برگزاری کنفرانس‌هایی مانند کنگره 17000شهید ترور همبستگی جهانی برای مبارزه با تروریسم را برمی انگیزد

Sadeqmousawi2سفیر کمیساریای حقوق‌بشر درعراق گفت: برگزاری کنگره‌هایی مانند کنگره بین‌المللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور باعث جلب همبستگی جهانی برای مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایان در سراسر جهان خواهد شد.

صادق الموسوی سفیر کمیساریای حقوق‌بشر در عراق در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دومین کنگره بین المللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد در سطح جهانی گفت: با توجه به اوضاع حساس بین‌المللی و صف‌آرایی و حملات گروه‌های جنایت‌کار تروریستی در همه مناطق دنیا که با همکاری کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس و رژیم صهیونیستی و گروه‌های افراطی انجام می‌شود، برگزار کردن چنین اجلاس‌هایی نگاه‌ها را به سمت‌و‌سوی قربانیان ترور و بازماندگان آن‌ها خواهد کشاند.

مدیر پایگاه خبری صوت العراق با انتقاد از نقش رسانه‌های عربی در پشتیبانی نکردن از قربانیان ترور افزود: رسانه‌های عربی در حمایت از قربانیان ترور موفق نبوده‌اند زیرا این رسانه‌ها غالبا نگاه اقتصادی و مادی دارند و یا اینکه از سوی طرف‌های حامی تروریسم پشتیبانی می‌شوند. ماشین تبلیغاتی تروریسم بر اکثر رسانه‌های جهان عرب سیطره افکنده است و پرداخت رشوه، تأسیس شبکه‌های جدید یا خرید مراکز رسانه‌ای موجود از شگردهای آنان است آن‌ها به خوبی می‌دانند رسانه اهمیت بالایی در جنگ میان حق و باطل دارد. موسوی درباره چگونگی مشارکت رسانه‌ها در کشورهای قربانی تروریسم مانند عراق، سوریه، ایران، لبنان و... برای رساندن پیام آن‌ها به افکارعمومی بین‌المللی با وجود رسانه‌های سلطه‌جو و دروغ‌پرداز گفت: راه حل، تلاش مشترک این کشور‌ها برای راه اندازی شبکه‌ها یا رسانه‌های مجازی برای رساندن حقایق و واقعیت‌ها به جهان و افشای جنایت           کاران است. علاوه بر آن پشتیبانی از مؤسسات و سازمان‌های غیردولتی فعال در عرصه حقوق‌بشر برای انتقال حقیقت به جامعه جهانی و شورای امنیت و مقایسه این حقایق با داده‌های کشور‌ها به این شورا از دیگر راه‌های پیش روی این کشورهاست.

عضو جمعیت صلح جهانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط همتایان خود برای پیشگیری کردن ازحملات نظامی آمریکا به سوریه گفت: ما با ارائه دلیل و مدرک از طریق دو فیلم که آن‌ها را به شورا‌ی‌امنیت فرستادیم و اثبات این نکته که تروریست‌های ارتش به اصطلاح آزاد در حال بمباران شیمیایی مناطق سوریه هستند توانستیم مانع از حمله هوایی آمریکا به سوریه شویم. این شخصیت رسانه‌ای و فعال حقوق بشری عراق در پایان با مهم شمردن مجازات تروریست‌ها گفت: به اعتقاد بنده قرآن کریم که منشور و قانون اساسی ماست حقوق همه افراد را مشخص کرده است. قوانین سازمان ملل در مقابل قرآن و احکام اسلامی جایگاهی ندارند. قوانین بین المللی که قائل به رعایت حقوق جنایتکاران و تروریست‌ها است جایگاهی برای اجرا ندارند. قانون گذاران این قوانین، چشم خود را بر روی حقوق قربانیان و شهدا و بازماندگان آن‌ها بسته‌اند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

دادگاه گروهک تروریستی منافقین مستند و مستدل است

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان