کتاب «عبور از خط چک» در بروجرد رونمایی شد

0000000000

کتاب «عبور از خط چک» نوشته محمد مسعود بهمنی که به نقش ارتش و قرارگاه جنوب در انهدام منافقین و اشرار پرداخته است امروز، ٢١ شهریورماه در بروجرد رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، امروز یکشنبه، ٢١شهریورماه از کتاب «عبور از خط چک» نوشته محمد مسعود بهمنی که به نقش ارتش و قرارگاه جنوب در انهدام منافقین و اشرار پرداخته است در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.

این کتاب به نقش ارتش و قرارگاه جنوب در انهدام منافقین و اشرار در مناطق مختلف ازجمله ایلام و خوزستان در سال‌های ۷۲ تا ۸۲  می‌پردازد منافقین در این سال‌‌ها اقدام‌هایی را برای ترور و خراب‌کاری در دست انجام داشتند که با ترفند‌های نظامی یگان‌های ارتش ناکام ماند.

این کتاب در چهار فصل شامل؛ تاریخچه تشکیل سازمان منافقین، طرح راه‌گشای منافقین، نقش ارتش و نیروی زمینی در انهدام منافقین و اشرار در جنوب کشور، ارزیابی و تجزیه تحلیل اهداف منافقین و دستاوردهای جلوگیری از نفوذ آنان می‌پردازد.

این کتاب در ١١٢صفحه و با شمارگان ٦٠٠ جلد توسط انتشارات نظری به بازار نشر راه یافته است.

یادآور می‎شود، محمدمسعود بهمنی، یکی‌از نویسندگان فعال و پُرکار بروجردی است که در سال ١٣٤٠در بروجرد متولد شده است .  وی در سال ١٣٥٩ به استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمد و به‌علت شهامت و رشادت در میادین نبرد با دشمن بعثی و منافقین٧٠ ماه ارشدیت درجه به وی اعطا شد و در مناطق عملیاتی چند بار مجروح گردید و در عملیات کربلای ٥ شیمیایی شد.

وی علاوه‌بر افتخار جانبازی نویسنده و محقق فعالی است که تاکنون ١٧ عنوان کتاب را در حوزه دین، اجتماعی، دفاع مقدس و جنگ نرم تألیف و  منتشر کرده است و مقالات وی نیز در روزنامه‌های کثیرالانتشار به تعدد به چاپ رسیده است .

بهمنی دارای  مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و مدرک دکترای معادل در امور نظامی می‌باشند و در حال حاضر عضو هیأت علمی مراکز آموزشی و یگانی ارتش جمهوری اسلامی  و مدرس دانشگاه علمی ـ کاربردی تهران بوده و به تحقیق و پژوهش مشغول است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان