یادواره روحانی شهید حادثه تروریستی اهواز برگزار شد

N83070643 72610143

آیین بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام محمد افچنگی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از شهدای حادثه تروریستی اهواز روز پنجشنبه در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد.

به گزارش هابیلیان و به نقل از ایرنا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین گفت: از صدر اسلام تاکنون حوادث تلخ گوناگونی برای امت اسلامی روی داده که با وجود ناگواری آن‌ها نتایج مثبتی داشته است که در تاریخ معاصر ایران نیز وقایعی مانند عملیات تروریستی اهواز از آن جمله است.
حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی افزود: تقویت انسجام و وحدت ملی از ره‌آوردهای این حادثه تلخ بود و مردم در آیین تشییع پیکر شهدای این واقعه با سردادن شعارهای ابتدای انقلاب اسلامی این هشدار را به دشمن دادند که ملت ایران یکپارچه است.
او اظهار داشت: پس از این حادثه هموطنان عرب زبان خوزستان پیش از فارس زبانان از این اقدام تروریستی اعلام انزجار کردند و نشان دادند اهداف تفرقه افکنانه دشمنان از این اقدامات بی‌ثمر است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این حادثه نشان داد ملت ما ایثارگران و فداکاران کشور خود را بسیار تجلیل می‌کنند به طوری که سربازان و درجه‌دارانی که جان خود را برای نجات مردم در این واقعه به خطر انداختند به عنوان قهرمان ملی تجلیل شدند و این موضوع در رسانه‌ها برجسته شد.
حجت‌الاسلام محمد افچنگی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور در حادثه تروریستی هفته دفاع مقدس اهواز به شهادت رسید.
وی متولد سال 1356 روستای افچنگ شهرستان سبزوار بود و در یگان‌های مختلف قرارگاه پدافند هوایی از جمله گروه‌های پدافند هوایی شهرآباد، هاشم‌آباد، مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه سمنان و مناطق پدافند هوایی اصفهان و امیدیه خوزستان خدمت کرد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان