روز شمار آمار ترورهاي منافقین(مرداد ماه)

بخش دوم

 

Shahid

170- محبوبه صیرفی در سوم اسفند ماه هزار و سیصد و سی و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و خانه دار بود.محبوبه متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در میدان آزادی کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

171- اسمعیل دالخال در چهارم آذر ماه هزار و دویست و نود و پنج در استان کرمانشاه بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.اسمعیل متاهل، دارای نه فرزند، و در کرمانشاه سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد وهفتاد و نه در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

172- اصغر ملک محمودی در اول فروردین ماه هزار سیصد و سی در استان لرستان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات راهنمایی و آهنگر بود.اصغر متاهل، دارای دو فرزند، و در کرمانشاه سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در میدان آزادی کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

173- حسین گومه ای در اول مهر ماه هزار و سیصد و چهل و هشت در استان کرمانشاه بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و دانش آموز بود.حسین مجرد، و در کرمانشاه سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در میدان آزادی کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

174- قادر پوراحمدیان در اول مهر ماه هزار و سیصد و سی و دو در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و کشاورز بود.قادر متاهل، دارای سه فرزند، و در ارومیه سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در سه راهی دشت بیل ارومیه توسط عناصر تروریستی حزب دمکرات مورد 175- عسگری حیدری در پنجم خرداد ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و طلبه بود.عسگری متاهل، دارای دو فرزند، و در آمل سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان امام رضا بابل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

176- مصطفی ویسی در پنجم بهمن ماه هزار و سیصد و سی و سه در استان کرمانشاه بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و راننده پایه دوم بود.مصطفی متاهل، و در کرمانشاه سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در میدان آزادی کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

177- اله مراد گرگه چقایی در نهم دی ماه هزار و سیصد و سی در استان کرمانشاه بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و راننده بود.اله مراد متاهل،دارای سه فرزند، و در کرمانشاه سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در میدان آزادی کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

178- علی صدیقیان در شانزدهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و میوه فروش بود.علی مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در دوازدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان دماوند تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

13/5

179- علی مکرمی در هفتم تیر ماه هزار و سیصد و پانزده در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.علی متاهل، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در سیزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و سه در تکاب توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

180- قدرت الله کاظمی جزن آبادی در هفتم خرداد ماه هزار و سیصد و شش در استان قم بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و خوار بار فروش بود.قدرالله متاهل،دارای هفت فرزند، و در قم سکونت داشت. وی سرانجام در سیزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان استاد حسن بنای تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

181- آلن آبکار شاه نظری در دوازدهم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و هفت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و پاسدار بود.آلن مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در سیزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در بیمارستان جم تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد

14/5

182- ابوالفضل صانعی رحمتی در بیست و دوم دی ماه هزار و سیصد و سی و چهار در استان گلستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کادر نیروی انتظامی بود.ابوالفضل متاهل، و در مشهد سکونت داشت .وی سرانجام در چهاردهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و نه در مشهد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

183- سید حسن آیت در سوم مرداد ماه هزار و سیصد و هفده در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و نماینده مجلس بود. سید حسن متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت .وی سرانجام در چهاردهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در مجلس شورای اسلامی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

184- مهرانگیز مکنتیان در بیست و نهم دی ماه هزار و سیصد و هفده در استان همدان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و خانه دار بود.مهرانگیز متاهل، و در همدان سکونت داشت .وی سرانجام در چهاردهم مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در مسجد جامع همدان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

185- کاکا عبدالله حامد در اول فروردین ماه هزار و سیصد و پنجاه و دو در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و سرباز وظیفه بود.کاکا عبدالله مجرد، و در کرمانشاه سکونت داشت .وی سرانجام در چهاردهم مرداد ماه هزار و سیصد و هفتاد و دو در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

186- محمد صفری زاده در بیست و یکم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و هفت در استان خوزستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و دانش آموز بود. محمد مجرد، و در آبادان سکونت داشت .وی سرانجام در چهاردهم مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در آبادان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

187- سید کمال قریشی در هجدهم تیر ماه هزار و سیصد و سیزده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و نجار بود. سید کمال متاهل، دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت .وی سرانجام در چهاردهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در کرج توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

188- ناصر فرمانبرنصر آبادی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و چهار در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و سرباز بود. ناصر مجرد، و در مشهد سکونت داشت .وی سرانجام در چهاردهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در ضلع جنوبی میدان آزادی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

188- محمدعلی آقا رجبی در اول تیر ماه هزار و سیصد و بیست و شش بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و کادر ارتش بود.محمدعلی متاهل، دارای دو فرزند، و در محلات اراک سکونت داشت. وی سرانجام در چهاردهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان نظام آباد تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

15/5

189- عادل پدرام در بیست و پنجم آبان ماه هزار و سیصد و سی و هفت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.عادل متاهل،دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در پانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در جماران تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

190- محرم عظیمی در هجدهم خرداد ماه هزار و سیصد و چهل و چهار در یکی از روستاهای استان کرمان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و دامدار بود. محرم مجرد، و در کرمان سکونت داشت. وی سرانجام در پانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و هشت در کوه تخت سلیمان بردسیر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

191- مرتضی عزتی در اول مرداد ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان زنجان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و معلم بود.مرتضی متاهل، دارای یک فرزند، و در زنجان سکونت داشت. وی سرانجام در پانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در پشت پمپ بنزین زنجان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

192- عباس دادخواه تهرانی در ششم دی ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.عباس متاهل،دارای سه فرزند، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در پانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و هفتاد در خیابان استانداری اصفهان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

193- حسین صفایی مجردونان در اول دی ماه هزار و سیصد و سی و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و لوله کش ساختمان بود.حسین متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در پانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان اردیبهشت تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

194- جهانگیر ابراهیمی شاه قلی در اول مهر ماه هزار و سیصد و چهل و هشت در استان کرمان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و مامور اطلاعات بود.جهانگیر مجرد، و در بردسیر سکونت داشت.وی سرانجام در پانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و هشت در کوههای نارپ بردسیر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

195- حسین سهیلی قهرودی در دوم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود.حسین مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در پانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در پارک وی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

16/5

196- پرویز سنجابی در هزار و سیصد و پنجاه و سه در کرمانشاه به دنیا آمد و در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و هفت در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

197- حجت الله رستگاری در هزار و سیصد و چهل و پنج در مازندران به دنیا آمد و در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در رامسر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

198- عباس عفت روش در هزار و سیصد و بیست و هشت در گیلان به دنیا آمد . در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل و یک در خیابان بهار تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

199- احمد سازش حسینی در سال هزار و سیصد و شصت و سه در مازندران به دنیا آمد . در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تنکابن توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

200- محمد رفیع زاده در سال هزار و سیصد و سی و سه در گیلان به دنیا آمد .در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

201- ولی الله نیک بخت در سال هزار و سیصد در استان فارس به دنیا آمد . در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در جاده خاش ایرانشهر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

202- علیرضا رمضانی مقدم در سال هزار و سیصد و جهل و یک در استان لرستان به دنیا آمد . در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

203- نظام الدین خلعتبری در سال هزار و سیصد و چهل در استان مازنداران به دنیا آمد . در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل در رامسر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

204- حسین شاهینی در سال هزار و سیصد و بیست و هشت به دنیا آمد . در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد شصت و هفت زنجان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

205- حسین کاظمی افجهی در سال هزار سیصد و هشت به دنیا آمد . او در تهران زندگی می کرد . در شانزدهم مرداد ماه هزار و سیصد شصت و یک در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد قرار گرفت و جان سپرد .

17/5

206- علی اکبر چاوشی در بیست و هفتم خرداد ماه هزار و سیصد و شانزده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود.علی اکبر متاهل،دارای پنج فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و شش در مسجد ملک بازار تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

207- مرتضی یل در هفتم شهریور ماه هزار و سیصد و بیست و شش در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود.مرتضی متاهل،دارای چهار فرزند،و در آمل سکونت داشت. وی سرانجام در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در آمل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

208- مجید جان نثار در بیستم آذر ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود.مجید مجرد، و در آمل سکونت داشت. وی سرانجام در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان طالب آمل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

209- مختار کتابی بنیاد آباد در ششم شهریور ماه هزار و سیصد و نه بدنیا آمد. وی بی سواد و خادم بود.مختار متاهل،دارای چهار فرزند،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و شش در مسجد ملک تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

210- حیدر خدادادی در هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و چهارده در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.حیدر متاهل، و در بیجار سکونت داشت.وی سرانجام در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در جاده تکاب بیجار توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

211- احمد قاسمی نژاد کرمانی در بیستم تیر ماه هزار و سیصد و بیست بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.احمد متاهل،دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و هشت در نازدشت تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

212- عباس علی زهری زاده در دهم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان فارس بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.عباس علی متاهل،دارای دو فرزند، و در شیراز سکونت داشت.وی سرانجام در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در استهبان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

213- میرزااحمد میرزایی فرد در سوم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و پانزده در استان فارس بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.میرزااحمد متاهل،دارای دو فرزند، و در استهبان سکونت داشت.وی سرانجام در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت درخیابان کمربندی استهبان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

18/5

214- حسین بهنود در سیزدهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خواروبارفروش بود. حسین متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در هجدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و سه در خیابان آذربایجان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

215- مینا مدیحی در دهم تیر ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.مینا مجرد، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در هجدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در جاده سلماس ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

216- هدایت محمد نژاد اصلی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهار در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود. هدایت متاهل،دارای هشت فرزند، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در هجدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

217- سید احمد منانی در پنجم دی ماه هزار و سیصد و سی و چهار در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خواروبارفروش بود. سید احمد متاهل،دارای دو فرزند، و در ساری سکونت داشت. وی سرانجام در هجدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان انقلاب ساری توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

218- یحیی کاظمی در سال هزارو سیصد و هفده در استان مازندران بدنیا آمد. وی بی سواد و قصاب بود.یحیی متاهل،دارای دو فرزند، و در بابل سکونت داشت. وی سرانجام در هجدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان طالقانی بابل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

19/5

219- مرتضی سعیدی در پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و بیست و شش در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.مرتضی متاهل، دارای سه فرزند، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در نارمک تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

220- درویش مرادی در سیزدهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سه در استان خوزستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کشاورز بود.درویش متاهل، دارای هشت فرزند، و در آبادان سکونت داشت. وی سرانجام در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در مشهد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

221- آیت الله ضیایی در هفتم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و نه در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.آیت الله متاهل، دارای دو فرزند، و در آمل سکونت داشت. وی سرانجام در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در آمل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

222- محمود بنی پور در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل و دو در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.محمود مجرد، و در قائم شهر سکونت داشت. وی سرانجام در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در شیرگاه قائم شهر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

223- خسرو ریاحی نظری در بیست و ششم تیر ماه هزار و سیصد و بیست و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و دبیر بود.خسرو متاهل، دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان بهار شیراز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

224- سید رحیم عظیمی در پنجم شهریور ماه هزار و سیصد و سی و سه در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.سید رحیم متاهل،دارای سه فرزند، و در قائم شهر سکونت داشت. وی سرانجام در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در جاده شیرگاه قائم شهر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

225- عبدالله اعلم رضانیه در هجدهم مرداد ماه هزار و سیصد و چهارده در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.عبدالله متاهل، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در محور نقده اشنویه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

226- احمد رضا مهدوی مقدم در هفتم بهمن ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و معلم بود.احمد رضا مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در نوزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان گیشای تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

20/5

227- حسن بهادر نژاد اول شهریور ماه هزار و سیصد و سی و نه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.حسن مجرد و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان مولوی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

228- جعفر ملکی در دوم آبان ماه هزار و سیصد و سی در گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کشاورز بود. جعفر متاهل،دارای دو فرزند، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در جنگل قلعه کوتی رودسر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

229- علی رضا یوسف پور در پانزدهم بهمن ماه هزار و سیصد و سی و نه در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.علی رضا مجرد و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

230- یونس اصغری سهرون در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.یونس متاهل، و در تبریز سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تبریز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

231- کیومرث کرمی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.کیومرث متاهل،دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در امیرآباد تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

232- نادر احمدی در بیستم شهریور ماه هزار و سیصد و سی و نه در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.نادر مجرد، و در رودسر سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در جنگل قلعه کوتی رودسر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

233- منصور پناهی در پانزدهم خرداد ماه هزار و سیصد و سی در استان مازندران بدنیا آمد. وی داری تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.منصور متاهل،دارای سه فرزند، و در ساری سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در اتوبان شهید چمران تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

234- سید محمد سید باقری در بیست و نهم اسفند ماه هزار و سیصد و بیست و دو در استان گلستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.سید محمد متاهل، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در میدان فلسطین تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

235- شعبان علی حیدری در اول فروردین ماه هزار و سیصد و شش بدنیا آمد. وی داری تحصیلات ابتدایی و کفاش بود.شعبان علی متاهل،دارای هفت فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیستم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان حنیف نژاد تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

21/5

236- محمد لالی در اول تیر ماه هزار و سیصد و سی و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و معلم بود.محمد متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

237- علی کمال آبادی در دهم بهمن ماه هزار و سیصد و هجده در استان مرکزی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.علی متاهل، دارای دو فرزند، و در اراک سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و چهار در اراک توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

238- درویش میرزاده در دوازدهم اسفند ماه هزار و سیصد و بیست و هشت در استان هرمزگان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و دامدار بود.درویش متاهل، دارای دو فرزند، و در حاجی آباد سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و هفتاد در کوه شاه احمدی حاجی آباد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

239- محمدعلی معجمی در دوازدهم اردیبهشت ماه هزار و دویست و نود و هفت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.محمد علی متاهل، دارای هفت فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

240- عبدالرضا لابی نسب در بیستم مهر ماه هزار و سیصد و پنجاه در استان خوزستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و سرباز بود.عبدالرضا مجرد و در آبادان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و هفتاد در مشهد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

241- منصور میرزاده کوهشاهی در هفدهم مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و یک در استان هرمزگان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و دامدار بود.منصور مجرد و در حاجی آباد سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و هفتاد در کوه شاه احمدی حاجی آباد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

242- سید رضا کامیاب در پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و بیست و نه در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و روحانی نماینده بود.سید رضا متاهل، دارای دو فرزند، و در مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان راهنمایی مشهد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

243- سید رضا تفرشی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و دو در استان قزوین بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.سید رضا مجرد، و در قزوین سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان فردوس قزوین توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

244- علی اکبر مشرفی در دوم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.علی اکبر مجرد، و در آمل سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان طالقانی آمل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

245- فرامرز باوند پور در دوازدهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و دوازده در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.فرامرز متاهل، دارای چهار فرزند، و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و دو در جاده گیلان غرب اسلام آباد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

246- پرهام بدیعی در بیستم تیر ماه هزار و سیصد و چهل و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و بسیجی بود.پرهام مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تهران ویلا توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

22/5

247- یوسف دقت در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان هرمزگان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.یوسف مجرد، و در بندرعباس سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در محله شریعتی بندرعباس توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

248- محمد جواد پیری جابری در هجدهم مهر ماه هزار و سیصد و چهل و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود.محمد جواد مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان مظاهری کرج توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

249- یوسف دیان در دوم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و سرباز بود.یوسف مجرد، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و دو در اصفهان توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

250- طالب طاهری در بیست و هشتم آذر ماه هزار و سیصد و چهل و چهار بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.طالب مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در تهران توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

251- بهزاد اخوان در نهم تیر ماه هزار و سیصد و سی و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.بهزاد متاهل، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در یوسف آباد تهران توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

252- محمدرضا طاهر نژاد آملی در هجدهم فروردین ماه هزار و سیصد و بیست و یک در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و بنا بود.محمدرضا متاهل،دارای دو فرزند، و در آمل سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در بربریخیل آمل توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

253- عظیم خیر آبادی در سیزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.عظیم متاهل،دارای دو فرزند، و در ساری سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خانه فرهنگ ساری توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

254- مهدی نوروزی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.مهدی متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و دو در تهران توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

255- علی محمد یزدانی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان خراسان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و گچ کار بود. علی محمد متاهل،دارای دو فرزند، و در مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و دوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان کوهسنگی مشهد توسط عناصرتروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

23/5

256- احمد ثقفی فر در اول شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دیپلم و پاسدار بود. احمد مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و سوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در جاده آمل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

257- حسین بابایی در بیستم شهریور ماه هزار و سیصد و سی و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود.حسین متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و سوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان گیشای تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

258- محمد باستانی در بیستم بهمن ماه هزار و سیصد و چهل و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.محمد متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و سوم مرداد ماه هزار و سیصد و هفتاد و هشت در بازار تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

259- محسن پشوتن در هفتم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محسن متاهل،دارای سه فرزند، و در مشهد سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و سوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان دانشگاه مشهد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

260- آیت الله امینی هونجانی در پانزدهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و دو در استان اصفهان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات راهنمایی و جهادگر بود.آیت الله مجرد، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و سوم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در فلکه منتظری اصفهان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

24/5

261- واحد بخش دهقان خلد در چهارم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل در استان سیستان و بلوچستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و سرباز بود. واحد بخش مجرد، و در ایرانشهر سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و چهارم مرداد ماه هزار و سیصد و هفتاد و دو در ایرانشهر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

262- محسن میرجلیلی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و سی و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محسن متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونتداشت. وی سرانجام در بیست و چهارم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

263- حجت الله توحیدی راد در اول بهمن ماه هزار و سیصد و بیست و پنج در استان مازندران بدنیا امد. وی دارای تحصیلات حوزوی و روحانی بود.حجت الله متاهل، دارای شش فرزند، و در بابل سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و چهارم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان الهی بابل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

264- شاهرخ طهماسبی ساری قیه در اول خرداد ماه هزار و سیصد و سی و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.شاهرخ متاهل، دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و چهارم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در نارمک تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

265- ناصر شمس در اول مرداد ماه هزار و سیصد و سی و شش بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند زندان قصر بود. ناصر متاهل، دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در بزرگراه مدرس تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

266- اکبر نور پور در بیست و ششم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود. اکبر مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان ظهیرالاسلام تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

267- سید حسین افتخار بنی هاشمی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود. سید حسین مجرد، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در میدان فرهنگ رشت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

268- احمد مسیح در چهارم بهمن ماه هزار و سیصد و سی و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمند بود.احمد متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان جردن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

269- رحم خدا گودرزی در دوم فروردین ماه هزار و سیصد و پنجاه در استان لرستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و دانش آموز بود.رحم خدا مجرد، و در قم سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

270-قربان بابایی در اول خرداد ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارگر بود. قربان مجرد، و در بابل سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در هفت بابل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

271- نعمت الله رحمان نژاد در بیست و نهم اسفند ماه هزار و سیصد و بیست و دو در استان گلستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود. نعمت الله متاهل،دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

272- علیرضا مشهدی در دوم مرداد ماه هزار و سیصد و چهل و نه در استان قم بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و تعمیرکار موتورسیکلت بود. علیرضا مجرد، و در قم سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

273 -غلام رضا ریگزنان طوسی در پانزدهم آذر ماه هزار و سیصد و یازده بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده لوازم آرایشی بود. غلام رضا متاهل،دارای یک فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در میدان توحید تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

274- سید مجتبی حسینی در اول اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و هفت در استان گیلان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و روحانی بود.سید مجتبی مجرد، و در رشت سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

275- محمد عواطف سلیم در اول فروردین ماه هزار و سیصد و پنجاه و سه در استان قم بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات راهنمایی و دانش آموز بود.محمد مجرد، و در قم سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

276-زهرا (اکرم) دهقانی نوش آبادی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و نه دراستان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود.زهرا مجرد، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

277-حسن دهقانی نوش آبادی در اول اردیبهشت ماه هزار و سیصد و سی و یک در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.حسن متاهل،دارای یک فرزند، و در قم سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

278-محمد حسین پور دلیل در دوازدهم فروردین ماه هزار و سیصد و شانزده در استان هرمزگان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محمد حسین متاهل،دارای سه فرزند، و در بندرعباس سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در بندر عباس توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

279-محمود صیدی زاده در اول فروردین ماه هزار و سیصد و پنجاه و یک در استان قم بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و دانش آموز بود.محمود مجرد، و در قم سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در سه راه موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

280- محمد زیرک در هفدهم مهر ماه هزار و سیصد و بیست و دو در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محمد متاهل،دارای یک فرزند، و در تبریزسکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در جاده دانشگاه تبریز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

281- اسماعیل اسدیان در ششم مرداد ماه هزار و سیصد و دوازده در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.اسماعیل متاهل،و در بهشهرسکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و سه در زنجان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

282- امیرحسین استاد ابراهیم در بیست و ششم آذر ماه هزار و سیصد و سی و هفت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.امیر حسین متاهل،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در زنجان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

283-سیدرضا حسینی زفره در اول فروردین ماه هزار سیصد و چهل در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود.سید رضا مجرد، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

284-عیسی پوراحمدی در چهارم آبان ماه هزار و سیصد و چهل و چهار در استان کرمان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و بنا بود.عیسی مجرد، و در کرمان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و هفت در سنگ صیاد بافت توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

285-محمود انتشاری در سی ام آذر ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارمندبود.محمود مجرد، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در خیابان موزه قم توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

286- شعبان علی ترابی در هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان مرکزی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر خشکشویی بود.شعبان علی متاهل،دارای سه فرزند، و در اراک سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و ششم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان دامپزشکی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

287-جلال جعفریان در بیست و هشتم آبان ماه هزار و سیصد و هجده در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی بی سواد و کارگر بود.جلال متاهل،دارای سه فرزند، و در تبریز سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و ششم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تبریز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

289- محمد شکاری در سی ام تیر ماه هزار و سیصد و چهل و پنج بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود.محمد مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و ششم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان بهبودی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

290- ریحان مصطفی زاده در سال هزار و سیصد و بیست و نه در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.ریحان متاهل،دارای دو فرزند، و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و ششم مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

291- محمد رنجبر در سی ام آذر ماه هزار و سیصد و پنج در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.محمد متاهل،دارای هفت فرزند، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و ششم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و سه در تکاب توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

292- یدالله دمیر چلی در پانزدهم دی ماه هزار و سیصد و سی و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.یدالله متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و ششم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در کمیته بیست و دوم بهمن تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

293- محمود خسروی در اول آبان ماه هزار و سیصد و چهل و یک بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محمود مجرد،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در بانک دولت تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

294-امان الله قدیری در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و سی و پنج در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و نگهبان بود. امان الله متاهل،دارای هشت فرزند، و در آمل سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در داخل بانک آمل توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

295-علی ناز خلیلی در سوم مرداد ماه هزار و سیصد و سی و دو در استان فارس بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود. علی ناز متاهل،دارای یک فرزند، و در شیراز سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در گردنه باباحاجی شیراز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

296-محمد باقر حسین پور شاکی در سیزدهم مرداد ماه هزار و سیصد و سی و دو در استان آذربایجان شرقی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود. محمد باقر متاهل،دارای سه فرزند، و در تبریز سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تبریز توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

297-غلام حسین یعقوبی نمین در اول مهر ماه هزار و سیصد و سی و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و راننده تاکسی بود. غلام حسین متاهل، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان نواب صفوی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

298-عبدالرسول شعیبی در نوزدهم فروردین ماه هزار و سیصد و سی و چهار در استان اصفهان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و خبرنگار بود. عبدالرسول متاهل،دارای دو فرزند، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

299- محمد علی ساجدیان در دهم آذر ماه هزار و سیصد و ده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و در بنگاه معملات املاک مشغول به کار بود. محمد علی متاهل، دارای یک فرزند،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان طوس تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

300-محمد مهدی نیک روش فرد در دهم شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود. محمد مهدی مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در شادمهر تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

301-علی بادپا در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.علی مجرد، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و چهار در پیرانشهر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

302-حسین رضا قاسمی کهریزی در پانزدهم خرداد ماه هزار و سیصد و سی و شش در استان لرستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر بود. حسین رضا متاهل، دارای یک فرزند،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و سه در خرم آباد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

303-عبدالغنی بابا خاص در نهم آبان ماه هزار و سیصد و بیست و هشت در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و بسیجی بود. عبد الغنی متاهل، دارای دو فرزند، و در کرمانشاه سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

304-وحید همایونیه در ششم آذر ماه هزار و سیصد و سی و هشت بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.وحید متاهل، دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هفتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان آریاشهر تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

305-حسین رنجبر دشتیخوانی در دهم مهر ماه هزار و سیصد و نوزده در استان کرمان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارگر شهرداری بود.حسین متاهل،دارای یک فرزند، و در کرمان سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

306-حمید صدر خانلو در بیست و نهم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارگر بود. حمید مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

307-فریدون ماستری فراهانی در دوم مهر ماه هزار و سیصد و پنجاه و یک بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و دانش آموز بود.فریدون مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

308-عبدالحسین رنجکش در دوم خرداد ماه هزار و سیصد و پانزده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و نجار بود.عبدالحسین متاهل، دارای یک فرزند، و در تهران سکونت د اشت. وی سرانجام در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در شوش شرقی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

309-محمد مردای نیازاغه در سوم آذر ماه هزار و سیصد و چهل و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و تریکو باف بود.محمد مجرد، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

310-رضا رهبری خانیکی در پنجم فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان خراسان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و نانوا بود.رضا مجرد، و در مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

311-نعمت الله قنبری در دوازدهم بهمن ماه هزار و سیصد و سی و پنج در استان گیلان بدنیا آمد.وی د ارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.نعمت الله متاهل،دارای یک فرزند، و در رودسر سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در آب کنار رودسر توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

312-الهام خاذنی در چهارم آبان ماه هزار و سیصد و سی و چهار بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و خانه دار بود.الهام متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در بیست و هشتم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

314-مرتضی کفاش محمد نژاد در پنجم بهمن ماه هزار و سیصد و هجده بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.مرتضی متاهل،دارای دو فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان فردیس هجده کرج توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

315-محمود رضا زینعلی در سیزدهم آبان ماه هزار و سیصد و چهل بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.محمود مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

316-محمد محفوظی در بیست و سوم شهریور ماه هزار و سیصد و چهل و دو در استان فارس بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.محمد مجرد، و در شیراز سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

317-عباس علی مظاهری در اول تیر ماه هزار و دویست و نود و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و در بنگاه املاک و معاملات مشغول به کار بود.عباس متاهل،دارای نه فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در خیابان دلگشاخ فلاح تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

318-حبیب الله جانثاری لادانی در هشتم تیر ماه هزار و سیصد و چهل و سه در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.حبیب الله مجرد، و در اصفهان سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و دو در تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

319-سلطان علی قاسمی در چهارم آبان ماه هزار و سیصد و سی و سه در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و شغل آزاد بود.سلطان متاهل،دارای یک فرزند، و در ارومیه سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

320-روح الله کریمی در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و پنج در استان زنجان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و دانش آموز بود.روح الله مجرد، و در زنجان سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در سعدی شمالی زنجان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

321-محمد حسن شکارچی در اول خرداد ماه هزار و سیصد و چهل در استان زنجان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و مامور شهربانی بود.محمد حسن مجرد، و در زنجان سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در سعدی شمالی زنجان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

322-محمد نوروزی در دوم آبان ماه هزار و سیصد و سی و نه در استان خوزستان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و در بنگاه بار بری مشغول به کار بود.محمد مجرد، و در آبادان سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

323-ابراهیم افشاری در چهارم تیر ماه هزار و سیصد و سی و چهار بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.ابراهیم متاهل، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در شهرارا تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

324-خسرو بابایی در دوم مرداد ماه هزار و سیصد و نوزده در استان مازندران بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و فروشنده بود.خسرو متاهل،دارای دو فرزند، و در آمل سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در چالوس توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

325-محمد حسین فارسیان در هفتم خرداد ماه هزار و سیصد و سی و یک بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات حوزوی و دادستان بود.محمد حسین متاهل،دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در عباس آباد تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

326-سعید یزدانی در پانزدهم آذر ماه هزار و سیصد و چهل و یک در استان خراسان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و معلم بود.سعید مجرد، و در مشهد سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در بجنورد توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

327-عبد الرسول خرداری در بیستم تیر ماه هزار و سیصد و سی و هشت در استان خراسان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات ابتدایی و سراج بود.عبدالرسول متاهل، و در مشهد سکونت داشت.وی سرانجام در بیست و نهم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و یک در چهار راه امام خمینی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

328-حسن غنمی در دوازدهم دی ماه هزار و سیصد و سی و پنج بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات دانشگاهی و دانشجو بود حسن متاهل، دارای پنج فرزند، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در سی ام مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان گلبرگ تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

329-عبدالله ویسی در پنجم مرداد ماه هزار و سیصد و هفده در استان در استان کرمانشاه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و پاسدار بود.عبدالله متاهل، دارای چهار فرزند، و در کرمانشاه سکونت داشت.وی سرانجام در سی ام مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و نه در کرمانشاه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

330-مهدی فروهر در بیست و هفتم آبان ماه هزار و سیصد و چهل در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود مهدی مجرد، و در اصفهان سکونت داشت.وی سرانجام در سی ام مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در اصفهان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

331-محمد رضا سی سی در چهاردهم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و سه بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات راهنمایی و دانش آموز بود.محمد رضا مجرد، و در تهران سکونت داشت.وی سرانجام در سی ام مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در خیابان عباس آباد تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

332-ایرج اکبر در اول فروردین ماه هزار و سیصد و چهل و دو بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و کارگر بود.ایرج متاهل،و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در سی و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و پنج در میدان فردوسی تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

333-قنبر رحمانی مورچه خورتی در ششم خرداد ماه هزار و سیصد بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و فرش فروش بود.قنبر متاهل،دارای سه فرزند، و در تهران سکونت داشت. وی سرانجام در سی و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت و سه در خیابان گرگان تهران توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

334-غلام رضا یوسفی در بیستم بهمن ماه هزار و سیصد و پنجاه و یک در استان آذربایجان غربی بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات ابتدایی و کارمند بود.غلام رضا مجرد، و در ارومیه سکونت داشت. وی سرانجام در سی و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و هفتاد و دو در ارومیه توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

335-غلام رضا عظیمی در سوم تیر ماه هزار و سیصد و سی و دو در استان اصفهان بدنیا آمد. وی دارای تحصیلات متوسطه و پاسدار بود.غلام رضا متاهل،دارای سه فرزند، و در اصفهان سکونت داشت. وی سرانجام در سی و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در چهار باغ عباسی اصفهان توسط عناصر تروریستی سازمان مجاهدین خلق مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.

336-حسین آستانه پرست در چهارم فروردین ماه هزار و سیصد و سه در استان خراسان بدنیا آمد.وی دارای تحصیلات متوسطه و دبیر ادبیات بود.حسین متاهل،دارای هشت فرزند، و در مشهد سکونت داشت. وی سرانجام در سی و یکم مرداد ماه هزار و سیصد و شصت در روستای چهنوی مشهد توسط منافقين مورد سوء قصد واقع شد و جان سپرد.


مطالب پربازدید سایت

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

جدیدترین مطالب

سوم اردیبهشت سالروز ترور شهید سپهبد محمدولی قرنی؛

روایت تنها شاهد اولین ترور

فرزند شهید آقامیری می‌گوید منافقین باید به اشد مجازات محکوم شوند

فرزند شهید ترور: منافقین به اشد مجازات محکوم شوند

مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند

دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار جمعی از جوانان و نوجوانان بهشهری:

حیات رژیم صهیونیستی وابسته به ترور است

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان