کشتار صاحبان بنگاه معاملات بانکی


"کلیه افرادی که در حین انجام عملیات ترور کوچکترین حرکتی در جهت مخالفت و ایجاد موانع با واحدها انجام می دهند چه لفظی ( مثلا بگویند مرگ بر رجوی ، مرگ بر منافق ) و چه عملی ( مثلا جلوی ماشین مانع حرکت بشوند یا از این طرف خیابان به آن طرف خیابان رد شوند ) باید ترور بشوند"

Karname Syah002

خط بعدی تروریستی ضد مردمی منافقین این بود که به کلیه بنگاههای معاملات ملکی که عکس امام و مقامات جمهوری اسلامی دارند حمله کرده ابتدا صاحب آنجا ترور و سپس محل کار آنها به آتش کشیده شود  . چنانچه از خط بر  می آید توجیه عمل این است که اولا مغازه شان عکس دارد و حزب اللهی هستند و سپس از این قضیه نتیجه می گیرند که آنان حتما خانه تیمی هم لو دادند . یعنی این توجیه عملشان برای نیروهایشان است .

 

در اینجا محمد کلانتری که به طور مستقیم و غیر مستقیم در جریانها شرکت داشته به توضیح و تشریح این حرکات تروریستی با ذکر نمونه می پردازد :

 

محمد کلانتری : مسئولان خط داده بودند که بنگاه ها به دلیل داشتن عکس، مورد حمله قرار بگیرند چون داشتن عکس دلیلی بر حزب اللهی بودن و حزب اللهی بودن دلیلی بر لو دادن خانه ها تلقی می شد . به همین دلیل نمونه بنگاه هایی که مورد حمله واحدهای تروریستی قرار می گرفتند خیلی بیشتر از نمونه های دیگر است .

 

یک نمونه از این حمله ها که توسط واحدهای تحت مسئولیت من انجام شده توضیح می دهم . واحد نصرالله محمودی در تاریخ 26 مرداد 61 یک بنگاه را در خیابان دلگشا مورد حمله قرار می دهد و صاحب آن یک پیر مرد بوده به شهادت می رسد . علی و موسی ( افراد همین واحد ) پس از اینکه یک موتور در حوالی همان بنگاه سرقت می کنند . جلوی بنگاه آمده و موتورشان را پارک کرده وارد بنگاه می شوند سپس علی از افرادی که درون بنگاه بودند می خواهد که مغازه را ترک کرده و بیرون بنگاه در خیابان بایستند . موسی از صاحب بنگاه که پیر مردی بود می خواهد که عکس ها را پایین بکشد صاحب بنگاه که می فهمد مسئله ترور خودش مطرح است و چه عکس ها را پایین بکشد و چه نکشد ترور می شود ، سعی می کند از دست افراد واحد فرار کرده و از مردم کمک بطلبد . اما موسی او را گرفته و به داخل بنگاه پرتاب می کند و با شلیک چند تیر وی را به شهادت می رساند و بعد با علی متواری می شود و بدین ترتیب صاحب بنگاه به شهادت می رسد .

 

حسین شیخ الحکماء : در این مورد لازم است توضیح داده شود که بولتن های عملیاتی داخل تشکیلات از این ترور و این نمونه چگونه یاد می کنند . اطلاعیه نظامی شماره 59 اعدام انقلابی صاحب بنگاه معاملات ملکی خیابان دلگشا : واحد عملیاتی نصرالله محمودی در تاریخ 26/5/61 یکی از عوامل جاسوسی ، اطلاعاتی ... را که در پوشش بنگاه معاملات ملکی بر علیه انقلاب فعالیت و به نفع رژیم ... همکاری می کرده به هلاکت رسانده است . ( مدرک شماره 7 ) در این مورد در نشریه خارج از کشور نوشته شده که واحد ... در تاریخ 26/5/61 یکی از عوامل ... اطلاعاتی را که در پوشش معاملات ملکی فعالیت می کرد به هلاکت رساند!

 

Karname Syah23

نمونه دیگر ، که به علت کمبود وقت گفته نشد : در خیابان 21 متری جی و طوس واحد حبیب خان محمدی در تاریخ 29/5/61 یک بنگاه را که 7 نفر در آن بودند به رگبار می بندند و هر 7 نفر شهید و مجروح می شوند . جرم آنها فقط این بود که بنگاه دار بودند و عکس مقامات جمهوری را داشتند و گناه افراد دیگری که آنجا بودند این بوده که مشتری بودند و طبق همان خط منافقین که "مشتری غلط می کند که از فالانژ خرید کند" باید ترور می شدند

.

من فکر می کنم تک تک این نمونه های عملیاتی که توضیح داده می شود احتیاجی به تجزیه و تحلیل نداشته باشد چون اینقدر واضح و روشن است که هر فردی اگر نمونه اش را بشنود می فهمد که این اعمال چقدر ضد مردمی ، ضد اسلامی  و ضد خدایی است و حداقل مسائل انسانی هم در آن رعایت نمی شود یعنی معیارها ، ملاکها و ضوابطی که حداقل در شعارهای خود از آن دم می زدند امروز به کجا کشیده شده است . نمونه خط تروریستی بعدی که برایتان توضیح می دهم این است که :

 

"کلیه افرادی که در حین انجام عملیات ترور کوچکترین حرکتی در جهت مخالفت و ایجاد موانع با واحدها انجام می دهند چه لفظی ( مثلا بگویند مرگ بر رجوی ، مرگ بر منافق ) و چه عملی ( مثلا جلوی ماشین مانع حرکت بشوند یا از این طرف خیابان به آن طرف خیابان رد شوند ) باید ترور بشوند"

هرکس تیپ حزب اللهی داشت ترور شود !


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان