تشییع پیکر 2 تن از شهیدان مرزبانی در کرمانشاه

2 Shahidبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) پیکر مطهر دو تن از شهدای فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه که روز یک‌شنبه در شهرستان پاوه توسط گروهک ضد‌انقلاب (پژاک) به شهادت رسیدند،‌ دیروز از مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه تشییع شد.
فرمانده مرزبانی شهرستان پاوه در این مورد به خبرنگار ایرنا، گفت: این دو شهید به نام‌های سروان فریبرز سهیلی و سرباز وظیفه هادی غلام اعتبار حدود ساعت یک بامداد روز 20 مرداد ماه جاری در حین انجام وظایف برای پوشش امنیت در نوار مرزی و گشت‌زنی به کمین عناصر ضد انقلاب برخورد کردند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
سرهنگ یحیی الهی افزود: شهید سروان سهیلی اهل و ساکن کرمانشاه بود و پیکر مطهر وی پس از تشییع در مزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.
وی ادامه داد: شهید سرباز وظیفه غلام اعتبار نیز از اهالی شهرستان رزن در استان همدان است و دیروز پیکر این شهید نیز به خانواده وی برای خاکسپاری در زادگاهش تحویل داده شد.
در آیین تشییع پیکر این دو شهید، فرماندهان نظامی و انتظامی،‌ روحانیون و مسئولان از جمله فرمانده ناجا استان کرمانشاه و فرمانده مرزبانی استان و نیز فرماندار شهرستان پاوه همچنین اعضای داغدار خانواده این شهدا حضور داشتند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان