نجفی: شعار ترامپ درباره مبارزه با ترورسیم راه به جایی نمی‌برد

Najafikhoshroodi

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که شعار ترامپ در خصوص مبارزه با تروریسم با توجه به حضور تمامی این کشورهای مناطق مختلف دنیا و حمایت از تروریسم راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش هابیلیان علی نجفی خوشرودی در گفت وگو  با ایسنا، اظهار کرد:  ما همواره شاهد اظهارنظر و مواضع اعلامی از سوی مقامات آمریکایی در خصوص مبارزه با تروریسم هستیم، با این وجود سیاست این کشور در قبال تروریسم به صورت جدی محل چالش است.

وی با بیان اینکه آمریکا به صورت گزینشی با استاندارد های دوگانه در خصوص مبارزه با تروریسم عمل  می‌کند، افزود: سخنرانی دیروز ترامپ به عنوان اولین نطق رئیس جمهور جدید آمریکا در این خصوص هم بیشتر شبیه سخنرانی های انتخاباتی بود، من فکر می‌کنم مهمترین راهکاری که مبارزه با تروریسم را محقق می کند خروج آمریکا از کشورهاو مناطق مختلف و پرهیز از دخالت و حضور نظامی این کشور است.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: حمایت آمریکا از تروریست ها بر ابعاد آتش افروزی این گروهک های تروریستی خواهد افزود و در این شرایط سردادن شعار مبارزه با تروریسم راه به جایی نمی برد.

نجفی درباره احتمال تغییر سیاست های کلان ایالات متحده آمریکا نیز گفت: تا ماه مارس، گروه انتقالی در این کشور برنامه های مختلف که از دولت قبل باقیمانده را ارزیابی خواهد کرد و بعد از آن می توان درخصوص سیاست های ترامپ اظهار نظر کرد اما به طورکلی مبانی سیاست خارجی آمریکا تا حدودی ثابت است و هرگونه تغییرات جدی  و محسوس با توجه به نوع شعارهای انتخاباتی ترامپ در آینده قابل ارزیابی خواهد بود.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان