جرثومه هاي شکاف زی

جرثومه در لغت به معنای "میکروب" و در اصطلاح به دارو دسته رجوی گفته می شود که وجه تسميه آن مسلماً شکاف زی بودن آنهاست، گروهک از هم پاشیده و پوشالی محصور در اشرف که بنا به مقتضات زمان و مصالح و منافع خود ، هربار دست به دامن دولت و حکومتی شده که برای ابقای حیات ننگین خویش بله قربان گوی آنان می گردد.

1 44

اساساً در ماهیت ساختاری این فرقه ، این شیوه زندگی جز لاینفک آن است. به طوری که می توان اذعان داشت قماش قجرها در پی ایجاد اختلاف و تشنج بین دو ملت و حکومت بوده که در ادامه بتواند در شکاف حاصل حکم ابقاء اخذ کرده و چند صباح دیگر را تنفس کند. این استراتژی مشمئز کننده در برهه های مختلفی از زندگی نکبت بار منافقین به چشم می خورد. حتی آنان در خصوص مسائل مذهبی و اعتقادی مسلمانان نیز ، تنها به مصالح خویش می اندیشند و نه به حفظ اسلام و مسلمین . اگر حرمین شریفین عسگریین مورد هتک حرمت قرار می گیرد ، رجویون شاید به ظاهر اعلام انزجار کرده و با بیانیه و اطلاعیه گناه این جنایت را به گردن این و آن بیاندازد ، اما در باطن به دنبال آنند تا از شرایط نامناسب سیاسی و اجتماعی به نفع خود سوء استفاده به عمل آورند لذا با خبر سازی و اسناد جعلی دست ساز و نخ نما ، جمهوری اسلامی ایران را عامل و بانی همه ی حوادث دنیا معرفی می کنند.

به عبارت دیگر اهل قجر، بر این باورند که انسجام میان مسلمانان و روابط حسنه ميان امت اسلامی و مذاهب گوناگون تنها در زمانی قابل تحمل است که شکافی هر چند کوچک اما به قیمت حفظ آن ، وجود وجود داشته باشد در غیر این صورت اتحاد ملی و انسجام اسلامی معنا و مفهومی برایشان ندارد .

جالب آنجاست که همین گروهک شعار استکبار ستیزی سر داده و مبارزه امریکا و اسرائیل را لقلق زبان ساخته بودند و خداوند در همین دنیا در برهه نیات شوم، مزورانه و نفاق افکن شان را بر ملا ساخت.

هنوز چندی نگذشت که دامن امریکا به حضور ملتمسانه منافقین ملوث گردید و دریوزگی ابن الوقتی این فرقه زبانزد خاص و عام شد. بنابراین استکبار ستیزی به راحتی جای خود را به استکبار خواهی داد . حتی این دین فروشان حاضر شدند با فروختن آمار و اطلاعات رزمندگان اسلام ،در عرصه جنگ ایران و عراق به ثمن بخس خاک میهن خود را به تاراج گذاشته تا کور سویی از حیات برایشان باقی بماند.

در این بین باید به مجاهدانی چون سید جمال اسدآبادی دست مریزاد گفت چرا که عمری را با یکی کردن زبان و عمل به مبارزه علیه استکبار و ایجاد وحدت در جهان اسلام سپری کرد. نه این که همچون بیچارگان و ناامیدان آویزان استکبار شده و حتی برای ماندن از پس مانده های سفره امریکا و اسرائیل و ... مرتزق شوند.

یکی دیگر از مصاديق اين امر شنیع ، عملیات مرصاد بود که پس از قطعنامه 598 آتش بس بین دو کشور ایران و عراق رخ داد. در این بار نیز یکی از عوامل مهم حضور منافقین در عملیات همان خاصیت شکافت زی بود که البته در این مورد بهای سنگینی را برای همکاران صدام به ارمغان آورد .

رجوی با زهی خیال باطل اعلام کرده بود که طلسم جنگ در حال شکستن است . رژيم فشل شده و باید ضربه کاری را بزنیم . اما اگر می دانست ضربه کاری سیبل معکوس دارد مطمئناً چنین خبطی را مرتکب نمی شد.

پاسخ بارز در چرایی مشارکت منافقین در عملیات مرصاد بی تردید" مبهم بودن آینده سازمان" بود. عوامل جاسوسی منافقین در اثنای جنگ عراق به ارتش صدام خدمات شایانی را تقدیم داشتند. لذا در استراتژی نظامی صدام از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند. و در صورت انعقاد قرارداد 598 این گروهک کار کرد خود را در سطح وسیعی از دست می داد بنابراین به دنبال شکاف جدیدی برای زنده ماندن بود چرا که از نظر موجودیت با خطر جدی مواجه می شد. آنان فکر کرده بودند که مردم ایران از جنگ به دلیل طولانی شدن خسته شده و با رهبری و كارگزاران جمهوری اسلامی همگام نیستند. اما این نکته را فراموش کرده بودند که نه تنها از وحدت مردم کاسته نشده بود بلکه مردم غیور و نوع دوست ایران جنایات و نیات شوم و اقدامات منافقانه و تروریستی آنها را كه به کشته شدن تعداد 16 هزار نفر از بی گناهان منجر شده بود همیشه در ذهن دارند.

به هر شکل گروهک منافقین خود را مرهون الطاف بی دریغ صدام می دانست و درصدد بود تا با اشغال تهران و انعقاد صلح بین ایران و عراق توسط آنان مراتب خوش خدمتی را نشان دهد. بیچاره منافقین که حتی زمان بندی حرکت لشکر تو خالی خود را نیز اعلام کرده و قرار گذاشتند ظرف33 ساعت پس از اسلام آباد، باختران و همدان و... تهران را با کمک مردمی که به استقبال آنها آمده اند تصرف کرده و در میدان آزادی جشن پیروزی بگیرند!

ليكن وعده خداوند، تحقق خواهد یافت و 33 ساعت مسیر جهنم را با پای خویش طی کردند.


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29