روز شمار آمار ترورهای منافقین(شهریور ماه)

بخش اول

 

Lajevardi 12

یکم شهریور

1.سید اسدالله لاجوردی در هفتم فروردین ماه هزار و سیصد و چهارده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و رئیس زندان اوین بود.سید اسدالله متاهل،دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد و هفت در بازار تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

2.سید رضا موسوی ابربکوه در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک بدنیا آمد. وی کودک، و در تهران سکونت داشت. سید رضا سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

3. سید حمزهحسینی در اول مهر ماه هزار و سیصد و سی و پنج در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی

دارای تحصیلات متوسطه و کادر ارتش بود.سید حمزه متاهل، دارای یک فرزند، و در کرمانشاه سکونت

داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در پاوه توسط عناصر تروریستی

سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

4.زین العابدین مسعودی در پانزدهم فروردین ماه هزار و سیصد و هجده در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.زین العابدین متاهل، دارای پنج فرزند، و در ارومیه سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد و هفت در بازار تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

5.سبقت الله تیمور نیا در سیزدهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.سبقت الله مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

6.سعید کبگانیان در پنجم تیر ماه هزار و سیصد و چهل بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و بسیجی بود.سعید مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان دکتر فاطمی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

7.محمد جلال اقدسیان در شانزدهم مهر ماه هزار و سیصد و چهل بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.محمد جلال مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

8.اکبر بانوییان در بیست و هشتم دی ماه هزار و سیصد و سی و چهار بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.اکبر متاهل،دارای چهار فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

9.محبوبه عرب محمدی در اول مرداد ماه هزار و سیصد و یک بدنیا آمد.وی بی سواد و خانه دار بود.محبوبه متاهل،دارای نه فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

10.ایرج هدایت در اول بهمن ماه هزار و سیصد و چهل و چهار بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.ایرج مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان اسکندری تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

11.زهرا قلی زاده در اول مهر ماه هزار و سیصد و سی و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.زهرا متاهل،دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

12.نادر فرش باف در بیست و سوم دی ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.نادر متاهل،دارای سه فرزند، و در تبریز سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در راسته کوچه تبریز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

13.منوچهررضایی علمداری در اول تیر ماه هزار و سیصد و بیست و شش در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.منوچهر متاهل،دارای سه فرزند، و در تبریز سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

14.صفر رحیم نژاد فرد در هفتم تیر ماه هزار و سیصد و چهل بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.صفر مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

15.یوسف مرحبا در دوازدهم آبان ماه هزار و سیصد و بیست و نه در استان گیلان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات حوزوی و دادستان بود.یوسف متاهل،دارای دو فرزند، و در آستارا سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در آستارا توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

16.مهدی ایزدی دولق در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.مهدی متاهل،دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

17.معصومه عبدالله زاده در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و پنج در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه داربود.معصومه متاهل،دارای سه فرزند، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و دو در ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

18.محمد حسن جعفری در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان خراسان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و معلم بود.محمد حسن متاهل،دارای سه فرزند، و در مشهد سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

19. رشید گلشنی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.رشید مجرد، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و نه در سیلوانا - کلنکانی ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

20.نصرالله پایروند در چهارم مهر ماه هزار و سیصد و بیست و نه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.نصر الله متاهل،و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

21.علی رضا سیف الهی در پانزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و دانش آموز بود.علی رضا مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

22. ابوالقاسم سیاح در پنجم تیر ماه هزار و سیصد و چهل و سه در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و مهماندار بود.ابوالقاسم مجرد، و در مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

23.کریم بیژه در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و دوازده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و راننده بود.کریم متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

.24. ربابه اسماعیلی علی شاه در بیست و پنجم شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و امداد گر بود.ربابه مجرد، و در شهر ری سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

.25. حسن طاهرخانی در هفتم خرداد ماه هزار و سیصد و چهل و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و دانش آموز بود.حسن مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

26.عبدالحسین نوریان در اول تیر ماه هزار و سیصد و بیست و چهار در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دبیر بود.عبدالحسین متاهل، دارای دو فرزند، و در بجنورد سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان هفده شهریور بجنورد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

27. حیدر بلادر در دوم دی ماه هزار و دویست و هفتاد و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.حیدر متاهل،دارای پنج فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

28. جهانشاه احمدیان کلوجه در دهم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و یک در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود.جهانشاه مجرد، و در تبریز سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

29. عبدالحسین بهرامی در اول مهر ماه هزار و سیصد و چهل و پنج در استان کهگیلویه وبویراحمد بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود.عبدالحسین مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در اول شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در میدان راه آهن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

دوم شهریور

30.حسن بارگاهی باسمنج در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.حسن مجرد، و در تبریز سکونت داشت.وی سرانجام در دوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در جاده باسمنج تبریز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

31.سید ناصر محسن پور در چهارم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و سه در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و دانش آموز بود.سید ناصر مجرد، و در رشت سکونت داشت.وی سرانجام در دوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در رضوانشهر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

32.سالم حلفی در بیست و پنجم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان قم بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و شغل آزاد بود.سالم متاهل، و در قم سکونت داشت. وی سرانجام در دوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و نه در عراق توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

33.محمد یحیایی در بیستم آذر ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.محمد مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در دوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان ستارخان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

34.ناصر سالم در سی ام آذر ماه هزار و سیصد و سی و هفت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.ناصر متاهل،دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در دوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان قزوین تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

35.عبدالرسول جمشیدی در ششم خرداد ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان فارس بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.عبدالرسول متاهل،دارای سه فرزند، و در شیراز سکونت داشت.وی سرانجام در دوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

سوم شهریور

36.مصطفی حق شناس در ششم مهر ماه هزار و سیصد و بیست و چهار در استان قزوین بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود. مصطفی متاهل، دارای دو فرزند، و در قزوین سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در اراک توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

37.رحمان راک در ششم تیر ماه هزار و سیصد و سی و یک در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و جهادگر بود. رحمان متاهل، دارای یک فرزند، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

38.جاسم شعبان فیلی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود. جاسم متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان مبارزان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

39.منصور(کاظم) حویزاوی در اول دی ماه هزار و سیصد و چهل در استان خوزستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود. منصور مجرد، و در آبادان سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در اهواز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

40.رضا درویشوند در شانزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کتابفروش بود. رضا مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در مقابل دانشگاه تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

41.جلیل کریمی در پانزدهم دی ماه هزار و سیصد و چهل و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود. جلیل مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در نارمک سه راه گلستان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

42.محمد عبدالحسینی در بیست و هشتم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارگر بود. محمد مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در نامجوی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

43.ابراهیم محمدی اصل در سی ام فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هفت در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و جهادگر بود.ابراهیم متاهل، دارای چهار فرزند، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در میدان فرهنگ رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

44.یعقوب مشایخی در اول تیر ماه هزار و سیصد و نوزده در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات

ابتدایی و فروشنده بود.یعقوب متاهل، دارای دو فرزند، و در لنگرود سکونت داشت. وی سرانجام در

سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در لنگرود توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق

مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

45.ایرج کوزه گر در اول مهر ماه هزار و سیصد و چهل و سه در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود. ایرج مجرد، و در رامسر سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در کتالم رامسر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

46.رشید حاجی آغیمونی در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود. رشید مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در چهار راه گلستانی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

چهارم شهریور

47.محرم علی زرنگ مرد در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و دو در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود. محرم علی مجرد، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد و دو در رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

48.صراحی عشریه در دهم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود. صراحی مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

49.سید ابراهیم سید طوفانی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و نه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود. سید ابراهیم متاهل، و درتهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان گلیشا تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

50.رحیم نمایان در ششم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و سه در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود. رحیم مجرد، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد و چهار در رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

51.علی داد همتی در بیست و چهارم آذر ماه هزار و سیصد و بیست و چهار در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کادر ارتش بود.علی داد متاهل، و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

52.عشرت اسکندری در بیستم شهریور ماه هزار و سیصد و سی و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.عشرت متاهل، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در جوادیه تهرانپارس تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

53.محمد سلیمی در بیست و چهارم اسفند ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان همدان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و کادر ارتش بود.محمد متاهل، و در همدان سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در دهلران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

54.مسعود امیری مقدم در بیست و ششم آذر ماه هزار و سیصد و سی و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و پاسدار بود.مسعود متاهل، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

55.فریبرز میرزایی در دوم فروردین ماه هزار و سیصد و بیست و نه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و سرگرد ارتش بود. فریبرز متاهل، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در کردستان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

56.مرتضی ساویز در پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.مرتضی مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و دو در پادگان امام حسین (ع) عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

57.علی اکبر خدادادی در اول شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و دو در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و بسیجی بود.علی اکبر مجرد، و در ساری سکونت داشت. وی سرانجام در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

پنجم شهریور

58.باران دژواخ در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و چهار در استان هرمزگان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود. باران مجرد، و در بندرعباس سکونت داشت. وی سرانجام در پنجم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در بندرعباس توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خاق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

59.عیسی منفرد در نهم اسفند ماه هزار و سیصد و چهل و چهار در استان هرمزگان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.عیسی مجرد، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در پنجم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خاق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

60.عباس علی آقا عابدی خوابجانی در اول آذر ماه هزار و سیصد و بیست و نه در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و نجار بود.عباس علی متاهل، دارای یک فرزند، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در پنجم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در خیابان مدرس( کارگاه نجاری) توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

61.غلام حسین یوسفی پور کرمانی در چهارم بهمن ماه هزار و سیصد و چهل و هشت در استان کرمان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و شغل آزاد بود.غلام حسین مجرد، و در کرمان سکونت داشت. وی سرانجام در پنجم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در شیراز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

62.حبیب نورمحمد زاده در بیستم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و نه در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.حبیب مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در پنجم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد در بیمارستان امام خمینی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

 

63طهماسب بهاری در دوم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.طهماسب متاهل، دارای یک فرزند، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در پنجم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

ششم شهریور

64.محمد حسن یزدیان بیست و یکم شهریور ماه هزار و سیصد و یبست و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود. محمد حسن متاهل، دارای چهار فرزند، و در تهران سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان دانشکده کرج توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

65.ناصر سیفیان در سوم دی ماه هزار و سیصد و سی و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود. ناصر متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در بزرگراه مدرس تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

66.اردشیر فتاحی بیستم اسفند ماه هزار و سیصد و سی و دو در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و راننده پایه دوم بود. اردشیر متاهل، دارای سه فرزند،و در کرمانشاه سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در جاده اسلام آباد غرب توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

67.ابراهیم محمد میرزا در نهم مهر ماه هزار و سیصد در استان بوشهر بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود. ابراهیم متاهل، دارای یک فرزند، و در بوشهر سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و دو در بوشهر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

68.یاسین تیلی در سال هزار و سیصد و یازده در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی بود. یاسین متاهل، دارای یک فرزند، و در ارومیه سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

69.محمد حسین غلامی سیانی در هفتم فروردین ماه هزار و سیصد و سی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.محمد حسین متاهل، دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

70.سالم علی احمد اتروش در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و پنج در استان بوشهر بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و معلم بود. سالم علی متاهل، دارای دو فرزند، و در موصل سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و دو در موصل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

71.عباس محلوجی قمی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و عضو حزب جمهوری اسلامی بود. عباس متاهل،دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان تنکابن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

72.رهبر ابراهیمی سیاه تن در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هفت در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و جهادگر بود. رهبرمتاهل،،دارای دو فرزند، و درصومعه سرا سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در منزل مسکونی خود واقع در صومعه سرا توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

73.عباس مهدی پناه در دوم اسفند ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و روحانی بود.عباس متاهل،دارای دو فرزند، و در بابل سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در کوچه نعمتی بابل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

74.حسین نیاسری در بیست و پنجم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.حسین متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

75.سعید ناطقیان در بیست و سوم خرداد ماه هزار و سیصد و چهل و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود. سعید مجرد، و در تهران سکونت داشت وی سرانجام در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در بزرگراه مدرس تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

هفتم شهریور

76.حسین صادق پور گلویک در بیست و هفتم آذر ماه هزار و سیصد و بیست و چهار در استان یزد بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و برق کار بود. حسین متاهل،و در یزد سکونت داشت. وی سرانجام در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان کارون تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

77.بهرام مهر نژاد در بیست و پنجم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود. بهرام مجرد،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در ساسان نارمک تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

78.محمد اسماعیل مالک در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و روحانی بود. محمد اسماعیل متاهل، دارای هشت فرزند،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در میدان فلاح تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

79.عباس برغمدی در پانزدهم مهر ماه هزار و سیصد و سی در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و نقاش ساختمان بود.عباس متاهل، دارای چهار فرزند،و در مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در سبزوار توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

80.اردشیر کرمی در بیست و دوم اسفند ماه هزار و سیصد و پنجاه و سه در استان لرستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.اردشیر متاهل، دارای دو فرزند،و درخرم آباد سکونت داشت. وی سرانجام در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد و نه در کمربندی خرم آباد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

81.هوشنگ رویتوند غیاثوند در هفدهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و هجده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و اغذیه فروش بود.هوشنگ متاهل، دارای پنج فرزند،و درتهران سکونت داشت. وی سرانجام در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان نورافشان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

82.یدالله عسگری گلویک در چهاردهم بهمن ماه هزار و سیصد و بیست و پنج در استان بزد بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و مغازه دار (الکتریکی) بود.یدالله متاهل، دارای سه فرزند،و در یزد سکونت داشت. وی سرانجام در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان کارون تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

83.محمد علی فعله نژاد در بیست و یکم آذر ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان خوزستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و آهنگر و جوشکار بود.محمد علی متاهل، دارای یک فرزند،و در اهواز سکونت داشت. وی سرانجام در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در اهواز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

هشتم شهریور

84.محمد جواد باهنر در پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و دوازده در استان کرمان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی - دانشگاهی و نخست وزیر بود.محمد جواد متاهل،دارای چهار فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در دفتر نخست وزیری در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

85.نصرالله محبی آشتیانی در هفتم مهر ماه هزار و سیصد و بیست و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و فنی بود.نصرالله متاهل،دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

86.اکبر ابراهیمی اشلقی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و بیست و شش بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و تعمیرکار دوچرخه بود.اکبر متاهل،و در شهر ری سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان ارج تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

87.سید مصطفی صالحیان در پنجم بهمن ماه هزار و سیصد و چهل و شش بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و جوشکار بود.سید مصطفی مجرد،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در سه راه زاهدان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

88.قاسم مرادی در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل و سه در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کابینت ساز بود.قاسم مجرد،و در آمل سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان هراز آمل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

89.یونس پرهیزکار در بیست و نهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.یونس متاهل، دارای یک فرزند،و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

90.عظیم بوستانی در دهم مهر ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و نظامی بود.عظیم متاهل، دارای یک فرزند،و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در دبیرستان شریعتی میاندوآب توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

91.محسن موسوی نژاد در چهارم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل در استان زنجان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.محسن مجرد،و در زنجان سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در زنجان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

92.جواد نقاش کرمانی در پنجم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و راننده تاکسی بود.جواد متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان صفا تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

93.محمد حسین خیام در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.محمد حسین متاهل، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در مسجد فاطمه الزهرا خیابان آزادی توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

94.محمد علی رجایی در بیست و دوم مهر ماه هزار و سیصد و بیست و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و رییس جمهور بود.محمد علی متاهل، دارای چهار فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در دفتر نخست وزیری توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

95.یدالله سلیمی افضل در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و نه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.یدالله مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان گیشا تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

96.سید عبدالحسین دفتریان در بیست و یکم آذر ماه هزار و سیصد و بیست و سه در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.سید عبدالحسین متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در دفتر نخست وزیری تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

97.خدیجه بگم ال احمد در چهاردهم دی ماه هزار و سیصد و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.خدیجه متاهل، دارای پنج فرزند، و در شهر ری سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در دفتر نخست وزی توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

98.فتح الله منفرد در ببستم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و دو در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کتابفروشبود.فتح الله متاهل، دارای دو فرزند، و در آمل سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان صائب آملی آمل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

99.ایرج ترابی در دوازدهم خرداد ماه هزار و سیصد و چهل و سه در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و شغل آزاد بود.ایرج مجرد،و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در هشتم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در گاوچراسر لنگرود توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

نهم شهریور

100.سید جواد هزاره ای در یازدهم بهمن ماه هزار و سیصد و ببست و هفت در استان همدان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و راننده پایه دوم بود. سید جواد متاهل، دارای سه فرزند، و در همدان سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در ششصد دستگاه همدان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

101.جمال اویهنگی در سوم خرداد ماه هزار و سیصد و سی و نه در استان کردستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کادر ارتش بود.جمال مجرد، و در سنندج سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

102.محمد حسن ملا زاده شاهرودی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و بیست و چهار در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و فرش فروش بود.محمد حسن متاهل، و در مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان عشرت آباد مشهد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

103.رحمت الله سلطان آهی در پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و سی و هفت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.رحمت الله متاهل،دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

104.فاطمه دارابی داراب خانی در سوم دی ماه هزار و سیصد و شش در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی بیسواد و خانه دار بود. فاطمه متاهل،دارای هشت فرزند، و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

105.میرزا علی سلیمانی در پنجم اسفند ماه هزار و سیصد و یازده در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.میرزا علی متاهل،دارای دو فرزند، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در پیرانشهرتوسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

106.غلام علی صمدی در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و سی و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و میوه فروش بود.غلام علی متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در نارمک خیابان سراج تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

107.جان بی بی رادمنش در سال هزار و سیصد و چهارده در استان فارس بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.جان بی بی متاهل،دارای یک فرزند، و در شیراز سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در شیراز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

108.محمد نقی رضا مرغوبکار در دوازدهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و مسئول تربیت بدنی بود.محمد نقی متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان شهید بهشتی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

109.علی رضا کوه خایی در بیست و چهارم فروردین ماه هزار و سیصد و پنجاه و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و سرباز بود.علی رضا مجرد،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد و یک در بیرجند توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

110.جواد شعبانزاده در شانزدهم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و پنج در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارگر بود.جواد متاهل، دارای دو فرزند،و در بابل سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در چهارراه فرهنگ بابل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

111.محمد محسن پور آغوزین در هشتم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و تعمیرکار ساعت بود.محمد متاهل، دارای سه فرزند،و در بابل سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در کمربندی قائمشهر بابل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

112.علی برزگر هفتم تیر ماه هزار و سیصد و چهل و شش در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و تعمیرکار دوچرخه بود.علی مجرد،و در بابل سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در کمربندی قائمشهر بابل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

113.ناصر بنی جمالی در بیست و هشتم تیر ماه هزار و سیصد و سی و شش بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و روحانی بود.ناصر متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان دکتر بهشتی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

114.سید مرتضی آیت الهی طباطبایی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و امام جماعت مسجد خرق بود.سید مرتضی متاهل، دارای هشت فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در نهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان خواجه نظام الملک تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

دهم شهریور

115.اکبر عباسی مورچه خورتی در چهارم مهر ماه هزار و سیصد و پانزده در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خواربارفروش بود. اکبر متاهل، دارای یک فرزند، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان نظام آباد تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

116.کرم علی محمد حسینی بنچناری در پانزدهم فروردین ماه هزار و سیصد و بیست و نه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و بزاز بود.کرم علی متاهل، دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در مجیدیه تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

117.قهرمان منسوبی در اول خرداد ماه هزار و سیصد و بیست و سه در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.قهرمان متاهل، دارای دو فرزند، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و دو در جاده ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

118.حسن شیرزادی در هشتم دی ماه هزار و دویست و هشتاد و نه بدنیا آمد. وی بیسواد و کارگر بود.حسن متاهل، دارای هفت فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در میدان سید اسماعیل( مولوی ) تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

119.غلام رسولی مقدم آستانه در هفتم تیر ماه هزار و دویست و نود و چهار در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و قناد بود.غلام متاهل، دارای نه فرزند، و در چالوس سکونت داشت. وی سرانجام در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در چالوس توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

120.سید صادق حبیب زاده در سال هزار و سیصد و بیست و سه در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و طلبه بود.سید صادق متاهل، دارای یک فرزند، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در مسجد آذربایجان رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

121.علی محمدی نصرآبادی در اول آذر ماه هزار و سیصد و نوزده در استان یزد بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود.علی متاهل، دارای چهار فرزند،و در یزد سکونت داشت. وی سرانجام در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در میدان توحید تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

122.حیدر مددکار شوییلی در دهم آذر ماه هزار و سیصد و یازده در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود.حیدر متاهل،دارای سه فرزند،و در چالوس سکونت داشت. وی سرانجام در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در مسجد شمال آباد چالوس توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

یازدهم شهریور

123.محمد رمضان دوست در هفتم بهمن ماه هزار و سیصد و چهل و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محمد مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در یازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در مسجد نظام مافی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

124.مهدی جبارزارع در چهارم شهریور ماه هزار و سیصد و پنج در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خواربارفروش بود.مهدی متاهل،دارای پنج فرزند، و در اصفهان سکونت داشت.وی سرانجام در یازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و سه در خیابان رباط اصفهان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

125.مرتضی خدادادی در سوم خرداد ماه هزار و سیصد و بیست و هشت در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و روحانی بود. مرتضی متاهل، دارای سه فرزند، و در مشهد سکونت داشت.وی سرانجام در یازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در بندر انزلی توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

126.حمید بهنود در سی ام اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خواربارفروش بود. حمید متاهل، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در یازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان آذربایجان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

دوازدهم شهریور

127.مناف کوه زارع در یازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود. مناف مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در دوازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در میدان انقلاب تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

128.علی محمد نوروزی در در نهم اسفند ماه هزار و سیصد و بیست و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کادر ارتش بود.علی محمد متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در دوازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد در خیابان سنایی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

129.مهدی نهی قناد در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.مهدی متاهل، دارای دو فرزند، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در دوازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در روبروی آب و برق رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

130.حافظ حاجیان در سی ام اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و دو در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کادر ارتش بود.حافظ مجرد، و در ساری سکونت داشت. وی سرانجام در دوازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

131.منیر سیف در اول مهر ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان همدان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.منیر متاهل، دارای دو فرزند، و در همدان سکونت داشت. وی سرانجام در دوازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در نهاوند توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

132.محمد رضا فتاحی منش در بیست و چهارم بهمن ماه هزار و سیصد و چهل و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محمد رضا مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در دوازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان خواجه عبدالله تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

133.احمد جاوید در بیستم شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و طلبه بود.احمد متاهل، دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در دوازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان ترقی- خیابان صفا تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

134.قدرت الله چگینی در سی ام دی ماه هزار و سیصد و بیست و شش در استان قزوین بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و معاون بود.قدرت الله متاهل، دارای دو فرزند،و در قزوین سکونت داشت. وی سرانجام در دوازدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در قزوین توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

سیزدهم شهریور

135.شمس الله رنجبر در اول دی ماه هزار و سیصد و بیست و هفت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و رنگ فروش بود.شمس الله متاهل،دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در سیزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در وحیدیه تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

136.محمد طاهر اژغ در پنجم تیر ماه هزار و سیصد و سی وهفت در استان کرمانشاه بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محمد طاهر متاهل، و در کرمانشاه سکونت داشت.وی سرانجام در سیزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و هشت در نوسود پاوه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

137.کریم رسولی در سوم شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و هشت در استان آذربایجان غربی بدنیاآمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.کریم مجرد، و در ارومیه سکونت داشت.وی سرانجام در سیزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد در پیرانشهر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

 

138.احمد رحیم زادگان در بیست و ششم اسفند ماه هزار و سیصد و چهل در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.احمد مجرد، و در ارومیه سکونت داشت.وی سرانجام در سیزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و دو در جاده کلاشین اشنویه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

139.محمد رضا یوسف خانی در دوازدهم اسفند ماه هزار و سیصد و سی و پنج در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و سراجی بود.محمد رضا متاهل، و در مشهد سکونت داشت.وی سرانجام در سیزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و دو در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

140.اصغر عسگری در شانزدهم فروردین ماه هزار و سیصد و شانزده در استان مرکزی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و تعمیر کار دوچرخه بود.اصغر متاهل،دارای سه فرزند، و در اراک سکونت داشت.وی سرانجام در سیزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در اراک توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

141.اصغر شفایی در هجدهم خرداد ماه هزار و سیصد و سی و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.اصغر متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در سیزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان شکوفه تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

142.مصطفی چراغی در بیست و پنجم آبان ماه هزار و سیصد و چهل و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و شغل آزاد بود.مصطفی مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در سیزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان معلم تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

چهاردهم شهریور

143.علی آدمی داریان در پنجم مهر ماه هزار و سیصد و بیست و پنج در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود.علی متاهل، دارای دو فرزند، و در داریان - تبریز سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان سیزده آبان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

144.رسول فقه در نهم مهر ماه هزار و سیصد و چهل و هشت در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شعل آزاد بود.رسول مجرد،و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و شش در بوکان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

145.حمید صالمی در هفدهم آبان ماه هزار و سیصد و بیست و شش بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و مدیر بود.حمید متاهل، دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در کوی نصر تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

146.میر یوسف هدایتی تپه در دهم مرداد ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.میر یوسف متاهل، دارای سه فرزند، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و چهار در ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

147.هوشنگ وحید دستگردی در سوم آذر ماه هزار و سیصد و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و کادر ارتش بود.هوشنگ متاهل، دارای چهار فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در دفتر نخست وزیری تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

148.میرزا عباسی در اول آبان ماه هزار و سیصد و دو در یکی از روستاهای استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی بی سواد و دامدار بود. میرزا متاهل، دارای پنج فرزند،و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در اسلام آباد غرب توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

149.ابوالفضل خوشرو در اول فروردین ماه هزار و سیصد و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و میوه فروش بود.ابوالفضل متاهل، دارای هفت فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان شهداء- چهارصد دستگاه تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

150.علی قدوسی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و دادستان انقلاب بود.علی متاهل، دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت در دادستاني انقلاب در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

151.محمد تقی حاج حیدری در سوم مهر ماه هزار و سیصد و ده در استان اصفهان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و لبنیات فروش بود.محمد تقی متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در نارمک خیابان سامان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

پانزدهم شهریور

152.زهرا پژدم در مهر ماه هزار و سیصد و سی و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.زهرا متاهل، دارای یک فرزند،و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در پانزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان خیام توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

153.ابراهیم جعفری زاده در نهم خرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و درجه دار ارتش بود. ابراهیم مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در پانزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و هفتاد و شش در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

154.رضا عباسی در اول تیر ماه هزار و سیصد و چهارده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.رضا متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در پانزدهم شهریور ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان جیهون تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.


مطالب پربازدید سایت

بنیاد هابیلیان

شهید سید مجتبی هاشمی

نشست کیفردهی به جرایم تروریستی

حمایت حقوقی از قربانیان تروریسم در ایران

دیدار دبیرکل بنیاد هابیلیان با خانواده شهدای ترور حمله تروریستی راسک و چابهار

دیدار با خانواده شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهار

حمله تروریستی خاش تحت حمایت کامل آمریکا بود

خانواده شهدای حمله تروریستی خاش ـ زاهدان از آمریکا شکایت می‌کنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منافقین و صهیونیست‌ها دست کمی از یکدیگر ندارند

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

شبکه هرمی ترور

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

شبکه هرمی ترور

بنیاد هابیلیان

شهید سید مجتبی هاشمی

حمله تروریستی خاش تحت حمایت کامل آمریکا بود

خانواده شهدای حمله تروریستی خاش ـ زاهدان از آمریکا شکایت می‌کنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منافقین و صهیونیست‌ها دست کمی از یکدیگر ندارند

نشست کیفردهی به جرایم تروریستی

حمایت حقوقی از قربانیان تروریسم در ایران

دیدار دبیرکل بنیاد هابیلیان با خانواده شهدای ترور حمله تروریستی راسک و چابهار

دیدار با خانواده شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهار

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان