محور مقاومت جنایات ایادی تروریستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت

169513603

رییس مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیت شهادت ۲ تن از نیروهای سپاه پاسداران، بیان داشت: بدون شک تاوان سنگین و مکافات سخت این‌گستاخی‌ها در انتظار ایادی تروریستی و ضدبشری خواهد بود و محور مقاومت و مدافعان دلاور حرم این‌گونه جنایات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

 

به گزارش هابیلیان به نقل از ایرنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت ۲ تن از نیروهای سلحشور سپاه پاسداران را تسلیت گفت.متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

بار دیگر با اقدام سفاکانه و انجام حمله موشکی به حومه شهر دمشق از سوی دشمنان قسم‌خورده و تا دندان‌مسلح امت اسلام دو نیروی سلحشور مدافع حرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهیدان احسان کربلایی‌پور و مرتضی سعیدنژاد را به شهادت رسیدند.

 

این دشمنان کوردل همواره با انجام این اقدامات جنایتکارانه که نشأت گرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور می‌باشد تلاش داشته تا خللی در اراده راسخ مجاهدان غیور محور مقاومت و جهاد اسلامی وارد کند که تاکنون ذلیل و ناکام و شکست‌خورده بوده است.

 

بدون شک تاوان سنگین و مکافات سخت این‌گستاخی‌ها در انتظار ایادی تروریستی و ضدبشری خواهد بود و محور مقاومت و مدافعان دلاور حرم این‌گونه جنایات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

 

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحناله‌الفدا، ملت شریف ایران، همرزمان این عزیزان در سپاه پاسداران، دوستان و خانواده معزز شهیدان و آرزوی علو درجات و همجواری با ارواح طیبه شهدای سرافراز، رجا واثق دارم که ثمره این مجاهدت‌ها تحقق نصرت الهی و شکست و نابودی کامل دشمنان اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود.


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان