اسناد جنایت و عاملین ترور شهیدان کرمی، بخشی و عباسی

Abasi Jalil1حسن دست خوش

نام مستعار : حسن زاده

فرمانده واحد تروریستی

نادر میرزایی مهماندوست

نام مستعار : نادر پور

عضو واحد تروریستی

رضا مولائی

نام مستعار : پرویز پرویزی

عضو واحد تروریستی

1.اظهارات محمد حسن مس فروشان فرمانده یکی از واحدهای بخش ویژه نظامی منافقین در زمینه چگونگی به شهادت رسیدن و عاملین ترور شهیدان کرمی ، بخشی و عباسی :

" افراد واحد ... : حسن (با نام مستعار حسنی و حسن زاده) فرمانده ترور .... نادر (با نام مستعار نادرپور) عضو تیم ترور ... پرویز (با نام مستعار پرویزی) راننده تیم ترور ....

مکان (آدرس و کروکی) : البته آدرس دقیق آن را نمی دانم ، ولی آن طور که حسن فرمانده این ترور در جمع مطرح کرد بدین صورت بود که خیابان میرداماد ، میدان محسنی در مسیر رودخانه (که در این مسیر ترور صورت گرفته) که می خورد به خیابان پرستو و شریعتی ....

شیوه عمل تروریست ها : ماشین تروریست ها یک پیکان سبزرنگ بوده که پس از شناسایی گشت کمیته که از قرار معلوم مشغول بردن صندوق انتخاباتی به بیمارستانی در همان حوالی بوده و تعداد پاسداران گشت 6 نفر بوده است ، حسن فرمانده تیم دستور می دهد که آن را تعقیب کنند و پرویز آن را تعقیب کرده و در مسیر رودخانه به آن می رسند و حسن از پشت با ژ3 و نادر هم با یوزی از جلو ماشین کمیته را در حالتی که کاملاً در موازات آن قرار گرفته بودند ، به رگبار می بندند .... که حدود 9 تیر ژ3 و تعداد زیادی تیر یوزی (دقیقاً نمی دانم چند تا بوده ، احتمال دارد یک خشاب را خالی کرده باشد شاید هم کمتر) به طرف گشت کمیته شلیک می کنند .

نتیجه عملیات تروریستی : آن طور که نصرالله می گفت که رادیو گفته که 4 نفر شهید شده اند و 2 نفر زخمی و خود حسن هم می گفت احتمالاً همه شان شهید شده اند ، چون به همه آنها تیر خورده ...."

2.اظهارات لطیف جوانمردی یکی از فرماندهان واحدهای تروریستی بخش ویژه نظامی در رابطه با اهداف منافقین از به راه انداختن جنایات مزبور در روز انتخابات :

" اهدافی که در روز انتخابات شهید رجایی ، منافقین با انجام عملیات و ترورهای کور خویش دنبال می نمود ، متفاوت بود ! از جمله این که با این ترورها مردم حزب  الله در آن روز ترسیده و به پای صندوق های رأی نروند که البته این هدف تحت عنوان ایجاد بهانه برای توده مردم مطرح می شد . هدف دیگر منافقین که هدفی سیاسی شمرده می شد نشان دادن چهره نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام بی ثبات و متزلزل در سطح خارج و داخل کشور و این که مردم با این انتخابات مخالف می باشند ، در صورتی که این اعمال نه از میان مردم بود و نه بر طبق خواسته آنها ، این جنایات و ترورها چیزی بود که از فکر مریض سران منافقین بیرون آمده بود و توسط بازوهای نظامی آن جامه عمل می پوشید ."

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان