قاسمی: پادشاه اردن در تعریف تروریسم دچار اشتباه راهبردی و اساسی است

Ghasemibahram1

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اتهام های پادشاه اردن نسبت به جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک روزنامه آمریکایی گفت: به نظر می رسد پادشاه اردن در تعریف تروریسم دچار اشتباه راهبردی و اساسی بوده و تعابیر بکار رفته در اظهارات ایشان به سادگی نشان دهنده بی مایه گی و عمق اندک نگاه وی به تحولات منطقه است.

به گزارش هابیلیان به نقل از وزارت امور خارجه، «بهرام قاسمی» افزود: صواب آن است که ایشان در ابتدا به آمارهای رسمی منتشر شده از تروریست های اردنی که به داعش و دیگر گروههای خونریز و جاهل می پیوندند اندک توجه و نگاهی داشته باشد و سپس درباره ایران که در خط مقدم مبارزه با تروریسم‌ و افراطی گری و برای تحکیم امنیت منطقه تلاش و مجاهدت می کند، اظهار نظر کند.

قاسمی ضمن یادآوری مشکلات مستمری که با جعل رژیم نامشروع صهیونیستی گریبانگیر جهان اسلام و کشورهای منطقه شده است تأکید کرد: اعلام حمایت از امنیت این رژیم اشغالگر که عملاً به معنای ناامنی تمامی منطقه است و طرح قیاس های بی اساس و طنز آلود میان ایران و سرکردگان گروههای تروریستی، آن هم از سوی پادشاه یک کشور عربی و اسلامی، شوربختانه گویای وضعیت بغرنج و اسفباری است که این منطقه در آن به سر می برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بی شک بخش مهمی از وضعیت موجود منطقه نتیجه نگاه های اشتباه سیاستمداران برخی کشورها به روندهای سیاسی و اتخاذ سیاست های مخرّب و غلطی است که در نهایت می تواند تمام منطقه را به ورطه ناامنی و بی ثباتی بیشتر سوق دهد. برای کمک به امنیت، ثبات و وحدت در منطقه بهتر آن است که ایشان نیز اندک زمانی را به مطالعه منطق، تاریخ و جغرافیای منطقه اختصاص دهند.

 


مطالب پربازدید سایت

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

جدیدترین مطالب

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

احمد عطایی مدیر انتشارات قدر ولایت

باید اعترافات و اسناد جنایات منافقین منتشر شود

دادگاه منافقین اقدامی در مسیر عدالت؛

روایت خانواده‌های شهدای ترور از جنایت‌های فرقه نفاق

مطالب پربازدید بخش خبر

دی 1402
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
14
15
16
17
18
19
21
22
23
28
29

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان