کمک‌های مستشاری شهید سلیمانی سوریه و عراق را از لوث وجود داعش پاک کرد

1398102623553571119430124

فرمانده سابق کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای کربلای ۵ در مسجد پنبه‌چی گفت: سردار سلیمانی با درایت خود روند تحولات منطقه را به نفع محور مقاومت تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله (عج) سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت سی‌و‌سومین یادواره شهدای کربلای پنج که در مسجد پنبه‌چی تهران برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهید سلیمانی پس از جنگ تحمیلی اقدام به مبارزه با اشرار کرد و پس از سر و سامان دادن به وضعیت امنیت مرزهای کشور از شرارت اشرار و پس از این که فرمانده سپاه قدس شد با درایت خود روند تحولات منطقه غرب آسیا را به نفع محور مقاومت تغییر داد. حاج قاسمی که عصاره همه تجربیات و خون بهای عملیات کربلای 5 و حاصل تمامی خون‌هایی بود که در 8 سال دفاع مقدس اهدا شد و توانست تجربیات گرانقدر این جنگ را به مردم عراق، یمن و حزب‌الله لبنان منتقل کند و تبدیل به مظهر مقاومت در برابر آمریکای خون‌خوار شد.

وی افزود: امروز 40 سال از انقلاب می گذرد و یک دستاورد بزرگ انقلاب این بوده که ملت ما به دوست و دشمن ثابت کرد که ملت‌ها می‌توانند با اتکا به دارایی‌ها و توان داخلی خود و حمایت و پشتیبانی مردم و مردمی کردن دفاع و ایستادگی کارهای بزرگی انجام دهند. همین مسئله باعث شده که آمریکایی‌ها در طول این سالها به ذلت کشیده شوند. همین آموزه‌ها به مردم منطقه از جمله مردم مظلوم غزه یاد داد تا چگونه در برابر محاصره کامل اسرائیل نه تنها ایستادگی کنند بلکه امروز دست برتر را در این منطقه داشته باشند‌. در سوریه نیز در شرایطی که تکفیری‌ها به پشت درهای کاخ ریاست جمهوری سوریه رسیده بودند ولی کمک‌های مستشاری حاج قاسم و یارانش موجب این شد که امروز این سرزمین و همچنین عراق از لوث داعش پاک شود.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با اشاره به زمان به شهادت رسیدن سردار سلیمانی گفت: این مهم است که زمانی خداوند به تمنای چند ساله سردار سلیمانی پاسخ داد که مقاومت در منطقه تثبیت شده و به مردم ثابت شد که آمریکا در برابر قدرتی که از مردم منطقه نشات می‌گیرد قابل شکست است. چه می‌شود که قدرت بزرگ آمریکا از نظر مادی وقتی اعلام می‌کند که اگر ایران به ترور حاج قاسم پاسخ دهد ما 52 نقطه را می‌زنیم اما مردم بدون توجه به این تهدیدها خواستار انتقام خون سردار سلیمانی می‌شوند. این مسئله اثر خون شهیدان 40 ساله است.


مطالب پربازدید سایت

جدیدترین مطالب

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان

لزوم بازنگری در فهرست شهدای ترور کشور

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

شهید ترور

شهید ژاله ملکی

شهید امیرحسین افضلی

جلوی چشمم نفس‌های آخرش رو ‌زد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خبر داد

۱۷ شهریور؛ زمان دادگاه کیفری پرونده ترور شهید سلیمانی

شهید ترور سامی‌مقام

پيکر پاکش 44 سال مفقود ماند

مطالب پربازدید بخش خبر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد

ایران نقش مهمی در مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر دارد

سعید حقیقی، پژوهشگر حوزه تروریسم و حقوق بشر

ردپای دولت‌های آمریکا در نقض حقوق بشر داخلی و خارجی

قاضی دهقانی؛ در پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین

استرداد منافقین امر پذیرفته‌شده بین‌المللی است و ایران آن را اجرا می‌کند

همزمان با سالگرد عملیات مرصاد

گزارش سالانه تروریسم در ایران 1402 منتشر شد

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان