محکومیت اعمال تروریستی

فجایع تروریستی که هر روز در سرتاسر جهان بوقوع می پیوندند، نشانگر زیاده خواهی و دخالت بیگانگان است که یا در تلاش برای تحقق اهداف شوم و ننگین خود به تحریک و سازماندهی تروریستها مبادرت می ورزند،تروریستهایی که خشونت و انفجار و آدمکشی را به کار می بندند و شرمی از انسانیت ندارند. یا بر اثر حضور و دخالت بیگانگان است که همچون عراق ،زمینه وحشی گری و شناعت عده ای از خدا بی خبر ، را فراهم می آورند که فجایعی ضد انسانی را می آفرینند.

تحرکات تروریستی اخیر در کشور عزیز ما در مرزهای غربی ، در جنوب و اهواز و در شرق در سیستان و بلوچستان ، به خوبی دستهای زشت و نفرت انگیز بیگانگان و دشمنان این ملت را در پشت سر تروریستها و حوادثی این چنین دردناک نمایان می سازد.

وحدت و همبستگی مردم ما در این مناطق ، شرکت گسترده در تشییع پیکر این عزیزان و درخواست ملی برای به مجازات رساندن تروریستها ، همگی علامت روشنی ازناکامی تروریستها و شکست اهداف حامیان جنایت پیشه آنها برای ایجاد اختلافات قومی و بهره برداری سیاسی از جنایت سازمان یافته است.

 

Shohada1

کانون هابیلیان به نمایندگی از تمامی قربانیان تروریستی در ایران ، ضمن محکوم کردن این گونه اعمال ننگین و ددمنشانه ، از تمامی مسئولین و نیروهای دست اندرکار کشورهای همسایه می خواهد ، اجازه نفوذ و رخنه تروریستها را به ایران نداده و از این اعمال ضد انسانی جلوگیری به عمل آورند.

از خداوند متعال خواهان آن هستیم که این بلیه زشت و منحوس ریشه کن گردد و برای بازماندگان شهدای حادثه اخیر در محور زابل – زاهدان صبر و اجر مسئلت داریم.

روابط عمومی کانون هابیلیان


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31