پرونده‌سازی دولت سوئد برای تبعه ایرانی حمایت از تروریسم است

 3 8 01 4اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به اساتید برخی از دانشگاههای مطرح و خارج از کشور نکاتی را درباره پرونده‌سازی دولت سوئد برای حمید نوری مطرح کرد.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای که به دو زبان انگلیسی و فارسی به برخی از اساتید دانشگاه‌های مطرح کشورهای سوئد، دانمارک، آلمان، هلند و اتریش نوشته است نکاتی را درباره دادگاه نمایشی و اتهامات واهی علیه حمید نوری، شهروند ایرانی زندانی‌شده در سوئد مطرح کرد و خواستار پایان دادن حمایت از تروریسم از سوی دولت این کشور شد.

 

در این نامه آمده است:

 

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ جَاءَکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصِیبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِینَ (6 حجرات)

 

تروریسم همواره ابزار ابرقدرتها برای پیشبرد اهداف خود در ظاهر دموکراتیک و بشردوستانه بوده است و این موضوع شاید برای هیچ ملتی در جهان به‌اندازه ساکنین غرب آسیا و مردم ایران ملموس نبوده است.

 

برای بیش از 40 سال، ایرانیان صرفاً به‌دلیل آزادی‌خواهی و مستقل بودن خود شاهد آماج جنایات از جانب ابرقدرتهای سردمدار حقوق بشر بوده‌اند که شاید یکی از بدترین آنها در کنار جنگ اقتصادی، کشتار 17000 ایرانی توسط اعضا و حامیان سازمان تروریستی مجاهدین خلق است؛ سازمانی تروریستی که سالها در عراق و تحت حمایت دیکتاتور معروف صدام حسین و سازمانهای اطلاعاتی غربی به کشتار زنان و کودکان ایرانی مشغول بود.

 

اکنون نیز این تروریستهای فرقه‌گرا توسط اروپا در گوشه از آلبانی نشسته‌اند و به نفرت‌پراکنی علیه ایرانیان ساکن خارج از کشور مشغول‌اند.

 

در یکی از آخرین پروژه‌های خود، آنها با اتهامات واهی اقدام به پرونده‌سازی برای یکی از تبعه‌های ایران در سوئد به‌نام حمید نوری کرده‌اند و در اقدامی تعجب‌برانگیز، ما شاهد حمایت دولت سوئد از این قاتلان هستیم، در حالی که به‌گفته وکلای آقای نوری، مدارک ارائه‌شده توسط منافقین ناکافی و پر از ابهام است.

 

انتظار ملت ایران به‌عنوان یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم این است که این دادگاه سفارشی تعطیل شود و شاهد یک دادرسی بیطرف و عادلانه که در آن حقوق متهم رعایت شود، باشیم.

 

دولت سوئد، به‌عنوان یکی از مدعیان برابری و عدالت نباید حتی به تروریستها اجازه اقامت در این کشور را دهد چه برسد به اینکه به حمایت مادی و معنوی از آنها و تشویق به جنایت و نفرت‌پراکنی بپردازد که خلاف تعهدات بین‌المللی سوئد نیز می‌باشد.

 

چیزی به‌نام تروریست خوب یا بد وجود ندارد و وظیفه تمام کشورها مخصوصاً سوئد است که با عدم داشتن استاندارد دوگانه، در قطع حمایت خود از تروریسم درنگ نکنند.

 

دستگاه قضایی سوئد نباید عدالت و انصاف خود را قربانی نقشه‌های سیاسی کند و در دام تروریستها بیفتد. اگر جامعه بین‌المللی امروز نتواند جلوی سیاسی‌کاری به‌وقت عدالت را بگیرد، پایه‌های دموکراسی سست می‌شود و پس از آن، چه‌انتظاری باید از نتیجه پرونده‌هایی چون جمال خاشقچی و جولیان آسانژ داشته باشد؟


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان