ملت ایران پیشتاز راستین مبارزه با تروریسم در جهان شده است

51n351531

رئیس جمهور وقتمان به دست گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا به شهادت رسید

 رئیس جمهور کشورمان در نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ملت ایران که خود قربانی تروریسم بوده است، امروز به تکیه‌گاه امنیت در منطقه و پیشتاز راستین مبارزه با تروریسم در جهان تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با انتقاد از حمایت های رژیم آمریکا از تروریسم و گروهک های تروریستی گفت بیش از چهل سال از زمانی که رئیس جمهور وقت ایران محمدعلی رجایی پای خود را که آثار شکنجه‌ی رژیم تحت حمایت آمریکا در آن نمایان بود، روی این تریبون گذاشت می گذرد و او مدتی پس از آن سخنرانی، به دست گروهک تروریستی که مورد حمایت آمریکاست به شهادت رسید.

رئیس جمهور سپس بر این نکته تأکید کرد که ملت ایران که خود قربانی تروریسم بوده است اکنون به تکیه گاه امنیت در منطقه و پیشتاز مبارزه با تروریسم در جهان تبدیل شده است.

آقای رئیسی با اشاره به اینکه برای جمهوری اسلامی ایران تفاوتی نمی کند که داعش ساخته دست کدامیک از دولت های آمریکا باشد گفت: مساله این است که دولتی از آن طرف کره زمین، تصمیم گرفت که جغرافیای منطقه‌ی ما را به قیمت ریختن خون صدها هزار زن و کودک، دوباره خط‌ کشی کند اما جمهوری اسلامی، این پروژه را متوقف کرد و سپس به عقب راند.

رئیس جمهور با تمجید از نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در فرماندهی جنگ علیه تروریسم و داعش، افزود: سپهبد سلیمانی کسی بود که در راه آزادی ملت‌های منطقه به شهادت رسید و رئیس جمهور سابق آمریکا سند این جنایت را به اسم خود زد.

رئیسی با انتقاد از کشورهای حامی تروریسم گفت اینکه کشوری در داخل خود مدعی عدالت باشد اما در خارج، انواع تروریست‌ها را تربیت کند و به جان ملت‌ها بیندازد، یا با تحمیل فشارهای مختلف، ملت‌ها را به تسلیم وادار کند، باید هم از بشریت شرم کند، هم از آزادی، و هم از عدالت.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان