هدف‌گیری مقر تروریست‌ها پاسخی به شرارت گروهک‌های تجزیه طلب در غرب کشور

169965173

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با شکل‌گیری اغتشاشات شاهد شرارت و وحشت افکنی این گروه‌های تجزیه طلب در برخی شهرهای شمال غرب کشور بودیم که با واکنش محکم و قاطع سپاه پاسداران مواجه شد.

به گزارش هابیلیان، ابوالفضل عمویی در گفتگو با ایرنا، در مورد حضور و اقدامات نیروهای تجزیه‌طلب در حاشیه مرزهای شمال غرب کشور گفت: در مورد حضور این نیروها و اقدامات شرارت‌آمیز آنها در شهرهای شمال غرب کشور هشدار لازم قبل از این به این گروه‌ها و منطقه اقلیم شمال عراق داده شده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مذاکرات رسمی که میان مقامات ایران و مقامات عراق در سطوح عالی انجام گرفته بود نسبت به حضور این گروه‌ها هشدار داده شده بود و اطلاعات دقیقی درباره فعالیت‌های آنها در اختیار طرف عراقی قرار گرفته بود و طرف عراقی نسبت به رفع این مزاحمت‌ها تعهد داده بود.

عمویی افزود: با شکل‌گیری اغتشاشات در برخی از شهرهای شمال غرب، شاهد شرارت و وحشت افکنی این گروه‌ها در شهرهای شمال غرب کشور بودیم که باید واکنش محکم و قاطعی از جانب ایران داده می‌شد که این اقدام از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد و مقرهای گروهک های تروریستی در اقلیم کردستان هدف موشک‌ها و پهپادها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بعد از اقدامات اولیه، مسئولان اقلیم و بغداد تاکید کردند که به فعالیت این گروه‌ها پایان می‌دهند اما هنوز مطالبه جمهوری اسلامی ایران برآورده نشده است و جمهوری اسلامی در چارچوب حقوق بین‌الملل و دفاع از امنیت ملی کشور مجبور به واکنش مجدد به اقدامات گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دفاع از امنیت ملی کشور در چارچوب حقوق بین‌الملل دفاع مشروعی است و پیش از این هم به طرف‌های عراقی و منطقه اقلیم شمال عراق هشدار لازم داده شده بود.

عمویی افزود: به اعتقاد ما این وظیفه دولت عراق است که حفظ امنیت همسایگانش را مدنظر قرار دهد و در این چارچوب جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام به حاکمیت عراق موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش گفتگو

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی

ماهیت فرقه منافقین با اسلام در تضاد است

علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی

منافقین باید تاوان جنایات خود را به اندازه شأن ملت ایران پرداخت کنند

مصاحبه رادیویی دبیرکل بنیاد هابیلیان در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)

ریشه واقعه شاهچراغ به قدرت های استکباری برمی گردد

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان