يادواره شهدای روحانی ترور در مشهد برگزار شد

در آستانه اجلاسيه شهدای روحانی استان های خراسان، يادواره شهدای روحانی ترور با عنوان «در سايه سار غدير و ولايت» شامگاه 25 آبان ماه با حضور امام جمعه موقت اهواز در مسجد كرامت مشهد برگزار شد.

Hashemiejad0000

در آستانه اجلاسيه شهدای روحانی استان های خراسان، يادواره شهدای روحانی ترور با عنوان «در سايه سار غدير و ولايت» شامگاه 25 آبان ماه با حضور امام جمعه موقت اهواز در مسجد كرامت مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خراسان رضوی، روحانيت مبارز و هميشه در صحنه مشهد با حضور در عرصه های مختلف اجتماعی، سياسی و فرهنگی اقدامات ارزنده ای را به جهان اسلام عرصه نموده اند.

از حضور در صحنه های شكوهمند انقلاب و مبارزه با رژيم ستم شاهی گرفته تا در هشت سال دفاع مقدس كه با حضور معنوی خود فضای روحانی جبهه ها را تداعی می كردند و با رساله علميه و عمليه خود بر شكوه و عزت رزمندگان ما می افزودند.

در اين ميان روحانيت و علمای هميشه در صحنه ما همچون شهيدان «مطهری»، «قاسمی»، «طباطبايی»، «صمدی»، «موسويان»، «صادقی»، «هوسی»، «هاشمی نژاد» و «كامياب» علاوه بر اينكه در صحنه های انقلاب حضور فعال داشتند، جبهه های حق عليه باطل با مديريت معنوی آن ها به پيروزی رسيد.

شهدايی كه ابتكارات و خدمات ارزنده آن ها مانع پيشرفت دشمنان شده بود و هر روز جمهوری اسلامی ايران به بركت زحمات ارزشمند آن ها در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی و سياسی قله های صعود پيشرفت را طی كرده است.

شهيدانی همچون شهيد هاشمی نژاد كه امام خمينی(ره) در وصف اين شهيد اين گونه فرموده است: «من از نزديك با او آشنا بودم و خصال و تعهد آن شهيد را لمس كرده بودم و مراتب و مجاهدات آن بر اشخاصی كه او را می شناسند، بر كسی پوشيده نيست. امروز در شهادت سلف صالح، اين خلف صالح و متعهد از دست ما گرفته شد».

اما دشمنان ميهن اسلامی ايران توان ديدن پيشرفت های روحانيت ما را نداشتند و با اقدامی ناجوانمردانه دست به ترور شخصيت های معنوی كشور ما زدند اما غافل از آن هستند كه نه تنها هيچ يك از اين اقدامات نمی تواند مانع پيشرفت كشور ما نمی شود بلكه باعث عظمت و شكوهمندی هرچه بيشتر اين ملت غيور می شود.

در همين راستا يادواره شهدای روحانی ترور استان خراسان به پاس گراميداشت ياد و خاطره شهدای روحانی به ويژه شهيدان «مطهری»، «قاسمی»، «طباطبايی»، «صمدی»، «موسويان»، «صادقی»، «هوسی»، «هاشمی نژاد» و «كامياب» با حضور حماسی طلاب و روحانيون و مسئولان استانی در مسجد كرامت مشهد برگزار شد.

در اين مراسم، حجت الاسلام «حاجتی» امام جمعه موقت اهواز با تشريح جايگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در صحنه های انقلاب و جنگ تحميلی، گفت: پيام شهيدان ما به ويژه شهيد مطهری(ره) اين بود كه امام خود را بهتر بشناسيد.

وی با بيان اينكه شهدای روحانی در تمامی عرصه های نظام اسلامی به ويژه در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشيدند، اذعان كرد: امام خمينی(ره) با سلاح روحانيت توانست اهداف شوم دشمنان را به نابودی بسپارد.

حجت الاسلام حاجتی، شهدا را مظهر صفا و صميميت جامعه اسلامی برشمرد و افزود: بايد ايمان داشته باشيم شهيدانی همچون «هاشمی نژاد»، «مطهری»، «كامياب» و... زنده هستند و نزد پرودگارشان روزی می خورند.

آری با شهادت شهدای مظلومی از جنس معنويت كه بدون دفاع از خود به دست منافقان كوردل به شهادت رسيدند، نه تنها مانع پيشرفت نظام نشدند، بلكه اعتقاد، اتحاد و همبستگی مردم در پيروزی انقلاب اسلامی هر روز بيشتر شد و اين مردم نيز هرگز فداكاری و جانفشانی آن ها را از خاطر نخواهند برد.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان