غائله چهاردهم اسفند ۱۳۵۹(25)

 

Bani  Sadr

گروه اتحاد بزرگ ملی درصدد گرفتن حکم تکفیر امام از کوچکترین شاگردان امام بودند ، باید دید چرا در همان موقعی که دفتر بنی صدر با عجله در پی این کار افتاد ، آمریکا نیز به وسیله عوامل خود در مصر و مراکش برای اخذ چنین نظری کوشش و جنبش عظیمی به راه انداخت که از آن جمله بود فتوی جامعه الازهر .

ابطحی

او مسئول تدارکات بود . دله دزدی های او در دفتر آقای بنی صدر معروف خاص و عام است ، در سفری که کارمندان دفتر به بلوچستان داشتند دو تایر زاپاس تحویل اتومبیل حامل مسافرین داده بود و شش تایر به حساب آورده بود .

ظاهراً از دراویش خانقاه بود و در خیابان شاه آباد قبلاً لوازم تحریر فروشی داشته ، به خانم بازی و عیاشی مشهور است . در دفتر بنی صدر دختر خانمی را مسئول انبار نموده بود که هم خودش و هم دوستانش با او سر و سری داشتند .

مهندی اسفندیار درویش

ظاهراً مشاور صنعتی ریاست جمهوری بود . در قسمت اطلاعات این شخص از نظر سیاسی نیز برای ما مطرح است ، ولی سوء استفاده هایی که این شخص به وسیله نفوذ خود در دفتر می نمود عجیب و شگفت آور است .

گزارش غیر قابل افشا حکایت می نماید :

این شخص از نفوذ خود در دفتر ریاست جمهوری سوء استفاده کرده ، به اتفاق افرادی که در رابطه نزدیک با او هستند در سطح وسیعی مشغول اختلاس و حیف و میل می باشد که فهرست وار به آنها اشاره می کنیم :

1) با استفاده از نفوذی که در بخش های قضایی و صنعتی بنیاد مستضعفان دارند، شرکت ها و خانه های مصادره شده توسط بنیاد را به صاحبان آنها بر می گرداند و رشوه های کلانی دریافت می کند .

2) وارد کردن غیر قانونی کالاهای انحصاری :

این باند توانسته تعداد زیادی دستگاه ویدئو که انحصاراً توسط بنیاد مستضعفان فروخته می شود به کشور وارد کند و حتی در عرض یک هفته از گمرک ترخیص و برای هر دستگاه حدود هشت هزار تومان پورسانت به عوامل فساد می دهد .

3) خرید و فروش و خروج ارز :

با نفوذ در دادستانی انقلاب پرونده های اشخاص را لوث کرده و از متهمین رشوه می گیرد ، به عنوان نمونه آقای فرجی دادستان انقلاب آمل جزو باند مهندس درویش بوده و اخیراً در تصادف اتومبیل کشته می شود .

4) گرفتن پاسپورت خارج از نوبت و خارج کردن افراد ممنوع الخروج از ممنوعیت .

5) عادت به شرب مشروبات الکلی و کشیدن تریاک و استعمال دیگر مواد مخدر .

دکتر حسن بنی صدر

این شخص گویا برادر آقای بنی صدر بوده است . این شخص با نفوذی که در دفتر داشت با تشکیل باندی مشغول اختلاس مالی در سطوح وسیع چه در معاملات داخل و چه در معاملات خارجی می شود . یکی از معاملات به عنوان مثال چنین است :

این باند از طریق فتح الله بنی صدر ، موافقت دکتر بهزادنیا مدیر عامل وقت سازمان هلال احمر را برای فروش یک میلیون قطعه پتو جلب کرده اند که از این طریق مبالغ هنگفتی سود این باند بوده است .

در دفتر همه مشغول عیاشی ، کثافت کاری ، زن بازی ، اعتیاد ، مشروب خواری ، اخاذی و اختلاس بوده اند . اگر بخواهیم فساد در دفتر بنی صدر را تشریح کنیم خود کتابی قطور خواهد شد و برای این که این فصل را خاتمه دهیم به یکی از اسنادی که مربوط به خود بنی صدر است اشاره می کنیم . این سند نشان می دهد که این قافله از قافله سالار تا سگ قافله ، همه و همه بدون استثنا از یاران شیطان بوده اند .

بسمه تعالی

گزارش به امام

گزارش از دفتر ریاست جمهوری :

طبق اطلاعات رسیده که مدارک و اسناد آن در بخش مالی دفتر ریاست جمهوری موجود است ، مبالغ زیر به افرادی داده شده است :

1. شیخ حسین کرمانی ، 23 هزار تومان به وسیله چک .

2. علی حجتی کرمانی ، 100 هزار تومان در حوزه انتخابیه .

3. یحیی نوری ، یک بار 180 هزار تومان با فاصله یک ماه بعد 750 هزار تومان . اسکناس های هزار تومانی را با توصیه دفتر ریاست جمهوری و همکاری باند مرکزی غیر قانونی تعویض کرده است .

4. شیخ علی تهرانی ، یک ماشین بنز و چند نفر از افراد نیروی مخصوص (گارد) در اختیار ایشان .

5. 150 هزار تومان (آقای بنی صدر از امور مالی) پول گرفته اند و به مسئول مالی خودشان هم نگفته و گفته اند که برای نمایندگان مجلس می خواهم .

6. 200 هزار دلار برای فرد نامشخص تحت عنوان ( در وجه حامل) توسط آقای بنی صدر از بانک مرکزی دریافت شده است .

اخبار فوق کاملاً تحقیق شده است .

گزارش دهنده ، رزمجو

تکفیر امام

در همان زمانی که در مراکش ، عراق ، مصر و عربستان زمزمه های بلند شده بود که اقدامات حضرت امام گویا منطبق با قرآن و سنت نیست ، همان زمان دفتر بنی صدر و مجاهدین نیز تمام کوشش خود را در این زمینه به کار گرفتند و کوشیدند چند فتوا اگر چه از نظر مرجع صدور نیز کم اهمیت باشد ، برای سست کردن احساس انقلابی مردم به دست آورند .

مجاهدین به شیخ علی تهرانی روی آوردند ، وی در مقاله ای در بهمن ماه 59 در روزنامه مجاهد ایراداتی بر کار حضرت امام ارائه نمود . رجوی در گزارشی درون گروهی این نظریات را کافی جهت تکفیر امام دانسته ، قتل حضرتشان را موجه اعلام نمود ؛ ولی مهمتر از این حکم تکفیر آقای زنجانی بود .

یکی از کارمندان دفتر می گوید :

" اوایل اسفند ماه بود در یکی از روزهایی که سمینار بررسی مسائل حقوقی در دفتر رئیس جمهور تشکیل بود ، آقای قاضی به من گفت : گودرزی را ندیدی ؟ گفتم : نه . پیغام گذاشت . روز دیگر گودرزی زنگ زد ، قاضی گفت : یک نفر بفرست اوراق را پخش کنند و پرسید چرا به اینجا نمی آئی ؟ گفت : من مشغول هستم ، هر روز به خانه زنجانی ، صدیقی و دیگران می روم بلکه اینها ... را دور هم جمع کنم که متحد شوند . سپس راجع به روحانیت گفت : اینها پدر ما را در آوردند ، زنجانی گفته من حاضرم حکم تکفیر امام را بنویسم ."

آقای " ع.خ " می گوید :

" آقای حسین گلزار نقل کرده است عده ای رفته اند پیش آیت الله زنجانی ، ضمن صحبت آیت الله به ایشان گفته است شما چند ده نفر بشوید بیایید پیش من ، من حکم تکفیر امام را می دهم .

دو یا سه ماه قبل من با سی یا چهل نفر دیگر پس از عیادت از الهیار صالح در بیمارستان به خانه آقای زنجانی رفتیم ، آقای طاهر احمدزاده هم بود ، بعد از یک ربع ساعت موقع خروج آقای شاه حسینی هم وارد شد . "

گروه اتحاد بزرگ ملی از خیلی وقت پیش درصدد گرفتن حکم تکفیر امام از کوچکترین شاگردان امام بودند ، باید دید چرا در همان موقعی که دفتر آقای بنی صدر با عجله در پی این کار افتاد ، آمریکا نیز به وسیله عوامل خود در مصر و مراکش برای اخذ چنین نظری کوشش و جنبش عظیمی به راه انداخت که از آن جمله بود فتوی جامعه الازهر .

در خاتمه ملاحظه تصویر دو سند بی مناسب نیست : اول صورت جلسه دیوانیان بنی صدر که به چاره جویی نشسته بوده اند . دوم صفحه ای از توضیحات نایب حسینی در دادسرای انقلاب که خبر از حرکت های ناسیونالیستی ، که در بالا ذکر آن رفت ، دارد .

صورت جلسه : " چه باید کرد ؟ " دیوانیان بنی صدر

چه باید کرد ؟

زارع : مردم از سید توقع دارند که با آنها هیچ مماشات نکند و هر چه این کار را بکند از او دور می شوند ، معنی حزب که این نیست که حزبی باشد ، بنابراین می تواند کسی باشد که فقط ضعف های ظاهری نداشته باشد ، هر سنگری را خالی کنیم آنها می گیرند ، بنابراین به سادگی نمی توان سنگر را واگذار کرد . (شخص سوم)

رضا بنی صدر : میر سلیم بی عرضه نیست و انتخاب خوبی است .

خودم : وضع موجود بینش و آرمانم را مورد خطر قرار داده ، در حال حاضر مصلحت نیست ... ایجاد شود نتیجه این که آیا آینده تضمین شده است ؟ در آینده اگر این موج ها تکرار شود باید دنبال چیز دیگری برویم و در غیر این صورت حداقل جمع از هم می پاشد ، لذا باید قاطع بود و بنابراین در کنار این مصلحت کار توجیهی باید انجام گیرد ، جامعه باید در وجدان عمومیش در موقع مطلوب ما را تبرئه کند و حرکت مقابله ابتدا به ساکن نباشد .

اگر مجبور شویم با این ....ها مقابله مستقیم بکنیم ، از جبهه انقلاب مشخص شویم و باید لحظه به لحظه در جریان بوده باشد و از لحاظ تاریخی هم توجیه شده باشد ، هم آمادگی داشته باشند و هم دچار ابهام و تزلزل و ...

اسلامی : این حرف ها همه بیخود است چون ما داریم برای خودمان لالایی می خوانیم ، به هر حال آقای سید با ما مشورت نمی کند و خود تصمیم می گیرد . ما باید تکلیف جمع خودمان را با سید مشخص کنیم و از او بخواهیم که آیا جمع ما با سید و بداشت او از اوضاع کشور هماهنگی دارد ، من پیشنهاد کردم که نخست وزیر از آنها باشد ، ولی چند وزارتخانه هم را سید داشته باشد ، خلاصتاً تقسیم قدرت .

جعفری : من هم با اسلامی موافقم ، متأسفانه جمع هادی نیست و می رود پیش سید و هر چه او بگوید می پذیرد . در مورد افراد پذیرش جامعه را باید در نظر گرفت باید کسی جلو بیفتد که جامعه بپذیرد ، اگر پیر حسینی معرفی می شود و یا بعضی دیگر مسلم است که نه مورد پذیرش قرار می گیرند و هم این که به طور مسلم او را می زنند و نقطه ضعف هم از اینها پیدا می کنند . وضع ارتش هم هشداری است که کناره گرفتن سید خطر از هم پاشیدگی انجام و سلب حمایت ارتش را داشته باشد .

رضا بنی صدر : جمع باید ابتکار نشان دهد و کار کند ، بعد انتظار داشته باشد .

نایب حسینی و فتح الله بنی صدر و دیگر حامیان بنی صدر در جلسات دسته های ناسیونالیست برای قبضه قدرت به سبک آمریکایی جلسه می کنند و طرح می ریزند .

س : تا کنون چند جلسه با اسدالله مشیری نشست داشته اید ؟

ج : سه جلسه .

س : اولین جلسه به دعوت چه کسی گردهمایی به وجود آمد ، ضمن معرفی نمودن فرد مورد نظر کلیه کسانی که در آن جلسه شرکت داشتند ، معرفی نمایید .

ج : به دعوت عباس رادنیا و در آن جلسه به ترتیب دکتر ورجاوند ، دکتر اسدالله مبشری ، دکتر حسن لباسچی ، حسین شاه حسینی ، دکتر آذر ، ماشاالله فولادی ، طاهر احمدزاده ، عباس محمودی ، تیمسار مجللی ، دکتر جلالی ، حسین نایب حسینی ، آقای سید رضا زنجانی و آقای سید ابوالفضل زنجانی ، فتح الله بنی صدر ، حاج محمد شانه چی ، شهشهانی .

س : این جلسه در چه محلی تشکیل شد و منظور از گردهمایی چه بود ؟

ج : این جلسه در منزل آقای سید رضا موسوی زنجانی برقرار گردید و هدف از تشکیل آن نوشتن منشور برای در بر گرفتن کلیه تشکیلات هایی که دم از ملی گرایی می زنند ، بود .

س : کلیه مطالبی که در آن جلسات عنوان شد مرقوم فرمایید ؟

ج : اولین سخنران عباس رادنیا بود که برای اتحاد تمام نیروهای ملی سخنرانی ...

غائله چهاردهم اسفند ۱۳۵۹(۲۴)


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

فرزند شهید آستانه پرست در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان خواستار شد:

باید انتقام خون شهدای ترور از منافقین سفاک گرفته شود

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آستانه پرست در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان خواستار شد:

باید انتقام خون شهدای ترور از منافقین سفاک گرفته شود

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان