قدرت های بزرگ به دنبال ایجاد فرهنگ تروریستی هستند

Larijani Majlesرئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ‌های منطقه به دلیل هوس‌بازی سیاسی قدرت‌های بزرگ است که هدف‌شان تحریکات در منطقه و اشاعه فرهنگ متحجر تروریستی است که قصد‌شان در نهایت تخریب فرهنگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) به نقل از فارس، علی‌ لاریجانی روز گذشته در آیین اختتامیه نخستین اجلاس میراث فرهنگی ناملموس با اشاره به اینکه شاهد شرایط بدی در منطقه هستیم، اظهار داشت: ما در منطقه داغ از نظر سیاسی زندگی می‌کنیم؛ مخصوصاً اینکه شاهد جنگ در افغانستان، سوریه و یمن هستیم که این جنگ‌ها دو عامل مهم دارد که یک عامل مهم هوس‌بازی سیاسی قدرت‌های بزرگ در منطقه و دیگری برای مقاصد و تحریکات در منطقه است که قصدشان اشاعه یک فرهنگ متحجر تروریستی است.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند فکر اصیلی که وجود دارد را با وحشیانه‌ترین رفتارها تغییر دهند و آنها در این زمینه از طریق پول‌ کشورهای بزرگ می‌خواهند به مقاصد دیگری از طریق تروریست‌ها دست پیدا کنند که هدف آنها در نهایت تخریب فرهنگی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ریختن خون مردم منطقه به بهانه رسیدن به فرهنگ ناب صحیح نیست و این فرهنگ ناب نبوده؛ بلکه تخریب فرهنگ‌ها است.

لاریجانی با بیان اینکه تفکر تشیع یک نوع هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با همه عوام است و ما به شدت مخالف افراطی‌گری شایع در منطقه هستیم، تصریح کرد: فرهنگ فتوت گوشه‌ای از جنس تفکر تشیع است و تشیع قدرت را در همگرایی تعریف می‌کند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان