قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان شهید حاج قاسم سلیمانی است

رئیسی: عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی برای رژیم صهیونیستی امنیت‌ساز نیست

رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی در برنامه‌های خود مبارزه با ظلم و تروریسم تکفیری را در برنامه‌های اصلی خود دارد، گفت: دشمن مدعی مبارزه با تروریسم است، اما چه کسی نمی‌داند قهرمانِ مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان آقای حاج قاسم سلیمانی، «ابومهدی المهندس» و بسیاری از نیروهای مجاهد در منطقه هستند که منطقه را از لوث حضور داعش پاک کردند، در حالی که خود آن‌ها در مبارزات انتخاباتی‌شان و در تریبون سراسری در عالم اعتراف کردند که داعش را ایجاد کردند.

به گزارش هابیلیان به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی صبح امروز (چهارشنبه ۲۰ مهرماه) در بخشی از سخنرانی خود در کنفرانس وحدت اسلامی در سالن اجلاس سران ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: جامعیت اسلام می‌تواند همه نیازهای بشر امروز را پاسخگو باشد و انسان معاصر می‌تواند با اتکای به خدا و اعتماد به نفس و آموخته‌های دینی زندگی سعادتمندی را برای خود رقم بزند.

رئیس‌جمهور گفت: دولت‌های وابسته در کشورهای اسلامی، امپراطوری رسانه‌ای برای تشویش در اذهان مسلمانان، راه‌انداختن گروه‌های تکفیری و قتل و غارت بین مسلمانان، اهانت به مقدسات و اولین شخصیت عالم اسلام و جهان بشریت یعنی پیامبر اسلام (ص) و همه مقدسات، رواج تفکر افراطی و تکفیری، ایجاد تفرقه و جدایی بین مسلمانان، همه آنها حلقه‌های یک زنجیر است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی، مبارزه با ظلم و تروریسم تکفیری را در برنامه‌های اصلی خود دارد. کینه دشمن هم به نظام به همین دلیل است. دشمن مدعی مبارزه با تروریسم است، اما چه کسی نمی‌داند قهرمانِ مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان آقای حاج قاسم سلیمانی، «ابومهدی المهندس» و بسیاری از نیروهای مجاهد در منطقه هستند که منطقه را از لوث حضور داعش پاک کردند، در حالی که خود آن‌ها در مبارزات انتخاباتی‌شان و در تریبون سراسری در عالم اعتراف کردند که داعش را ایجاد کردند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه قهرمان مبارزه با تروریسم شهید سلیمانی است، افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی به چه معناست؟ آیا طرفداری از تروریست، یا مبارزه با تروریست است؟ مدعیان حقوق بشر در جایگاه ضدیت با حقوق بشر قرار دارند و آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. ببینید آنها با مردم ما و ۷۰ سال با فلسطین چه کردند. اگر کیفرخواستی تنظیم شود کیفرخواست بلندی از جنایت‌ها و جرایم آنها علیه بشریت آن‌ها خواهد بود.

رئیسی با بیان اینکه رسیدن به درک مشترک در این نشست می‌تواند منجر به صلح پایدار و امنیت پایدار در کشورهای اسلامی شود، افزود: ما یک‌بار دیگر باید داشته‌های خود را مُرور کنیم. اشتراکات دینی و مذهبی و گفتگوی بین ادیان و مذاهب باید دنبال شود. این گفتگوها میان اندیشه‌های مختلف در مذاهب و ادیان مختلف می‌تواند بسیاری از اختلافات را بررسی کرده و بر اشتراکات تاکید کند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بین مسلمانان ضرورتی است که ما آن را در دولت دنبال می‌کنیم. در این نشست باید بر حفظ وحدت مسلمانان به عنوان یک ضرورت جهان اسلام تاکید شود و مسائل و مباحث اختلافی به صورت نشست‌های علمی، پژوهشی و کار تحقیقاتی و به دور از تعصبات دنبال شود.

رئیس‌جمهور در پایان تاکید کرد: عشق به اهل بیت عصمت و طهارت به عنوان یکی از محورهای مهم وحدت و اتحاد میان مسلمان همواره بوده و خواهد بود. در وجود امام صادق(ع) و نگاه تقریبی در سیره ائمه و اهل بیت(ع) وجود دارد. همین تفکر کار را پیش خواهد برد، اما تفکر و اندیشه تکفیری بسیار مضر و خطرناک بوده و این نشست باید نگاه مبارزه با اندیشه تکفیری را ترویج کند که این در گرو تصمیمات و تفکرات شما عزیزان است‌.


مطالب پربازدید سایت

Error: No articles to display

جدیدترین مطالب

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان