ناتو به جای اتهام های بی‌اساس، به گروهک تروریستی منافقین پناه ندهد

Sefarat Iran612

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل به بیانیه ضد ایرانی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی واکنش نشان داد.

به گزارش هابیلیان، در این بیانیه که یک نسخه آن در حساب رسمی توئیتری سفارت کشورمان منتشر شد آمده است: ناتو و اعضای آن نه تنها در برابر حملات سایبری علیه تأسیسات زیرساختی و هسته ای ایران سکوت کردند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به این اقدامات خرابکارانه سایبری کمک کرده و از آنها حمایت کرده است. از این منظر آنها در جایگاهی برای طرح چنین اتهاماتی علیه ایران نیست.

این بیانیه می‌افزاید:‌ جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور مورد هدف و قربانی حملات سایبری به زیرساخت های حیاتی خود توسط متحدان و شرکای ناتو، هرگونه استفاده از فضای سایبری برای حمله به سایر کشورها را رد و محکوم می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ناتو و متحدانش که مدعی مبارزه با تروریسم بین المللی هستند، چشم خود را بر این واقعیت بسته اند که یک فرقه تروریستی پناهگاهی امن در کشورهای عضو ناتو پیدا کرده و آنها را به ستاد عملیاتی برای راه اندازی گسترده ترین طیف مخرب قابل تصور علیه ایران تبدیل کرده است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران برهمین اساس تصریح کرد: از کشورهای عضو ناتو می‌خواهیم حرف‌های خود را با عمل مطابقت دهند و از پناه دادن یا حمایت از گروه‌های تروریستی در سرزمین‌های خود خودداری کنند.

گفتنی است سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اتهامات بی‌پایه و اساس علیه ایران درباره حمله سایبری به آلبانی را تکرار کرد.

منبع: مشرق


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان