به همت خانواده شهدای ترور و با هدف بصیرت افزایی، نمایشگاه بزرگ بصیرت در مهدیه مشهد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، دراین نمایشگاه پوسترهایی با موضوع نفاق قدیم و جدید و نمایش مصور خیانت های منافقین از قبل از انقلاب تا فتنه ۸۸ و همراهی و همبستگی جریان های معاند نظام و انقلاب به نمایش گذاشته شد.
بر پایه این خبر بازشناسی تاریخچه گروهک منافقین، مناسبات درون فرقهای منافقین، نقش منافقین در فتنه ۸۸، تشابهات منافقین قدیم و جدید و بررسی مبانی التقاطی سران فتنه، ناگفتههای نفاق سبز، شخصیت شناسی میر حسین موسوی از زبان شهیدان (دکتر حسن آیت و دکتر حمید دیالمه)، نقش امام و رهبری در خنثی سازی توطئههای دشمنان، جاسوسی 22 سفارت غربی در حوادث و وقایع انتخابات دهم ریاست جمهوری از جمله محورهای این نمایشگاه بود.
در این مراسم حجتالاسلام مهدیطائب در اجتماع بزرگ امت حزبالله و هيئتهاي مذهبي در مهديه مشهد در خصوص فتنه در سال 88 به ایراد سخنرانی پرداخت.
حجتالاسلام طائب با بيان اينكه فتنه يك هدف را بيشتر دنبال نميكرد، اظهار داشت: هدف آنها براندازي نظام جمهوري اسلامي بود. نظام دستاورد عيني حركت حضرت اباعبدالله الحسين در روز عاشوراست، يعني انتقام سيلياي كه دشمن در روز عاشورا به گمان خود زد و حسين بن علي را از اسلام گرفت، در اين انقلاب تحقق پيدا كرد و البته پاسخ اصلي آن سيلي هنگامي تحقق پيدا ميكند كه حضرت بقيه الله اعظم(عج) ظهور كنند.
وی همچنین اضافه کرد: مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در فتنه 88 با تبعیت از ولی زمان خود بساط فتنهگران را برچیدند.
و عکس ادعای بیاساس برخی از سران فتنه، چاشنی بیداری اسلامی در منطقه شکست فتنه سبز با حماسه آفرینی مردم بصیر ایران در 9 دی 88 بود.
وی ضمن تشریح ویژگیهای انسانهای بصیر، گفت: مردم ایران در 9 دی 88 با بصیرت و آگاهی در حمایت از جایگاه ولایت فقیه به میدان آمدند و همچون سیلی خروشان جامعه را از وجود فتنهگران پاکسازی کردند.
مسئول قرارگاه عمار ادامه داد: در طول تاریخ و در هر مقطعی که امت اسلامی متحمل ضربه و یا مشکلاتی شده همگی به دلیل بیبصیرتی مردم بوده است. به طور مثال واقعه عاشورا در صحرای کربلا به دلیل بیبصیرتی برخی از مردم در آن زمان حادث شد.
وی در پایان با طرح این سوال که علم بهتر است یا بصیرت در پاسخ گفت: در معنا علم و بصیرت هر دو به معنای دانش و آگاهی هستند، با این تفاوت که علم به معنای آگاهی به مفاهیم کلی و بصیرت به معنای شناخت مصداقها است، بنابراین بصیرت نسبت به علم ارجحتر است.