حجاب و عفاف،علامه قلابي و منافقين!

Dozdاستفاده ابزاري از دين در مرام منافقين امر تازه اي نيست. از همان دوران که مسعود رجوي در زندان ادعاي مفسر قرآن بودن مي کرد، تا زماني که مهدي ابريشم چي بي غيرت از آيات قرآن براي نوشتن جزوه هاي مروج آنارشيسم و هرج و مرج استفاده مي کرد و تا امروز که دوباره مسعود رجوي با سوء استفاده از آيات قرآن از گروه هاي شورشي و اندک هرج و مرج طلبان بعد از انتخابات دعوت به ادامه آنارشي مي کند،‌ همه مويد مشي شارلاتانيسم منافقين در استفاده ابزاري از دين و آموزه هاي ديني است.

در همين راستا منافقين و خدم و حشم آنها از توهين به مراجع تقليد نيز ابايي ندارند و فرمايشات مراجع عظام تقليد را که با خواسته هاي آنها منافات دارد را بر نمي تابند و اخيرا با توهين به يکي از مراجع تقليد، اوج مشي فرقه اي و انديشه ضد ديني خود را نشان دادند. چند روز پيشتر آيت الله مکارم شيرازي با حمايت از طرح عفاف و مبارزه با بدحجابي در کشور – که خواست عمومي مردم نيز مي باشد – اعلام فرمودند: «موضع‏گيري‏‌هاى صريح و کوبنده که درباره مفاسد اخلاقى و خصوصا بدحجابى و بي‏ حجابى در نماز جمعه تهران شد و به دنبال آن راهپيمايى پرشور بعد از نماز جمعه و قرائت قطعنامه محکمى که در پايان اين راهپيمايى خوانده شد، نشان مي‏دهد که اين مسأله کاملاً جدى است و خواسته عموم مردم با ايمان و علاقه‏مند به اسلام و نظام جمهورى اسلامى و وفادار نسبت به خون شهيدان است.» اما واکنش اين فرقه ضد مردمي که بر طبل توخالي حمايت از زنان مي کوبد، حکايت از اوج بي مغزي، ناداني و سبک سري اين فرقه است. در سايت هاي فرقه رجوي آمده است:« …مکارم شيرازى که فتواى او مبنى بر اين که سنگ زدن در تظاهرات محاربه است، به رسوايى بزرگى براى نظام ولايتفقيه تبديل شد و او را وادار به پس گرفتن اين فتوا نمود، به صف کسانى پيوسته که در شيپور حمله به زنان بيگناه کشور مىدمند .»

گذشته از اظهار نظر شجاعانه اين مرجع عظيم الشان تقليد در حمايت از طرح عفاف و حجاب و مبارزه با بدحجابي در کشور، واکنش منافقين را بي گمان بايد در اين مسئله جستجو کرد که اندک طرفداران هرج و مرج و خشونت در کشور از قماش همان عده اي هستند که به مقابله با حجاب و حيا در کشور برخواسته اند و از آنجايي که منافقين نيز تنها در اين دسته مي توانند براي انتخاب همراهان گمراه خود سرباز گيري کند، چاره اي جز اين نمي ماند که تنها براي رسيدن به اهداف و آمال فرقه اي خود،‌ دست به دامان همين قماش مطرود از جامعه شوند، هر چند که فلاکت منافقين آنقدر زياد است که همين قماش اندک هم به جاي سيماي منافقين، ترجيح مي دهند از بي بي سي و راديو آمريکا تغذيه کنند تا سيماي بدون بيننده و رهبر فراري و رييس جمهور حراج شده منافقين!

البته کمي توجه به مصداق هاي عيني و موجود نشان مي دهد که مرجع تقليد و عالم بودن از نظر منافقين يعني همخواني داشتن با ويژگي هاي رهبران خاص الخاص منافقين. در اين بين، اين روزها تنها کسي که از نظر بي حيايي،‌هم نشيني فراوان بازنان ، خودبزرگ بيني و خود عالم بيني و هزار صفت رذيله اخلاقي ديگر،‌ با منافقين هم خواني دارد تنها علامه قلابي يا همان علامه لبناني است و اصولا اين جناب علامه قلابي هم مانند رجوي دوست دارد اسباب خنده و انبساط خاطر ما را فراهم کند. او که به واسطه عقده هاي حقارت زمان حضورش در ايران، کينه شديدي از ايران و مردم ايران در دل دارد، اين بار نيز بر تخت خيال انگيزي به نام رهبري و زعامت مسلمانان نشسته و فارغ از اين که کسي او را داخل ندارد، به صدور حکم هاي خلق الساعة پرداخته است. علامه قلابي که پيوند اخوتي ديرين با منافقين دارد، اين بار براي تمام شيعيان پيام داده و آنها را از حکومت ايران بر حذر مي دارد و همچنين از تمايل حکومت ها و نظام هاي سياسي براي قبول زعامتش مي گويد:«در مورد خطراتى كه براى شيعيان وجود دارد روشنگرى كرديم، خطراتى كه منجر به ورود آنها به طرحهاى توسعه طلبانه استعمارى رژيم فعلى ايران مىشود، و در نتيجه برنامه‌ها و اقدامات جدى ما با شيعيان در كشورهاى عربى، آنها با ما بهعنوان مرجع سياسى بيعت كردند…»(1)

البته شرح حال و وصف اين جناب علامه و شباهت هاي وافر اين جناب با جناب رجوي را قبلا باز شمرده ايم.اما سايت هاي منافقين در وصف حال او دوست دارند غش کنند و دروغ هاي او را حلوا حلوا مي کنند و در سايتشان منتشر می کنند. از نظر منافقين علامه و مرجع بودن آش شله قلمکاري است که در علامه قلابي حلول يافته و همانگونه که رجوي از اشرف مي خواهد بايستند تا دنيا بايستد،‌علامه قلابي هم عنوان مي کند که شيعيان جهان عرب با او بيعت کرده اند.

آنچه باید از آن به عنوان نتیجه گیری یاد کرد، استفاده ابزاری منافقین از دین و الگوهای دینی است. به عبارتی دین و الگوهای دینی، برای منافقین در جایی مناسب و نیکو است که بتوان از آن به نفع فرقه ای استفاده نمود. به عبارت بهتر، عالمان دینی زمانی عالم هستند که این فرقه را تقدیس کنند، قرآن و آموزه های آن زمانی به عنوان کتاب مقدس محسوب می شود که بتوان از آیه های آن به نفع مطامع تروریستی این گروهک استفاده کرد.

======

1 – سايت هاي منافقين.


دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29