عدم واکاوی اتفاقات دهه 60 جای شهید و جلاد را در جامعه عوض می‌کند

DSC 0057

دبیرکل بنیاد هابیلیان، با بیان اینکه نسل‌های امروز از اتفاقات دهه 60 آگاهی ندارند و آمریکا و اسرائیل چهره منافقین را بزک‌ کرده‌اند، گفت: عدم واکاوی اتفاقات دهه 60 جای شهید و جلاد را در جامعه عوض می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد در همایش «روایت مظلومیت؛ بازخوانی رخدادهای دهه 60» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قوچان اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 35 گروهک تروریستی مسلح در کشور وجود داشته و نتیجه اقدامات آنها 17 هزار شهید ترور بوده که 12 هزار شهید محصول جنایات منافقین است.

وی با یادآوری این مطلب که کم‌خطرترین وجهه جریان نفاق زمانی است که سلاح در دست دارد و خطرناک‌ترین هم‌زمانی بوده که سلاح ندارد و می‌تواند بزرگ‌مردی مانند حضرت علی(ع) را خانه‌نشین کند، بیان کرد: نفاق زمانی پشت سر افراد موجه در کشور قرار گرفته و حرف می‌زند، زمانی در همراهی با اسرائیل اطلاعات هسته‌ای و داشته‌های علمی را ارائه می‌دهد و زمانی نیز ابزار دست جنبش‌های برانداز می‌شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه آمریکا توان تقابل با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، چون این نظام به قدرت اول منطقه تبدیل‌ شده است، تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا چند روز گذشته به‌ صراحت اعلام کرد که ما قصد جنگ نظامی نداریم، جنگ ما اقتصادی و نگاه دشمن به داخل کشور است.

هاشمی‌نژاد با تأکید بر اینکه منافقین در دهه 60 در تمام بدنه نظام نفوذ کرده، با رسیدن به بالاترین درجات بسیاری از چهره‌های تأثیرگذار و مؤثر انقلاب را ترور کردند، گفت: این افراد قبل از انقلاب 30 نفر بودند که در زندان قرار داشتند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آزادی زندانیان سیاسی با جذب جوانان و نوجوانان تعداد خود را به 30 هزار نفر رساندند.

 

دشمنان نظام اسلامی به دنبال استفاده از چهره پنهان منافقین علیه انقلاب هستند

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه این چهره‌های آزموده شده در طول انقلاب بسیار مورد توجه دشمنان این نظام قرار دارند، تأکید کرد: در گردهمایی‌های منافقین برخی شخصیت‌های امنیتی و سیاسی کشورهای غربی حضور دارند، بنابراین باید در نظر گرفت که چهره نفاق و منافقین پنهان‌ شده و دشمن به دنبال بهره‌برداری رسانه‌ای از این چهره پنهان است.

وی با یادآوری این موضوع که منافقین بعد از خروج از کمپ اشرف عراق، با تمهیدات جان کری وزیر وقت امور خارجه آمریکا و مذاکره با دولتمردان آلبانی به آن کشور انتقال پیدا کردند، خاطرنشان کرد: گزارشگر شبکه 4 تلویزیون انگلیس در گزارشی از کمپ منافقین در آلبانی گفته برای حدود 2 هزار نیروی مستقر در این کمپ قریب به یک هزار و 700 سیستم کامپیوتری تهیه‌ شده است.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: امروز طراحی و استراتژی دشمن برای جوانان و نوجوانان این کشور تغییر پیدا کرده است، به‌طوری‌که منافقین حاضر در کمپ آلبانی در سه شیفت 8 ساعته برای جمهوری اسلامی ایران تولید محتوا دارد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با تأکید بر این مطلب که منافقین تا زمانی که جامعه اسلامی وجود دارد به دنبال توطئه و دشمنی با ملت هستند، گفت: اگر در گذشته برای پیدا کردن منافقین دنبال خانه‌های تیمی بودیم، امروز آن‌ها از طریق گوشی‌های تلفن همراه به دنبال جاسوسی هستند و می‌خواهند با محتواسازی، حرکت‌های هیجانی و موج‌های کاذب ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه نسل‌های امروز از اتفاقات دهه 60 آگاهی ندارند و آمریکا و اسرائیل چهره منافقین را بزک‌ کرده است و آنان را با عنوان نیروهای آزادی‌خواه معرفی می‌کند، تاکید کرد: عدم واکاوی اتفاقات دهه 60 جای شهید و جلاد را در جامعه عوض می‌کند.

 

پایه‌گذاری انقلاب اسلامی روی اندیشه و تفکر اسلامی بوده است

امام‌جمعه قوچان هم در این مراسم با یادآوری این مطلب که همیشه عقل و جهل در جامعه وجود داشته و از زندگی انسان‌ها رخت برنمی‌بندد، بیان کرد: پایه‌گذاری انقلاب اسلامی روی عقل و اندیشه اسلامی صورت گرفته و کسانی در طول این انقلاب ترور شده‌اند که انسان‌هایی اندیشمند بوده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با بیان اینکه ولایت‌فقیه که امام راحل ترسیم کردند از آیه شریفه « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا....» بر گرفته‌ شده است، گفت: دکترین شهدا این است که اندیشه خود را که اندیشه ناب اسلامی بوده را در جامعه پیاده کنند.

وی موفقیت را زمانی مؤثر دانست که اندیشه شهدا زنده نگه‌ داشته شود و افزود: باید کتاب‌های متعدد در زمینه شهدا بیشتر ترویج شود، اینکه گاهی یک دانشجو قدم خود را نابسامان می‌گذارد برای آن است که دکترین تفکر شهدا به‌درستی در جامعه ترسیم نشده است.

 

یکی از درخشش‌ها و شگفتی‌های انقلاب، ترکیب جمهوریت و اسلامیت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان نیز با بیان اینکه باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را با انقلاب‌های روسیه، فرانسه و هند مقایسه کرد، گفت: خون ایثارگران و شهدا مسیر انقلاب را به مسیر نشانده است و افتخار و عبرتی برای آیندگان ایجاد کرده تا درباره آن قضاوت کنند.

غلامرضا کاظمی یکی از درخشش‌ها و شگفتی‌های انقلاب را ترکیب جمهوریت و اسلامت دانست و خاطرنشان کرد: در مسیر گام دوم انقلاب راهی جز دانش و قدرت علمی وجود ندارد و این دو عامل در کنار یکدیگر موجب می‌شود تا هیچ ملتی و دولتی به قهقرا نرود و استعمارگری حاکم نشود.

وی با تأکید بر اینکه دهه 60 یکی از دهه‌هایی بوده که خشن‌ترین گروهک‌های تروریستی مسلح را در این کشور به خود دیده است، بیان کرد: منافقین در شهری مانند قوچان برای جذب جوانان و نوجوانان به دنبال برگزاری اردوهای مختلط بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان یادآور شد: آرامش امروز ثمره خون شهدا به‌ویژه شهدای مظلوم ترور بوده و مهم‌ترین وظیفه امروز، ادامه راه آنان است.

DSC 0163

 

Ziaei

DSC 0115

Ghoochan1

Ghoochan2

Ghoochan3

Ghoochan4

Ghoochan5

Ghoochan6

Ghoochan7

Ghoochan8


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان