سریال شهید احمدی روشن ساخته می‌شود

5870396 245

پژمان لشکری‌پور تهیه کننده سینما و تلویزیون درخصوص ساخت مجموعه‌ای ۲۶ قسمتی از زندگی شهید احمدی روشن توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش هابیلیان، پژمان لشکری‌پور پیرامون سریال شهید احمدی روشن گفت: به حول قوه الهی، تلاش برای ساخت سریالی با مضمون زندگی شهید بزرگوار احمدی روشن از چندی قبل شروع شده است. در واقع به تازگی تحقیق و پژوهش این پروژه به پایان رسیده و این مجموعه اکنون در مرحله‌ی ایده پردازی و طراحی ۲۶ قسمت سیناپس است.

 این تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره اهمیت تولید آثار مربوط به زندگی شهدای هسته‌ای عنوان داشت: ویژگی‌های خاص زندگی این شهدا و فاصله کمی که از زمان شهادت این عزیزان می‌گذرد باعث می‌شود که ساخت آثاری درباره زندگی آن‌ها اهمیت بیشتری پیدا کند. به خصوص اینکه کارهای نمایشی زیادی درخصوص شهدای علمی کشور طی این سال‌ها انجام نگرفته است و این ما را بر این می‌دارد که با وسواس و با استفاده از نقاط ضعف و قوت کارهای پیشین کار ساخت سریال را جلو ببریم. 

 وی در ادامه تاکید کرد: طبیعتا این کارها حساسیت‌های خاص خودش را هم دارد. وجود خانواده و دوستان شهید و کسانی که شهید را به واسطه آن که هم عصر و نزدیک به ما بودند به یاد دارند؛ نظرات، دریافت‌ها و خاطراتی دارند که کار را برای نویسندگان سخت می‌کند. 

 لشکری‌پور درباره آغاز پیش تولید سریال شهید احمدی روشن عنوان کرد: با حمایت‌هایی که صورت گرفته و به لطف خداوند انشالله مرحله نگارش که بسیار مرحله مهمی است را جلو خواهیم برد و به موازات آن پیش تولید اجرایی و انتخاب عوامل تولید را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در اسرع وقت و با حفظ کیفیت مجموعه را به مرحله تصویر برداری و کلید زدن برسانیم.

 لشکری‌پور در پایان پیرامون پروژه شهید احمدی روشن گفت: انشالله اخبار تکمیلی خوب را در این زمینه در اختیار مخاطبین و علاقمندان قرار دهیم.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان