نباید جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز را به اقوام ایرانی منتسب کرد

Heydariayatollah

امام جمعه اهواز گفت: نباید جنایتکاران حادثه تروریستی به قوم خاصی نسبت داده شوند که بازی در زمین دشمن است.

به گزارش هابیلیان به نقل از تسنیم، آیت الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقارن حادثه تروریستی اهواز با شب سوم شهادت امام حسین (ع) و یارانش بیانگر رابطه تنگاتنگ شهدای این حادثه با شهدای کربلا است، همچنین تقارن این حادثه با 31 شهریور بیانگر شباهت مجرمان این حادثه از جهت شرارت و قساوت با صدام جنایتکار است.

وی با اشاره به فاجیع خون باری که صدام به بار آورد؛ افزود: صدام در راستای منافع استکبار جهانی و صهیونیسم جنگ تحمیلی را به راه انداخت و مورد پشتیبانی مالی آل سعود بوده وعیناً این جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز نیز اینگونه‌اند و شباهات زیادی با صدام دارند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: تجزیه طلبان با مرتجعین تکفیری تفاوتی ندارند، عاملان حادثه تروریستی افرادی جاهل از نوع خوارج و بنی امیه از نظر افکار تکفیری بودند. اما جنایت تکفیری‌ها از بعد اجتماعی و بین المللی قابل تفکیک از منافقانی که در طول انقلاب اسلامی ترورهایی انجام دادند یا تجزیه طلبان مزدوری که انفجارهایی انجام دادند و حالا هم مقابل انقلاب ایستاده‌اند، ندارند و همه مانند همدیگر هستند.

وی تاکید کرد: باید بین جنایتکاران و اقوام ایرانی تفکیک قائل شویم. نباید جنایتکاران حادثه تروریستی به قوم خاصی نسبت داده شوند و به اختلافات قومی دامن زده شود زیرا بازی در زمین دشمن است. اقوام ایرانی در خط اسلام و انقلاب هستند و همواره لبیک گوی حضرت امام و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

آیت الله حیدری عنوان کرد: حادثه تروریستی اهواز به جریان تکفیری آمریکا، اسرائیل، آل سعود و دولت‌هایی که از خط مقاومت اسلامی ضربه دیدند مربوط است؛ نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح ایران و محور مقاومت در منطقه چشم نفاق و تکفیر را کور کرده‌اند و دشمنان می‌خواهند انتقام شکست‌های خود را در منطقه از ایران به عنوان محور مقاومت بگیرند، اما کور دیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حرکات مذبوحانه‌ای همچون حمله به مجلس شورای اسلامی یا حمله به رژه نیروهای مسلح در اهواز ارزش نظامی و سیاسی ندارد و دشمن تنها با این حرکات خود را در تاریخ رسوا می‌کند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: مردم اهواز در تشییع باشکوه شهدا شرکت کردند و نیروهای مسلح ما در کمتر از 10 روز از حادثه، انتقام موشکی سختی از تروریست‌ها گرفتند؛ مقابله با نفاق و تکفیر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این لوایح استعماری از جانب آمریکا و اسرائیل برای اشراف اطلاعاتی، مالی و اقتصادی بر دیگر کشورها به بهانه مبارزه با پولشویی و تروریسم است.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان