محراب در آتش نفاق

Karamesiah3 Birooni«این کوردلان نمی بینند که در هر شهادتی و در هر جنایتی ملت متعهد به اسلام و کشور مصمم تر و در صحنه حاضرترند . اینان پس از بمباران شهرها در جنوب و غرب و قتل عامهای فجیع مردم بیگناه ، فریاد جنگ جنگ تا پیروزی را نشنیدند که ملت وفادار ، شهادت را در راه خدا با آغوش باز پذیرا هستند ، یا می خواهند شکستهای لشگر کفر را و آتشی که به جان دوستان و اربابانشان از پیروزی رزمندگان ایران افتاده است با خون این مردان خدا فرونشانند»

امام خمینی

استعمار جهانی از دیرباز می دانست که روحانیت مبارز ، سنگ راه مطامع نامشروعی است و تا روحانیت برجاست نخواهد توانست بر امت اسلام تسلط پیدا کند . از نهضت تحریم تنباکو تا انقلاب مشروطه ، و از سالهای سیاه حکومت رضاخانی تا شهریور 1320 ، از سالهای ستمکاری محمد رضا شاهی تا ملی شدن صنایع نفت و از قیام خونبار 15 خرداد تا انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن  1357 ، همه جا روحانیت متعهد در راس نهضت به مصاف استعمار و استکبار جهانی برخاسته بودند و تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران با نامهایی چون میرزای شیرازی ، آیت الله طباطبایی و آیت الله بهبهانی ، آیت الله شیخ فضل الله نوری ، شیخ محمد خیابانی ، شهید مدرس ، مرحوم آیت الله کاشانی و بالاخره حضرت امام خمینی ، عجین بوده و از آنان الهام و هدایت گرفته است . روحانیت شیعه ، پیشتاز مبارزات حق طلبانه و استقلال جویانه ملت مسلمان ایران بوده و هستند و از همین رو همواره در معرض دسائس استکبار جهانی قرار داشته اند .

جداسازی دین از سیاسیت

هدف اصلی استکبار جهانی از مبارزه با روحانیت ، خارج ساختن دین از صحنه سیاست و تبدیل آن به ابزاری بی خطر و حتی تامین کننده منافع استعمار می باشد ، زیرا مذهب بدون روحانیونی که پرچمدارش هستند و بدون علماء برجسته ایکه رسالت آن را بر دوش دارند ، به تدریج از محتوای واقعی و

آزادیبخشش تهی شده و پرتوهای انسان سازش را از دست خواهد داد . عمال استعمار برای مبارزه با اسلام تا کنون ترفندهای گوناگونی را بکار بسته اند ، که یکی از آنها توطئه قدیمی « جدائی دین از سیاست » می باشد . این شعار که در عصر حاضر سرنخش را باید در لندن و مسکو و واشنگتن جستجو کرد ، و در ظاهر مدعی آن است که به منظور حفظ حرمت دین و خارج نگه داشتن آن از کشمکشهای سیاسی آمده است و می خواهد جداسازی دین از سیاست ، قداست مذهب و روحانیون را محترم شمارد . لیکن هدف واقعی این شعار استعماری ، محدود ساختن نقش دین و محروم ساختن مذهب از ایفای رسالت اجتماعی اش می باشد ، چه در صورت تحقق این خواست شیطانی ، دین خدا که بر هدایت بشر ، برای زدودن تاریکی ها و مبارزه با ظلم و جور و به منظور رستگاری بشریت آمده است از مهمترین رکن خود تهی خواده شد و از ادامه راهی که انبیا و ائمه معصومین گشودند باز خواهد ماند .

روحانیون آگاه زمان ، با درایت و هوشیاری به افشاء این ترفند استعماری همت ورزیده اند و این گفته شهید مدرس که « سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست » تا ابد در تاریخ طنین افکن خواهد بود .

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، نغمه پردازان استکباری بار دیگر زمزمه این شعار استعماری را سر دادند و گرچه جسارت نمی کردند تا علنا به ابرازش بپبدازند ، لیکن به عناوین مختلف سعی در اجرای آن نمودند . به دنبال فرار سردمداران جنایت و خیانت ( رجوی و بنی صدر ) و تشکیل مترسک استعماری شورای ملی مقاومت ، این نغمه شوم به شکلی دیگر مجددا سر داده شد . این دار و دسته ضد اسلامی ، در مقالات و سخنرانی ها و منشورهای رنگارنگشان اعلام نموده اند که حکومتی که آنان خواستار تشکیلش می باشند ، هویتی لائیک خواهد داشت . حکومت لائیک در تعریف ف به حکومتی اطلاق می شود که در آن روحانیون حق احراز رهبری و بر عهده گرفتن مسئولیتهای دولتی را ندارند و لائیسم نیز اصطلاحا به مکتبی گفته می شود که اداره امور را نه بر عهده روحانیت بلکه بر عهده عناصر غیر روحانی می گذارد . این مکتب باطل در حرف مدعی آن است که مخالفتی با شرکت روحانیت در سیاست ندارد و حتی آن را تشویق می نامید ، لیکن در عمل ، شرکت روحانیت در سیاست را تا آن حدی آزاد می گذارد که پای روحانیون به حکومت باز نشود . این مکتب باطل همچنین مخالف انطباق قوانین جاری کشور با قوانین و حدود شرعی و الهی است ، زیرا در چنین حالتی بزعم آنان مرز بین دین و سیاست مخدوش خواهد گردید .

جلال گنجه ای ، روحانی نما و مسلمان نمائی که با سوء استفاده از لباس مقدس روحانیت نقش مجتهد منافقین را بازی می کند ، تا کنون سخن پراکنی های متعددی در باره « مزایای  حکومت لائیک » در شهرهای مختلف اروپا داشته و از این رو توانسته است تشویق همه دار و دسته های ملحد مارکسیستی و همچنین سران کشورهای استکباری را برانگیزد ، زیرا آنچه می گوید تکرار همان نغمه شومی است که استعمار سالهاست در ترویجش کوشیده است .

به شهادت رساندن مردان خدا

توطئه جدائی دین از سیاست ، توطئه ای ورشکسته و رسواست و این ورشکستگی و رسوایی از آن رو نصیبش شده که روحانیون معظم اسلام به قیمت جان خود آن را خنثی کرده اند . روحانیت ، چه در طول تاریخ و چه در سالهای اخیر شهیدان بسیاری از تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی نموده است و سنگر اسلام هیچگاه خالی از این مردان خدا نبوده است .

به دنبال شکست مفتضحانه منافقین و فرار رهبران جنایتکار این گروهک تروریستی به خارج از کشور ، دسیسه شوم به شهادت رساندن روحانیون در سطح گسترده ای تدوین و توسط واحدهای ترور منافقین به اجرا گذاشته شد . به یک کلام خط این بود : هر کجا روحانی دیدید بکشید !

به تن داشتن لباس روحانی کافی بود تا گلوله ها نفاق را جلب نماید و چه افتخاری بالاتر از این که انسان در راه بالاترین ارزشها جان ببازد . واحدهای تروریستی منافقین در نیمه دوم سال 1360 و نیمه اول سال 1361 ، با این هدف از لانه های فساد تیمی خارج می شدند و در کمین روحانیون می نشستند . مساجد را تحت نظر می گرفتند در خیابانها به جستجوی هر کس که لباس روحانی بر تن داشت می رفتند و در فرصت مناسب وظیفه جنایتکارانه شان را به انجام می رساندند .

نگاهی مختصر به گوشه ای از بیلان خونبار جنایت منافقین در این زمینه نشان می دهد که اکثر این ترورها بدون شناسائی قبلی صورت گرفته است . منافقین در تقسیم بندی جنایات خود ، آنها را به دو دسته تقسیم می کنند ، یکی ترور با شناسائی قبلی و دیگری ترور بدون شناسائی قبلی . ترور با شناسایی به آن جنایتی اطلاق می شد ک جانیان سوژه خود را از قبل شناسایی کرده ، مسیر عبور ومرور ، منزل و یا محل کار وی را تحت نظر می گرفتند و در فرصت مناسب جنایات خود را مرتکب می شدند . لیکن ترور بدون شناسائی قبلی ، اصطلاحا به آن جنایتی اطلاق می شد که عامل جنایت صرفا بر اساس خط کلی ، مثلا ترور مغازه دارانی که عکس های امام و مقامات جمهوری اسلامی را نصب کرده اند و یا ترور کسانی که لباس سپاه یا کمیته را بر تن دارند و یا حتی کشتن کسانی که صرفا تیپ حزب اللهی دارند ، به خیابانها می رفت و به گشت زنی می پرداخت و هر کجا شخصی را با مشخصات منطبق بر آن خط کلی می یافت ، به سویش آتش مرگ می گشود . این نوع جنایت ، عالیترین تروریسم کور و آدمکشی محض است . برای عامل جنایت در این شیوه آدمکشی ، آنچه مهم نیست ، هویت ، شخصیت ، جایگاه و موقعیت هدف است ، بلکه ظاهر او برای صدور حکم جنایت کفایت می کند .

منافقین در به شهادت رساندن روحانیون از این روش تروریستی استفاده می کردند و آنچه می خوانید گوشه ای از عملکرد جنایتکارانه آنهاست:

ترور حجت الاسلام پورتوکل ، تاریخ جنایت 9/3/1361 ، محل جنایت میدان امام خمینی ، نوع

عملیات بدون شناسائی قبلی . ترور حجت الاسلام پیشنماز ، تاریخ جنایت 9/3/1361 ، محل جنایت میدان امام خمینی ، نوع عملیات بدون شناسایی قبلی . ترور حجت الاسلام امین نژاد ، تاریخ جنایت 22/3/1361 ، محل جنایت حوالی کشتارگاه ، نوع عملیات بدون شناسایی قبلی . ترور حجت الاسلام چاووشی ، تاریخ جنایت اسفند 1360 ، محل جنایت ، اتوبان ایوبی ، نوع عملیات بدون شناسایی قبلی . ترور حجت الاسلام حوسی ، تاریخ جنایت 23/12/1360 محل جنایت ، یوسف آباد ، نوع عملیات بدون شناسایی قبلی . ترور حجت الاسلام موسوی تاریخ جنایت 27/12/1360 ، نوع عملیات بدون شناسایی قبلی . ترور حجت الاسلام حجتی ، تاریخ جنایت 9/11/1360 ، محل جنایت حوالی خیابان جیحون ، نوع عملیات بدون شناسایی قبلی . ترور حجت الاسلام محسن حسین ، تاریخ جنایت 27/11/1360 محل جنایت خیابان چمران ، نوع عملیات بدون شناسایی قبلی . ترور حجت الاسلام رضائی ، تاریخ جنایت دی 1361، محل جنایت جاده روستائی اطراف رودسر ، نوع عملیات بدون شناسایی قبلی ....

این نوع جنایت کور ، تنها نشان دهنده یک حقیقت است . هدف منافقین تبهکار و اربابان آمریکائیشان ، نابودی روحانیت و به تبع آن کنار گذاشتن دین خدا بوده و بس ، چه تنها عاملی که سبب شهادت عزیزان یاد شده گردید ، بر تن داشتن لباس مقدس روحانیت بود ، و عاملین این جنایت حتی از نام و مشخصات آنان نیز اطلاعی نداشتند و تنها پس از ترور و سرقت اوراق هویت شهیدان به اسامی آنها پی برده و از این جنایات در اعلامیه های خود به عنوان عملیات انقلابی نام بردند .

کارنامه سیاه (29)


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

فرزند شهید آستانه پرست در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان خواستار شد:

باید انتقام خون شهدای ترور از منافقین سفاک گرفته شود

مروری بر جنایات گروهک تروریستی منافقین؛

ترور شهید عشرت اسکندری بر سر سفره صبحانه

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

مروری بر جنایات گروهک تروریستی منافقین؛

ترور شهید عشرت اسکندری بر سر سفره صبحانه

فرزند شهید آستانه پرست در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان خواستار شد:

باید انتقام خون شهدای ترور از منافقین سفاک گرفته شود

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان