دعوت از تروریست‌ها برای حضور در حج بی‌لیاقتی عربستان را به‌رخ جهان خواهد کشید

Amani

رئیس‌سابق حافظ منافع ایران در قاهره گفت: دعوت از تروریست‌ها برای حضور در حج به جهانیان اثبات کرد که عربستان لیاقت برگزاری حج و سرپرستی حرمین شریفین را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، مجتبی امانی رئیس ‌سابق حافظ منافع ایران در قاهره در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص سفر مریم رجوی رئیس سرکرده گروهک تروریستی منافقین برای حضور در حج ابراهیمی گفت: این موضوع یک نوع جنگ روانی است و درصورت تحقق، نمی‌تواند خواسته عربستان و دیگران که بیانگر حضور ایرانی ها در حج ابراهیمی است محقق کند.

وی افزود: حضور گروه تروریستی و قاتل منافقین در حج امسال توجه به مظلومیت مردم ایران را بیش از پیش نشان بیان خواهد کرد  و هیچ‌گاه منطق صادقی در ارزیابی تحولات موجود به این نتیجه نمی رسد که جماعتی از ایرانی ها در حج شرکت کردند.

امانی با بیان اینکه لازم بود عربستان از طریق تعامل مثبت زمینه حضور ایرانی ها را در حج امسال محقق می‌ساخت تصریح کرد: این کار علی رغم تلاش طرف های ایرانی با سرسختی حاکمان عربستان به نتیجه نرسید.

رئیس‌سابق حافظ منافع ایران در قاهره تاکید کرد:  موضوع حج و امنیتی که خداوند برای این محدوده مقدس معین کرده اقتضا می‌کند کسانی که ادعای پرده داری حج خانه خدا را دارند و عنوان خادم الحرمین را برای خود انتخاب کرده‌اند دست از لجبازی و ممانعت از حضور مسلمین برای حضور در این مراسم بردارند.

وی در پایان یادآور شد: آنچه اتفاق افتاده نشان می دهد حاکمان سعودی بار دیگر به جهانیان اثبات کردند که لیاقت مسئولیت در مورد برگزاری حج و سرپرستی حرمین شریفین را ندارند و می‌خواهند با برخی نمایش های مسخره به این بی لیاقتی و تعمد ضد اسلامی پوششی قرار دهند و البته هیچ گاه موفق نخواهد شد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان