مداخلات واشنگتن در امور کشورها موجب رشد و تغذیه تروریسم شده است

Amrika1

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی جنگ‌افروزی‌های پی‌ در پی آمریکا را تلاش واشنگتن برای بقا دانست و اعلام کرد مداخلات واشنگتن در امور کشورها موجب تغذیه تروریسم شده و آمریکا با به راه‌ انداختن جنگ‌های متعدد بزرگ‌ترین مخرب و ویران‌کننده آزادی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از فارس: روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز طی گزارشی نوشت: از آنجا که ثروت آمریکا به طور تنگاتنگ با مجموعه «تروریستی، نظامی، صنعتی» آن در ارتباط است، واشنگتن به طور پیوسته جنگ‌هایی را برای جنگ سازماندهی کرده و ترتیب می‌دهد.

البته واشنگتن از اذعان و اعتراف به این موضوع امتناع می‌کند اما باید گفت که مداخلات آمریکا در امور سایر کشورها موجب تولد «دشمنان دولتی» و تغذیه تروریسم شده است.

آمریکا تصمیم دارد جنگ‌هایی را ایجاد کند و تنها هدفش از این کار جنگ‌افروزی است چرا که همواره در غلبه بر تروریسم بین‌المللی ناتوان و ناکام بوده است و ثروت تریلیون دلاری، قدرت عظیم و موقعیت و جایگاه اجتماعی خاص آن در جهان حاصل مجموعه فعالیت‌های «تروریستی،نظامی، صنعتی» آن است و بواسطه همین جنگ‌های پی‌درپی است که رونق گرفته است.

واشنگتن همچنین اقدام به تأمین مالی کشورهایی مانند عربستان سعودی که در آنها اقداماتی چون سرکوب، شکنجه و اعدام انجام می‌شود، می‌کند و نهایتا می‌توان گفت که آمریکا که با مجموعه‌ای «تروریستی،نظامی، صنعتی» رشد کرده و تغذیه شده، بزرگترین مخرب و ویرانگر آزادی است.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان