شهیده نسترن خسروی

Khosraviمهرماه سال 1381 در شهرستان چابهار متولد شد.پدرش کارمند اداره کل شیلات بود و بخاطر شغل پدر چندسالی را در مشهد سپری کردند و نسترن در جوار امام رضا (علیه السلام) بزرگ شد. به سن مدرسه رفتن که رسید دوباره به زادگاه خود برگشت و مشغول تحصیل شد.

نسترن دختری فعال و مهربان بود. همه کاره مدرسه بود و خیلی از برنامه های مدرسه را او اجرا می کرد. او که همراه خواهر بزرگترش در کلاس های رشته رزمی کانگ فو شرکت می کرد، موفق به دریافت «شال نارنجی کانگ فو» نیز شده بود.

روز تاسوعا سال 1389 بود. با اشتیاق فراوان مادر و خواهرش را به مجلس قرائت زیارت عاشورا برد و سپس به همراه «هیئت عزاداران محبان اهل بیت(ع)» اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان که پدرش جزء هیئت امنای آن بود در قالب دسته عزاداری برای حضور در مسجد امام حسین(ع) شهرستان چابهار به اتفاق پدر، مادر و خواهرش وارد خیابان شدند. نزدیکی های مسجد امام حسین(ع) بر اثر انفجار تروریستی عوامل استکبار و با اصابت ترکش به ناحیه سر به درجه رفیع شهادت نائل شد. پیکر پاک آن شهیده مظلوم روز دوازدهم محرم در میان خیل انبوه عزاداران شهرستان بشرویه تشییع و در جوار شهدای شهرستان ارسک آرام گرفت.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان