همکاری تنگاتنگ ایران و روسیه، برای مبارزه علیه تروریسم ادامه می‌یابد

Rohaninamayanderoosie

رئیس جمهوری اسلامی ایران «لاورنتیف» نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه را به حضور پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار، پس از استماع گزارش فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و از جمله تازه‌ترین تحولات میدانی در مبارزه با تروریسم در سوریه، اظهارداشت: همفکری و همکاری خوبی که میان تهران‌مسکو در این عرصه وجود دارد تا تحقق هدف نهایی که ریشه کن شدن تروریسم و برقراری صلح و ثبات کامل در منطقه است، ادامه می یابد.

دکتر روحانی تصریح کرد که موضوع سوریه  از طریق مذاکره سیاسی و احترام به اراده مردم که تصمیم گیر اصلی و نهایی درباره آینده سوریه هستند  و همچنین حفظ تمامیت ارضی آن کشور قابل حل است.

ایشان تأکید نمود که حمایت از مردم غیرنظامی و کمک به آوارگان و مردم آسیب‌دیده از جنگ یک ضرورت انسانی است و باید برای آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

رئیس جمهوری تروریسم را خطری بزرگ برای منطقه و جهان برشمرد و بر ضرورت ادامه همفکری و همکاری تنگاتنگ ایران و روسیه در سوریه برای مبارزه با تروریسم در منطقه تاکید کرد.

 دکتر روحانی در بخش دیگری از اظهارات خود، با ابراز خرسندی از روند رو به گسترش روابط تهران – مسکو در حوزه های دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی گفت: بی تردید همکاری های دو کشور در مسایل دوجانبه به نفع دو ملت و در مسایل منطقه ای به نفع صلح و ثبات منطقه‌ای خواهد بود.

«لاورنتیف» نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه  نیز در این دیدار نظرات رئیس جمهور روسیه و همچنین گزارشی از آخرین رایزنی های انجام شده و تحولات میدانی در سوریه  را به رئیس جمهوری ارائه داد.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان