پایان فاجعه انسانی در اسارتگاه اشرف!

Zobaledani

از زمانی که بحث تحویل قرارگاه اشرف به دولت عراق از سوی آمریکا جدی شد سردمدادان منافقین که بقاء خود را در خطر جدی احساس می کردند شروع به دو حربه همیشگی شانتاژ و مظلوم نمایی توامان کردند، که این سیاست تکراری سرکردگان این فرقه هنوز هم ادامه دارد.در حالی که بیش از بیست روز است که عده ای از فریب خوردگان فرقه رجوی با دستوری تشکیلاتی به بست نشینی خود مقابل نهادهایی همچون کمیساریای عالی پناهندگان و صلیب سرخ جهانی ادامه می دهند، نه تنها خبری از حمایت های مردم ایران از منافقین که سالها با سراب آن ادامه حیات داده اند می گذرد و نه حمایتی از سوی مردم عراق از این گروه تروریستی شده است این در حالی است که سرکردگان این فرقه مدعی شده اند که بیش از پنج میلیون عراقی ازآنها حمایت می کند، ادعایی که همچون دیگر خیالات منافقین پوچی آن بر همه آشکار شده است.

درماندگی فرقه رجوی تا آنجا پیش رفته است که این گروهک متوسل به ارسال "اس ام اس" برای حمایت از خود در بین ایرانیان شده است. اینگونه اقدامات از سوی این فرقه حکایت از این دارد که سرکردگان فرقه به خوبی به عمق فاجعه ای که برای آنها اتفاق افتاده پی برده اند و تلاش دارند تا آخرین حربه های خود را نیز به کار گیرند تا شاید بتوانند از دام خود ساخته رهایی یابند. از آنجا كه سیاستهای امریکا در عراق تغییر كرده و در حال واگذاری امور امنیتی عراق به دولت این كشور میباشد، دیگر حاضر به نگهداری از این گروه نیست و اطلاعات و اخبار رسیده حاكی است كه مقامات نظامی امریکا به صراحت و با قاطعیت، انتقال حفاظت به ارتش عراق را اجتنابناپذیر اعلام كرده و به منافقین گوشزد كردهاند كه هرگونه مقاومت در این مورد بیمعنی و بیفایده است. سرکردگان این گروه تروریستی پس از ناامید شدن از حمایت آمریکایی ها تلاش دارند تا با شانتاژ و ایجاد هیاهو در رابطه با امنیت پایگاه اشرف خود را رهایی بخشند.

پس از خود سوزی هایی که با دستوری تشکیلاتی و به دنبال دستگیری مریم رجوی به جرم فعالیت های تروریستی از طرف مرکزیت فرقه رجوی در فرانسه صورت گرفت ، که در نهایت به کشته شدن سه نفر از اعضای منافقین منجر شد، سرکردگان این فرقه تروریستی این نکته را مدنظر داشتند که برای ادامه بقاء می توان به محصولات انقلاب ایدئولوژیک امیدوار بود. اما این بار بازیی که سرکردگان این فرقه شروع کرده اند به مراتب خطرناک تر از حیله آنها در حوادث پس از ژوئن 2003 است. فرقه رجوی پس از تسلط ارتش عراق بر اسارتگاه اشرف بارها نسبت به بروز یک فاجعه انسانی هشدار داده است!

سوال این است که با وجود اینکه دولت عراق هرگونه حمله به این اردوگاه را تکذیب کرده ، چرا سرکردگان این فرقه تلاش دارند تا اینگونه القاء کنند که در قرارگاه اشرف فاجعه انسانی در شرف وقوع است. این در حالی است که بنا به گفته مسوولان عراقی تعدادی از سران این گروه که مرتکب بسیاری از جنایت های این فرقه بوده اند به همراه اسناد و مدارک این گروهک قبل از تحویل این قرارگاه به دولت عراق به یکی از پادگان های آمریکایی ها منتقل شده اند.

پس جرا با این وجود که در قرارگاه اشرف تعدادی از افراد فریب خورده مانده اند و جمهوری اسلامی نیز اعلام کرده است کسانی که مرتکب جنایتی نشده اند می توانند به ایران بیایند و تا کنون تعدادی از آنها نیز به وطن خود برگشته اند اماچرا با این وجود سرکردگان رجوی از احتمال بروز فاجعه انسانی خبر می دهند؟

نکته ای که نباید از نظر دور داشت این است که سرکردگان فرقه رجوی که سالها از عده ای فریب خورده در اسارتگاه اشرف سوء استفاده کرده اند تلاش دارند که در آخرین روز های اقامت آنها در این مکان نیز از وجود آنها بهره برداری کنند. رهبران این فرقه تروریستی بهتر از هر کسی می دانند که دوران ترور و خشونت آنها به پایان خود رسیده است و زمان آن رسیده است که در برابر جنایات خود در طول سال های گذشته علیه مردم ایران و عراق پاسخگو باشند. تعطیلی اسارتگاه اشرف و اعتراف ساکنان این قرارگاه به سال ها جنایت این فرقه اولین مرحله برای محاکمه سرکردگان این گروهک تروریستی به شمار می رود،از جمله ترورهایی که درایران انجام داده اندو همچنین مشارکت این گروه تروریستی در قتل عام کرد های عراقی و همچنین توطئه های آنها علیه شیعیان تنها نمونه هایی از جنایاتی است که سرکردگان این فرقه تروریستی باید در برابر آن پاسخگو باشند. این عامل باعث شده است که سران منافقین در برابر تحویل اسارتگاه اشرف و آزادی فریب خوردگان آن به شدت در هراس و واهمه باشند، چرا که این اسارتگاه و افراد حاضر در آن را به سان حایلی در برابر خود و افتادن در چنگال عدالت می بینند.

واقعیت این است که فاجعه انسانی که سرکردگان این فرقه جهانیان را از آن بیم می دهند سالهاست که در این مکان در حال وقوع است و تاکنون افراد کمی از جنایت هایی که در طول حکومت رجوی در این قرارگاه صورت گرفته است مطلع هستند، اگر بخواهیم جانب انصاف را رعایت کرده باشیم بهترین تعبیر که می توان ازتعطیلی این اسارتگاه مخوف کرد این است که فاجعه انسانی در اسارتگاه اشرف به پایان خود رسیده است.

 

 


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان