طرح گروه‌های تکفیری برای اخذ کمک از توان اطلاعاتی منافقین علیه ایران شکست خورد

Vahidi

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: گروه های تکفیری قصد داشتند از منافقین به دلیل توان اطلاعاتی آنها برای انجام اقداماتی در عمق ایران کمک بگیرند که مکر و حیله دشمن با سربازی مدافعان حرم شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) و به نقل از تسنیم، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در یادواره شهدای مدافع حرم منطقه 9 تهران با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین و پیامبر گرامی اسلام به تبیین جایگاه رفیع شهدا پرداخت و گفت: شهدا از مقام بسیار بالایی برخوردارند تا جایی که حتی ملائکه به مقام آنها غبطه می خورند.

وی با بیان اینکه ما امروز در برابر یکی از پیچیده ترین توطئه های جهانی قرار داریم اظهار داشت: مبنای طراحی این توطئه شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه و پیروزی حزب الله لبنان بوده که وحشت فراوانی را در جریان غربی ، عبری و عربی به پا کرد.

رئیس داشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد: آنها احساس کردند نیرویی در منطقه ظهور کرده که قادر به مهار آن نیستند و مجبور شدند به شکست خود اعتراف کنند.

وی با بیان اینکه دشمن دیگر نمی تواند جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرد، گفت: آنها ناچار به طراحی توطئه‌ای بزرگ با حضور گروه های تروریستی شدند و برای درک بهتر واقعیت و حقیقیت گروه های ترورسیتی کافی است به اسناد کشف شده از خود این گروه های تروریستی مراجعه کنید.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: در این اسناد چند چیز کاملا روشن است اول آنکه گروه های تکفیری هیچ دشمنی با صهیونیستها ندارند و راجع به آمریکا هم هیچ بحثی را مطرح نمی کنند و همه تمرکز آنها برای مقابله با نفوذ ایران است.

سردار وحیدی با بیان اینکه یکی از برنامه های گروه های تروریستی کمک گرفتن از منافقین و جبهه ضد انقلاب است، تصریح کرد: آنها قصد دارند از منافقین به دلیل توان اطلاعاتی آنها برای انجام اقداماتی در عمق ایران کمک بگیرند و در این مسیر قصد دارند با همه جریانات ضد انقلاب رابطه برقرار کنند و حتی می گویند باید در مقابل فعالیت های فرهنگی و سیاسی ایران بایستند.

وی با شاره به حمایت برخی کشورهای منطقه از تروریستها خاطرنشان کرد: این گروه ها می گویند باید ترکیه ابرقدرت منطقه باشد و قصد دارند در اردن مکانهای امنی برای رهبران خود ایجاد کنند. این اقدامات در راستای طرح مرز های خونین اسلامی در حال اجراست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه یکبار دیگر شاهد آن هستیم که جنگ همه جانبه جمهوری اسلامی با دنیای کفر و شرک در سوریه و عراق متجلی شده اظهار داشت: پیام انقلاب اسلامی و ایران در این نبرد پیروز شد و خداوند زمانی که صداقت و ایستادگی رزمندگان مدافع حرم را دید پیروزی را به آنها عطا کرد.

وی با بیان اینک تروریستها بدترین انسانهای تاریخ هستند گفت: آنها امروز ابزار دست غربی ها و صهیونیستها شدند.

سردار وحیدی با بیان اینکه اتفاقات امروز منطقه سرنوشت جهان را تعیین می کند تصریح کرد: ما در پیکار خودمان با شیطان بزرگ در نقطه جدید قرار گرفتیم و امروز تعیین سرنوشت منطقه به دست شبکه بزرگی از مبارزان جبهه مقاومت افتاده است که مانع از باز تولید قدرت آمریکا در منطقه شده و امروز رزمندگان جبهه مقاومت از کشورهای مختلف در یک پیکره واحد یک جریان انقلابی را شکل دادند.


مطالب پربازدید سایت

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

جدیدترین مطالب

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با خانواده شهید کامیاب مطرح کرد:

مجازات منافقین را در محاکم بین المللی نیز دنبال خواهیم کرد

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)

باز هم تروریسم و باز هم کاپشن صورتی

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

سعید کریمی از مجروحان حمله تروریستی راسک و چابهار عیادت کرد

وضعیت مجروحان حمله تروریستی چابهار و راسک

محمود عباس‌زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی

ورود کمیسیون امنیت ملی به حمله تروریستی راسک و چابهار

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

عناصر تروریستی راسک و چابهار ملیت غیر ایرانی دارند

مطالب پربازدید بخش خبر

شهادت یک نوزاد در حمله تروریست‌ها

حمله تروریست‌ها در ایام نوروز

حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهاربه 16 نفر رسید

فروردین 1403
شنبه 1 شنبه 2 شنبه 3 شنبه 4 شنبه 5 شنبه جمعه
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
16
17
18
19
20
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

دانلود فیلم های تروریستی ایران و جهان