پشتیبانان این مترسک چه کسانی هستند ؟

Karamesiah3 Birooniحزب سوسیال دموکرات آلمان چیست ؟ حزب سوسیال فرانسه چیست ؟ حزب کارگر و محافظه کار انگلستان چه هستند ؟ لردهای انگلیسی و سناتورهای آمریکایی کیانند ؟ مگر اینان برقرار کنندگان و حافظین نظام جهانی استکبار نیستند ؟ مگر دست اینان تا مفرق به خون مردم مستضعف ، محروم و ستمدیده جهان آلوده نیست ؟ مگر اینان سرکوبگران آزادی و استقلال ملل جهان نیستند ؟ مگر اینان دشمنان قسم خورده قرآن ، اسلام و دیانت نمی باشند ؟ مگر سیاهترین و استبدادی ترین حکومتهای جهان به پشتیبانی و فرمان همین ها برپا نشده اند ؟ مگر خفقان شکنجه ، ترور و کشتار توسط همین ها علیه مردم

آزادیخواه در سرتاسر جهان اعمال نشده است ؟ مگر اینان چپاولگران اصلی ثروت ملل مظلوم جهان در آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین نمی باشند ؟ چهره این مستکبرین بر چه کسانی پوشیده است ؟ مگرحکومت خونریز و جابرانه پهلوی بجز با اتکا به این نیروها و امثال آنها برپا نشده بود ؟ مگر اینان شرکای اصلی در هر جنایتی که در هر جای دنیا علیه هر صدای حق طلبانه ای رخ می دهد نمی باشند ؟ پس چه شده است که حالا سنگ دموکراسی بر سینه می زنند و برای عدالت و آزادی اشک تمساح می ریزند ؟ چه شده است که سنا و کنگره آمریکا ، این مراکز توطئه ، جنایت ، غارت و چپاول بین المللی مدافع مردم در ایران شده اند ؟ به راستی کیست که داغ میلیونها شهید در الجزایر ، فلسطین ، ایران ، هندوستان ، ویتنام ، آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین را بر دل داشته باشد و نتواند ماهیت واقعی این میش نمایان گرگ صفت را تشخیص دهد ؟ چه کسی را می خواهند بفریبند ؟

مگر غیر از این است که در قابوس استکبار ، عدالت معنی ظلم ، آزادی معنی اسارت و دموکراسی معنی خفقان و حقوق بشر معنی حقوق چپاولگران را می دهد . امت مسلمان ایران که تحت رهبری پیامبر گونه امام خمینی ، کاخهای ظلم را ویران ، زنجیرهای اسارت را پاره ، زندان خفقان را گشوده و دست چپاولگران را قطع نموده است و در پرتو انوار رهایی بخش اسلام به عدالت ، آزادی و حقوق واقعی خود دست یافته اند ، نیک می دانند که ماهیت واقعی پشتیبانان و اربابهای این دار و دسته خود فروخته چیست و مردم حق جوی جهان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند و لذا حمایت های استکبار نه تنها به دکان ورشکسته این جنایتکاران رونقی نبخشیده و نخواهد بخشید ، بلکه بر رسوایی فضاحت بار آنان خواهد افزود .

راه به روی ابرقدرت شرق نیز باز است

مترسک استعماری « شورای ملی مقاومت » گرچه در درجه اول جولانگاه نوکران و سرسپردگان غرب است ، اما درهایش به روی استکبار شرق نیز  بسته نیست . ابرقدرت تجاوزکار شوروی به همان اندازه به حساب می آید و این شراکت  چه در تبلیغات مسموم مشترک علیه جمهوری اسلامی ، چه در حمایت از دار و دسته های ضد انقلابی  و چه در پشتیبانی بی دریغ تسلیحاتی ، اقتصادی و دیپلماتیک از رژیم تجاوزکار و بعثی -  صهیونیستی صدام عیان گشته است .

به دنبال تشکیل مترسک استکبار ، حزب کمونیست حاکم بر شوروی ، بنا بر اعتراف سران حزب توده به این دار و دسته جاسوس فرمان می دهد تا در نشریات خود از حمله به منافقین ، حزب دموکرات و شورای ملی مقاومت خودداری ورزد . از آن سو نیز منافقین ضمن ارزیابی مجدد درباره روابطشان با سایر گروهک های ضد انقلابی تمایل خود را برای برقراری مناسبات نزدیک با حزب جاسوس صفت توده عیان می سازند . فریدون فم تفرشی رابط کمیته مرکزی حزب توده با سازمان جاسوسی کا – گ  - ب  در این مورد در اعتراف خود می نویسد:

«درآخرین ملاقات خود در تاریخ اوئل بهمن 1361 در اداره بازرگانی شوروی با نماینده شوروی ضمن صحبت درباره وقایع در منطقه و جهان .... نامبرده اظهار داشت طبق اخباری که به دست آورده ایم سران و مسئولان سازمان منافقین ( سازمان موسوم به مجاهدین ) در جلسه عمومی خود که در مورد بررسی و تحلیل حرکت سیاسی سازمان خودشان و سایر احزاب و گروهک های سیاسی موجود در ایران انجام گرفته بود بالاخره در آخرین تحلیل خود به این نتیجه رسیدند که ضمن آنکه سازمان حرکات پر اشتباه و خطایی داشته ، برخورد و تحلیل آنها نیز در مورد پاره ای از احزاب و سازمانها منجمله و به خصوص حزب توده ایران درست نبوده و برداشت آنها پر اشتباه بوده است چون با فرصتی که برای بررسی اعمال گذشته به دست آورده اند حزب توده ایران « اپورتونیست » و سازشکار و ضد انقلاب نبوده و تحریم آنها در این مورد اشتباه بوده است و به طوری که در سطور بالا عرض شد این خبر در ملاقات با نماینده شوروی در اداره بازرگانی شوروی در تهران که به من معرفی شد به دستم رسید و من مستقیما به آقای کیانوری دبیر اول حزب توده ایران رسانیدم » ( نقل از اعترافات نامبرده )

کیانوری نیز در زمینه این روابط در اعترافات خود می نویسد :

« باقیمانده حزب در اروپا یک انتقاد از خود منتشر ساخته و موضع گیری حزب را در ایران ( طی 4 سال ) نسبت به سازمان منافقین نادرست تشخسص داده و آن سازمان را یک سازمان انقلابی  تعریف کرده است ......این با کاریکاتوری که در آن شماره از هفته نامه « راه توده » چاپ شده بود ( مربوط به انتخابات ) که در آن تنها « آزادی » به ادعای آن کاریکاتور برای کاندیدهای حزب جمهوری اسلامی وجود دارد و کاندیدهای همه سازمانهای دیگر که زیر 3 تای آنها اسم گذاشته بود (حزب توده -  سازمان فدائیان و سازمان منافقین ) و چند شکل بدون نام همه در زندانها هستند و در بند . این نشان می دهد که در اروپای باختری و آمریکا همکاری بین گروهک ها رسمی شده است » (نقل از اعترافات کیانوری ص 5)

همزمان با این نزدیکی ها ، نشریه وابسته به منافقین در اروپا نیز در آبان 1361 مقاله ای از اولیا نوفسکی تئوریسین حزب کمونیست شورو.ی به چاپ می رساند . این مقاله که تحت عنوان « برابری در مقابل مقابل خدا » تحریر شده ، دیدگاههای شرق تجاوزکار را علیه اسلام ، انقلاب اسلامی و مبانی اقتصادی اسلام مطرح نموده است . بدین ترتیب منافقین نیز به سهم خود راه را برای هم آغوشی علنی با مرکز کفر و الحاد جهانی هموار می نمایند .

علاوه بر این یکی از جلسات شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه ای آمادگی

این مترسک استکباری را جهت برقراری روابط حسنه با همسایه شمالی اعلام می دارد و پاداش این عمل را نیز به صورت افزایش تبلیغات رادیوهای وابسته به شوروی به نفع خود دریافت می کنند .

مترسک از درون پوسیده است

تشکیل دار و دسته تروریستهای فراری در فرانسه ، نه تنها در میان امت مسلمان ایران با کوچکترین استقبالی مواجه نشد ، بلکه در میان دار و دسته های ضد انقلابی متواری نیز چندان موقعیتی بدست نیاورد . منافقین و هم پیمانان جنایتکار آنها می خواستند تنها آلترناتیو باشند و لذا آنقدر چهارچوب شورای کذایی شان را گشاد گرفتند که از راست افراطی تا چپ افراطی بتوانند به آن راه یابند ، اما با همه تلاشی که کردند نتوانستند بیش از چند گروهک بی نام و نشان که سالها در خارجه مقیم اند و جز نام تو خالی چیزی ندارند ، به دور خود جمع کنند .

این عدم موفقیت در درجه اول ناشی از بازار گرم نوکری برای استکبار جهانی در اروپا و آمریکاست ، بازاری که در آن هر یک از گروهک ها و دار و دسته های انقلابی  می کوشند خود را به قیمتی بهتر ، به اربابی قدرتمند تر بفروشند و از این رو شاهد رد و بدل شدن فحش نامه میان گروهک های مخالف و رشد اختلافات خانگی میان آنها می باشیم .

عامل مهمتر دیگری که برای مترسک استکبار حکم کمرشکن را داشته است ، شکست و از هم پاشیدگی تشکیلات عنکبوتی نفاق در داخل کشور و وارد شدن ضربات کوبنده بر پیکر ضد انقلاب در کردستان می باشد . این شکست ها ، بازار کسانی را که مدعی بازگشت پیروزمندانه به ایران در عرض 6 ماه بودند را به شدت کساد کرده و دعاوی دروغینشان را برملا ساخته است . لذا نه تنها سایر سایر گروهک های ضد انقلابی ، دیگر رغبت چندانی برای ورود به این کشتی به گل نشسته نشان نمی دهند، بلکه همانهایی هم که در آغاز به آن وارد شدند به جستجوی راه فرار مشغولند .

اولین تلفات این دار و دسته ، خروج بنی صدر خائن ، این جناب ! رئیس جمهور ، مترسک  استکبار ، کسیکه به حساب یازده میلیون رای خیالیش ، آن همه اعتبار در نزد اهل نفاق داشت ، می باشد . منافقین گرچه خروج این عنصر فرومایه را با حداقل سر و صدا برگزار کردند و کوشیدند آن را امری جزئی وانمود کنند ، اما نتوانستند از تاثیرات گوناگون آن ، که بارزترین اش برملا شدن پوسیدگی درونی این آلترناتیو می باشد ، خود را برهانند .

مترسک استکبار ، تنها به درد آن می خورد که در خیابانهای پاریس ، لندن و نیویورک به نمایشش بگذارند و با رنگ و لعابهای جدید پوسیدگی و ورشکستگی اش را پنهان دارد .

کارنامه سیاه (35)


مطالب پربازدید سایت

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آستانه پرست در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان خواستار شد:

باید انتقام خون شهدای ترور از منافقین سفاک گرفته شود

مروری بر جنایات گروهک تروریستی منافقین؛

ترور شهید عشرت اسکندری بر سر سفره صبحانه

روایتی از ترور شهید گودرزی به دست منافقین؛

ابراز امیدواری درباره نتایج دادگاه

امیدوارم دوستانم بعد از شهادتم راهم را ادامه دهند

وصیت نامه شهید جعفر نعمت زاده

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

روایتی از ترور شهید گودرزی به دست منافقین؛

ابراز امیدواری درباره نتایج دادگاه

مروری بر جنایات گروهک تروریستی منافقین؛

ترور شهید عشرت اسکندری بر سر سفره صبحانه

امیدوارم دوستانم بعد از شهادتم راهم را ادامه دهند

وصیت نامه شهید جعفر نعمت زاده

فرزند شهید آستانه پرست در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان خواستار شد:

باید انتقام خون شهدای ترور از منافقین سفاک گرفته شود

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان