منافقین از کفار بدترند

Hamdastan1- اخیرا حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی خمینی با درایت سیاسی و هوشیاری انقلابی نسبت به اقدامات جنون‌آمیز منافقین در همراهی با گروه تروریستی داعش اعلام موضع کرده و با تحلیل دقیق و مبتنی بر حقایق وجودی منافقین، آنها را بدتر از داعشی‌ها برشمردند. ایشان با بیان سوابق تروریستی منافقین در دهه 60 و همراهی آنها با صدام، بخشی از تاریخ ماهوی منافقین را مورد بررسی قرار دادند. تمجید از اقتدار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران در مواجهه با منافقین در آن دوران روح سخنان ایشان را شکل می‌دهد. روزهای پایانی 8 سال دفاع مقدس (تیر 1367) منافقین سعی داشتند با انجام یک عملیات برق‌آسا در کنار ارتش صدام، جمهوری اسلامی را ساقط و عملا ایران را به اشغال نظامی صدام درآورند. قتل‌عام مردم بی‌گناه قصرشیرین، گیلانغرب و کشاورزان کرمانشاهی تنها دستاورد این عملیات ضدملت ایران بود. ایجاد همزمان شورش در زندان‌های کشور توسط منافقین دربند، حلقه مکمله برنامه‌های عملیاتی منافقین محسوب می‌شد که در آن مقطع با اقدام انقلابی و به شکلی مقتدرانه به رفتارهای منافقین پاسخ شرعی داده شد. در شرع اسلام یکی از مجازات‌های مقرر برای محاربه، افساد فی‌الارض و قیام علیه اساس حکومت اسلامی(باغی) اعدام است. تحسین این اقدام انقلابی توسط حجت‌الاسلام خمینی موجبات نگرانی اشخاصی را فراهم کرده که در عین داشتن پست ریاستی در نظام جمهوری اسلامی با منافقین نیز ارتباط خانوادگی داشتند.

2- مبتنی بر آموزه‌های قرآنی خلوت مسلمانان با شیاطین انسی و جنی محصول زیانباری جز نفاق ندارد. به اعتبار اسناد متقن تاریخی از صدر اسلام تاکنون بروز نفاق در عرصه سیاسی گریزناپذیر و جزء لاینفک تاریخ اسلام بوده است. در واقع نفاق یکی از ویژگی‌های درونی شخصیت‌های قدرت‌طلبی بوده است که همواره جوامع اسلامی را با مشکلات قابل تاملی مواجه کرده‌اند. از منظر ماهوی فرقه تروریستی منافقین به دلیل التقاط مذهبی، قدرت‌طلبی، غلبه هوای نفس، برخورداری از یک همبستگی عینی و ذهنی با عناصر فرقه‌ای و داشتن پیوندهای مادی و معنوی با دشمنان ملت ایران فی‌نفسه اثرات مخرب ضدمردمی در پی دارد.  به‌طور‌ اختصاصی در 40 سال اخیر این آفت عموما گریبانگیر برخی اشخاص ذی‌نفوذ جامعه بوده و طبیعتا زدودن آثار ویرانگر خط نفاق در عرصه سیاسی– دینی مشکل بوده و ذاتا پیچیدگی‌های زمانبری دارد.

3- از نظر تاریخی در دوران مبارزات مردم ایران علیه نظام طاغوت که با اتکا بر رهبری دینی حضرت امام(ره) بود، جمعی از جوانان احساسی با تشکیل یک گروه مبارزاتی مسلحانه به نام سازمان مجاهدین خلق مدعی همراهی با مردم شدند. تدریجا با کشته شدن رهبران اولیه سازمان که با همکاری داخلی عوامل بدنامی از قبیل مسعود رجوی با ساواک صورت گرفت، هسته مرکزی سازمان به دست اشخاصی افتاد که وابستگی خارجی، شهوت‌پرستی جنسی، التقاط دینی، اعتقاد و اقدام به تسویه خونین مخالفان داخلی، ترور  و کشتار مردم بی‌گناه، خیانت فراگیر به ملت و کشور از جمله ویژگی‌های بارز آنان به شمار می‌رفت. روابط نامشروع مریم عضدانلو با مسعود رجوی در حالی که وی همسر شرعی مهدی ابریشمچی بود، گویای زوایای روشنی از شهوت‌پرستی رهبران فعلی این سازمان است. به هر حال شروع زندگی اشتراکی مریم رجوی با مسعود رجوی به بهانه ارتقای ایدئولوژیک در دهه 60 در عراق در حالی که وی همسر شرعی ابریشمچی بود، سطوح دیگری از اعتقادات باطل این فرقه شیطانی را مشخص می‌کند.  اعترافات زنان بریده از سازمان نیز لایه‌های پنهان و میزان فراگیری شهوت‌آلودی رهبران آن را عیان می‌کند. همچنین همکاری با ارتش صدام در کشتار شیعیان و قتل‌عام کردهای عراقی نمونه دیگری از جنایت‌پیشگی این فرقه تروریستی است.

4- از بدو پیروزی انقلاب اسلامی این جمع منافق، مبتنی بر برداشت‌های مارکسیستی از دین مبین اسلام به بیراهه رفته و به شکل مسخ شده‌ای تحت سلطه شیطانی رهبرانی قرار گرفتند که جز شهوات پست حیوانی(خاطرات خانه‌های تیمی منافقین گویای آلودگی‌های این طیف است) آرمان دیگری نداشتند. در گذر زمان مزدوری برای صدام برگ دیگری از کتاب قطور خیانت‌های این فرقه را رقم زد. در واقع سران فرقه منافقین با فریب اعضای ساده‌اندیش و صرفا برای رسیدن به قدرت به آغوش صدام پناه برده و در طول 8 سال دفاع مقدس علنا در جبهه مقابل ملت ایران به صف‌آرایی پرداختند. همچنین ترور و شهادت 12‌هزارنفر از مردم کوچه و بازار به بهانه مسلمانی آنها تنها یکی از جنایات سازمان‌یافته منافقین علیه ملت ایران است.  بعد‌ها پخش تصاویر تلویزیونی جلسات سران منافقین با صدام و افشای اسناد همکاری اطلاعاتی سازمان منافقین با عراق در موضوع موشک‌باران شهرهای ایران ماهیت حقیقی آنها را بیش از پیش هویدا ساخت.

5- سقوط صدام عملا موجب شد منافقین اجاره‌ای این بار به شکلی آشکار در خدمت سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گیرند. در حقیقت تحت‌الحمایه اروپا درآمدن از برکات این خوش‌خدمتی به صهیونیست‌هاست. در حال حاضر که ایجاد تفرقه و دودستگی در جوامع اسلامی و کشتار مسلمانان توسط فرقه‌های تروریستی اسلام‌نما و تضعیف محور مقاومت از برنامه‌های راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه محسوب می‌شود همراهی با گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق از آخرین دستورات ابلاغی صهیونیست‌ها به منافقین است که حجت‌الاسلام خمینی با دقت و حساسیت به آن پرداخته که این پردازش هوشمندانه جای تقدیر دارد.


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29