مسئولان در برابر مردم فروتن باشند

N00409282 T

جانشین فرمانده نیروی قدس گفت: مسئولان در مقابل مردم افتاده و فروتن باشند تا خداوند خریدار آن‌ها شود و آن‌ها را عزت دهد.

به گزارش هابیلیان به نقل از ایثار واحد همدان، یادواره سردار شهید قهاری سعید با حضور صفدریان مدیرکل بنیاد استان، دهنوی رئیس اداره بازرسی بنیاد، خانواده شهید قهاری، مسئولین شهرستان و با سخنرانی سردار فلاح زاده جانشین فرمانده سپاه قدس صبح پنجشنبه ۵ اسفند ماه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مجید صفدریان مدیرکل بنیاد استان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزاری یادواره شهدا را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: سردار شهید قهاری همیشه برای گام برداشتن در راه خدا پیش قدم بود و از هیچ چیز و فردی جز خدا ترسی به دل راه نمی‌داد.

صفدریان افزود: این شهید بزرگوار بر عهد و پیمان خود با خدا صادق بودند  و از ابتدای حرکت حضرت امام (ره)  با فداکاری و از خودگذشتگی در صحنه‌های مختلف بخصوص در مواجه و مبارزه با ضد انقلاب در غرب کشور به تکلیف خود عمل نموده و پوزه استکبار را به خاک ذلت مالید.

او بیان کرد: او نیز مانند شهید سلیمانی مصادیق بارز بیداری، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران اسلامی در مبارزه با دشمنان بودند.

سردار پاسدار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در این مراسم با بیان اینکه شهید قهاری سعید با تمام سوابق و آن همه جانفشانی و ایثار یکی از فرماندهان شهید گمنام استان همدان و ایران اسلامی است، اظهار داشت: مسئول یعنی الگو و سردار سرتیپ شهید سعید قهاری سعید یکی از فرماندهان به تمام‌ معنا و انسان کامل و الگویی تمام ‌عیار در تمامی حوزه‌های بود.

وی به بارزترین خصوصیات شهید قهاری اشاره و خاطر نشان کرد: خدامحوری، بصیرت و شناخت وظیفه و عمل به وظیفه، اخلاق، مردم داری، احترام به خانواده شهدا و تبلیغ و ترویج فرهنگ شهادت را می‌توان از جمله ویژگی‌های بارز شهید قهاری برشمرد.

فلاح زاده با بیان اینکه خداوند توفیق سرکشی از خانواده شهدا را در هر منطقه ای از کشور  به شهید قهاری داده بود، عنوان کرد: خانواده شهدا فرزندان خود را فدا کردند تا اسلام بماند و امت و وطن در امنیت باشند و خدشه‌ای به اعتقادات ما و اسلام ناب نرسد.

وی ادامه داد: شهید قهاری در کنار شهیدان والامقام چمران و بروجردی، ناصر کاظمی، احمد متوسلیان و در کنار همه شهیدان با نام و به ویژه شهدای گمنام به مبارزه با دشمن پرداخت و به مصاف دشمن می رفت و اگر شهید هم ‌نمی‌شد باز هم شهید بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: شهید قهاری سعید مسئولیت‌های متعدد از جمله فرماندهی سپاه نهاوند تا فرماندهی لشکر نیروی مخصوص نیروی زمینی سپاه و مسؤلیت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌داد و در نهایت برای دفاع از مردم مظلوم کردستان و ایران و انقلاب و اسلام در درگیری با گروهک ملحد و مشرک پژاک به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

فلاح زاده بیان کرد: شهید قهاری  یکی از کسانی است که با بصیرت تمام دشمن و توطئه دشمن و  امام خود و  وظیفه خود را شناخت  و برای رضای خدا و به دستور ولی خدا به مصاف دشمن رفت و به وظیفه خود عمل کرد و مزد خود را از خدا گرفت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه با بیان اینکه ترویج و تبلیغ فرهنگ شهادت کمتر از خود شهادت نیست، خاطرنشان کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ شهادت وظیفه همه ما از جمله اصحاب رسانه، اهل قلم، تمامی نخبگان، دانشمندان، اساتید، وزارت علوم و آموزش ‌و پرورش و معلمان است که سردار قهاری را با تمام ویژگی‌های مقدس او و شهید حسین همدانی‌ها، آیت الله مدنی‌ها، شهید سلیمانی‌ها و دیگر شهیدان را تبلیغ کنیم.

وی با بیان اینکه این وظیفه ما و وظیفه جوانان امت است که فرهنگ شهادت را تبلیغ کنند و جوانان از پیران در رابطه با شهدا و مسئولیت و سوابق شهدا بپرسند و سوال کنند، افزود: شهدای گمنام را تبلیغ کنید تا شهید گمنامی که در شب تار در میدان ‌مین به مصاف دشمن رفت و کسی غیر از خدا او را ندید و تشییع جنازه‌ای هم نداشت که مردم به پدر و مادر وی تسلی داده و تسلیت بگویند.

فلاح زاده با اشاره به تواضع، فروتنی، افتادگی، سعه صدر  و سکوت معنادار شهید قهاری خطاب به مسئولیت گفت: فرماندهان، فرمانداران، استانداران و وزرای ما باید در مقابل مردم متواضع و افتاده باشند چرا که مانند شهید قهاری اگر خود را در مقابل خدا و مومنان درگاه خدا بشکنیم خدا ما را عزت داده و  بلند می‌کند.

شهید سعید قهاری سعید در چهارم اسفند 1385در ارومیه و در ارتفاعات جهنم دره مرز بین ایران و ترکیه در درگیری با اشرار و گروهک تروریستی پژاک همراه با 14 تن دیگر از پاسداران لشکر 3 دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبودش شتافت.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان