منافقین برای محاکمه باید به ایران بازگردانده شوند

Amoli Mahmodآیت الله آملی لاریجانی در دیدار با رئیس دستگاه قضایی عراق، ضمن برشمردن جنایات بی شمار منافقین در حق دو ملت ایران و عراق، خواستار بازگرداندن آنها به ایران و محاکمه عادلانه آنها شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان، آیت الله آملی لاریجانی؛ رئیس قوه قضائیه دیروز در دیدار با مدحت محمود همتای عراقی خود با اشاره به حضور گروهک منافقین در خاک عراق، خواستار استرداد این تروریست ها به ایران شد. رئیس قوه قضائیه با یادآوری جنایات های این گروهک در تاریخ پس از انقلاب در حق ملت ایران گفت: دست گروهک منافقین به خون بیش از 17 هزار ایرانی بی گناه آغشته است. این جنایتکاران بسیاری از بزرگان انقلاب همچون شهید بهشتی؛ رئیس دیوان عالی کشور را به شهادت رسانده اند.

آیت الله لاریجانی با بیان اینکه بسیاری از اعضای این گروهک به جنایاتشان اعتراف کرده اند افزود: انتظار ما از کشور برادرمان عراق این است که طبق موافقت نامه های امضا شده میان دو کشور، اعضای این گروهک را در چارچوب قانون به ایران بازگردانده شوند تا به صورت عادلانه مورد محاکمه قرار گیرند.

رئیس دستگاه قضا خاطر نشان کرد: ملت عراق نیز همچون ملت ایران زخم خورده جنایات این گروهک تروریستی است.

مدحت محمود نیز ضمن تشکر از دعوت آیت الله لاریجانی برای سفر به ایران، در خصوص حضور منافقین در کشورش گفت: حضور این گروهک در عراق جنبه سیاسی دارد. از این رو دولت عراق تلاش می کند با کمک سازمان ملل اقدامات لازم را برای حل این موضوع به کار گیرد.

بنیاد هابیلیان به نمایندگی از خانواده شهدای ترور کشور، دو روز پیش و در آستانه سفر رئیس دستگاه قضایی عراق به ایران با صدور بیانیه ای خواستار استرداد منافقین به کشور و محاکمه آنها شده بود.

 

بیانیه بنیاد هابیلیان با عنوان:

استرداد و محاکمه سران منافقین را پیگیری کنید


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان