وزارت اطلاعات نفس تروریست‌ها را بند آورده است

Alavi

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات نفس تروریست ها را بند آورده است، گفت: وزارت اطلاعات در مناسبت‌های مختلف به تروریست‌ها پیغام داده که خیال اقدام تروریستی در ایران را از یاد ببرند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در یک برنامه‌ تلویزیونی با اشاره به انسجام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در کشور تاکید کرد: پیوند مردم، نیروهای نظامی و انتظامی با وزارت اطلاعات باعث شده مجالی برای تروریست‌ها باقی نماند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در جهت تامین امنیت کشور گفت: طی سه سال اخیر میان دستگاه‌های تاثیرگذار در زمینه امنیت همدلی و همکاری بسیار خوبی پدید آمده است. طی این سال‌ها میان وزارت اطلاعات، وزارت کشور، سپاه، ارتش، ناجا، قوه قضاییه و ستادهای بالادستی از جمله شورای عالی امنیت و ستاد کل نیروهای مسلح  و همچنین وزارت رفاه پیوند و همدلی بسیار قوی ایجاد شده است.

علوی در ادامه به برخی اقدامات و تبلیغات علیه دستگاه‌های امنیتی مختلف در کشور و تلاش در راستای ایجاد اختلاف میان این دستگاه‌ها از سوی دشمنان اشاره و اظهار کرد: دشمنان نظام همواره به دنبال ایجاد تفرقه و چنددستگی میان نیروهای جمهوری اسلامی بوده‌اند. این شرایط هوشیاری نیروهای نظام جمهوری اسلامی را می‌طلبد که در زمین دشمن بازی نکنند و به لطف خدا نیز این هوشیاری امروز در همه دستگاه‌ها وجود دارد. در پرتو عنایات رهبری انقلاب، ترقندهای دشمنان اثرگذاری نداشته و روز به روز پیوند دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با یکدیگر عمیق‌تر می‌شود.

وی در همین راستا تاکید کرد: دشمن نمی‌تواند نقشی در زمینه ایجاد اختلاف میان دستگاه‌های هوشمند اطلاعاتی، امنیتی و قضایی کشور ایجاد کند.

علوی با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا ضربه‌ای به امنیت جمهوری اسلامی ایران وارد کند، تصریح کرد: تا امروز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان و همچنین همکاری دستگاه‌های اثرگذار در تامین امنیت کشور، دشمن ناکام مانده و تروریست‌هایی که قصد اقدام علیه امنیت کشور کرده‌اند، تحت اشراف اطلاعاتی قرار گرفته و سپس تعقیب و با آن‌ها برخوردهای لازم صورت گرفته است.

وزیر اطلاعات همچنین با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات نفس تروریست ها را بند آورده است، گفت: وزارت اطلاعات در مناسبت‌های مختلف به تروریست‌ها پیغام داده که خیال اقدام تروریستی در ایران را از یاد ببرند.

علوی با بیان اینکه امروز جامعه اطلاعاتی 80 میلیونی با 160 میلیون چشم مواظب امنیت جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: علاوه بر مردم، همکاری میان دستگاه‌های اطلاعاتی باعث شده که رادار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران عملا نقطه کوری نداشته باشد.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و همچنین نیروهای اطلاعاتی سپاه و برخورد با گروهک‌های تروریستی در غرب کشور اظهار کرد: طی روزهای اخیر تیم منافقین در غرب کشور با اشراف اطلاعاتی و همکاری وزارت اطلاعات و سپاه و همچنین تیمی در شرق کشور که در حال حفر تونل و به دنبال ایجاد ناامنی برای تعدادی از پاسگاه‌های شرقی کشور بوده‌اند با همکاری اطلاعاتی وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد شد.

علوی با اشاره به عملیات انجام‌شده علیه گروهک‌های تروریستی در غرب کشور خاطرنشان کرد: در این عملیات فرمانده تیپ موصل داعش کشته و سه نفر دیگر از آن‌ها دستگیر شدند، با همکاری یگان ویژه ناجا و همچنین تک‌تیراندازان ماهر نیروی ویژه و همکاری‌های سپاه پاسداران، شناسایی و دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: پیوند مردم، نیروهای نظامی و انتظامی با وزارت اطلاعات باعث شده که مجالی برای تروریست‌ها باقی نماند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان