ایجاد ماشین آدم کشی

Karamesiah3 Birooni« منافقین همان اندازه در دعوی اسلامی بودن خود صادقند که در دعوی مخالفت با غرب و امریکا که اکنون که صداقتشان در دامن غرب و طرفداری بی چون و چرای غرب از آنان به ثبت رسید و همان اندازه در دعوای طرفداری از ملت راستگو ، که صداقتشان در کشتار خلق مستضعف و آتش زدن اموال ملت و غارت بانکها ثابت گردید . اینها از اول تا کنون اسلام را وسیله اهداف شوم خود کرده و قرآن و نهج البلاغه را به بازی گرفته و جوانان پاکدل را به دام خود انداخته بودند تا جوانیشان را در راه اهداف آنان به تباهی کشند »

امام خمینی

2- ایجاد ماشین آدمکشی


تلاش برای کسب آمادگی تشکیلاتی

همانگونه که پیشتر ذکر گردید منافقین در آغاز اساسی ترین مشکل خود را ضعف تشکیلاتی و فقدان یک تشکیلات سراسری و نداشتن کادرها و اعضاء و هواداران باتجربه که قادر به اجرای دسائس نفاق باشند ، ارزیابی نموده و یکی از عمده ترین وظایف خود را ایجاد چنین تشکیلاتی تعیین کردند . آنها در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از بی بندو باریهایی که توسط دولت موقت زیر عنوان آزادی ترویج داده می شد و همچنین بهره گیری از تظاهر به حمایت از جمهوری اسلامی در این جهت گام برداشتند .

فریب و تحمیق جوانان ناآگاه

منافقین به منظور ایجاد تشکیلاتی که بتواند از عهده مقاصد شومشان برآید محتاج مهره هایی بودند که با سرهم کردنشان ماشین آدمکشی نفاق تکمیل گردد . آنان به دنبال قربانیانی می گشتندکه اولا ناآگاه باشند و نتوانند به ماهیت واقعی این جریان شیطانی پی برند . ثانیاً دارای آنچنان خصلت ها و ضعف هایی باشند که به سادگی جلب طعمه هایی فریبنده منافقین گردند و بالاخره ثالثا دارای خاصیت شکل پذیری باشند تا در دست سردمداران جنایتکار نفاق ، تغییر شکل و ماهیت نمایند .

در جستجوی انچنین قربانیانی به سوی نوجوانان و دانش آموزان ناآگاه و خام روآور شدند و دام مرگبار خود را بر سر راه آنان گستردند . بسیاری از دانش آموزان و جوانان به اقتضای سن وتجربه شان از آگاهی چندانی برخوردار نبودند و همچنین با توجه به جوانی ، ضعف های نفسانی در آنها موجود بود و بالاخره از آنجایی که در ابتدای زندگی قرار داشتند و هنوز شخصیت نهایی شان شکل نپذیرفته بود ، از خاصیت شکل پذیری نیز برخوردار بودند . فریب و تحمیق این نوع جوانان ساده و خام اندیش در دستور کار منافقین قرار گرفت و آنان به جنایتی بزرگ که اثراتش بعدها معلوم گشت دست یازیدند .


در دام عنکبوتی نفاق

عنکبوت برای به دام انداختن قربانیانش روشی خاص خود دارد . او نخست در محلی که مناسب باشد اقدام به تنیدن تار می کند و بدین وسیله بر سر راه قربانیانش دام می گستراند . تارها ظریف و به سختی قابل رویت اند و در نتیجه قربانی از هر جا بی خبر به دام افتاده و گرفتار می شود . سپس عنکبوت به آرامی به قربانی خود نزدیک شده و بر حسب جثه قربانی ، مقدار مناسبی سم به بدن طعمه وارد می کند و بدین ترتیب قربانی اش را فلج می سازد . آنگاه نوبت به خوردن طعمه می رسد . عنکبوت معمولا بخشهای قابل هضم قربانی اش را خورده و پوسته خارجی اش را به دور می ریزد و بعد در انتظار شکار دیگری می نشیند . منافقین نیز در به دام انداختن جوانان و دانش آموزان ناآگاه از روشی مشابه استفاده کردند . نخست آنان را که قادر به تشخیص آن نبودند و از ماهیت و سرانجامش اطلاعی نداشتند گرفتار ساختند .

سپس با تزریق سم نفاق از طریق کار به اصطلاح سیاسی - ایدئولوژیک و ... آنان را مطیع کرده ، برده خود نمودند و بالاخره پس از سوء استفاده از آنان در تشکیلات جهنمی منافقین و وادار ساختنشان به ارتکاب جنایات گوناگون، به حال خود رهایشان کردند . ( همانگونه که سرانشان به خارج گریختند و هواداران گمراه را با دستهائی که به خون صدها نفر آغشته بود ، به حال خود رها کردند )

با هر کس از راه خودش وارد شوید !

منافقان نزد هر دلی وسیله ای دارند . حضرت علی علیه السلام - خطبه 185

شیوه کار منافقین همواره مبتنی بر اصل باطل هدف وسیله را توجیه می کند بوده است و در زمینه فریب جوانان ناآگاه نیز همین اصل راهنمای عملشان بود . آنان برای جذب هوادار شیوه های گوناگونی را به کار می بستند که همه آنها یک اصل مشترک بود : با هر کس باید از راه خودش وارد شد . مفهوم عملی این اصل منافقانه آن بود که به منظور کشانیدن افراد به سمت تشکیلات باید با هرکس برخوردی مناسب با شرایط خاص وی داشت و دام نفاق را به شکلی آرایش داد که برای آن فرد جذابیت و فریبندگی داشته باشد . مثلا اگر فرد مذهبی بود از طریق مسلمان نمائی وارد شوید ، اگر مدافع جمهوری اسلامی و امام بود ، تظاهر به طرفداری از امام نمائید ، اگر اهل ورزش بود از طریق ورزش و کوه نوردی و امثالهم جذبش نمائید ، اگر روشن فکر بود ، از این طریق وارد شوید ، اگر ریاست طلب بود ، به او مسئولیت و و القاب فریبنده بدهید، اگر احساساتی بود احساسات او را تحریک کنید و با شعر و شعار جذبش نمائید ، اگر عاطفی بود از طریق دوستی و روابط فامیلی وارد شوید ، اگر روحیه ماجراجویی داشت ، به وی نوید سلاح و چریک شدن بدهید ، اگر در دام هواهای نفسانی گرفتار بود ، این نفسانیات را به طریقی ارضاء کنید ، اگر از لحاظ مالی در مضیقه بود ، با رفع نیازمندیهایش او را جلب کنید و ...

اضهارات هواداران فریب خورده منافقین در این زمینه مطالب فوق را بیشتر روشن خواهد کرد : شایسته امینیان سراکیپ نهاد دانش آموزی ، رابطه با منافقین از 58 در این مورد می نویسد : « برخورد زیرکانه دیگر این بود که همیشه با هر فرد از موضع خودش برخورد می شد که بنابر توجیه آن موقع مبادا زدگی پیدا کند و حتی فردی بود که ترتیب و خواندن نماز را رعایت نمی کرد ، ولی هیچ برخوردی با او نمی شد که مبادا از منافقین کنده

ویا غلامرضا بیک محمدی ، مسئول تدارکات مدرسه بزرگ تهران از اواسط 59 تا 60 می نویسد : « در مدارس برای فریب و جذب خط آمده بود که با هرکس عین خودش برخورد کنید و در درجه اول سعی کنید نقاط ضعفش را بدست بیاورید »

و همچنین حسن فیض یکی از عناصر فعال منافقین در رشت و لاهیجان می نویسد :

منافقین در مدارس انرژی شان را روی دانش آموزان خاصی که به طرق مختلف مورد حمایت یا علاقه سایر دانش آموزان بودند می گذاشتند و از طریق شناختن نقطه ضعف ها و قوت هایش و کار کردن روی آن ، دانش آموز یا دانش آموزان بالتبع یک سری از دانش آموزان که رابطه عاطفی ، هم کلاس ، فامیلی ، هم محله ای ، همشهری داشتند ناخودآگاه جذب دانش آموزان منافق می شدند و به طرف منافقین می آمدند »

سید موسی مرادی قادی با نام مستعار مجتبی موسوی ، از فعالین بخش دانشجوئی و امنیتی منافقین ، در زمینه شیوه جزب از طریق سوء استفاده از نیازمندیهای مالی افراد ، ضمن اشاره به نفوذ منافقین در بخش امور دانشجوئی در سلف سرویس دانشگاه می نویسد :

خیلی از بچه های شهرستانی را سر کار می گذاشتند که در اینجا به دلیل اینکه ماهیانه مبلغی دریافت می کردند، خیلی جذب می شدند »

وحمید پیریائی عضو واحد عملیاتی و نهاد کارگری منافقین ، در مورد فریب جوانان بیکار می نویسد :

« خط کلی جذب دکه داران و منسجم کردن دکه داران و جوانان بیکار اطراف ترمینال و فراریان از شهرها و روستا جهت استفاده در مواقع ضروری شیوه جذب ما در سه مرحله خلاصه شده بود . مرحله اول که برخورد عاطفی نام داشت . مرحله دوم که برخورد منطقی نام داشت و مرحله سوم دادن بینش سیاسی که همان هوادار کردن وی بود . مرحله اول بدین ترتیب بود که فرد با تمام وجود جذب دکه و اطراف آن شود و از آنجا دست بر ندارد . به طور مثال تهیه مایحتاج زندگی و البسه ، خرید لباس و کت و شلوار و رفتن به فیلمهای سینمائی و دادن شخصیت کاذب به آنها . مرحله دوم شامل نظم دادن به افراد بود . البته نظمی که تشکیلات می خواست از طریق دادن مسئولیت کاذب و غیره . مرحله سوم دادن بینش سیاسی ، در این مرحله که عبارت بود از معرفی کامل خودمان و آن چیزی که خودمان به آن معتقد بودیم . تشکیلات جلسات نشریه خوانی ، تشکیل تیم های کار عملی از قبیل شعار نویسی و شرکت در تظاهرات . تمام این اعمال و حرکت تحت محمل قهوه خانه با پوشش کامل صنفی صورت می گرفت.

وحید امیوار تهرانی ، یکی از عناصر انجمن محلی منافقین در مشهد ، در زمینه سوء استفاده از اعتقادات مذهبی جوانان می نویسد :

تصمیم گرفته شد که به وسیله گذاشتن جلسات قرائت قرآن به جذب افراد محل بپردازیم و علت گذاشتن جلسات قرآن هم این بود که کسی برای گرفتن کتاب به انجمن (وابسته به منافقین ) مراجعه نمی کرد و چون جلسه قرائت قرآن جاذبه داشت هدف این بود که بوسیله برقرار کردن این جلسات عده ای را به انجمن بکشانیم و به دنبال آن با برخورد با آنها به تدریج آنها را جذب منافقین نمائیم » ( نقل از اعترافات نامبرده )

و سید محمد شکرانی ، با نام مستعار احمد نصر آبادی ، از اعضای فعال انجمن منافقین در دانشگاه اصفهان می نویسد : « آنها ( منافقین ) می گفتند برای قشر روشن فکر باید مسائل سیاسی را مطرح کرد و برای قشر متوسط و پائین جامعه مسائل را سیاسی - صنفی و برای کارگردان مسائل را صنفی ».

منافقین بدین طریق به فریب جوانان و دانش آموزان اقدام ورزیدند و با جازدن خود به عنوان نسل انقلاب و نماینده نسل انقلاب گروهی از جوانانی که شور انقلابی بی بهره بودند را به سمت خود کشانیدند .

طعمه هایی که منافقین برای شکار قربانیان خود بکار می بردند همانطور که ذکر گردید تنوعی نامحدود داشت و شکارچی به هر شکلی که ضروری بود در می آمد و قربانی از همه جا بی خبر را به مسلخ نفاق هدایت می کرد . آنان برای جذب هر قشر و دسته ای برنامه ای معین داشتند و در میان اقشار مختلف نیز با هر فرد برخورد خاص خود او را در پیش می گرفتند . منافقین در انجام اینکار به کمترین مسئله ای که توجه داشتند ، انگیزه های افراد فریب خورده بود . برای آنان معیار و ملاک تنها آن بود که فرد به هر دلیل هوادار منافقین شود و حاضر گردد تا یوغ نفاق را برگردن خود گذارد .

نکته ای که در این کارزار شوم باید مورد توجه قرار گیرد ، جو انقلابی حاکم بر جامعه و بهره نیست که در تحت تاثیر مبارزات امت مسلمان ایران و نهضت بزرگی که منجر به سرنگونی طاغوت زمان گردید ، همه اقشار جامعه ، و بالاخص جوانان متحول شدند و شور انقلابی و ضد استکباری همه را فراگرفت . جوانان مشتاق شرکت در سازندگی میهن اسلامی ، مشتاق رویاروئی با شیطان بزرگ ، و خواهان ایفای نقش فعال در مسائل اجتماعی بودند . منافقین از این شور و شوق ، بیشترین بهره برداریهای ریاکارانه را انجام دادند و با بر چهره کشیدن نقاب ضد امپریالیست نمائی و یا ایجاد اردو های سازندگی این شور و شوق را در مسیر مطامع شوم خود به انحراف کشاندند و نتیجه آن شد که به اسم مبارزه ضد امپریالیستی آنها را در امان امپریالیسم نشاندند .


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان