ملت‌های منطقه‌ و ملت ایران یک روز مناسب انتقام خون عزیزان خود را خواهند گرفت

160940396123813900

رییس جمهور با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در مقاطع مختلف به همه منطقه و مسلمان‌ها ، عزت را هدیه کرد و ذلت را به رخ دشمنان کشید،گفت: سردار بزرگ کشورمان با دستان پربرکت خود برای مسلمان‌ها عزت آفرید و برای مشرکین و دشمنان ذلت خلق کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز پنج شنبه در مراسم افتتاح طرحهای ملی وزارت نیرو با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تاکید کرد: ترامپ مثل صدام بود، صدام هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و سرنگون شد و ترامپ سه سال جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرد و در هفته‌های آینده از حکومت سرنگون می‌شود او به خاطر جنایت‌ها و ظلمی که کرد، یک آدم بی‌آبرویی در تاریخ خواهد بود.

 

دکتر روحانی گفت: یکی از ظلم‌های غیرقابل گذشت او شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بود. او خیلی جنایت و آدم‌کشی کرد ولی این دو مورد، دو موردی است که یادمان نخواهد رفت. اینها باید بدانند این داغ بر دل ما بود و برای همیشه در سینه ما هست و انتقام این خون را ملت‌های منطقه‌ و ملت ایران یک روز مناسبی از آنها خواهند گرفت.

 

رئیس جمهور گفت: نام، یاد و خاطرات سردار عزیزمان و همچنین راه و مکتب او که همان مکتب امام و رهبر معظم انقلاب بود، همیشه ادامه خواهد داشت.

 

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه دشمن حتما از این کارِ غلط و نادرست و ترور وحشیانه ضرر کرد، گفت: دشمن باید مطمئن باشد که مردم و جوانان ایران و جوانان منطقه مقاوم‌تر و با امید بیشتر در مسیر مقاومت و استقلال منطقه ایستادگی می‌کنند و همه مردم فهمیدند تا روزی که آمریکایی‌ها در این منطقه هستند این منطقه روی خوشِ کاملِ مطلوب را نخواهد دید و ملت‌های منطقه به حول و قوه الهی پای این جنایتکاران و همچنین متجاوزین را روزی قطع خواهند کرد.

 

رییس جمهور با بیان اینکه شهید سلیمانی و همچنین یارش ابومهدی المهندس وجودهای ارزنده‌ای بودند، به آشنایی 40ساله‌ خود با سردار سلیمانی اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه با شناختی که از ایشان داشتم، واقعا سلیمانی در اجرای چیزی که می‌فهمید وظیفه ملی، دینی و انقلابی اش است، تردید نمی‌کرد و این خیلی مهم است که اگر فهمیدیم که چیزی به عنوان وظیفه ما هست و باید برای کشور و ملت‌ و منطقه‌مان انجام بدهیم، دیگر نباید در اجرای آن تردید کنیم، دیگر نباید از آن‌هایی باشیم که «یخشون الناس» از مردم بترسیم، از قدرت‌های جهانی بترسیم، باید قدم بگذاریم و حرکت کنیم و این عدم تردید و تصمیم قاطع یکی از نعمت‌هایی است که خداوند به انسان های خالص خود عنایت می‌کند.

 

دکتر روحانی با بیان اینکه در در طول این چهل سال شاید هزارها ساعت با سردار سلیمانی جلسه داشته و  حرف زدیم و بحث کردیم، گفت: این سردار بزرگ واقعا اعتماد به نفس داشت، طرح‌هایی بسیار مهم و خطرناک بود ولی کاملا اعتماد به نفس داشت واقعا پا به رکاب بود و از رکاب پایین نیامد از آن روزی که او را در جبهه‌های جنگ دیدم در آن سالهای اولیه دهه شصت، همیشه روی رکاب بود و همیشه تاخت و همیشه به سمت هدف رفت و همیشه موفق بود و همیشه پیروز صحنه و میدان بود، موفقیت‌های بسیار بزرگ و گاهی موفقیت‌هایی که باورکردنی نبود، بدست آورد.

 

رییس جمهور اضافه کرد: اعتماد به نفس و از همه مهمتر از اخلاص، اخلاق حسنه ای و کمالات انسانی برخوردار بود و این مرد خیلی وقت‌ها در ایام هفته، روزه داشت و انسان مخلصی بود و با همه وجودش تلاش می‌کرد. این اخلاص از مسائل بسیار مهمی است که انسان را به همه جا می‌رساند و اگر اخلاص نباشد هیچ چیز نیست و بی‌ارزش است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان