توصیف امام جمعه شهید شیراز از زبان امام جمعه شیراز

2402390 938

آیت الله لطف الله دژکام امام جمعه شیراز در توصیف مبارزات و شخصیت علمی شهید دستغیب گفت: شهادت آیت الله سید عبدالحسین دستغیب با هدف به انحراف کشیدن مسیر انقلاب بود ولی خون این شهید مانع تحریف انقلاب شد.در مورد شهید دستغیب با شخصیتی ملی و از سوی دیگر به دلیل تاثیر ایشان بر جامعه شهر شیراز با شخصیتی شهرستانی مواجه هستیم.

به گزارش هابیلیان، نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: شهید محراب آیت الله دستغیب با آثاری که در زمینه حفظ و ادامه انقلاب اسلامی داشت، شخصیتی ملی به شمار می‌رود. نقش شهید دستغیب در هدایت جریان انقلاب اسلامی در شهرستان شیراز بیشتر معنا می یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: : خداترسی خصوصیت بارز دانشمندان است و نشانه دانشمند بودن شهید دستغیب است؛ باید در ادعای کسانی که مدعی دانشمند بودن هستند ولی از خداوند ترسی ندارد،تردید کرد.

آیت الله دژکام بیان کرد: طبق فرمایشات امام راحل شهید دستغیب عالمی عامل بود و مقامی که او به دست آورد مقام شهادتی است که آرزوی هر مجاهد درگاه خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: عالم کسی است که حرف و عملش در جامعه اسلامی یکسان باشد و شهید دستغیب از جمله چنین عالمانی بود که در زندگی همان گونه عمل می‌کرد که در منبرها بیان می‌کرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان