ساخت تيزرهاي 22 بهمن همراه با پيام سرکرده منافقين!

Sazman03

افشای ترفند تبلیغاتی جديد منافقين

ساخت تيزرهاي 22 بهمن همراه با پيام سرکرده منافقين!

گروهک منافقين در آستانه سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي در قالب تيزرهاي تبليغاتي با موضوع انقلاب اسلامي به اشاعه فتنه و حمایت از آشوب های اخیر پرداخته است و تلاش می کند ضمن گنجاندن بخش هایی از پیام سرکرده منافقین در حمایت از اغتشاشات در این تیزرها، آن ها را با استفاده از ناآگاهی شرکت های تبلیغاتی و از تلویزیون های تبلیغاتی شهرهای بزرگ به نمایش عمومی درآورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور)، منافقین قصد داشتند با فریب یک شرکت تبلیغاتی، تیزری درباره این فرقه را در سطح شهر مشهد به نمایش بگذارند. در همین راستا، فردی با معرفی خود به نام «رؤیا علوی» از طرفداران انقلاب اسلامی ساکن سوئد با یک شرکت تبلیغاتی معتبر در مشهد تماس گرفت و درباره پخش تیزری تحت عنوان «از بهمن 57 تا بهمن 88» به مذاکره پرداخت. بر اساس این مذاکرات، فرد یاد شده از این شرکت خواسته بود تا این تیزر را روز 22 بهمن از طریق تلویزیونهای تبلیغاتی در سطح مشهد به نمایش بگذارد. وی از قصد خود برای برگزاری این برنامه در شهرهای دیگر کشور نیز خبر داده بود.

شرکت تبلیغاتی یاد شده با توجه به افشاگری های کانون هابیلیان درباره توطئه های مشابه این گروهک در گذشته، موضوع را با این کانون در میان گذاشت.

کانون هابیلیان، تنها مرجع جامع بازشناسی جنایات منافقین، در سال 86 پرده از فريبکاري منافقين برداشت که طی آن قرار بود منافقین بالني را بر فراز کوهسنگی مشهد به پرواز درآورند که بر روی آن پیامی در حمایت از سرکرده منافقين درج شده بود.

پس از بررسی و بازبینی تیزر تبلیغاتی با پوشش دهه فجر، مشخص شد که محتواي آن بر خلاف گفته های این شخص تماماً به القای آشوب و فتنه می پردازد، به گونه ای که پس از پخش صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فتنه انگیزی های اخیر را با نهضت حق طلبانه مردم ایران در سال 57 مشابه سازی می کند. بخش هایی از پیام سرکرده منافقین برای ایجاد آشوب در 22 بهمن امسال نیز در این تیزر گنجانده شده است.

پیش از این نیز در سال 86 عوامل منافقين در اروپا با فریب شرکت هاي تبليغاتي در مشهد از آن ها خواسته بودند پرده نوشته هايي در حمايت از مسعود و مريم رجوي و نیز پوسترهای کشته شدگان اين فرقه در حملات کور به شهرهاي کشورمان و مناسبت هاي مختلف اين فرقه تهيه و در سطح شهر منتشر کنند.

همچنین منافقين که از کمترين پايگاه اجتماعي در بين مردم کشورمان هم محروم هستند،‌ از اين شرکت ها مي خواهند فيلم کارهاي تبلیغاتی انجام شده را تهيه و از طریق ايميل برای آن ها ارسال کنند. منافقین با پخش اين فيلم ها در تلويزيون خود ادعا مي کنند «جوانان وطن در حمايت از سازمان مجاهدين خلق» دست به اقدامات مذکور زده اند!

در حال حاضر نیز منافقين تلاش گسترده اي را براي جذب خبرنگاران داخلي براي تهيه خبر و جاسوسي با حقوق ثابت ماهيانه آغاز کرده اند که این اقدامات در بسياري از موارد ناکام مانده است.

با توجه به اين که ممکن است ترفند جديد منافقين در دیگر شهرهاي بزرگ و حتي شهرهاي کوچک در سراسر کشور پياده شود، کانون هابيليان به نمايندگي از خانواده های بيش از 16 هزار شهید ترور کشور، هشدار می دهد تمامی اقشار مردمی از جمله شرکت های تبلیغاتی با هوشیاری خود مانع از تکرار توطئه های فریب کارانه این گروهک تروریستی شوند.


فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31