غائله چهاردهم اسفند ۱۳۵۹(۲1)

به دنبال عمل انقلابی گروگانگیری جاسوسان آمریکایی شاهد بودیم که شور مبارزه علیه امپریالیسم جنایتکار اوج گرفت و در نهایت شیطان بزرگ کمر به حمله نظامی و توطئه طبس بست

Bani  Sadr

14. لیبرالیسم

(خط جاما، جنبش مسلمانان مبارز ، جبهه ملی چهارم ، نهضت آزادی ، حزب ایران ، حزب ملت ایران ، حزب خلق مسلمان)

امروز دو نوع آزادی و دموکراسی در برابر هم قرار گرفته اند ، آزادی به معنای واقعی اش که در عملکردها و مواضع انقلابی خط امام مشهود است و آزادی به معنای غربی و انحرافی اش که در شیوه ها و عملکردهای لیبرال ها و مخالفین خط امام به چشم می خورد .

برای مرزبندی لیبرال ها به ذکر و توضیح موارد و نمونه هایی از عملکردشان می پردازیم :

1. در همان روزهای اول بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، لیبرال ها به عنوان عاملین اصلی سد کننده راه رشد انقلاب اسلامی بودند . آنان در بند معیارها و ارزش های حقوق بشر غرب بودند که چیزی جز حمایت از حق زندگی و آزادی برای جنایتکاران و مستکبرین نیست و به دفاع از حق زندگی و فشار برای عفو عمومی و عدم محاکمه و اعدام خائنین چون مقدم و هویدا و عاملی تهرانی و فرخ رو پارسا پرداختند .

2. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نهادهای انقلابی چون سپاه پاسداران و جهاد سازندگی و کمیته ها ، لیبرال ها چنانچه شاهد بودیم ماههای متمادی از هیچگونه تهاجمی به این نهادها فرو گذار نکرده و با مارک هایی چون تعدد مراکز قدرت ، دولت در دولت و مراکز خودکامگی و بی نظمی و عدم تخصص ، سعی در تضعیف آنها داشته و به تقویت نهادهای تصفیه نشده دولتی که زائیده نظام وابسته سلطنتی بودند ، می پرداختند .

3. پس از انقلاب ، ما شاهد توطئه های مستمر مطبوعات در جهت تضعیف خط و نهادهای انقلابی در جامعه بودیم و حتی برخی از مطبوعات پا را از این فراتر نهاده و علاوه بر این که از هیچگونه جعل تهمتی نسبت به نهادهای انقلاب اسلامی کوتاهی نمی کردند ، حتی به مراکزی برای جاسوسی سیا و صهیونیست ها بدل شده بودند ، مانند روزنامه آیندگان ، بامداد ، میزان ، انقلاب اسلامی ، جبهه ملی ، نهضت آزادی و بسیاری از این قبیل ( که ارتباطات آنها در اسناد لانه جاسوسی افشا شد)، تا زمانی که پاسداران انقلاب به اشغال مرکز جاسوسی آیندگان و جلوگیری از کار سایر مراکز مبادرت نمودند .

متعاقباً اشخاص و گروه هایی چون حزب کذائی متین دفتری ، میناچی ، دکتر لاهیجی ، خلق مسلمان ، جنبش ملی مجاهدین ، جنبش علی اصغر حاج سید جوادی ، جاما ، جنبش مسلمانان مبارز و دفتر هماهنگی بنی صدر با مردم ، دست به راهپیمایی زدند و از این که آزادی مطبوعات پایمال شده ، نالیدند .

4. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قاطعیت خط امام با شعار " نه شرقی و نه غربی " که قطع رابطه با آمریکا و دولت خائن مصر و همچنین قطع صدور نفت به اسرائیل و آفریقای جنوبی و نفی هرگونه مذاکره سازشکارانه با مقامات امپریالیستی گویای این امر است ، تزلزل و تردید دولتمردان لیبرال در قطع رابطه با مصر و حفظ روابط دوستانه با جاسوسخانه آمریکا و نیز ملاقات مشتاقانه و عجولانه با جناب برژنسکی معنی دار می شود .

5. پس از اشغال لانه جاسوسی لیبرال ها و دولتمردانی کذایی به نام آن که نباید حقوق دیپلماتیک و بین الملل را زیر پا نهاد و الا به انزوای ما و از دست رفتن روابط و امکانات اقتصادی می انجامد ، با عمل گروگانگیری مخالفت نموده و آن را لجام گیسختگی ، خودکامگی و بچه بازی توصیف نمودند !

6. با افشای اسناد لانه جاسوسی و آشکار شدن ماهیت افرادی چون امیر انتظام و میناچی و سید علی اصغر حاج سید جوادی که با خط دادن به آمریکا سعی در تقویت پایگاه های استکبار جهانی در داخل می نمودند ، لیبرال ها این اقدام انقلابی را سلب امنیت قضائی نامیدند و با نهایت تلاش موفق به آزادی میناچی شده و از امیر انتظام دفاع کردند .

7. به دنبال عمل انقلابی گروگانگیری جاسوسان آمریکایی شاهد بودیم که شور مبارزه علیه امپریالیسم جنایتکار اوج گرفت و در نهایت شیطان بزرگ کمر به حمله نظامی و توطئه طبس بست . در این توطئه نیروهای داخلی نیز شرکت داشتند ، از جمله تیمسار باقری در نیروی هوایی .

سپاه پاسداران با مدارکی که از تیمسار باقری خائن داشت به بازداشت وی همت گماشت ، از سوی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به بازداشت سرهنگ قبادی نیز نمود ، وی که فرمانده لشکر بجنورد بود در وقایع بار اول گنبد با متجاوزین سازش نمود و دشمنان مسلح انقلاب را مجال داد که از منطقه بگریزند .

با مدارک و دلایل جمع آمده از ناحیه سپاه پاسداران مسلم گردید که او در واقعه طبس دست داشته است و به عنوان بازیچه شیطان بزرگ عهده دار وظایفی در آن روز بوده است . در نوبت دوم تیمسار باقری درست در حال خروج از کشور به دستور آقای بنی صدر به وسیله مأموران سپاه پاسداران دستگیر شد و به اتفاق دریادار علوی در دادگاه های انقلاب به اتهام خیانت مسلم ، محکوم گردیدند .

8. یکی از پایگاه های مهم آمریکا در داخل که ماهیتاً با انقلاب اسلامی مخالف بوده و عوامل مناسب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی در آستین های گشاد و پر برکت خود پرورش می دادند ، توده عظیم لیبرال ها و کلان زمین داران بودند .

یکی از این عناصر که خیانتش بارها ثابت شده ، خسروخان قشقایی بود . بعدها مدارکی از ایشان و ناصرخان قشقایی و سر خانواده ایل قشقایی کشف گردید که مستمراً و مداوماً با شاه خائن و دربار پهلوی و ساواک منحله رابطه بسیار تنگاتنگ داشته اند ، به همین سبب آنان توانسته بودند ثروت عظیم خود را از گزند حوادث زمان شاه در امان بدارند .

خسروخان قشقایی با حمایت ظاهری و منافقانه ای که در آغاز انقلاب می نمود تا مدت کوتاهی توانست به استثمار و به اسارات کشیدن عشایر مستضعف ادامه دهد . او و سایر همپالگی های خائن و فئودالش سال های سال عشایر و روستائیان مستضعف را زیر یوق اسارت کشیدند .

ایشان با سلب آزادی و پایمال نمودن کلیه حقوق روستائیان ، بزرگترین ظلم ها را در حق این مردم محروم روا داشتند ، بدیهی است که جنایت و ظلم فئودال ها جز از طریق وابستگی به رژیم منفور سلطنتی و حامیان امپریالیستی و صهیونیستی نمی توانست ادامه یابد و دیدیم که بعد از اشغال لانه جاسوسی ، مدارک وابستگی خسروخان قشقایی و سایر همپالگی هایش در لانه جاسوسی به دست آمد .

پس از کشف اسناد ، سپاه پاسداران اقدام به دستگیری این خائن سرسپرده در جهت آزاد کردن مستضعفین از زیر یوق او می نماید و در مقابل لیبرال ها بلافاصله پس از اطلاع از دستگیری وی در موضوع دخالت کرده و اقدام به آزاد سازی فوری وی از زندان می نمایند و حتی دستور بازداشت سپاهیان دلیر را صادر می کنند و مشاهده کردیم که این عنصر خائن پس از آزادی به اقدامات توطئه گرانه خود برای به آشوب کشاندن فارس و تبدیل آن به کردستان جدید ادامه داد .

خسرو قشقایی پس از دستگیری مجدد با اعتراف به همکاری با آمریکایی ها در جهت ایجاد آشوب در جنوب کشور و مبارزه با حکومت اسلامی و همکاری با بختیار خائن جاسوس اقرار کرد و از پول هایی که در این رابطه دریافت نموده سخن گفت و به حکم دادگاه به سزای اعمال خود رسید .

« والذین کفروا اولیاءهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظمات

اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون »

(بقره/257)

9. پس از پیروزی انقلاب و برای تداوم جمهوری اسلامی ایران ، مجلس شورای اسلامی برای تعیین دولت مکتبی و در خط امام جمهوری اسلامی ، در انتخاب 3 وزیر برای وزارت امور اقتصاد و دارایی ، وزارت امور خارجه و وزارت بازرگانی مشاهده کردیم که بنی صدر و همپالگی هایش 13 نماینده مجلس شورای اسلامی که قصد عدم تصویب لایحه دو فوریتی را داشتند در رأی گیری طرح دو فوریتی تعیین سرپرست برای سه وزارتخانه فوق مجلس شورا اسلامی را ترک نمودند .

اسامی نمایندگانی که مجلس شورای اسلامی را ترک کرده بودند عبارت است از :

1) صباغیان ، 2) سلامتیان ، 3) غضنفرپور ، 4) معین فر ، 5) بازرگان ، 6) شهاب محمودی ، 7) نقوی ، 8) اخوتیان ، 9) ابوسعیدی ، 10) منوچهری ، 11) عالی پور ، 12) بیانی ، 13) رضا اصفهانی .

ولی باز با ترک جلسه مجلس شورای اسلامی توسط این افراد ، طرح ماده دو فوریتی تعیین سرپرست برای سه وزارتخانه به تصویب اکثریت اعضای مجلس شورای اسلامی ایران رسید .

لازم است توضیح داده شود که مطالب و اطلاعات تا زمان تنظیم این کتاب در این سطور آمده است و آنچه از عملکرد این گروه ها که هنوز از پرده برملا نشده است در مسیر تاریخ فاش خواهد شد .

این قدر هست که تا کنون طشت رسوایی این گروه ها اعم از کمونیست ها و لیبرال ها و مسلمان نما و انقلابی نما از بام انقلاب بر زمین افتاده و آنها با کشف توطئه و اقرار به مقابله با انقلاب رسوا و متلاشی می شوند . (1)

پی نوشت:

1. در ایامی که این کتاب در دست تهیه بود وقایع مهمی اتفاق افتاد از جمله کشف کودتای نظامی به رهبری قطب زاده و سید کاظم شریعتمداری که منتهی به دستگیری قطب زاده و اعدام وی ، فاش شدن دخالت های شریعتمداری و حسن شریعتمداری فرزند او و داماد شریعتمداری و عده ای از روحانیون درباری دیگر ... شد و نیز اسناد ارتباط شریعتمداری با سازمان جاسوسی آمریکا به وسیله دانشجویان پیرو خط امام منتشر گردید .

غائله چهاردهم اسفند ۱۳۵۹(۲0)


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان