مجاهدین‌خلق (منافقین) حسین بابایی را ترور کردند

Peyrovan16 3

عاملین ترور و اسناد جنایت:

حسین باقری

نام مستعار:

فرمانده واحد تروریستی

اصغر خالقی مقدم

نام مستعار:

عضو واحد تروریستی

محمد رضا فرماند

نام مستعار:

عضو واحد تروریستی

1. اعترافات اصغر خالقی مقدم یکی از اعضای واحدهای تروریستی بخش ویژه نظامی منافقین در مورد ترور شهید بابایی:

4- ترور 2 تن از افراد عادی که منجر به زخمی شدن آنها شد که به فرماندهی حسین باقری و عضویت من و محمد رضا فرمان بود که البته در روزنامه اشاره به زخمی شدن یک عابر هم شده بود که توسط محمد رضا فرمان به هر سه نفر شلیک شد، او مسلح به یوزی بود و در جلوی ماشین نشسته بود و حسین باقری هم به وی فرمان آتش داد و او هم شلیک کرد. (محل – ابتدای گیشا)

2. اظهارات ناصر ضیاء عزیزی عضو شورای نهاد دانش آموزی منافقین در مورد توجیه کشتار مردم عادی:

"...باید مردم هم متحمل زیان هایی بشوند تا فقط منتظر نباشند که سازمان فقط عمل کند، مضافاً بر این که مردم وقتی که زخمی بشنوند و یا کشته بشوند، نسبت به رژیم بدبین تر خواهند شد..."

در انتظاری عبث و بیهوده

منافقین با کشتن مردم عادی همچون شهید بابایی انتظار داشتند خانواده و بستگان آنان رو در روی نظام جمهوری اسلامی قرار گیرند و به مسئولین و خدمتگزارانی که از میان خودشان برخاسته اند، بدبین شوند. انتظار و هدف موهومی که اربابان شان از جمله صدام عفلقی با بمباران شهرهای مظلوم ما نیز دنبال می‌کرد، ولی بلا استثناء در کلیه موارد چه پس از ترورها و بمب گذاری‌های ضد انقلابیون در داخل و چه بعد از بمباران‌های وحشیانه شهرها توسط کافران بعثی، موجی از حمایت وسیع توده‌های مردم از نظام جمهوری اسلامی را برانگیخت و بر پشتیبانی‌های بی دریغ و گسترده آنان از تمامی جبهه‌های نبرد نور و عشق و ایمان علیه فکر و فسق و عصیان افزود و پاس و حرمان را بر تمامی دشمنان کج اندیش و بداندیش انقلاب اسلامی مسلط ساخت.

Peyrovan16 2

شهید حسین بابایی   

شغل: حسابدار فروشگاه لوازم اتومبیل   

سن: 28 سال

وضعيت تأهل: مجرد 

محل شهادت: کوی نصر   

تاريخ شهادت: 1360/5/23

زندگينامه

در خانواده‌ای مسلمان و متدین از اهالی شهر خون و قیام (قم) به سال 1332 فرزند ذکوری پا به عرصه زندگی گذاشت که او را حسین نامیدند. وی سال‌های اول دبستان را در مدارس اسلامی گذارند و در سیزده سالگی با استعداد و علاقه فراوان به انجام فعالیت‌های ورزشی روی آورد و تمرینات ورزشی خود را در رشته والیبال آغاز  نمود. برادر بابایی در سال 1355 تحصیلات خود را در کلاس ششم متوسطته نیمه کاره گذاشت و به سربازی رفت، وی دوره آموزشی سربازی را در کرمان طی نمود و پس از آن بقیه دوران خدمت را در تهران پشت سر گذاشت.

Peyrovan16 1

پایان ایام خدمت سربازی وی هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی بود و او هم مانند سایر فرزندان میهن اسلامی در اثر تحول عظیمی که در اقشار مختلف جامعه ایجاد شده بود، پا به عرصه فعالیت‌های علنی علیه رژیم خودکامه و حکومت وابسته شاه گذراد و هنگامی که غنچه‌های به خون نشسته انقلاب به گل نشستند و یوم الله 22 بهمن فرا رسید، دوشادوش جوانان دیگر سلاح به کف در کوچه و خیابان به پاسداری از حریم امن هموطنان خویش پرداخت.

شهید بابایی در سال 1358 یک سال باقیمانده از تحصیلات دوره متوسطه خود را امتحان داد و موفق به دریافت دیپلم در رشته ریاضی گردید و به دنبال آن در یکی از فروشگاه‌های لوازم اتومبیل واقع در خیابان چراغ برق (امیر کبیر) مشغول کار شد و در کنار آن به طور منظم به انجام تمرینات ورزشی خود در رشته والیبال ادامه داد.

او ورزش را به عنوان وسیله‌ای برای تقویت روحیه و اراده خویش دنبال می‌کرد و خود نمونه یک ورزشکار صمیمی، شجاع و متعهد به انقلاب اسلامی بود . با شروع جنگ تحمیلی وی آمادگی خود را جهت اعزام به جبهه نبرد با دشمن متجاوز اعلام نمود، ولی تا پایان عمر نتوانست به این خواست قلبی خود دست یابد.

 

 شهادتنامه

سرانجام یک روز جمعه وقتی برادر بابایی از سالن ورزشی دانشگاه تهران پس از ساعت‌ها تمرین به منزل باز می‌گشت، ناگهان در حوالی خانه هدف گلوله‌های منافقین کوردل که وحشیانه به قصد ترور فرد دیگری اقدام به تیراندازی کرده بودند، قرار گرفت و به شهادت رسید.

جریان از آنجا آغاز شد که سه تن از منافقین تروریست در حالی که سوار بر اتومبیل از کوی نصر می‌گذشتند با مشاهده یکی از اعضای انجمن اسلامی مدرسه خودشان که با موتورسیکلت در حال عبور بود، اقدام به ترور می‌نمایند که در نتیجه تیراندازی وحشیانه شان، گلوله‌ای هم از پشت به برادر بابایی که از محل حادثه عبور می‌کرد، اصابت می‌کند.

پزشکی قانونی پس از معاینه از جسد شهید در گزارش خود مطالب زیر را عنوان کرده است:

" ... در سمت چپ و پشت روی دنده هشتم سوراخی به قطر 8 میلیمتر با حلقه سائیدگی و پاک کننده دایره‌ای شکل مشخص است که محل ورود گلوله است، ناحیه سینه باز شد، گلوله پس از پاره کردن طحال و ریه به سمت بالا رفته از زیر بغل راست پهلوی راست خارج شده، سوراخ خروجی نامنظم 8 × 9 میلیمتر می‌باشد. جهت تیراندازی از پشت از سمت چپ به راست و اسلحه از نوع کمری بوده است ... "

و خون پاک جوانمردی ورزشکار در اثر ددمنشی‌های وابستگاه به استکبار جهانی بیرحمانه بر زمین می‌ریزد تا در مسیر خود به اقیانوس خون‌های مطهر رزمندگان و بسیجیان و برادران حزب اللهی بپیوندد. اقیانوسی که با امواج توفنده و پر خروشش به پیش می‌تازد و در مسیر خود دشمنان خدا و دشمنان بشریت را نابود می‌کند. دشمنانی که در تباهی و فساد نسل و حرث در زمین می‌کوشند و برای رسیدن به امیال پست و شیطانی به هر جنایتی دست می‌یازند. امید آن که بنابر اراده و مشیت الهی و به برکت خون تمامی شهدای انقلاب اسلامی با ظهور عدل منتظر حضرت بقیة الله الاعظم (عج) بساط ظلم و استکبار به کلی در جهان رخت بربندد.

مزار شهید: بهشت زهرا، قطعه 24، ردیف 90، شماره  5

 


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان