موشک باران اردوگاه لیبرتی

Liberti2جیش المختار بامداد جمعه اردوگاه لیبرتی را موشک باران کرد.

به گزارش پایگاه خبری هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه شب اردوگاه لیبرتی (محل اسکان موقت تررویست های گروهک منافقین) موشک باران شد. این حمله را گروه نظامی جیش المختار، بازماندگان قربانیان انتفاضه شعبانیه در عراق، بر عهده گرفت. جیش المختار ادعا کرده است که حدود 15 موشک از 6 کیلومتری شمال شرق فردوگاه بغداد لیبرتی به این اردوگاه شلیک کرده است. در این حمله موشکی 23 تن از تروریست های منافقین کشته شدند.

گرچه همان طور که انتظار می رفت گروهک منافقین مانند همیشه به دنبال فضاسازی و بهره برداری از این رخداد بوده و دست به به انتشار آمارهای باورنکردنی زده است. آنها تعداد موشک های شلیک شده را 80 فروند و خسارت مالی وارده به اردوگاهی که به گفته خود از امکانات چندانی برخوردار نیست 10 میلیون دلار اعلام کرده اند. گرچه هیچ توضیحی در این باره نداده اند که چگونه در اثر شلیک 80 فروند موشک در اردوگاهی که تراکم جمعیت آن بالاست تنها 23 نفر کشته می شوند.Liberti1

به گفته منابع خبری در این حمله حسین ابریشمچی از شکنجه گران این گروهک و برادر مهدی ابریشمچی از سران منافقین به هلاکت رسیده است.

در این رابطه سید محمد جواد هاشمی نژاد دبیر کل بیناد هابیلیان درگفت وگو با خراسان درباره تاثیر و جایگاه افرادی که کشته شدند برساختار منافقین گفت: قطعا موثر خواهد بود، زیرا بعد از  آن که منافقین از پادگان اشرف به لیبرتی منتقل  شدند ساختار نظامی شان تضعیف شد و از آن جایی که درجریان این حمله تعداد زیادی از اعضای نظامی این گروهک کشته شده اند، بنابراین  تضعیف ساختار نظامی منافقین را به دنبال خواهد داشت.

هاشمی نژاد تصریح کرد: این اتفاق ضربه سنگینی بر منافقین خواهد زد و عرصه را برای آنها تنگ کرده و احساس خطر می کنند از این رو به دنبال مظلوم نمایی و شانتاژ در این باره هستند. وی همچنین افزود: تعدادی از کشته شدگان این ماجرا از اعضای اصلی و قدیمی منافقین هستند که دست شان به خون بسیاری آلوده است. از جمله حسین ابریشمچی که  در دهه 60 سه تن از پاسداران انقلاب اسلامی را ربوده و در خانه تیمی پس از شکنجه های فراوان آنها را به شهادت رساند.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان