جهان، تحت تاثیر تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران است

Pol5639

یک روزنامه اردو زبان پاکستان با سرزنش از رویکرد دولت ترامپ برای هدف قرار دادن ملت ها و کشورهای مستقل مانند جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تحریم های اقتصادی، نوشت: تروریسم اقتصادی آمریکایی علیه ایران کشورهای مختلف از جمله پاکستان را نیز هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، روزنامه «دنیا» روز چهارشنبه در مقاله‌ای با عنوان «نفت، ونزوئلا- ایران و پاکستان»، افزود: آمریکا به دنبال اجرای طرح خودساخته نظم نوین جهانی است که تحت آن واشنگتن کشورها و ملت هایی که تسلیم خواسته های این کشور نمی شود را هدف تحریم های شدید قرار می دهد.

در این مقاله آمده است: تخریب معیشت یک کشور که همیشه در دستور کار آمریکا قرار دارد، یک تروریسم اقتصادی محسوب می شود که فقط بحران انسانی در بر دارد بطوریکه ممنوعیت واردات دارو و تشدید سوء تغذیه باعث نابودی مردم و جامعه می شود.

این روزنامه پاکستانی با انتقاد از سکوت کشورهای جهان در برابر هدف قرار گرفتن میلیون ها نفر از مردم در پی تحریم های دارو و غذا، نوشت: برخی از طرف ها مانند اتحادیه اروپا چنان در برابر اقدامات آمریکایی ها سر تعظیم فرود آورده اند که به خیال آنان به جز این کشورها، دیگر هیچ کشور در دنیا وجود ندارد.

در این مقاله آمده است: آیا سازمان ملل به این فکر نکرده است که پیروزی سیاسی یک کشور برای اعمال تحریم ها به ویژه ممنوعیت های خرید دارو، باعث تهدید زندگی میلیون ها شهروند از جمله زن و بچه می شود.

روزنامه دنیا نوشت: هدف از تاسیس سازمان ملل حراست از منافع کشورهای جهان بود اما متاسفانه از این جایگاه برای اعمال تحریم های ظالمانه و تروریسم اقتصادی علیه دیگر کشورها استفاده می شود.

به نوشته این روزنامه اردو زبان، جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا به عنوان دو کشور بزرگ تولید کننده نفت این روزها هدف توطئه ها و تحریم های آمریکایی قرار گرفته اند و تبعات منفی آن بسیاری از کشورها از جمله پاکستان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

در این مقاله آمده است: تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران، باعث بی ثباتی قیمت جهانی نفت شده و سیاست های معیشتی پاکستان و همچنین نرخ سوخت در این کشور نیز تحت تاثیر این وضعیت قرار گرفته است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان