گونه فراهانی حمزه تهران-تهران 1344/08/03 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1181 سیدحسن لاجوردی سیدهادی عراق-کاظمین (بغداد) 1349/04/27 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1182 محسن لامع محمد حسین تهران-تهران 1339/10/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1183 یعقوب لرنی مهدی قلی تهران-پاکدشت-روستای فیلستان 1337/02/10 کارمند صنایع دفاع-بسیجی 1367/04/31  اصابت ترکش به پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامی مرد 30 متفرقه
1184 کبرا لشکری روضان کرمانشاه-دالاهو 1332/06/19 خانه دار 1367/05/03  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 35 فروغ جاویدان
1185 علی حسن لشگری رستم قزوین-قزوین 1338/08/16 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به پهلو کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
1186 حسین لشنی علی محمد مرکزی-تفرش-روستای نجف‌آباد 1346/05/08 پاسدار وظیفه 1367/05/06  سوختگی شدید کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1187 محمدرضا لشنی قدرت الله مرکزی-شازند 1349/08/03 آرایشگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1188 علی لطفعلی خانی احمد تهران-تهران 1341/11/09 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1189 حمید لطفعلیان اکبر تهران-تهران 1339/06/06 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1190 شهریار لطفی قراخانلو عباس آذربایجان شرقی- کلیبر - روستای کفشن ایوی 1346/09/20 پاسدار  1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 21 متفرقه
1191 حبیب الله لطیفی طاهر همدان-اسدآباد 1341/09/01 پاسدار 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1192 نصرت الله لطیفی علویچه حسین تهران-تهران 1343/02/02 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1193 محمدجواد  لقمانی ارسطو کرمانشاه-کرمانشاه 1336/08/01 مسئول حراست جنگ و جهاد سازندگی 1367/05/05  اصابت ترکش به کتف و سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
1194 عین الله لک آبادی وجیه الله لرستان-الیگودرز 1341/01/03 بسیجی 1367/05/14  اصابت ترکش خمپاره به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1195 حسین لک چشمه سلطانی گرگعلی لرستان-الیگودرز-روستای چشمه‌سلطان 1337/07/02 کارگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1196 حسینعلی مال میر لطف الله کرمانشاه-تویسرکان 1327/02/01 بسیجی 1367/10/24  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام آباد غرب ترور مرد 40 متفرقه
1197 حسین  مالملایی گطوف ایلام-دهلران-موسیان 1347/05/09 پاسداروظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش به سینه و شکم ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1198 رضا مالمیر الله مراد همدان-تویسرکان-روستای شاه‌زید 1339/01/01 کارمند راه آهن-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1199 مجید ماهرانی محمد اصفهان-اصفهان-روستای برزان 1343/02/03 سرباز ژاندارمری 1367/04/01 درگیری با منافقین در 1367/01/08 ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
1200 احمد مایلی تیمور آذربایجان شرقی- میانه- روستای نودزق 1347/12/19 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1201 بهرام مبارکی دادالله خوزستان-آبادان 1337/11/27 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1202 اسماعیل متری (عاطفی فر) محمد خراسان رضوی-تربت حیدریه 1344/09/17 گروهبان‌یکم ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله و سوختگی شدید ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
1203 یوسف متقی اصل زین العابدین تهران-تهران 1348/03/19 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1204 حمید متولی کسمایی احمد تهران-تهران 1346/03/03 سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1205 سیداحمد متولی‌زاده سیدعلی  مرکزی-ساوه-روستای شرمک 1346/11/10 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش سر و صورت کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1206 محمد  مجازی عزت الله آذربایجان شرقی-تبریز 1344/01/01 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1207 براتعلی محبتی محمد خراسان شمالی-اسفراین-روستای آقچ 1347/03/01 کشاورز-پاسداروظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1208 حجت‌الله محبعلیان اصغر قزوین-روستای چوبیندر 1347/11/07 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1209 عباسعلی محبوبی شوشتری علی اکبر خوزستان-شوشتر 1346/11/04 املاک-سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
1210 علی اکبر محبوبی نیا غلامحسین تهران-تهران 1337/11/26 بسیجی 1367/05/07 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 متفرقه
1211 علی اکبر محبی محمد ابراهیم تهران-تهران 1342/10/29 بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1212 مجتبی محبی فر حسین تهران-تهران 1350/01/27 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1213 بهمن محتشمی جواد تهران-تهران 1341/11/15 دانشجو-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1214 علی اکبر محجوبی نیا غلامحسین تهران 1337/11/26 بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1215 محمد باقر محدث محمد تهران-تهران 1347/02/02 سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت ترکش ایلام-صالح آباد  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1216 امیرمجید محرابی محمدعلی تهران-تهران 1345/12/01 بسیجی 1367/05/05   اصابت ترکش به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1217 سیدعلی محسنی بجندی سیدرضی تهران-تهران 1348/03/01 کلیدساز-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به دست و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1218 نقی محمد عنبرانی محمد هادی خراسان رضوی-مشهد 1342/08/21 تراشکار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1219 علیرضا محمدپور عباسعلی خراسان شمالی-جاجرم-روستای جربت 1347/03/08 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1220 علیرضا محمدتقی حسین قم-قم-روستای کله باغ 1348/08/01 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1221 غلام علی  محمدخانی مرادخان کرمانشاه-روانسر-روستای بناوچ کو 1340/12/09 پاسدار -وظیفه 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1222 ملک علی محمدزاده  علی  ایلام -ایلام 1348/09/02 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله به قلب  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1223 حجت محمدزاده پشكه محمد گیلان-رشت-روستای پشكه 1346/05/02 كارگر-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت تركش خمپاره به كتف ایلام-مهران-کانی سخت  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
1224 ایاز محمدزاده تولون عوض اردبیل-گرمی-روستای تولون 1324/03/06 فرمانده گردان ارتش  1367/03/29  اصابت ترکش به سر و سینه ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 43 چلچراغ
1225 محمد  محمدزاده دلویی عباسعلی خراسان رضوی-گناباد-روستای دلویی 1347/01/10 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به قلب، پا و ترکش به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1226 مجید  محمدنژاد محمد رحیم خوزستان-اهواز 1345/05/12 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1227 اسماعیل محمدهاشمی علی اصغر سمنان-دامغان-روستای حداده 1349/09/02 طلبه-بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1228 آبس محمدی جهانگیر زنجان-ایجرود-روستای صائین 1346/01/14 کارگر نانوایی-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
1229 سیدمهدی محمدی سید جلال عراق-کربلا 1347/03/30 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1230 عباس  محمدی رجبعلی مازندران-مرزرود از توابع شهرستان ساری 1348/12/20 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/28 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
1231 عبدالحسین محمدی فتح الله کردستان-سنندج-حلوان 1344/01/01 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش توپ به کمر ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
1232 عمران محمدی خیرالله زنجان-طارم-روستای علارود 1346/06/01 تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1233 محمد محمدی حسین سمنان-شاهرود-روستای بسطام 1343/01/01 طلبه-بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله به کمر و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1234 محمدصادق محمدی نورمراد ایلام-دره شهر-روستای زارانگوش 1344/01/01 پاسدار 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
1235 محمود محمدی رضا مرکزی-اراک-روستای حسین‌آباد 1351/02/12 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 16 فروغ جاویدان
1236 مظاهر محمدی الله‌یار زنجان-طارم-روستای تسکین 1346/09/09 سرباز ارتش 1367/04/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 21 متفرقه
1237 مهدی محمدی حسین مرکزی-اراک 1347/01/01 کارگر-سرباز ارتش 1367/03/28 درگیری با منافقین کرمانشاه-نفت‌شهر  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1238 حسین محمدی اصفهانی محمد علی تهران-تهران 1349/10/14 دانش آموز-بسیجی 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1239 مرتضی محمدی ساربانقلی محمد تهران-تهران 1347/10/15 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به پا و شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1240 محمود محمدی فرد تقی تهران-تهران 1349/04/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1241 حمیدرضا محمدی گراوند جهانگیر لرستان-کوهدشت 1344/11/16 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1242 مهران  محمدیان امیر کلایی علی مازندران- بابلسر 1344/07/16 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله به سر ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 23 آفتاب
1243 عبدالله  محمدیانی محمد کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1336/04/01 استواریکم ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
1244 محسن محمود زاده قمی حسین تهران-تهران 1343/09/17 ستوانیکم ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1245 مرادحسن محمودوند ابراهیم همدان-نهاوند-روستای گیل‌آباد 1341/05/01 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1246 رسول محمودی نوروز آذربایجان شرقی-اهر 1345/05/07 خیاط-سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1247 مجید محمودی عبدالكریم فارس-بوانات-سوریان 1346/06/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-قصر شیرین   حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1248 محمدتوفیق محمودی عبدالرحیم کردستان-دیواندره-مودی 1347/03/02 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش خمپاره ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
1249 اسماعیل محمودی سپه‌ور محمد کردستان-سقز-سپه وره 1341/04/07 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 26 چلچراغ
1250 محمود محمودی فرد تقی تهران-تهران 1349/04/01 بسیجی  1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1251 علی محمودیان نادر ایلام-روستای بانقلان،ایلام 1345/00/00 پاسداروظیفه 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1252 مرتضی محمودیان محمدجواد همدان-همدان 1349/03/16 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1253 احمد مختاری حسن سمنان-مهدی شهر 1345/04/04 دانشجو-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1254 تقی مداح عباسعلی سمنان-سمنان 1343/05/21 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1255 بهروز  مدانلو اسفندیار مازندران- جویبار 1346/05/04 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت خمپاره به خودرو و سوختگی  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
1256 مصطفی مددی اسماعیل مرکزی-ساوه 1349/09/30 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1257 جواد مددیان اسدالله زنجان-زنجان 1342/01/08 دانشجو-پاسدار 1367/05/10  اصابت گلوله به کمر و پا کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1258 بهروز مدیری احمد لرستان-خرم آباد 1339/04/15 امدادگر-نیروی انتظامی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1259 گل جهان مرادزاده ویس قلی کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1281/01/01 خانه دار 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 86 فروغ جاویدان
1260 فرج الله  مرادویسی صیدعلی کرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای ثلاث باباجانی 1342/02/14 کارگر 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1261 احمد مرادی محمدحسن لرستان-بروجرد 1347/01/12 سرباز ارتش 1367/01/09  اصابت ترکش به قلب و پاها ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
1262 الهیار مرادی عبدالله کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1323/03/04 مغازه دار 1367/05/03  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 44 فروغ جاویدان
1263 حسین مرادی رجبعلی تهران-تهران 1348/01/16 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1264 داریوش مرادی نصرالله لرستان-خرم آباد 1344/05/01 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1265 سلیمان مرادی قاسم کرمانشاه-دالاهو-روستای ریجاب 1349/06/31 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله  کرمانشاه-دالاهو-سیاوانه  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1266 شکرالله مرادی سهراب کرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای کلاهمان 1341/09/01 کارگر ساختمانی و بنا 1367/05/03  اصابت گلوله آذربایجان غربی-سردشت  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1267 عبدالله مرادی شامحمد ایلام-روستای تونه علیا،مهران 1348/06/03 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش گلوله تانک ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
1268 محمدصالح مرادی حمدالله کردستان-دیواندره-آب باریک  1344/06/12 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
1269 محمدعلی مرادی منصور تهران-تهران 1337/06/28 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1270 محمدعلی مرادی مروت لرستان-بروجرد 1337/10/12 بسیجی-جهادگر جهادسازندگی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1271 محمود مرادی عبدکه ایلام-روستای زرین آباد،دهلران 1349/03/05 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 18 چلچراغ
1272 علی اشرف مرادی  سعدالله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چقازرد 1358/01/11 دانش آموز 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 9 فروغ جاویدان
1273 قدرت الله مرادی خانقاهی محمدخان کرمانشاه-کرمانشاه-روستای خانقاه سفلا 1347/05/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1274 جهانشاه مرادی دربندی حسن مراد کرمانشاه-سنقر 1347/10/07 پاسدار وظیفه 1367/05/05 توسط  -اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1275 داریوش مرادی فر نصرالله لرستان-خرم آباد 1344/05/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1276 علیرضا مرادی لنگربانی عزیز مراد کرمانشاه-کرمانشاه 1341/06/27 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1277 اسماعیل مرآتی فشی موسی کنگاور-کرمانشاه 1338/12/01 کادر شهربانی 1367/05/03 درگیری با مافقین-اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
1278 شعبان مربی علی اصغر مازندران-نکاء 1349/01/02 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1279 حمید مردانی محمدرضا لرستان-خرم آباد 1345/06/01 پاسدار وظیفه 1367/05/07  ضربه مغزی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1280 سیدمجید مروتی سیدمصطفی تهران 1339/02/25 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1281 بهروز مریدی احمد لرستان-خرم آباد 1339/04/15 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1282 صیدمرادی مزبان ولی کرمانشاه-سومار 1349/05/04 بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 18 چلچراغ
1283 غلامرضا مسلم آبادی صیفی الله تهران-تهران 1349/10/07 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1284 اردشیر مسلمی پور کاظم گلستان-گرگان-روستای اسبو 1345/10/20 کشاورز-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-صالح آباد  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1285 سعید مشایخی محمود تهران-تهران 1344/04/28 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1286 مسعود مشایخی منصور تهران-تهران 1347/05/16 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به کمر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1287 محمدحسن مشهوری عباس همدان-همدان 1345/04/27 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1288 داود مشیری دزفولیان عظیم تهران-تهران 1347/06/26 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان

1289 رمضان مصباحی فرهاد همدان-شهرستان بهار-روستای پهنه‌بر 1344/12/02 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1290 حبیب الله مصداقی بهاری هوشنگ همدان-همدان 1345/11/01 پاسدار وظیفه 1367/05/07  موج انفجار و پارگی شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1291 مجید مصطفوی زاهد محمدصادق تهران 1338/01/01 تکنسین شرکت مخابرات-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
1292 جواد مصلی قربانعلی زنجان-خدابنده-روستای نعلبندان 1348/11/03 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1293 منوچهر مطرب (رضایی اصل) عزیزعلی لرستان-پلدختر-روستای افرینه 1350/05/01 نامشخص 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1294 فرید مطرقی کریم خوزستان-آبادان 1346/02/15 کارگر-سرباز ارتش 1367/05/02 درگیری با منافقین کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 21 متفرقه
1295 رضا مطهری نژاد محمد خراسان رضوی-مشهد 1348/06/30 کارمند-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله به پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1296 سیدقاسم مطوری سیدعزیز خوزستان-خرمشهر 1347/07/22 سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت ترکش خمپاره ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1297 حسن مظفر رحم خدا همدان-ملایر 1333/02/29 کارمند دانشگاه-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 34 فروغ جاویدان
1298 رضا مظفر رحم خدا تهران-ورامین 1340/02/12 روحانی-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1299 علی مظفر رحم خدا تهران-پاکدشت 1337/07/05 معلم-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1300 حبیب الله مظفری منصور لرستان-کوهدشت-دیلاوند 1346/03/02 پاسدار کمیته 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-قصر شیرین-سومار  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1301 محمد مظلوم محمدحسین آذربایجان شرقی-بستان‌آباد-روستای کرگان 1346/09/06 کشاورز-سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1302 ناصر معبودیان اصفهانی خلیل تهران-تهران 1350/01/22 بسیجی 1367/05/11 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1303 سعید معصوم علی زاده نجفعلی تهران-تهران 1346/00/00 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1304 صیدنور معصومی صیدحیات روستای کارزان،شیروان چرداول 1340/06/05 پاسدار 1367/03/30  اصابت ترکش خمپاره به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 27 چلچراغ
1305 رضا معظمی  علی آذربایجان شرقی-سراب 1345/05/14 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1306 قاسم مغاری حاج رحیم تهران- شهر ری-روستای گل تپه 1345/02/15 کشاورز-سرباز ارتش 1367/04/31  اصابت ترکش خمپاره و قطع پا کرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامی مرد 22 متفرقه
1307 مرتضی مغاری مسلم تهران-ری 1349/11/25 کارگر-بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله به سینه و کتف خوزستان-خرمشهر ترور مرد 18 فروغ جاویدان
1308 میرزاعلی مغان‌لو حکمعلی زنجان-نوروزآباد 1348/07/01 پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1309 علی مفتاحی رضوان تهران-تهران 1345/10/22 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1310 علی مقدس محمدحسن سمنان-شاهرود 1334/04/13 کارمند اداره راه و ترابری-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر،شکم، پهلو و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 33 فروغ جاویدان
1311 مهدی مقدسی نیگجه ولی الله تهران-تهران 1346/01/09 سرباز ارتش 1367/05/05  ترکش به شکم، پا و کمر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1312 محمدحسن مقدم خانجانی محسن گیلان-رشت-روستای خانجان 1345/12/03 کشاورز-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت تركش به سینه ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
1313 علی مقدم‌کوهی اکبر قزوین-قزوین-روستایعلی‌آباد 1347/09/10 گچ‌کار-راننده-پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1314 محمود مقیسه عبدالحسین تهران-تهران 1340/01/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر   کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1315 مظاهر  مقیسه حسین خراسان رضوی-سبزوار 1348/12/01 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1316 صالح ملاحی‌لافتی احمد هرمزگان-قشم-روستای لافت 1347/07/01 سرباز ارتش 1367/04/30 درگیری با منافقین کرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
1317 رحیم ملازاده رحمان آذربایجان شرقی- سراب 1344/05/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1318 شمس الدین ملایی نوروز ایلام-روستای هاشم آباد،دره شهر 1348/12/01 بسیجی 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
1319 محمدصالح ملک پور صادق کهکیلویر و بویراحمد-گچساران-روستای نارک 1347/02/02 پاسدار وظیفه 1367/04/04  اصابت ترکش  ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1320 احمد ملکی محمدحسین لرستان-الیگودرز 1338/01/03 کارمند آموزش و پرورش-بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
1321 احمد ملکی محمد تقی کرمانشاه-هرسین 1349/06/22 پاسدار 1367/05/07 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1322 محمدرضا ملکی علی خراسان جنوبی-بیرجند-روستای نوقابچیک 1347/01/01 خیاط-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-شرهانی  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
1323 سهراب ملکی تپه کبودی میرزا همدان-تویسرکان 1339/01/06 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 28 فروغ جاویدان
1324 فریدون ملکیان آوختعلی کرمانشاه- کرمانشاه 1341/05/06 پاسدار وظیفه 1367/05/03   اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1325 جلال  ممی زاده محمود اردبیل-روستای سربند 1346/06/01 سرباز ارتش  1367/03/31   اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
1326 عباس  منتظری قهجاورستانی کرمعلی اصفهان-اصفهان 1347/01/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1327 الهیاری منصوری  الله بخش کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای کوتکونی شیان 1320/07/06 کارگر نانوایی 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 47 فروغ جاویدان
1328 محمداسماعیل منعمی امیری محمدرضا مازندران-روستای امیرکلا از توابع بابل 1347/01/01 امدادگر-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1329 محمدعلی  منفرد غلام خراسان رضوی-مشهد 1320/02/03 استواریکم ارتش 1367/01/08  سوختگی شدید ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 47 آفتاب
1330 غلامرضا  مه آبادی  عباسعلی  کرمانشاه-کرمانشاه 1343/05/01 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1331 نصرالله مهتاب گزکن غلامرضا اصفهان-اصفهان 1308/04/03 تاجرفرش 1367/01/04 اصابت ترکش و سوختگی تهران-تهران بمب گذاری مرد 59 متفرقه
1332 ابراهیم مهدوی سبزخدا ایلام-روستای زرانگوش،دره شهر 1349/01/01 کشاورز-پاسداروظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 18 چلچراغ
1333 حاتم مهدوی آقا شیرین اردبیل-خلخال-روستای کرنق خورش رستم 1347/04/10 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1334 خیرعلی مهدوی یدالله ایلام-دره شهر 1344/10/06 پاسدار 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 23 چلچراغ
1335 مسعود مهدوی اسماعیل گلستان-گرگان-روستای النگ 1350/01/01 دانش آموز-بسیجی 1367/05/07  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1336 داود مهدوی فر اکبر گلستان-گرگان-روستای نوذیجه 1345/03/01 گروهبان‌یکم ارتش 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-کرمانشاه  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1337 محمدتقی مهدوی میقان مسلم سمنان-شاهرود-روستای میقان 1341/08/01 پاسدار 1367/05/04  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1338 جعفر مهرابی رمضان سمنان-دامغان-روستای محمدآباد 1344/06/09 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1339 محمدرضا مهرابی کوشکی یدالله اصفهان-خمینی‌شهر 1331/06/15 ستوان دوم ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 36 فروغ جاویدان
1340 حسین  مهرآمیز محمد رضا خراسان رضوی-مشهد 1347/08/02 کارگر چوب بری-سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1341 محمد  مهردوست احمد کرمانشاه-قصر شیرین-روستای چم امامحسن 1349/01/02 پاسدار 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1342 غلام موثق داود اردبیل-اردبیل 1326/06/18 کارمند راه آهن-بسیجی 1367/05/04  اصابت گلوله و سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 41 فروغ جاویدان
1343 سیدعلی موحدی تبریزی سیدمهدی تهران-تهران 1348/12/16 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1344 احمد موحدی قمی محمد حسن تهران-تهران 1344/04/12 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1345 احمد مودبی‌پیر کلاچاهی محمد گیلان-رشت 1348/12/26 نقاش ساختمان-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1346 سیدجعفر موسوی سید قربان تهران-تهران 1344/10/28 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و پهلو کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1347 سیدجلیل موسوی اسماعیل پور سید قربان تهران-تهران 1338/06/13 مکانیک اتومبیل-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
1348 سیدمحمود موسوی گل خطمی سید محمد خراسان رضوی-مشهد 1343/06/02 خیاط-سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به گردن و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1349 سیدهاشم موسوی گوراول سیدعوض تهران-تهران 1346/11/20 تراشکار-سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به پا ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
1350 سیدحسین موسوی مقدم میرزا مصطفی خراسان رضوی-چناران-روستای اسجیل 1337/06/09 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1351 رضا موسوی یکتا کریم تهران-تهران 1347/07/15 سرباز ارتش 1367/03/27 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
1352 تیمور موسی پور گل آقا گیلان-لاهیجان-روستای بالارودپشت 1346/09/06 كارگر-سرباز ارتش 1367/05/05   كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1353 شمس الدین مولایی نوروز ایلام-دره شهر-روستای هاشم آباد 1348/012/01 دانش آموز-بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 19 چلچراغ
1354 فرمانعلی مولایی صفرعلی آذربایجان شرقی-هشترود-روستای آغچه ریش 1347/03/05 جوشکار-سربازارتش 1367/05/03  اصابت گلوله به سینه  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1355 مهدی مولایی حسین تهران-تهران 1349/03/23 دانش آموز-بسیجی 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1356 عابدین مولایی حسنوند یوسف خان لرستان-الشتر-روستای آب‌باریک 1342/03/10 پاسدار 1367/05/04  اصابت گلوله به سر و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1357 حسین مومنی علی اصغر خراسان رضوی-مشهد 1344/05/09 قصاب-سرباز ارتش 1367/05/04  اصابت گلوله به سر و شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1358 صمد مومنی علی محمد همدان-نهاوند 1344/01/09 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1359 شاهپور مومنی الوار سبزمراد ایلام-روستای ماژین،دره شهر 1343/01/08 کشاورز-پاسداروظیفه 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
1360 یزدان  مومنی فر  برار علی  کرمانشاه-کرمانشاه 1349/06/01 بسیجی 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1361 حمید مویدی اکبر مرکزی-تفرش 1350/06/15 دانش‌آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به شکم  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1362 احمد مؤدبی پیركلاچاهی محمد گیلان-رشت 1348/12/26 نقاش ساختمان-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت تركش به سر كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1363 سیدعباس میراسداله آقا نصرالله تهران-تهران 1335/01/04 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش و گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
1364 عباس میرآخوری سلیمان سمنان 1345/01/05 سرباز 1367/05/05 درگیری با منافقین نامشخص  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1365 علی اصغر  میرزا بیگی حسن خراسان رضوی-تربت حیدریه-روستای بیدوی 1347/06/01 کشاورز-پاسدار 1367/05/05  اصابت خمپاره به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1366 غلامرضا میرزازاده یوسف محله نقی گیلان-رشت 1348/03/10 فروشنده-سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت تركش خمپاره كرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1367 احمد میرزامحمدی محمد حسین تهران-تهران 1349/06/30 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1368 اروج میرزانژاد غلامرضا آذربایجان غربی-خوی 1344/06/01 بسیجی 1367/05/11  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1369 حسین  میرزایی حمزه علی تهران-تهران 1344/10/11 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1370 رضا میرزایی حسین سمنان-میامی-روستای ابراهیم آباد 1340/01/01 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله به چشم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1371 عسگر میرزایی علی حیدر ایلام-آبدانان 1349/09/12 کارگر-پاسدار وظیفه 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 18 چلچراغ
1372 مجتبی میرزایی ابوالحسن تهران-تهران 1348/01/01 سرباز ارتش 1367/05/04 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1373 محمد میرزایی علیرضا مرکزی-ساوه-روستای والمان 1343/09/05 پاسدار 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1374 علیرضا میرزایی مطلوب حاج محمد همدان-همدان 1345/04/06 پاسدار وظیفه 1367/05/03  اصابت ترکش به سر و پا کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1375 سیداحمد میرصفی سیدمحمود لرستان-دورود 1343/11/15 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1376 سید محمد رضا میرعلی اکبری مصطفی تهران-تهران 1341/01/24 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1377 سید جواد میرمحمد میگونی سید ابوطالب تهران-تهران 1319/01/02 ستوانیکم ارتش 1367/05/01 درگیری با منافقین کرمانشاه-قصر شیرین-سومار-نفت شهر  حمله نظامی مرد 48 متفرقه
1378 علی میرمحمدی جواد تهران 1344/06/24 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1379 سیدابراهیم میری سید رضا مازندران- بهشهر 1341/02/26 کارمند-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1380 سیدعباس میری سیدداود مرکزی-کمیجان-روستای وفس 1347/01/01 راننده-سرباز ارتش 1367/04/02 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1381 محمداسماعیل  میری محمدحسین کرمانشاه-سنقر 1349/09/19 پاسدار وظیفه 1367/05/03 درگیری با منافقین آذربایجان-سردشت  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1382 مجتبی میری بیدختی علی خراسان رضوی-گناباد-روستای بیدخت 1349/04/15 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1383 خان پری میش دوست دوست مراد  کرمانشاه-دالاهو-روستای چشمه کلبعلی 1350/06/30 دانش آموز 1367/05/07  اصابت ترکش  آذربایجان-سردشت  حمله نظامی زن 17 فروغ جاویدان
1384 فرزاد  میش دوست  دوست مراد  کرمانشاه-دالاهو-روستای ریجاب 1361/01/05 کودک 1367/05/07   اصابت ترکش  آذربایجان-سردشت  حمله نظامی مرد 6 فروغ جاویدان
1385 غفور میناداود عبدال ایلام-مهران-روستای قلعه جوق 1348/08/07 پاسدار 1367/03/21  اصابت ترکش به شکم و پهلو ایلام-مهران ترور مرد 19 متفرقه
1386 کریم میناسرشت علی تهران-تهران 1347/02/08 پاسدار 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1387 حسن مینویی الکه حسین تهران-تهران 1347/10/14 کارگر ساندویچی-سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1388 بهمن نادری علی پاشا کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1341/03/14 سرباز ارتش  1367/01/08  اصابت ترکش  ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 26 آفتاب
1389 علی دولت نادری مراد  کرمانشاه-گیلان غرب-روستای قلی قلی 1343/07/02 پاسدار 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1390 رضا نادری باجگیران محمدولی سمنان-شاهرود 1346/08/10 دانش آموز-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و پهلو کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1391 محمد ناصر الملکی علی کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1334/04/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به سر   کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 33 فروغ جاویدان
1392 ناصر ناصرپور یاور خوزستان-اهواز 1345/07/19 بسیجی 1367/05/03 درگیری با منافقین كرمانشاه-قصرشیرین  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1393 محی الدین ناصری حسن کردستان-سنندج 1342/03/02 سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش به سینه ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
1394 حمیدرضا  ناظم‌زاه نورالله تهران-تهران 1345/04/05 نگهبان-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1395 یدالله  ناظمی محمد خراسان جنوبی-بیرجند-روستای فخران 1342/01/04 کشاورز-پاسدار 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1396 علیرضا ناعمی گورابی محمدرضا گیلان-رشت-روستای گورا بجیر 1347/09/07 كارگر-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1397 محبعلی نباتی آق قلعه شیخ محمد تهران-تهران 1345/01/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1398 محمد رضا نجاتی محمد تقی تهران-تهران 1345/07/13 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 22 آفتاب
1399 شهناز نجفی  شاه مراد کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1359/09/27 دانش آموز 1367/05/04 اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی زن 8 فروغ جاویدان
1400 محمد رضا نجفی راد احمد همدان-ملایر 1344/08/04 پاسدار 1367/05/09  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1401 محمد رضا نخ کوب نیاسری حبیب الله تهران-ری 1345/09/02 سرباز ارتش 1367/03/28  اصابت ترکش ایلام-مهران-میمک  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1402 صابرعلی ندایی الله‌وردی محرم آذربایجان شرقی- مغان - روستای داغی کندی 1346/02/02 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت گلوله ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب

1403 علیرضا نژاد عبداله برات الله تهران-تهران 1349/11/01 بسیجی 1367/05/06 اصابت ترکش و گلوله به کمر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1404 شهروز  نساجی خرم آباد پرویز کرمانشاه-کرمانشاه 1349/06/09 پاسدار وظیفه 1367/05/04  اصابت  ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1405 حسن  نصرتی محمد حسین تهران-تهران 1349/00/00 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1406 محمد نصرتی حسن اردبیل-خوی 1347/10/17 پاسدار وظیفه 1367/05/17  اصابت گلوله آذربایجان غربی-مهاباد  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1407 عباس نصرتی آذر حاجی تهران-تهران 1346/01/02 کارگر-سرباز ارتش 1367/04/31  اصابت گلوله به گردن کرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامی مرد 21 متفرقه
1408 مهدی نصری نقی قزوین-روستای شینقر 1347/12/17 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1409 سیدحامد نظامی حسن خراسان جنوبی-بیرجند-روستای درخش 1345/06/10 جوشکار-پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به سر و گردن کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1410 محمدرضا نظامی خواه برات خراسان جنوبی-بیرجند-روستای کوشکک 1348/0102 قالیباف-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش خمپاره به صورت کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1411 احدالله نظری برانازار کرمانشاه-هرسین-روستای قطی دره 1335/01/02 کارگر 1367/05/04  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
1412 نصرت الله نظری اسماعیل  کرمانشاه-قصر شیرین 1336/02/14 بسیجی 1367/05/06  اصابت  ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 31 فروغ جاویدان
1413 محمد نعلبندی اشنویی علی آذربایجان غربی-اشنویه 1347/04/01 سرباز ارتش 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1414 علی اکبر نعمتی نعمت الله همدان-بهار 1343/01/01 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1415 یحیی نعمتی پور رجب خراسان رضوی-کاشمر-روستای داغی 1348/03/14 کشاورز-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله به سر و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1416 مصطفی  نعمتی کلاشگرانی  نعمت کرمانشاه-ماهیدشت-روستای قیاس 1344/06/15 افسر ارتش  1367/05/05  اصابت  ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1417 محمود نعمتی لنگان نعمت مازندران-روستای نارنج بن از توابع شهرستان رامسر 1339/11/03 پزشک-بسیجی 1367/04/04  اصابت گلوله به کتف و سر ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 28 چلچراغ
1418 جعفر نعمتی نژاد موسی آذربایجان شرقی- میانه  1348/10/14 بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1419 محمد نعیم آبادی عباسعلی تهران-تهران 1341/12/22 پاسدار 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 26 فروغ جاویدان
1420 ابوالفضل نقاد قاسم تهران 1338/07/01 کارگر-بسیجی 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 29 فروغ جاویدان
1421 منوچهر نکونام قدیری عباس  تهران-تهران 1342/06/25 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1422 تیمور نمامی مراد کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1343/04/02 پاسدار 1367/05/04  اصابت  ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 24 فروغ جاویدان
1423 سعید نهضت خوش باطن عباس تهران-تهران 1348/06/17 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1424 محمدرضا نوذری حسن فارس-استهبان 1343/04/03 استواریکم ژاندارمری 1367/01/08  سوختگی ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 24 آفتاب
1425 محمد نورخدایی جعفر لرستان-کوهدشت-روستای میشنان‌بان‌سرده 1347/04/02 جهادگر جهادسازندگی 1367/05/03  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1426 پرویز نورعلی علی همدان-تویسرکان 1348/01/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1427 حمید نوروزی محمود مرکزی-خمین-روستای امامزاده یوجان 1346/05/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1428 رضا نوروزی هاشم همدان-همدان 1349/04/01 نامشخص 1367/05/07  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1429 فاضل نوروزی رحیم ایلام-روستای مشهد زرین آباد،دهلران 1351/02/04 بسیجی 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 16 چلچراغ
1430 مسعود نوروزی مجید ایلام-دهلران 1348/06/20 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله به سینه كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1431 علی  نوروزی ساردینی حسین کرمان-رفسنجان 1346/02/14 سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-اسلام آبادغرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1432 یعقوب نوروزی محرمانی قربانعلی گیلان-شفت-روستای محرمان 1342/10/06 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت تركش خمپاره كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1433 حسین نوروزی مطلق عباسعلی خراسان رضوی-بردسکن-روستای حطیطه 1346/01/05 کشاورز-پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1434 محمدعلی نوروزی هفشجانی حسن چهارمحال ‌و بختیاری-لردگان-روستای شش‌بهره 1346/02/03 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 21 آفتاب
1435 فیض الله نوری عبدالله کرمانشاه-سرپل ذهاب 1340/07/08 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به سر و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1436 محمد علی نوری حیدر تهران-تهران 1347/06/01 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
1437 مهدی نوری مصطفی تهران-تهران 1345/04/08 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1438 میرعظیم نوری آبكناری سید ساجدین گیلان-رشت 1341/01/19 استواریکم ارتش 1367/01/08  اصابت تركش خمپاره ایلام-فكه  حمله نظامی مرد 26 آفتاب
1439 محمد نوری کوره خسروی عزیز لرستان-خرم آباد 1345/02/11 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1440 حبیب  نوری کونپاپاق هوار اردبیل-مشگین شهر-روستای قمچی قیه سی 1348/02/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله به سر و سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1441 محمدرضا نوری کونپاپاق امیر  اردبیل-مشگین شهر-روستای قمچی قیه سی 1348/02/01 پاسدار وظیفه 1367/05/04 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1442 کوروش نیازی نیازعلی تهران 1346/06/13 دانشجو-بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1443 ولی نیازی غلامرضا کرمانشاه-دالاهو-روستای علی آباد 1348/04/10 دانش آموز 1367/05/03 سوءقصد منافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1444 حافظ نیاوند روح الله همدان-ملایر 1348/01/01 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش  کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1445 جعفر علی نیک‌بخت حرآبادی حیدرقلی مرکزی-اراک 1304/07/03 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به شکم کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 63 فروغ جاویدان
1446 اصغر نیکی ایمان آذربایجان شرقی-میانه 1348/06/11 کارگر-بسیجی 1367/05/11  اصابت گلوله به سر و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1447 محمد هادفی (اژدها) امامعلی آذربایجان شرقی- عجب شیر - روستای بوکت 1348/06/20 سرباز ارتش 1367/05/03  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1448 محمد ابراهیم هادی پرویز امان الله همدان-همدان 1342/01/05 افسر ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-قلاویزان  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
1449 محرمعلی هاشم‌لو مشتاق زنجان-زنجان 1344/01/02 جوشکار-پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و کمر کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1450 جهانشاه هاشمی آورن تهران-تهران 1344/07/15 بسیجی 1367/05/04 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1451 یوسف هاشمی ذبیح الله تهران-تهران 1346/03/02 پاسدار 1367/05/06  سوختگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1452 علی هداوند سیری سیرمحمد تهران-تهران 1347/12/20 سرباز ارتش 1367/05/31 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 متفرقه
1453 لازمی هدایت جواد آذربایجان شرقی- میانه - روستای ونجان 1346/11/07 کارگر-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 21 چلچراغ
1454 رضا هدایتی ابراهیم تهران-تهران 1348/02/27 بسیجی 1367/05/06  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1455 محمود هروی محمد سمنان-دامغان-روستای صالح آباد 1345/09/17 بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به پا و موج گرفتگی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1456 اسماعیل هشت ویس ابراهیم گیلان-رشت 1340/03/29 آهنگر و جوشكار-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت تركش خمپاره به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 27 چلچراغ
1457 محمود همانی محمد حسین تهران-ری 1348/11/03 بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1458 مجید همتی اصلان گیلان-فومن-روستای رودبارجیره 1346/11/05 كارگر رستوران-پاسدار وظیفه 1367/05/05  بر اثر سوختگی شدید كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1459 علی اکبر همتی گزل آباد محمود خراسان رضوی-قوچان-روستای گزل آباد 1344/12/05 سرباز ارتش 1367/05/05  سوختگی شدید کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1460 كمال همدانی سوارآقا آذربایجان غربی-نقده-ماسو 1340/06/30 پاسدار وظیفه 1367/05/06 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1461 مهدی هواسی جاسم ایلام-شیروان چرداول-روستای چگینی 1352/12/09 دانش آموز-بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 15 چلچراغ
1462 كورش هوشمند علی محمد فارس-شیراز 1348/01/01 سرباز ژاندارمری 1367/05/04  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1463 ولی الله واحد محمد تهران-تهران 1348/00/00 پاسدار وظیفه 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1464 اصغر وایگانی تبریزی حسین تهران-تهران 1347/01/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش و گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1465 اصغر وحید علی وردی آذربایجان شرقی- مراغه  1340/10/22 نجار-گروهبان سوم ارتش 1367/04/02  اصابت ترکش ایلام-شرهانی  حمله نظامی مرد 27 چلچراغ
1466 عباس  ورسه صفدر تهران-تهران 1348/11/08 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به کتف و گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 19 فروغ جاویدان
1467 سیاوش ورقائیان میاندوآب  احمد آذربایجان غربی-میاندوآب 1342/01/10 سرباز ارتش 1367/05/03 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 25 فروغ جاویدان
1468 صفدر وریج کاظمی حیدر روستای کلمه از توابع شهرستان چالوس 1345/06/06 جوشکار - سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت ترکش ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1469 رضاقلی وظیفه خواه علی محمد آذربایجان شرقی- بناب- روستای خانه برق قدیم 1347/06/01 کشاورز-پاسدار 1367/05/11 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1470 منصور  وکیلیان حسین پاشا کرمانشاه-سنقر 1319/04/16 ستوان یکم ارتش 1367/05/03  اصابت ترکش  کرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامی مرد 48 فروغ جاویدان
1471 فرضعلی ولی پور صفرعلی کرمانشاه-دالاهو-روستای سرمیل 1319/02/21 کارگر 1367/05/07  اصابت ترکش ارپی جی کرمانشاه-دالاهو  حمله نظامی مرد 48 فروغ جاویدان
1472 رحمان ونایی مرادعلی همدان-ملایر 1350/12/01 کارگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 17 فروغ جاویدان
1473 سید محمدرضا وهابی سیدجمال تهران-تهران 1345/11/18 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1474 احمد ویس مرادی توفیق ایلام-ایلام 1343/06/02 پاسبان-بسیجی 1367/03/29  اصابت ترکش به سر ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 24 چلچراغ
1475 شیرمراد ویسی گل مراد کرمانشاه-سنقر 1337/06/15 جهادگر 1367/05/04  اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 30 فروغ جاویدان
1476 محمدرضا یادگار حسین لرستان-بروجرد 1347/01/09 سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه  حمله نظامی مرد 20 آفتاب
1477 حسین یادگار یوسفی اصغر گیلان-رشت 1349/09/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به شكم كرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1478 حمید یاراحمدی قربانی لرستان-دورود 1347/02/25 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1479 احمد یارم طاقلو سهرابی محمدعلی همدان-ملایر 1325/02/01 پاسدار 1367/05/05  اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 42 فروغ جاویدان
1480 صادق یارمحمدی بختیار لرستان-کوهدشت-روستای قرعلیوند 1345/06/20 پاسدار 1367/05/06  اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1481 پنجعلی یاری آقایار اراک-اراک-روستای قاسم آباد 1296/07/18 بنا-بسیجی 1367/05/06  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 71 فروغ جاویدان
1482 حمید یاری نادعلی همدان-همدان 1347/05/19 کارگر-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله آرپی‌جی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1483 نورخدا یاری نورعلی مهران-بخش ملکشاهی 1347/09/01 پاسداروظیفه 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران-قلاویزان  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1484 اسد یاری تپه گلی شاه کرم کرمانشاه-اسلام آباد غرب 1340/10/07 پاسدار 1367/05/03  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب-حسن آباد  حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1485 رضا یحیایی نسب جعفر مرکزی-اراک 1347/06/10 دانشجو-بسیجی 1367/05/07 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1486 حسین یحیی محمدمهدی سمنان-دامغان 1344/08/01 پاسدار 1367/05/06  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 23 فروغ جاویدان
1487 حیدر یزدان پور محمود عراق-کاظمین 1349/08/04 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش به پا و پیشانی کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1488 سلیمان یزدانی باباخان کرمانشاه-صحنه-روستای دینور 1319/01/11 کارگر 1367/05/03  اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 48 فروغ جاویدان
1489 فلاح یزدی مومن رزاق قم-قم 1347/02/01 پاسدار وظیفه 1367/05/05  اصابت ترکش به سر و صورت و پا کرمانشاه-گیلانغرب  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1490 ابوالفضل یساولی شراهی موسی رضا تهران-تهران 1346/05/04 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1491 محمد یعقوبی پورزاد ویشكایی تراب گیلان-رشت-بخش خمام 1345/11/01 كارگر شیرینی پزی-سرباز ارتش 1367/03/29  اصابت گلوله ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 22 چلچراغ
1492 محمدعلی یعقوبی سقزچی  ادریس اردبیل-روستای سقزچی  1335/03/06 معلم - بسیجی  1367/05/05  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان
1493 احمدرضا یعقوبی کجانی فضل الله تهران 1346/02/01 سرباز ارتش 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1494 محمود یوسف پوران یوسفعلی آذربایجان شرقی- هریس - زرنق 1345/06/06 سرباز ژاندارمری 1367/05/04  اصابت ترکش به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1495 غلامرضا یوسف زاده محمد حسین خراسان رضوی-تربت حیدریه 1340/06/20 تزئینات چی ساختمان-سرباز ارتش 1367/05/05  ترکش به گردن کرمانشاه-اسلام آباد غرب   حمله نظامی مرد 27 فروغ جاویدان
1496 رحیم یوسف نژاد محمدامین آذربایجان غربی-ارومیه-لوزینی 1342/03/01 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 25 چلچراغ
1497 احمد یوسفی صفرعلی خراسان جنوبی-بشرویه-روستای غنی آباد 1345/05/10 پاسدار وظیفه 1367/05/05 درگیری با منافقین کرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1498 حمیدرضا یوسفی خسرو همدان-تویسرکان 1349/01/01 بسیجی 1367/05/04  اصابت ترکش  کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 18 فروغ جاویدان
1499 شاهرخ یوسفی حكمعلی آذربایجان غربی-میاندوآب-زنجیرآباد 1347/01/04 سرباز ارتش 1367/03/29 درگیری با منافقین ایلام-مهران  حمله نظامی مرد 20 چلچراغ
1500 محمدرضا یوسفی علی محمد همدان-ملایر 1347/05/15 بسیجی 1367/05/05  اصابت ترکش  کرمانشاه-تنگه چهارزبر  حمله نظامی مرد 20 فروغ جاویدان
1501 بهروز یوسفی توتاخانه مقصود علی آذربایجان شرقی- بناب - روستای توتاخانه 1346/04/19 پاسدار 1367/05/05  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 21 فروغ جاویدان
1502 حمدالله یوسفیان گیلوان كتاب الله گیلان-ماسال 1345/04/09 طلبه-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله كرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامی مرد 22 فروغ جاویدان
1503 ابوالقاسم یونسی محمد همدان-همدان 1335/06/15 کارمند شبکه بهداشت-بسیجی 1367/05/05  اصابت گلوله به سر کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامی مرد 32 فروغ جاویدان